Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 33074 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #260 el: 15 de Abril de 2007, 22:11:25 pm »
Bé, varies coses

primera, el partit no a estat tant dolent per part del sabadell, us recordo que el reus a la primera part ni si ha acostat a la porteria de de navas, i tambe us recordo que el reus a vingut a jugar al patadon, a fotre faltas, i a destruir jocs, tancats a darrera, pro MOLT VEN COLOCATS tactiament,
i jo em pregunto, si  sabem com juuga el reus, la defensa rocosa que té, perque no hem fet algo per contrarrestaro a al segona part?? lo mes encertat no era ni molt menys canviar al valera per l' olles, perque el valera es un home d' area, i el principal problema era que no arribabem a ella... y aixi a stat, 20 minuts i no a rascat bola el pobre home... aixo no u sap veure un entrenador?? crec que am ollés haguesim tingut molta mes verticalitat, junt amb vilanova i morales...

segona, a la segona part ens hem adormit, i el reus a v ist que es podia endur els 3 punts de casa nostre... i aixi a estat, nomes per errors nostres, falta de concentracio, falta de collons...
aquet sabadell cuan te un rival gran es veu superat, contra els rivals petits som MOLT superiors, pero contra els grans ens falta collons

ara bè hem de tenir present que de rivals com al reus DIFICILMENT ens tocara al play off... el reus es segurament junt amb el sabadell el millor de la categoria estatal

y lo del linier... no tinc paraules, el que no pots fer es aixecar el banderi, i despres de marcar el gol abaixarlo com si res... aixo es patetic, lamentable i totalment fora de lloc... si el reus no hagues marcat s' hagues marcat el fora de joc senyor linier???

en fi, el reus a estat superior, si, pero a mi ningu em treu que si hem perdut a sigut per l' error GARRAFAL d arbitratje... sigui fora de joc o no, el que no es pot fer es aixecar el banderí i despres abaixarlo, totalment lamentable

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #261 el: 15 de Abril de 2007, 22:12:33 pm »
deixeu de plorar ostres,ni gol ni arbitre ni res de res,el reus ens a fotut un bany tactic i nomes a la segona part 5 ocasions no clares CLARISIMES

i a radio sabadell a dit fa una estona el sergi garces.........que veient les imatges sembla que NO ES FORA DE JOC

es que no es fora de joc, si ve d'un rebot d'uns dels nostres defenses, el problema es que aixecar la bandera crea dubtes i pot haver-hi jugadors q no segueixin la jugada
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #262 el: 15 de Abril de 2007, 22:20:43 pm »
deixeu de plorar ostres,ni gol ni arbitre ni res de res,el reus ens a fotut un bany tactic i nomes a la segona part 5 ocasions no clares CLARISIMES

i a radio sabadell a dit fa una estona el sergi garces.........que veient les imatges sembla que NO ES FORA DE JOC

es que no es fora de joc, si ve d'un rebot d'uns dels nostres defenses, el problema es que aixecar la bandera crea dubtes i pot haver-hi jugadors q no segueixin la jugada

aixo mateix que dius company,es una greu errada un no es pot quedar parat si l'arbitre no pita,ja se que el rebot surt de nauzet

lopart

• Visitant
« Respondre #263 el: 15 de Abril de 2007, 22:21:26 pm »
lo mejor del partido un 10 para los holligans y la currada que se an pegado con traca imcluida chapo chavales :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #264 el: 15 de Abril de 2007, 22:43:09 pm »
Ambientació de 10.

Felicitats a HH.VV., Arlekinados Mamados, LFA, @rlekinats, 4 gats i a tot el públic en general per ambientar el partit com ho han fet, inclosos els reusencs que no han parat de donar per sac (bueno, de cantar i animar) tot el partit. Felicitats a TOTS els assistents al camp.

Als jugadors en general per la seva lluita sobre el camp. En particular a alguns que ens han fet animar més quan estavem decaiguts, felicitats.

Felicitats als nens, pares i entrenadors del C.E. Llorençà per complir un dels meus somnis, veure l'equip del meu poble jugant un partit sobre la gespa de la NCA (encara que siguin les categories inferiors, que s'ho han currat).  :dance

I només una queixa: Perquè, perquè no sortim enxufats al camp sempre? Si haguessim marcat dos gols, el tema arbitratge seria anecdòtic, ja que hauriem acabat 2-1, líders i amb mig campionat a la butxaca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #265 el: 15 de Abril de 2007, 22:44:31 pm »
No lo tengo claro pero creo que este arbitrucho es el mismo que nos pito en palamos(penalty clarisimo a Manel) y la rapitenca(del gol fantasma) que alguien lo confirme plis!!!
Millor Seguidor

lopart

• Visitant
« Respondre #266 el: 15 de Abril de 2007, 22:49:24 pm »
comfrimado era el mismo *******
« Darrera modificació: 16 de Abril de 2007, 21:34:26 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #267 el: 15 de Abril de 2007, 22:54:05 pm »
Partint de la base que crec que el Reus ha sigut millor i s'ha emportat la victòria justament, diré que ens ha faltat més sang en moltes ocasions. Crec que no ha existit massa el nostre mig camp, ja que amb Roca, massa lent, perdem consistència.
Perque a casa, si hem jugat TOT l'any amb el 4-2-3-1, passem a canviar el sistema, per molt Reus que sigui. I a mi que em perdonin, però jugar a l'anti-futbol, per mi no és la millor manera. Els va molt bé, però personalment no m'agrada veure 9 jugadors defensant.
Tan li fa, s'ha perdut, som 2ns, i possiblement ja no arribarem a final de lliga en 1r lloc. El Reus té un calendari molt assequible.
Hem de mirar de guanyar a Blanes, i Girona, i ja es veurà tot més clar un altre cop.

I per acabar, un 10, de nou, a tota l'afició que avui ha anat a la Creu Alta  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #268 el: 15 de Abril de 2007, 22:57:46 pm »
No lo tengo claro pero creo que este arbitrucho es el mismo que nos pito en palamos(penalty clarisimo a Manel) y la rapitenca(del gol fantasma) que alguien lo confirme plis!!!

El de Palamós, si que era el mismo de hoy. Raul Garcia Garcia.
El de Sant Carles de la Ràpita se llamaba Soto Miranda.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #269 el: 15 de Abril de 2007, 23:21:26 pm »
Hola señores acabado de llegar ahora mismo de Sabadell. Y a sido todo magnifico.
Primero comentare el partido, el gol era fuera de juego........."que castillejo marke un gol" a marcado y ha hecho su faena pero el arbitro mal por aver dao el gol al Reus kuando no era.

Comentar sobre Sabadell que es bastante grande mas de lo que me pensava y el tiempo acompañado a dar una vuelta por la ciudad, luego sobre las 17:30 hemos decidido irnos a la Nova Creu Alta con temor  :laugh: , la primera sorpresa de la tarde, k nos dice el takillero, aver señores 5euros, 5euros?????? no eran 12? xDD en fin hemos pagado 5€. Luego la otra sorpresa es la gente de HHVV k por mi parte pensava k saldriamos calentitos de alli pero la reacción a sido justa y felicidades por ellos y no armarla. Sobre los aficionados del Sabadell..j**** a vosotros nos os gusta k canten terrassa, pero no paraban todo el mundo k si nastic k si leches...y avido algun pike con la peña arlekinats mamats o algo a si...pero k al final del partido no a pasado nada. Felicitar por los tifos realizados, el que me a impactado es de las tracas (k en teoria a eso a nosotros nos cae multa) y que ha abido muy buen ambiente.

Espero que el año volvamos con muchisima mas gente que la que a ido hoy a Sabadell no pasaba de los 100 almenos donde estabamos nosotros,  :ko

Y creo que el resultado a sido justisimo no?? el Reus en el segundo tiempo llegaba mas a porteria pero el gol era ilegal.

Saludos gente y nos vemos el año k biene a donde? EN SEGUNDA B!

Un saludo a la gente de la peña "4 gats"

Ya iremos xarlando sobre los play-offs ;)

I Mark de HHVV creere en tus palabras ;) me habeis demostrado muchas cosas d las k no pensava, seguir a si.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #270 el: 15 de Abril de 2007, 23:36:07 pm »
gerard heu saltat al camp 2 o 3 a celebrar el gol amb els jugadors? o ho he vist malament es que m'ho ha semblat nomes. felicitats per la victoria
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #271 el: 15 de Abril de 2007, 23:37:37 pm »
Venga Labtec...

no le des más vueltas. Por lo que se dice hoy serían entre 4.500-5.000. Y en los últimos años se han vivido entradas en la Nova Creu Alta -en el último play off o en las luchas por evitar el descenso- de 7.000-8.000 personas. Daba la sensación de que esto se podía repetir, pero independientemente de ello, se ha demostrado que los fieles (salvo trabajo o lejanía) nunca iban a fallar por tener que pagar. Espero que la decepción de hoy no afecte al día de Girona, pero no discutamos más sobre estas cosas entre nosotros. Hagamos publicidad en la ciudad del mejor modo que se pueda y luchemos por llenar lo máximo posible el campo en los partidos que quedan... y, esperamos, en el Play Off.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #272 el: 15 de Abril de 2007, 23:44:08 pm »
felicidades reusenc , os mereciai :cools la victoria, espero que os gustase el ambiente de la nova creu alta ,queria ir a darte un mechero de los hhvv , pero un mosso no me a dejado, en fin felicidades nos vemos en segunda b
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #273 el: 15 de Abril de 2007, 23:45:43 pm »
com que heu pagat 5 euros? j**** ara si que hi ha pre emprenyarse

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #274 el: 15 de Abril de 2007, 23:47:12 pm »
com que heu pagat 5 euros? j**** ara si que hi ha pre emprenyarse

si aixo es veritat,que donin explicacions pero ja!!!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #275 el: 15 de Abril de 2007, 23:48:27 pm »
doncs si, es per flipar que hagin pagat 5 euros, vaya tela
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #276 el: 15 de Abril de 2007, 23:51:52 pm »
o sigui 5 euros els de reus????? a les takilles hi havien molts merders i gente del sabadell caganse an tot , que collons pasa??5euros els del reus si es aixi em tallu les venes
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #277 el: 15 de Abril de 2007, 23:55:40 pm »
I jo he pagat 5 eur i tothom que he portat i ha conveçut que pagués 12 euros i tota la afició de sabadell també. I a reus i ha tot arreu ens han clavat una pasta que aquest any no fallem en cap desplaçament i paguem sempre. Que em diguin que no han pagat 5 euros els ganxets de reus pq M¨EMPRENYO MOLT. QUE EM FET PER MEREIXER AIXÒ?

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #278 el: 15 de Abril de 2007, 23:57:38 pm »
directivos del sabadell, explicar donde aveis ido a cenar con la recaudacion de hoy??? kuantas mas jornadas engañasocios nos vais acer pagar??? para los del reus que eran 5 euros i un bocata+bebida??? :**** :**** :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #279 el: 15 de Abril de 2007, 23:59:45 pm »
gerard heu saltat al camp 2 o 3 a celebrar el gol amb els jugadors? o ho he vist malament es que m'ho ha semblat nomes. felicitats per la victoria

Ola, estat nomes jo el k a saltat al terreny de joc per lauforia  :paret
sa ma nat la castanya una mica...era el minut crek k 83' si els mes ulls anaben be i ja staba clar de k guanyariem, si algu la cabrejat "arlekinats mamats" perdo xDD pero es lo k pasa quan juguem contra un ekipas com el SBDLL i ames GUANYANT a la NCA k no es facil!!!!!!!!!!!
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!