Bé, varies coses
primera, el partit no a estat tant dolent per part del sabadell, us recordo que el reus a la primera part ni si ha acostat a la porteria de de navas, i tambe us recordo que el reus a vingut a jugar al patadon, a fotre faltas, i a destruir jocs, tancats a darrera, pro MOLT VEN COLOCATS tactiament,
i jo em pregunto, si sabem com juuga el reus, la defensa rocosa que té, perque no hem fet algo per contrarrestaro a al segona part?? lo mes encertat no era ni molt menys canviar al valera per l' olles, perque el valera es un home d' area, i el principal problema era que no arribabem a ella... y aixi a stat, 20 minuts i no a rascat bola el pobre home... aixo no u sap veure un entrenador?? crec que am ollés haguesim tingut molta mes verticalitat, junt amb vilanova i morales...
segona, a la segona part ens hem adormit, i el reus a v ist que es podia endur els 3 punts de casa nostre... i aixi a estat, nomes per errors nostres, falta de concentracio, falta de collons...
aquet sabadell cuan te un rival gran es veu superat, contra els rivals petits som MOLT superiors, pero contra els grans ens falta collons
ara bè hem de tenir present que de rivals com al reus DIFICILMENT ens tocara al play off... el reus es segurament junt amb el sabadell el millor de la categoria estatal
y lo del linier... no tinc paraules, el que no pots fer es aixecar el banderi, i despres de marcar el gol abaixarlo com si res... aixo es patetic, lamentable i totalment fora de lloc... si el reus no hagues marcat s' hagues marcat el fora de joc senyor linier???
en fi, el reus a estat superior, si, pero a mi ningu em treu que si hem perdut a sigut per l' error GARRAFAL d arbitratje... sigui fora de joc o no, el que no es pot fer es aixecar el banderí i despres abaixarlo, totalment lamentable