Autor Tema: SE ENTERA LA DIRECTIVA DONDE NOS ENCONTRAMOS?  (Llegit 1174 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
SE ENTERA LA DIRECTIVA DONDE NOS ENCONTRAMOS?
« el: 05 de Abril de 2007, 07:49:38 am »
Por lo que siempre veo, cuando han llegado este tipo de jornadas siempre pasa lo mismo. A unos no les parecen bien, porque ven en ello una falta de tacto de la directiva y a otros la justifican apelando al sentimiento arlequinado. Yo voy a dar mi opinion sobre el tema, aunque tampoco quiero pretender tener toda la razon. Entiendo que se tome la decision que se tome, nunca sera del agrado del todo el mundo. Yo lo veo desde el punto de vista de lo que seria mejor para el club, sobre todo a largo plazo. Asi que paso a exponer mis razones:

- El objetivo principal de este año era empezar de nuevo, crear un nuevo sabadell y sobre todo intentar en lo maximo aumentar la masa social, dificil pero no imposible aun estando en Tercera. Esto no se ha hecho. Soy de la opinion que no vale de nada llevar un dia determinado a mas gente porque las entradas son mas baratas o es mejor partido. Se debe de empezar por la base, que son los niños. Ellos llevaran a sus padres y acabaran siendo socios, porque lo habran mamado. No me consta que se efectue ninguna campaña en los colegios, ni demas entidades deportivas, regalando entradas a los niños para que cojan el gusanillo del sabadell. Mas o menos de los 1800 socios casi todo el mundo comenzo asi, almenos yo, que me llevaba mi padre cada domingo. Cemento sobra y ademas se intuia un año de buenos resultados. Todos los niños quieren que su equipo gane. Veo a los de cada año.

- Las jornadas economicas no valen para nada en estas categorias, solo para cabrear a la gente. Pensemos que equipo vendra. El Reus. Quien es ese equipo, a quien ha ganado. Lo unico que es segundo, claro, de la tercera division. Despues de aguantar esos equipos incalificables que se han paseado por la Creu alta, ahora que viene uno menos malo, que en principio tiene de venir a poner las cosas dificiles, nos quieren hacer pagar. Los que son socios, algunos no iran porque se cabrearan, y los que no lo son, tampoco iran al saber que han subido los precios para este partido. Cuando las cosas funcionan es mejor no tocar nada, se dejan los precios de siempre y ya esta. Estoy seguro que de esta forma si se notaria mas afluencia de publico, y no nos preocupemos tanto de si pagan mas o menos los del Reus. Que vengan los que quieran, mas ambiente tendremos. Con el aforo del campo, creo que se compensaria claramente en el tema economico. Se deberia de pensar que este partido hubiera sido la puerta para que esa afluencia extra, sino todos, seguro que alguno se engancharia para los demas partidos. Pero si no vienen como se van a enganchar?

- En conclusion, creo que la directiva todavia no sabe que una buena casa empieza por tener unos buenos cimientos. Yo pensaba que el bajar a Tercera nos daria esta posibilidad, pero ya veo que no, que seguimos como siempre. Una ocasion historica perdida de hacer borron y cuenta nueva. Una pena.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re: NO APRENDEMOS NI ESTANDO EN TERCERA
« Respondre #1 el: 05 de Abril de 2007, 10:38:23 am »
molt bé explicat i amb uns arguments molt vàlids i reflexionats.
No entenc com no ho veu la directiva i penyes i a sobre ens diuen als soci que no ens morirem per 5 euros si estimem al sabadell quan no és això.
Encara hauriem de posar 10 euros cadacú del forum i portar-li al president amb la condició que posi les entrades per el públic en preus populars per omplir el camp.

Quan podriem recaudar si posem cadscú 10 euros, més o menys com la jornada económica? El que es veritat es que el soci al que volen protegir donaria una lliço.

Espero que, almenys, es tinguin informats de la recaudació del parti
« Darrera modificació: 05 de Abril de 2007, 10:45:06 am per hicks »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 05 de Abril de 2007, 12:03:17 pm »
Totalment d'acord amb la reflexio de Buried  :clap :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 05 de Abril de 2007, 14:03:35 pm »
Totalmente cierto, es una pena, pero aun hay gente que lo ve bien :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #4 el: 06 de Abril de 2007, 00:31:34 am »
No us entenc !
portem tota la temporada anant als camps de fora pagant el que faci falta. Portem temporades amb entrades a 1 euro. I ens sap greu pagar uns euros pel nostre club que tant estimem? Així agraïm a uns jugadors que ho donen tot i van primers, a una directiva i a un cos tècnic que després de molts anys sembla que fan bé les coses?
Després voldrem els millors fitxatges, els millors tècnics, pujar de categoria, i etc, etc. Sense diners no s'aconsegueix i entre tots hem de colaborar económicament quan després de molt temps el club ens ho demana.

Com a soci també m'he pogut queixar quan han deixat entrar de franc o a 1 euro després d'haber pagat el carnet per tota la temporada i en canvi m'he callat ja que en el fons el que m'ha importat és el club.

Respecto les opinions de tothom, però és que només ens estan demanat 5 euros !!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 06 de Abril de 2007, 00:56:08 am »
No us entenc !
portem tota la temporada anant als camps de fora pagant el que faci falta. Portem temporades amb entrades a 1 euro. I ens sap greu pagar uns euros pel nostre club que tant estimem? Així agraïm a uns jugadors que ho donen tot i van primers, a una directiva i a un cos tècnic que després de molts anys sembla que fan bé les coses?
Després voldrem els millors fitxatges, els millors tècnics, pujar de categoria, i etc, etc. Sense diners no s'aconsegueix i entre tots hem de colaborar económicament quan després de molt temps el club ens ho demana.

Com a soci també m'he pogut queixar quan han deixat entrar de franc o a 1 euro després d'haber pagat el carnet per tota la temporada i en canvi m'he callat ja que en el fons el que m'ha importat és el club.

Respecto les opinions de tothom, però és que només ens estan demanat 5 euros !!!!

Ja ho crec k no ens entens carles, a nosaltres no ens fa mal pagar 5 euros, crec k hauries de llegir amb mes atenció, nosaltres el k volem es veure una nova creu alta plena, volem k s'enganxin molta mes gent, volem k el dia del reus l'afició sigui el numero 12, k cuan sorti el reus al camp sentin la pressio de 7 o 8 mil persones, volem k els partits k keden a casa la gent hi vagi al camp. Es una ocasió k no s'ha de desaprofitar, caixa en faran de totes formes, anira mes gent, pero nose sembla k no volen veure el camp mes ple. I ja no es nomes akest partit, s'ha de pensar en els k keden on si la gent veu un bon sabadell el dia del reus aniran segur. Ara veus pk tothom ens keixem d'akesta cagada de la directiva? es lamentable k no veigi la directiva l'error k estan fent  :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #6 el: 06 de Abril de 2007, 00:58:13 am »
Crec que tots els que ens hem queixat no hem fet pq tinguem que pagar 5 euros. Esta de sobres explicat que el volem es que vingui la gent que no vé habitualment i anant fent caliu per el play-off. que amb una nova creu alta plena hi ha mes posibilitats de pujar i que la gent s´engresqui, disfruti amb el partit i la ciutat torni a vibrar i segur que molts es faran socis. això es el que diem no que nosaltres tinguem que pagar 5 euros que segur que si calgués pagariem el que calgués.
Es més jo i molts socis pagariem pq rebaixin el preu de la general encara que fos a costa nostre

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #7 el: 06 de Abril de 2007, 00:59:49 am »
Jos, hem escrit quasi el mateix al mateix moment. Encara em fa més rabia que es pensin que m´enfado per pagar 5 euros. No ens volen entendre

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #8 el: 06 de Abril de 2007, 11:28:48 am »
Doncs si, esque no ho entenen!! i esque a part d'això la directiva treurà més calerons posant-ho a 3 € o fins i tot com sempre staven a 6€!! així com a mínim vindrien 5000 o 6000 persones més al camp, a part dels 2000 que anem cada setmana... 5.000+2.000= 7.000 persones = 5000 persones pagant 6 Euros recaudan 30.000 <--
si posen la jornada ecònomica perdran diners i assobre menys gent al estadi... --> 2.000 socis pagant 5 euros cadascú en recauden 10.000 ....

:mmmm jo si fos ells m'ho faria mirar una mica...
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 06 de Abril de 2007, 12:53:43 pm »
Correcte. No ens queixem perque els socis haguem de pagar 5 euros. Ens queixem perque en un partit vital serem, gairebé els de sempre. És a dir, ciment, a les grades.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #10 el: 06 de Abril de 2007, 23:31:41 pm »
Correcte. No ens queixem perque els socis haguem de pagar 5 euros. Ens queixem perque en un partit vital serem, gairebé els de sempre. És a dir, ciment, a les grades.
Com dius mes de 8.000 serem 3.500  :ko i aixó no es per pagar 5 euros  si no perque es un partit vital i tots tenim de estar animant al Sabadell .
Els mateixos de sempre  :geek

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #11 el: 07 de Abril de 2007, 09:57:42 am »
Me habeis pillado fuera de juego. Estaba de vacaciones y no me habia enterado de lo que quiere hacer la directiva. Antes de irme de vacaciones escuche en R. sabadell que se estaba preparando algo especial para el partido del reus, algo para ensayar para los play-off. Pues bien si el ensayo es que venga menos gente y se recaude menos, pues no le veo la gracia. Con todos los respetos creo que es una cagada de la directiva. Yo esperaba un partido como el del peralta con 9 0 10 mil personas, pero sino rectifican a tiempo no podra ser.
Saludos y amunt Sabadell.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
SE ENTERA LA DIRECTIVA DONDE NOS ENCONTRAMOS?
« Respondre #12 el: 07 de Abril de 2007, 19:49:21 pm »
     Como complemento a mi anterior post, analizare el verdadero significado y fin de las denominadas "jornadas economicas" planteadas por los clubs.

Estos incrementos economicos al precio normal de las entradas, asi como el acceso al socio, los suelen justificar los directivos aludiendo la visita de un gran club, con mas historia, seguimiento mediatico, con jugadores de una calidad constrastada en sus filas y que por supuesto su visita se considera un gran acontecimiento para la población y el club local. Se intuye una gran asistencia y el aforo del campo es limitado. Vamos que la demanda supera claramente la oferta, y aun aumentando los precios, siempre se cubriran las espectativas de llenar el campo. En estas condiciones favorables, aun siendo una medida muy impopular siempre acaban llenando.

Normalmente son medidas adoptadas por clubs mas modestos con la visita de los denominados clubs historicos y grandes, que por el motivo que fuere se encuentran en su categoria.

Ahora, después de leer esto, y analizando el partido que condiones se cumploen?
El club que nos visita es mas grande, historico y mediatico que nosotros?. La demanda de localidades supera la oferta del campo? El club contrario presenta jugadores de calidad contrastada? la categoria de la Tercera Divison es más natural para el Reus o para el Sabadell?

Podriamos seguir, pero no creo que merezca la pena, se ve claramente que todas las respuestas son negativas. Ahora podeis hacer las mismas preguntas,  pero desde el punto de vista inverso, desde la perspectiva de los clubs rivales. Seguro que cambian las respuestas. Los que hemos ido a algunos desplazamientos, los clubs contrarios siempre ponen jornada economica, y adoptan medidas especiales, como sin ir mas lejos, el Prat, que hasta puso Seguridad Privada y presencia de los Mossos. Comente con varios aficionados locales estas medidas y estos me confirmaron que solo lo habian visto en este partido, y que incluso tenian vetada la entrada a la minitribuna, cuando en todos los demas partidos su acceso es libre.

Esta claro que la medida tomada por la directiva es un gran paso atras para impulsar al equipo para conseguir el ascenso, claro objetivo y fin de todo. Este año no vale otra cosa y parece incomprensible que personas que se les supone capacitadas y con experiencia en estas situaciones cometan estos errores tan graves. Medida impropia de una directiva que se le suponia moderna, y que introduciria una nueva manera de hacer las cosas. SE VUELVE A CAER EN ERRORES DE ANTAÑO, queda una semana, y se puede, y deberia arreglar. Rectifiquen, no sean cazurros. No se han enterado que nos encontramos en Tercera Division?, y luchar por ascender es una pura obligacion por todo lo que es este club.

Dicho queda y una semana......

« Darrera modificació: 07 de Abril de 2007, 20:00:38 pm per Buried »

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #13 el: 07 de Abril de 2007, 20:12:41 pm »
Sisplau no juguem a ser managers del PC Futbol...

Jo aniré perquè sóc del Sabadell, estem a tercera i s'ha de conseguir l'ascens, juguem contra el rival per quedar líders, perquè he pagat 15 euros a Sant Boi, 12 a Masnou, 12 a Europa (10 anticipada), perquè a tots els clubs hi han jornades económiques, etc, etc.

Perquè el club s'ha esforsat en estalviar-nos calers amb entrades anticipades a quasi tots els camps malgrat que ara ningú ho valori
Honor al Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Re: SE ENTERA LA DIRECTIVA DONDE NOS ENCONTRAMOS?
« Respondre #14 el: 07 de Abril de 2007, 22:04:29 pm »

Molt encertat aquest comentari sobre les entrades anticipades.  Quantes vegades ha suposat reduïr preus de 12 a 10 Euros?.  Això també s´ha de valorar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

lopart

• Visitant
« Respondre #15 el: 07 de Abril de 2007, 22:50:15 pm »
jo creo que la pasta ira bien al club pero si es verdad de lo que se trata es de llemar el campo y a mi me da igual ir fuera y pagar los 10 euros porque esta claro y lo estamos viendo que esos campos de futbol a los que estamos visitando cuando llegamos mosotros hasta mos pomen la alfombra roja pero creo que la creu alta no se llemara haciendo pagar seremos los mismos de siempre eso si que nos oigan porque estos van a venir a j***r la marrama
« Darrera modificació: 08 de Abril de 2007, 10:43:49 am per X-Men Aigua »

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #16 el: 08 de Abril de 2007, 20:39:57 pm »
resumint... q ningú s'ha queixat per haver de pagar 5 euros o el q sigui. Aquest no és el motiu de la queixa!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant