Jo, com bon amant del futbol, he vist el partit entre italia i espanya de quarts de final dels jocs del mediterrani, i he acabat que no sabia si riure, plorar, o no se que fer.
El tema dels italians es una vergonya, no se si algu ha vist el partit, però m'explicaré.
Espanya ha guanyat 2-1 i ha passat ronda (extrany
), i a més remontant. Però el partit no ha acabat. Itàlia ha vingut a tot menys a jugar a futbol, "a pegar palos". Els han expulsat a 5 jugadors a la meitat de la segona part i el partit ha quedat suspès, però jo crec que a la primera part ja podrien haver acabat així. S'han encarat amb el public, arbitres, entrenadors espanyols, han agredit, insultat... i així podria seguir fins acabar sec. Em permetré una
Al final, tots els jugadors italians aplaudint al public espanyol amb una cara de ... que no poden amb ella.
Si el futbol ha de passar per les botes de jugadors com aquests, anem llestos. Si la federació del seu pais permeteix que vagin donant aquesta imatge per el mon, malament anem.
Amb espectacles com el d'avui, el futbol te molt dificil que sigui un esport, un espectacle, el que es, una diversió i un hobby per fer disfrutar a la gent.