Enquesta

ET SEMBLA BE PAGAR PER ANAR A VEURE SABADELL-REUS

SI
13 (28.3%)
NO
33 (71.7%)

Total de vots: 44

Autor Tema: PAGAR PEL SABADELL-REUS  (Llegit 1698 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
PAGAR PEL SABADELL-REUS
« el: 09 de Abril de 2007, 17:55:11 pm »
QUE CREIE VOSALTRES

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: PAGAR PEL SABADELL-REUS
« Respondre #1 el: 09 de Abril de 2007, 19:51:47 pm »
Ombre una vez te lo pones una pensar, una jornada economica al año no esta del todo mal. Pero es exajerado los 12 € para los no socios...

Deberian haber exo kiza 5 o 6 € para TODOS, socios y no socios...
Eso si k es una jornada economica...

:beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #2 el: 09 de Abril de 2007, 19:52:38 pm »
No esta mal, no. Pero en un CES- Reus donde necesitas el estadio lleno, me parece mala idea... :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #3 el: 09 de Abril de 2007, 20:09:46 pm »
Yo no pagare , es mas si no reculan con su idea k se vayan despidiendo el año k viene del dinero k ingreso con mi carnet d socio...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 09 de Abril de 2007, 20:10:52 pm »
A mi, no em sembla malament.

El que fallen és en les quantitats i les formes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 09 de Abril de 2007, 22:40:10 pm »
La jornada económica existe en todos los Clubes, siempre suelen ser una pequeña inyección de dinero que nunca viene mal. Los cinco euros que tienen que pagar los socios es una aportación mínima, esto pensando en el grupo de 200 o 300 que van en los desplazamientos a los campos contrarios dejando en cada campo una aportación mayor, más gasto de transporte. Respeto lo comentado por el compañero RRACO, pero no lo comparto, aquí la equivocación de los miembros de la Junta de Accionista es el precio elevado de 12€ para los no socios, como dicen la mayoría de compañeros, es una cantidad que impide que la NCA., se llene el próximo partido contra el Reus, aquí se tendría que mirar el precio puesto por dicho equipo en el partido de ida y esa misma cantidad que fuera para los seguidores de dicho equipo, luego poner una media para los ciudadanos de Sabadell y si compran la entrada anticipada, más barata todavía, pero siempre superior a lo pagado por el socio, la entrada se podría comprar en cualquier gran comercio existente en la ciudad, siempre cuando estos quieran colaborar, para no obligar a trasladarse a las oficinas del Club entre semana. Hay mil y una maneras de que a los seguidores le sea más barato ver el mencionado encuentro. Esto me da que pensar que el CES., quitando a los seguidores de corazón no hay mucho más, ahora es cuando se tenía que notar la colaboración con los comerciantes como dije antes no solo es aportar dinero si no trabajar y colaborar para un evento como el que se aproxima, es lo que pienso.
                                                    :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #6 el: 10 de Abril de 2007, 00:21:05 am »
I no seria millor apujar el carnet de soci 5 o 10 euros, i no fer pagar el soci MAI??

Treurien els mateixos diners, i no quedarien tan malament... i el més important, s'evitaria situacions com aquestes que poden fer que gent que aniria al camp amb preus "normals" no vingui aquest dia tant important....
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 10 de Abril de 2007, 08:51:00 am »
Crec que l'afició del C.E. Sabadell és tan collunada, que crec que hauriem de entrar gratis a tots els partits del c.E. Sabadell, tant els de la NCA, com els de fora de casa, de fet som una afició de Primera Divisió, i així hi hauria molt suport durant tota la Lliga. Crec que la Directiva ens hauria de donar el carnet  de forma gratuita perque ens ho mereixem.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 10 de Abril de 2007, 15:24:05 pm »
doncs si Chemanez tens tota la raó pero el futbol es un negoci i s'han de conseguir calers d'alla on sigui, sense calers no es pot arribar molt lluny, ara la directiva podria tenir un gest l'any que ve si estem a segona B i es que els que hem sigut socis a Tercera paguin menys que els que es volguin fer nous pel fet que hem pujat  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #9 el: 10 de Abril de 2007, 21:26:06 pm »
Ami lo k realmente me indigna es k el socio tenga k pagar , por lo d las entradas a los no socios creo k son caras.

lopart

• Visitant
« Respondre #10 el: 10 de Abril de 2007, 21:55:43 pm »
haver yo boy a todos los desplazamientos y pago memos en el campo de sant boia pro que era un atraco y las salidas ya nos salen a unos 18 euros por barba entonces este año de lo que se trataba era de hacer socios y enganchar a la gente y a si no vendra gente de reus mi borrachos y eso es lo que mosotros mecessitamos si tengo que pagar pagare pero no estoy de acuerdo mi mucho memos en que saviendo la directiva lo que nos estan haciendo en los campos de fuera tengan lla poca verguenza de tambien querer sacarmos a qui la pasta y no son los 5 euros señores si no que a mi como socia bamos 7  entonces son 7x5 res igual a 35 euros para ir a mi club siendo socia y haviendome atracado en todos los campos un saludo a la directiva y a esas peñas que han votado por estos precios que son los que munca se desplazan y claro no saven los pobres   lo que hemos tenido que pagar por una cocacola en el mimiestadi por ejemplo señores retificar es de sabios y todavia mos quedan 4 dias

joseph

• Visitant
« Respondre #11 el: 11 de Abril de 2007, 22:53:29 pm »
El soci sempre es el deixat anar de la ma de Deu,
NO ENS RECORDEM PER EXEMPLE, ENTRADES A 1 Euro, i no tans sols una ó dos Jornades, si no que per lo menys 6 ó 7 partits.
I el soci que ja había pagat el seu carnet? A bè com que es molt aficionat ja si conforma, aixi de clar estar el tema,.