Autor Tema: Rincón literario  (Llegit 45872 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re: Rincón literario
« Respondre #120 el: 02 de Juny de 2009, 19:14:07 pm »
M'he llegit "Els homes que no estimaven les dones" de Stieg Larrson i m'ha agradat mol, tant que ja me n'he anat a comprar la continuació. Algú l'ha llegit?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #121 el: 08 de Juny de 2009, 18:36:12 pm »
M'he llegit "Els homes que no estimaven les dones" de Stieg Larrson i m'ha agradat mol, tant que ja me n'he anat a comprar la continuació. Algú l'ha llegit?

ui tant, fa dies q ja m'el vaig acabar, a mi m'ha agradat més el segon llibre. Estic esperant a q surti el tercer ja.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #122 el: 08 de Juny de 2009, 18:53:08 pm »
Jo m'he llegit 1984, de George Orwell i ara m'estic apunt d'acabar Un món feliç, de Aldous Huxley. Tots dos són dos distopies (és a dir, utopies negatives). Dos llibres molt i molt recomanables.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #123 el: 14 de Juny de 2009, 16:02:59 pm »
Llega la tercera y esperada entrega de la saga Millennium.

El proximo Jueves dia 18 sale a la venta el libro de STIEG LARSSON titulado LA REINA EN EL PALACIO DE LAS CORRIENTES DE AIRE tercer y último volumen de la saga MILLENNIUM.

la meva sang és arlequinada

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
« Respondre #124 el: 01 de Juliol de 2009, 22:58:47 pm »
Hoy recomiendo un clasico de la literatura

La montaña mágica (Der Zauberberg, en el original alemán) es una novela de Thomas Mann que se publicó en 1924. Es considerada la novela más importante de su autor y un clásico de la literatura en lengua alemana del siglo XX, habiendo sido traducida a numerosos idiomas.

Hace poco la Editorial: EDHASA POCKET BOLSILLO ,  ha sacado este libro en formato Bolsillo  lo podréis encontrar en la Liberiael Corte IIInglesl Precio de 12.95 Euros ,tttambiénsta disponible en la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell y en formato digital y gratis en

http://www.bibliotheka.org/?/inicio/

La narración comienza con la llegada del protagonista, Hans Castorp, al sanatorio suizo donde su primo Joachim trata de curar su tuberculosis. Hans es un joven ingeniero, huérfano desde niño pero de muy buena familia, que acaba de terminar la carrera y aprovecha el viaje como paréntesis antes de entrar a trabajar en unos astilleros de su ciudad, Hamburgo, donde está destinado a ser un burgués ejemplar, como corresponde a un descendiente de los senadores de la ciudad desde tiempos de la Hansa. El carácter disciplinado de Hans se adapta pronto y de buen grado a la rutina del sanatorio. Poco después de su llegada, un incidente hace aconsejable que prolongue su estancia, lo que le convierte en miembro de pleno derecho de la institución. Se nos introduce así en el universo en miniatura del Berghof, sanatorio donde ricos burgueses de toda Europa tratan su tuberculosis en el aire puro de los Alpes. Todos de muy buena cuna y educación, pero a los que la convivencia continua con la muerte hace tomarse a la ligera más de una convención social, ante la desaprobación de nuestro recto Hans. A través de él conoceremos una larga galería de personajes, como el ferviente liberal Settembrini, fiel seguidor de la llama del progreso, que toma a Hans como discípulo y nos aburre con eternas y muy pedantes disquisiciones; su rival —y no menos pesado— Naphta, jesuita oscurantista y medievalizante; Pepperkorn la fuerza de la naturaleza; y, por supuesto, muchos más, sin olvidarnos de Madame Chauchat, de quien se enamora perdidamente nuestro héroe.

Y recordar

Un libro abierto es un cerebro que habla
cerrado, un amigo que espera
olvidado, un alma que perdona
destruido, un corazón que llora.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #125 el: 03 de Agost de 2009, 18:14:34 pm »
JERIK Y LA PIEDRA DE MILENAS de PERE BARTRÉS-FAZ.

Un llibre de fantasia, de 384 planes, me lo va recomendar un amic, d'aquest escriptor nascut a Sabadell i que viu a Castellar del Vallès, i ha triomfat. Llibre d'aventures tipo 'el señor de los anillos', però amb molts para-lelismes amb la vida real.
Vos lo recomano.
Editorial Montena, del 2008.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #126 el: 04 de Agost de 2009, 10:10:33 am »
Llega la tercera y esperada entrega de la saga Millennium.

El proximo Jueves dia 18 sale a la venta el libro de STIEG LARSSON titulado LA REINA EN EL PALACIO DE LAS CORRIENTES DE AIRE tercer y último volumen de la saga MILLENNIUM.

Ja esta acabat i bé, va increixendo, molts personatges i al final as d'anar amb paper i llapis per situarte qui és qui i si és bo o dolent, a part és lent i passen poques coses.
Personalment, dels tres, el segón és el millor.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
« Respondre #127 el: 28 de Agost de 2009, 16:05:36 pm »
Para los que han leido la saga MILLENNIUM , hay otra autora Asa Larsson, aunque tenga el mismo apellido y tambien sea de Suecia, no tienen ningun parentesco familiar, En español se ha publicado uno de sus cuatro títulos, “Aurora Boreal"  (titulo original SOLSTORM publicado 2003) en España lo ha publicado Seix Barral  en Mayo 2009.

El libro fue recibido con júbilo por la crítica sueca y alabado por su colega Stieg Larsson, el responsable de la exitosa serie “Millennium”.

En su país también han sido editados con Rebecka Martinson como personaje protagonista “Det Blod Som Spillts” (2004), “Svart Stig” (2006) y “Till Dess Din Vrede Upphor” (2008)

Aurora Boreal ha sido llevada al cine como SOLSTORM (2008) de Leif Lindblom.

Con el protagonismo principal de Izabella Scorupco.

Sipnosis:
Intriga criminal protagonizada por Rebecka Martinson, una abogada que deja Estocolmo para viajar a su población natal e investigar el asesinato de uno de los sacerdotes más célebres de Suecia, hermano de una amiga de su infancia.

Y recordar

Un libro abierto es un cerebro que habla
cerrado, un amigo que espera
olvidado, un alma que perdona
destruido, un corazón que llora.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
« Respondre #128 el: 04 de Octubre de 2009, 15:55:54 pm »
La nueva novela de Dan Brown, El símbolo perdido , la esperada continuación de El Código da Vinci , se publicará en España el próximo 29 de octubre con una tirada inicial de un millón y medio de ejemplares, una cifra sin precedentes en el mercado editorial nacional. España será junto a Alemania el primer país en traducir El símbolo perdido , según informó Editorial Planeta, propietaria de los derechos en español de la citada obra.

La novela contará también con ediciones en catalán y gallego, que serán publicadas por Empuries y El Aleph, respectivamente. La quinta novela de Dan Brown (Exeter, Estados Unidos, 1964) que ha sido puesta a a la venta en inglés el pasado 15 de septiembre. Sólo en Estados Unidos ha tenido una tirada inicial de cinco millones de ejemplares. Una marca récord en la historia editorial que muestra la expectación generada por la continuación de El Código da Vinci , que se ha convertido en el lanzamiento comercial más esperado de la temporada.

Dan Brown ha tardado cinco años en escribir El símbolo perdido , que vuelve a protagonizar el experto en simbología de Harvard Robert Langdon. "El secreto es cómo morir", comienza la nueva novela, de la que se conocen pocos detalles. Su acción transcurre en un período de doce horas y está ambientada en las cámaras ocultas, túneles y templos de Washington DC. Son elementos que previsiblemente harán las delicias de los millones de lectores de Dan Brown, que con sus pedidos anticipados de la edición inglesa situaron El símbolo perdido en los primeros puestos de la lista de libros más vendidos del portal de Internet Amazon, dos meses antes de la fecha de publicación de la novela.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
« Respondre #129 el: 05 de Novembre de 2009, 19:57:32 pm »
Os recomiendo un libro que hace muy poquito que esta a la venta

El somni de Tàrraco  del autor  X. R. Trigo

Una novel·la trepidant que ens permet conèixer un període fonamental de la història del nostre país i que ens redescobreix el seu magnífic llegat.

Som a l’any 27 abans de Crist. Mentre l’exèrcit romà lluita per aconseguir la pacificació dels pobles del nord d’Ibèria, l’emperador Octavi August s’instal·la a Tàrraco, des d’on exerceix el poder i administra tot l’Imperi.

L’acollidora ciutat, bressol de mar i terra d’oliveres, aviat veu trastocat el seu ritme tranquil quotidià. Al tràfec d’obres ordenades per l’emperador per tal de convertir-la en la població més esplendorosa de la Mediterrània, s’hi afegeixen les vils conspiracions provocades per les ànsies de riquesa i poder.

Només el vell metge Perthus serà capaç de recordar al cap dels anys els fets, ben cruels, que van commocionar la ciutat. L’assassinat a traïció del governador Manni i l’empresonament del jove Sul·la tan sols van ser l’inici d’una llarga cadena de mentides, intrigues i injustícies. El temps, però, sempre acaba revelant la veritat.

De Tàrraco a Ilerda, passant per Baètulo i per les muntanyes d’Ausa, El somni de Tàrraco s’endinsa vívidament en el passat esplèndid de la Catalunya romana.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
Re:Rincón literario
« Respondre #130 el: 20 de Desembre de 2009, 16:11:22 pm »
Ahora que hace un frio polar , recomiendo esta lectura

El peor viaje del mundo de Apsley Cherry Garrard

Apsley George Benet Cherry-Garrard (2 de junio de 1886 – 18 de mayo de 1959) fue un inglés explorador de la Antártida y sobreviviente de la expedición Terra Nova. Es conocido por su relato histórico (El peor viaje del mundo) en el que relata las peripecias y condiciones extremas que debió enfrentar durante la expedición.

en el FNAC lo tienen en formato bolsillo por 6 euros

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #131 el: 07 de Gener de 2010, 17:14:29 pm »
a los que les guste el tema de religion (cristianismo y satanismo), ciencias ocultas (exorcismos, hipnosis, etc...), historia, ficcion y realismo... 616 todo es infierno es vuestro libro.

Me lo regalaron hara ya un par de añitos para sant jordi, y decir que los primeros capitulos cuestan un poco de digerir, pero no me desengancho, todo lo contrario. Me lo lei en 5 dias y eso que estaba en epoca de examenes xDD

El libro cuenta dos historias, al principio paralelas, pero que luego se cruzan. Y ya digo, que mezcla todos los temas mencionados antes. Resumirlo es un tanto complejo, pero esta bien guapo el libro.

Y por otra parte, ahora me estoy leyendo "El diario rojo de Carlota", que va sobre la sexualidad (recomendado sobretodo para adolescentes, ya que explican muchas cosas tabus sobre el sexo). Hace tiempo que me lo lei, como 5 años o asi, pero lo encontre nuevamente por mi libreria y decidi leermelo de nuevo xD

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #132 el: 07 de Gener de 2010, 18:53:15 pm »
jo m'acabo de llegir un llibre que me ha encantat:
el setembre va arribar el desastre
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
« Respondre #133 el: 23 de Febrer de 2010, 20:35:31 pm »
A los que os guste la novela negra, Ediciones B acaba de publicar  SANGRE VAGABUNDA
de James Ellory, quiza uno de los mejores autores del genero

Editorial: EDICIONES B
Fecha de publicación: 10/02/2010.
Edición: 1ª.
Número de páginas: 944.
Precio 25 Euros

Sinopsis
El magistral cierre de la Trilogía Americana, por el autor de L.A. Confidential y La Dalia Negra.

Verano de 1968. Martin Luther King y Robert Kennedy han muerto. Un grupo dedicado al juego sucio está listo para desplegarse en la Convención Demócrata de Chicago. Los militantes negros combaten en el sur de Los Ángeles, acosados por los federales. Y el destino ha colocado a tres hombres en el vórtice de la Historia. Dwight Holly es el matón preferido de J. Edgar Hoover, el que pone en práctica sus planes racistas. Wayne Tedrow, ex policía y traficante de heroína, está construyendo una meca del juego para la mafia en República Dominicana. Y Don Crutchfield es un joven detective privado de ética dudosa. Sus vidas chocan al tratar de dar caza a la Diosa Roja Joan, y cada uno de ellos pagará 'un precio elevado y feroz por formar parte de la Historia.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #134 el: 23 de Febrer de 2010, 21:55:19 pm »
Pels amant de Douglas Preston i Lincoln Child. Ha tornat l'agent especial Pendergast amb La Danza del Cementerio. Jo me'l vaig llegir en un cap de setmana.
En ‘La danza del cementerio’, un periodista y su esposa, arqueóloga del Museo de Historia Natutal, son brutalmente atacados en su apartamento en Nueva York. Los testigos y las cámaras de seguridad atestiguan que el asaltante era su extraño y siniestro vecino muerto y enterrado semanas atrás. Al margen de la policía, Pendergast y D’Agosta deciden llevar a cabo su propia investigación. Investigación que los conducirá hasta una misteriosa secta que practica el vudú.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #135 el: 24 de Febrer de 2010, 12:11:33 pm »
Tinc un llibre un mica diferent al que sugeriu per aqui dalt.

Es per tots aquells que els hi agradi les dones: EL CEREBRO FEMENINO. Es un llibre escrit per la neuropsiquiatra Louann Brizendine, no te que veure res amb els topics de homes i dones, això si a vegadas es veu el plumer feminisa de l'autora, però ajuda a entendre com pensa una dona.

Us deixo una frase del llibre per que us enganxeu i us cridi l'atenció: "Todo cerebro empieza como cerebro femenino. Sólo se vuelve masculino ocho semanas después de la concepción, cuando el exceso de testosterona disminuye el centro de comunicación, reduce el córtex de la audición y hace dos veces mayor la parte del cerebro que procesa el sexo..."
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
« Respondre #136 el: 27 de de 2010, 16:49:29 pm »
un llibre interersante de l'autor del Nom de La rosa

es tracta del llibre El Pèndol de Foucault de Umberto Eco

los podesi encontrar en las Bibliotecas de Sabadell Vapor Badia,Els Safareigs i La Serra

Sinopsi:
Tres intel·lectuals que treballen en una editorial de Milà estableixen contacte amb autors interessats en les ciències ocultes, les societats secretes i les conjures còsmiques. En un primer moment aquesta relació es manté estrictament professional, però a poc a poc van estrenyent-se els llaços. Editors i autors inventen junts, per pur joc, un complex pla, maquinat suposadament pels templarios set segles endarrere. Però algú presa massa de debò el joc, i tots ells es veuran immersos en un inquietant malson.

Desconnectat Decidir

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #137 el: 10 de Maig de 2010, 21:13:58 pm »
"El retorn dels catalans"

Patrícia Gabancho.

La profunda decepció que ha provocat entre la majoria dels catalans el fracàs de la via estatutària, ja que el baquetejat segon Estatut de la democràcia —tot i haver estat referendat pel poble— pot acabar eternament encallat o senzillament escapçat pel Tribunal Constitucional, ha inspirat a Patrícia Gabancho la tesi del retorn dels catalans.
Diu l’autora en el llibre: «Tinc la sensació que Catalunya ara s’adona que tot plegat ha estat una estafa. Que la continuen llançant daltabaix del tramvia per parlar català, per plantejar un Estatut, per reivindicar un aeroport, és a dir, per voler un futur. Tinc la certesa que els catalans estan prenent consciència que cedir ja no és el camí […]. Ha arribat l’hora, i crec que no m’equivoco en això, del retorn dels catalans. […] I quan parlo del retorn dels catalans, vull dir que certa gent, una Catalunya ben real, comença a tenir ganes d’agafar les regnes, d’estrènyer els genolls i galopar cap a un futur més alt.»

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #138 el: 29 de Maig de 2010, 22:24:32 pm »
Per fi de negoci, els companys de l'editorial que treballen amb mi, liquiden tot l'stock de llibres que els hi queda:

Aurea Editores

Tots els llibres a 5.-€ (Possibilitat de descomptes per compres de professionals (llibreries) o per grans quantitats.
Compra minima per a particulars: 10.-€ (2 llibres)

Si hi ha algu interessat, que es comuniqui amb mi per privat per quedar i donar-li els llibres.

Gracies!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #139 el: 04 de Juny de 2010, 22:28:12 pm »
Pues en 5 dias me he acabado 4 libros...

Aliento, de Jackie Ayers, trata sobre vampirismo y esas cosas...

Sin notícias de Gurb, de Eduardo Mendoza, trata sobre un extraterrestre que aterriza en Barcelona y explica lo que ve. Es una crítica humorística de la situación "actual" de Barcelona y sobre las costumbres de los Españoles. Libro cortito, de 130 y pico páginas, y divertido.

He dicho, de Andreu Buenafuente, recopilación de los monólogos que hizo en el 2005

y Rimas y Leyendas de Gustavo Adolfo Bécquer, mi poeta favorito ^^