Autor Tema: veure futbol per internet  (Llegit 13130 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: veure futbol per internet
« Respondre #60 el: 27 de Abril de 2007, 00:22:29 am »
el problema q el programa q a mi em va millor es el SOPCAST  pero la majoria d canals estan OFFLINE  :veryangry:

Això m'ha passat avui a mi. Al final he acabat veient l'Espanyol per AZ TV, que no és una altra cosa que Azerbayan TV,  :laugh: :laugh: :laugh: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #61 el: 27 de Abril de 2007, 00:47:33 am »
el problema q el programa q a mi em va millor es el SOPCAST  pero la majoria d canals estan OFFLINE  :veryangry:

Això m'ha passat avui a mi. Al final he acabat veient l'Espanyol per AZ TV, que no és una altra cosa que Azerbayan TV,  :laugh: :laugh: :laugh: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

jo l'he vist per dragon tv  :yes:

per cert heu vist el reportatge que sortia fa un parell de dies al periodico de catalunya sobre la pujada de la gent que veu els partits "de gratis" per internet?

parlaven sobre la preocupacio de les empreses com mediapro que acaben de comprar per una burrada de milions els drets del barça i madrid i veien com les compres dels partits baixen,perque cada cop mes gent els veu per internet,vaja era un reportatge força interesant......... .ames ames es deia que es un sistema totalment legal ja que es la senyal que algu captura i la posa a la xarxa per que entre nosaltres la compartim(programa p2p) i en aquests paisos son emisions en obert per tant no podien fer res en contra ja que es legal
« Darrera modificació: 27 de Abril de 2007, 00:54:58 am per dagar »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #62 el: 27 de Abril de 2007, 15:21:20 pm »
Jo desde fa 4 anys tenia contractat a www.streamtvnow.tv  per poder veure tots els partits de la NBA, pagava 3 euros al mes i es gairebe futbol i NBA a la carta, es pot demanar que donguin partits que volguis veure i si tenen molts vots els donen, pero aquest any va pujar a 6 euros i ja crec que es una mica massa i també ho veig per sopcast, la unica pena que amb lo que tenia abans era directe pur i amb aquests programes doncs tens un retras d'alguns minuts pero bueno que també esta molt be  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #63 el: 27 de Abril de 2007, 18:17:51 pm »
Jo desde fa 4 anys tenia contractat a www.streamtvnow.tv  per poder veure tots els partits de la NBA, pagava 3 euros al mes i es gairebe futbol i NBA a la carta, es pot demanar que donguin partits que volguis veure i si tenen molts vots els donen, pero aquest any va pujar a 6 euros i ja crec que es una mica massa i també ho veig per sopcast, la unica pena que amb lo que tenia abans era directe pur i amb aquests programes doncs tens un retras d'alguns minuts pero bueno que també esta molt be  :xin-xin

jo aixo ho soluciono(tu ja ho sabras pipo) obrint una emisora de radio per internet,cadena ser-rac1-radio marca,be la que volgueu amb el programa real player que et permet aturar el punt d'emisio,i quant escoltes que diu comença el  partit li dones al pause,al veure a la imatge que ja comença li dons al play i ja tens sincronitçada la veu de la radio amb la imatge.........sino qui es el que te els "dallonsis" d'escoltar la retransmissio en xines  ;D :beer2

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #64 el: 28 de Abril de 2007, 04:37:11 am »
si aixo que dius va perfecte amb el futbol, pero per la NBA a mi que m'agrada veure el de D+ mes el de internet me seguir els demes per webs em resulta complicat jeje, pero weno tanco las webs i em miro el de internet i el de D+ jeje
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #65 el: 05 de Maig de 2007, 15:51:44 pm »
be ja se que podem veure partits de molt mes nivell.........pero avui es pot veure el partit del grup d'extremadura cacereño-diter zafra 4º contra 5º els separen 4 punts a la clasificacio i podria ser un dels 2 un rival per els play-offs

ferni20

• Visitant
« Respondre #66 el: 06 de Maig de 2007, 21:26:50 pm »
avui se m'ha anat a la m.... això, no em funciona per veure el madrid-sevilla  :**** vaya dia per no funcionar vaya tela  :veryangry:

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #67 el: 06 de Juliol de 2007, 22:33:37 pm »
recupero el post per tots els "yonkis" del futbol aquests dies es juguen la copa america i el mundial sub-20 del que avui es poden triar per veure 4 partits

com sempre a roja directa.com

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #68 el: 06 de Juliol de 2007, 23:06:10 pm »
jo per sort els puc veure per el digital jejejeje ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #69 el: 07 de Juliol de 2007, 03:05:04 am »
jo per sort els puc veure per el digital jejejeje ::)
jo també, la p****a es que ens han fotut la sexta i per la tele normal no la pillo, pagant mes de 50 euros al mes i encara ens prenen canals  :paret
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #70 el: 07 de Juliol de 2007, 12:48:46 pm »
Doncs jo a la meva habitació i a la cuina he agafat La Sexta i per antena normal, eh ;D :bandera

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #71 el: 07 de Juliol de 2007, 13:15:46 pm »
jo la sexta la veig amb la TDT per antena normal s'agafa pero fatal

Ferni

• Visitant
« Respondre #72 el: 12 de Setembre de 2007, 21:44:59 pm »
algú q domini aquest programa em sabria dir el perq ara que he reinstalat els programes del pc no vec els partits bé? s'em veu de molts colors i malament. Si no recordo malament era alguna cosa de la configuració però q ara mateix no se exactament q era.... ah! el PIXELFUSION el tinc tmb..  :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #73 el: 12 de Setembre de 2007, 22:34:46 pm »
et faltaran codecs company  :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Ferni

• Visitant
« Respondre #74 el: 12 de Setembre de 2007, 23:19:25 pm »
et faltaran codecs company  :ostres

ara n'he descarregat però falla igual, és alguna tonteria de la configuració però no recordo el que...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #75 el: 26 de Febrer de 2008, 13:59:06 pm »
a mi em va molt be aixo de veure futbol per internet no tinc cap error ni res extrany. Us heu de descargar el sopcast o algun altre el millor es el sopcast.
podreu veure tots els partits que volgueu sigui futbol, basquet...
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #76 el: 10 de Abril de 2008, 18:29:54 pm »
M'han recomanat el programa aquest per veure futbol per internet... algu el coneix i el te instalat? realment funciona? El recomaneu?

www.web-mediaplayer.com/?lg=ES

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 10 de Abril de 2008, 19:48:31 pm »
M'han recomanat el programa aquest per veure futbol per internet... algu el coneix i el te instalat? realment funciona? El recomaneu?

Més que tot és per escoltar la ràdio, ja que televisions, n'hi han poques.
Això si... si demanes escollir les emisores per llengua... trobareu una coseta curiosa: Televisión de Galacia ( :laugh:) és inclosa en les de llengua catalana ( :laugh:).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

gata de arlekinat

• Visitant
« Respondre #78 el: 10 de Abril de 2008, 20:01:28 pm »
yo pudiera ver algun partido del sabadell por internete????

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #79 el: 10 de Abril de 2008, 22:52:45 pm »

:beer2

company power com be diu l'amic birrero aixo per veure el futbol es dit de manera suau una kk,aixo si canals com jerez tv o castellon tv si  ;D

yo pudiera ver algun partido del sabadell por internete????

gata los partidos que dan del sabadell por el canal 33 normalmente si se pueden ver por internet suelen poner los enlaces en rojadirecta ;)