Autor Tema: CE SABADELL VS RCD ESPANYOL  (Llegit 1309 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Ripolletenc

• Visitant
CE SABADELL VS RCD ESPANYOL
« el: 07 de Abril de 2007, 14:55:20 pm »
Me gustaría saber vuestra opinión sobre la posibilidad de disfrutar de un CE SABADELL VS RCD ESPANYOL como partido presentación de la temporada 2007-2008.

¿Que os parece la idea?

:bandera :scut :bandera

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: CE SABADELL VS RCD ESPANYOL
« Respondre #1 el: 07 de Abril de 2007, 17:09:17 pm »
Oma staria molt b, seria un partit mol maco entre 2 clubs que sentenen pero cla... xq u fessin aurian d fer moltes ''jornades economikes'' o fins i tot ens farien pagar el dia de la presentacio... :ejem ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 07 de Abril de 2007, 17:36:44 pm »
Cualquier partido es bueno si el contrario es de superior categoría, pero hace dos años viví un partido semejante y el equipo perico, recuerdo perdió por 1-0, llevó a la NCA., a los jugadores que ahora no tiene a ninguno en la plantilla y muchos jugadores del "B", les acompañó la afición más sucia que he visto en un partido de fútbol, con insultos y cánticos de un pésimo gusto sobre todo para los pequeños que había por los alrededores, buena lección sobre todo para estos pequeños. Por el público asistente pues nada de nada unos 1500 espectadores y alargando la cifra, resultado recaudación pobre, pero eso si se jugó contra un equipo del Español.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 07 de Abril de 2007, 18:27:45 pm »
Doncs jo prefereixo que vingui el Barça, amb mig primer equip que els pericos.

Com diu en Labtec, jo també tinc un mal record de les visites periques a l'estadi, i en canvi recordo al centenari que va venir l'equip culé, i almenys els seus seguidors son més presentables.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 07 de Abril de 2007, 19:02:40 pm »
Doncs jo prefereixo que vingui el Barça, amb mig primer equip que els pericos.

Com diu en Labtec, jo també tinc un mal record de les visites periques a l'estadi, i en canvi recordo al centenari que va venir l'equip culé, i almenys els seus seguidors son més presentables.

:laugh: :laugh: Vols dir birrero?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 07 de Abril de 2007, 19:06:15 pm »
:laugh: :laugh: Vols dir birrero?

He estat al camp nou, a sarrià i a Montjuïc.

Sí, és més segur estar en el camp dels culés animant al contrari que a Sarrià (on ens van llençar una ampolla) o a Montjuïc (la Juvenil son uns porreros).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 07 de Abril de 2007, 21:03:15 pm »
jo una altre vegada al Barça al camp no el vull, seria repetir el partit del Centenari.
I rebre a l'Espanyol doncs tmp em fa massa gracia la veritat, és un ekip q no em crida  gens l'atenció ni em faria cap ilusió veure a la NCA... casi q millor fer un partidet amb el Terrassa o un Lleida o Nastic i ja sta.
Per cert a q ve aquest post ara? crec q ara mateix és el de menys el partit q fem d presentació per a la següent temporada. Primer ja veurem si pujem o no, q ja em direu d q serviria fer un partit espectacular d prsentació en el cas que haguem d tornar a jugar a Tercera....

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #7 el: 07 de Abril de 2007, 22:36:54 pm »
El ultim partit que vaig veure a la NCA abans de venir a vilanova a viure va ser al 2004. I jo vaig pensar que la millor manera de "despedirme" de Sabadell era anant a veure el partit de presentacio contra el Espanyol, aquell que es va guanyar per 1-0, com molt be heu dit per aqui. Pero quina sorpresa vaig tenir quan era el Espanyol B, amb algun jugador del primer equip, com ara Fredson si no em falla la memòria. El que vull dir es que si despres et ve el filial el partit es un engany, perque aquell partit no va tenir cap tipus d´emocio, al veure que qui jugava era basicament el filial. Per aixo, jo preferixo un rival de superior categoria que no tingui filials, perque pot pasar que et vingui el equip inferior.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 07 de Abril de 2007, 22:43:30 pm »
hay de todo en la viña del señor, tantos malos como buenos del barsa que del español
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #9 el: 07 de Abril de 2007, 23:14:17 pm »
Jo prefereixo el Barça que l'espanyol (tindria més ressó mediatica)
I perquè no un Sabadell-Terrassa?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #10 el: 08 de Abril de 2007, 00:42:32 am »
jo crec que un sabadell-terrassa no s'hauria de fer mai amistos! amistos significa un partit tranquil per disfruta del futbol i un sabadell-terrassa es per picarte entre aficions i jugadors contraris..i tema espanyol...l'espanyol es mol fluixxx preferiria un valencia (casi imposible) o un sevilla....es molt demanar?? :reverencia2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #11 el: 08 de Abril de 2007, 01:58:59 am »
El barça esta claro, o si no pediria un nastic si se salva en primera este año cosa muy dificil ek su aficion venga a la nca despues de unos años sin venir! ke sientan ke no son tan superiores en todos los ambitos
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 08 de Abril de 2007, 12:48:22 pm »
Yo intentaría traer al BETIS...  No jugará competiciones europeas, no creo que pongan muchas pegas, y desde siempre ha sido el equipo con más tirón en el vallés....  Las mejores entradas en la NCA han sido gracias al equipo verdiblanco, y aun en un amistoso el campo posiblemente se llenaria....       ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #13 el: 08 de Abril de 2007, 13:14:21 pm »
En verdad puestos a elegir y para hacerles un regalo a los madridistas del forum y de la Ciudad, se podría traer al madrid, con casilla, metzelder, dani alves, kaka, cristiano ronaldo, cesc, gerrard, messi, iniesta, zigic, raúl, no me digan que no se llenaría la NCA., el único handicap es que capello seguiría de entrenador y con su forma de plantear el partido pues no se si sería "jogo bonito".
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
Real Betis
« Respondre #14 el: 08 de Abril de 2007, 13:26:49 pm »

La idea de Murciano puede ser la mejor. El REAL BETIS es un equipo con mucho "tirón" en el Vallés y no excesivamente caro ni metido en competiciones.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #15 el: 08 de Abril de 2007, 14:02:35 pm »
En verdad puestos a elegir y para hacerles un regalo a los madridistas del forum y de la Ciudad, se podría traer al madrid, con casilla, metzelder, dani alves, kaka, cristiano ronaldo, cesc, gerrard, messi, iniesta, zigic, raúl, no me digan que no se llenaría la NCA., el único handicap es que capello seguiría de entrenador y con su forma de plantear el partido pues no se si sería "jogo bonito".

labtec el mister mourinho sin duda jajajja
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

oriolh

• Visitant
« Respondre #16 el: 08 de Abril de 2007, 14:03:07 pm »
Pero jo portaria el Llevant. :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #17 el: 08 de Abril de 2007, 17:14:35 pm »
doncs posats a elegir que vingui el Depor xD o sino el Sevilla  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #18 el: 09 de Abril de 2007, 19:35:41 pm »
jo crec que seria molt millor pòrtar a un betis a un sevilla o inclus al reial madrid, segur que vindria mes gent que amb el barsa o el español.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 09 de Abril de 2007, 20:08:35 pm »
Yo intentaría traer al BETIS...  No jugará competiciones europeas, no creo que pongan muchas pegas, y desde siempre ha sido el equipo con más tirón en el vallés....  Las mejores entradas en la NCA han sido gracias al equipo verdiblanco, y aun en un amistoso el campo posiblemente se llenaria....       ;)

Tota la raó, Murciano!
A Sabadell, Rubí i Terrassa hi han penyes bètiques que mouen bastants socis. Fer un partit contra ells pot ser més fàcil i beneficiòs que fer-lo amb el Barça, Madrid o Sevilla (el seu catxé és elevat), l'Espanyol (que saps que alguns et poden destrossar part del camp) o qualsevol altre equip.