Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
el problema q el programa q a mi em va millor es el SOPCAST pero la majoria d canals estan OFFLINE
Cita de: ferni20 en 22 de Abril de 2007, 18:05:26 pmel problema q el programa q a mi em va millor es el SOPCAST pero la majoria d canals estan OFFLINE Això m'ha passat avui a mi. Al final he acabat veient l'Espanyol per AZ TV, que no és una altra cosa que Azerbayan TV,
Jo desde fa 4 anys tenia contractat a www.streamtvnow.tv per poder veure tots els partits de la NBA, pagava 3 euros al mes i es gairebe futbol i NBA a la carta, es pot demanar que donguin partits que volguis veure i si tenen molts vots els donen, pero aquest any va pujar a 6 euros i ja crec que es una mica massa i també ho veig per sopcast, la unica pena que amb lo que tenia abans era directe pur i amb aquests programes doncs tens un retras d'alguns minuts pero bueno que també esta molt be
jo per sort els puc veure per el digital jejejeje
et faltaran codecs company
M'han recomanat el programa aquest per veure futbol per internet... algu el coneix i el te instalat? realment funciona? El recomaneu?www.web-mediaplayer.com/?lg=ES
yo pudiera ver algun partido del sabadell por internete?