Autor Tema: COMUNICAT JUNTA DIRECTIVA  (Llegit 2987 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: COMUNICAT JUNTA DIRECTIVA
« Respondre #20 el: 12 de Abril de 2007, 14:15:25 pm »
espero que si arribm a la finalissima dels play-off jugant-nos l'ascens...   no facin la segona jornada econòmica !!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 12 de Abril de 2007, 15:24:07 pm »
Algu pot posar l'entrevista del presi?? :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #22 el: 12 de Abril de 2007, 16:20:06 pm »
NO ENTENC RES. L´IMPORTANT ES PUJAR I FER AFICIó.

L'important és pujar i fer afició, però per això es necessiten diners i estic segur que si el nostre club no li fessin falta aquests diners no farien les jornades econòmiques, tothom sap que el futbol es deficitari en les categories que ens moven actualment i gràcies a nosaltres aquest club continua estant viu. Jo aniré als 2 partits de jornada econòmica.
The pride of Catalunya

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #23 el: 12 de Abril de 2007, 17:29:34 pm »
el senyor soteras demostra ser un poca vergonya dient aixo,SENYOR SOTERAS ELS 4 DE LES "GRANS PENYES" que li fan a voste i als d'abans la pilota :botador,han preguntat als seus socis si estan d'acord? aquestes penyes quants socis del sabadell representen 200-300? siusplau dir aixo es mentir descaradament...... .....I COM DIRIA EN NUÑEZ..........AL SOCI NO SE'L POT ENGANYAR(i vostes ara mateix ho estan fent)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 12 de Abril de 2007, 17:40:16 pm »
Haurem de veure quants d'akests directius paguen el proper diumenge...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #25 el: 12 de Abril de 2007, 20:28:49 pm »
Esa "minoria" son muchos socios k pagan religiosamente cada año su carnet , ¡un respeto caballero ! , ke ya estamos cansados k se nos kiera tomar el pelo.Seguro k sus amigos pasaran por el morro y ademas tendran canapes en el intermedio eso seguro k no lo perdonan..., lo dixo verguenza y ojala k no venga nadie del Reus (no por nada) . :veryangry: :paret

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 12 de Abril de 2007, 20:36:05 pm »
Vaja, dir que és una minoria o una majoria..... com que NO ho sap, el Sr. Soteras hauria de callar i, almenys, no dir res en aquest aspecte.

Si agaféssim el forum, que perque no, podria ser una eina molt representativa, per la diferencia de tipus de gent que s'hi connecta, doncs una GRAN majoria, diria estar-hi en contra.

I si s'aferra, quan diu això, en que la majoria de penyes li han donat el seu suport, doncs, o pretén enganyar a algú, o simplement s'enganya a ell mateix.
Que les penyes no representen, m'atreviria a dir, ni el 20% de tots els socis -jo conec gent que és socia de 2 i 3 penyes diferents.... - doncs és una evidència. Per tan, aquests "sondejos" de "pacotilla" que fa el nostre president.... a mi, no em valen.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #27 el: 12 de Abril de 2007, 20:43:04 pm »
Se habla de minoria, pero a ver, estamos hablando del 90% o 95% del foro en k no estan de acuerdo, por algo sera no? Y precisamente hay bastantes socios k entran al foro del sabadell y sera k no conozco socios k no entran al foro y tampoco estan de acuerdo. Lo k pasa k han seguido el camino k les han interesado reuniendo a los peñistas y estos haciendo la pelota, k total son 200 o 300 socios k me gustaria ver la opinion de cada uno...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 12 de Abril de 2007, 21:15:21 pm »
QUE VERGUENZA ...
Dos?? encima dos jornadas economicas? además lo dicen ahora??  :laugh:  Madre mia pues si el objetivo era el ascenso, cada vez lo complican más y son los directivos quien lo complican, las palabras de los directivos me van hacer pensar si ir o no domingo... :ko :paret
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #29 el: 12 de Abril de 2007, 21:19:13 pm »
estamos hablando kiza un poco demasiado ya d esto. Y d cuales son las peñas mas o menos numerosas y d si en el  foro se está a favor o en contra.
Haber yo supongo q habrá mucha gente socia del Sabadell y q no sea del foro q ste en contra d esta jornada económica, haber no lo e podido comprovar pero no creo q seamos los ÚUUUUUNICOS aficionados del Sabadell q stamos en  contra.
Lo q si q es verdad es q somos una minoria ( los del foro) yo no se si el Sr Soteras dice lo de minoria porq se refiere a nosotros o bién realmente a podido hablar con mas gente y considera q solo somos nosotros los " rarillos" k no keremos jornada economica.
Creo q stamos dando muchas vueltas a todo esto, y total lo q yo veo mas grave y mas triste es q se diga q en el PLAY OFF habrá otra jornada económica, eso si q no lo encuentro nada lógico. Ahora bién si la Directiva cuando consideran q tenemos prácticamente sentenciada la clasificación para el play off, ve razonable hacer una jornada de ayuda al club y en un partido importante hacer pagar pues bueno, q lo hagan, las consecuencias ya las saben, y son q si podiamos ser 6000 seremos 2500 y en caso d lluvia seremos 1200, porq va a llover según dicen. Lo q no kiero es q dsp se keje la directiva d q en el campo a venido menos gente d la q se esperaba ni q se diga q la afición a "fallado" en esta gran cita del domingo. Es lógico q mucha gente falle el domingo ( d hecho yo soy el primero q si llueve fuerte me kedaré en casa) y no me tiene q reprochar nada nadie, ni menos la directiva dsp d hacer pagar al socio en Tercera.
en fin dejemonos d quejas y comunicados ni d imprimir mensajes del foro. Cada uno es libre d hacer lo q kiera, el q kiera ir el domingo al fútbol q vaya y el q no pues no.
Ah, y no entreis en peleas absurdas entre peñas q si unos son los pelotillas y los otros no son los .com si no los arlekinats.... creo q no hay q tener peleas entre peñas por estas tonterias.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #30 el: 12 de Abril de 2007, 21:35:01 pm »
estamos hablando kiza un poco demasiado ya d esto. Y d cuales son las peñas mas o menos numerosas y d si en el  foro se está a favor o en contra.
Haber yo supongo q habrá mucha gente socia del Sabadell y q no sea del foro q ste en contra d esta jornada económica, haber no lo e podido comprovar pero no creo q seamos los ÚUUUUUNICOS aficionados del Sabadell q stamos en  contra.
Lo q si q es verdad es q somos una minoria ( los del foro) yo no se si el Sr Soteras dice lo de minoria porq se refiere a nosotros o bién realmente a podido hablar con mas gente y considera q solo somos nosotros los " rarillos" k no keremos jornada economica.
Creo q stamos dando muchas vueltas a todo esto, y total lo q yo veo mas grave y mas triste es q se diga q en el PLAY OFF habrá otra jornada económica, eso si q no lo encuentro nada lógico. Ahora bién si la Directiva cuando consideran q tenemos prácticamente sentenciada la clasificación para el play off, ve razonable hacer una jornada de ayuda al club y en un partido importante hacer pagar pues bueno, q lo hagan, las consecuencias ya las saben, y son q si podiamos ser 6000 seremos 2500 y en caso d lluvia seremos 1200, porq va a llover según dicen. Lo q no kiero es q dsp se keje la directiva d q en el campo a venido menos gente d la q se esperaba ni q se diga q la afición a "fallado" en esta gran cita del domingo. Es lógico q mucha gente falle el domingo ( d hecho yo soy el primero q si llueve fuerte me kedaré en casa) y no me tiene q reprochar nada nadie, ni menos la directiva dsp d hacer pagar al socio en Tercera.
en fin dejemonos d quejas y comunicados ni d imprimir mensajes del foro. Cada uno es libre d hacer lo q kiera, el q kiera ir el domingo al fútbol q vaya y el q no pues no.
Ah, y no entreis en peleas absurdas entre peñas q si unos son los pelotillas y los otros no son los .com si no los arlekinats.... creo q no hay q tener peleas entre peñas por estas tonterias.

ten por seguro ferni que si el domingo llueve(ojala no lo haga)servidor se queda en casita escuchando la radio y viendo el lunes los goles en l'arlequinat,y que se metan la jornada economica improvisada por donde amargan los pepinos

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #31 el: 13 de Abril de 2007, 11:00:21 am »
jo ja he dit la meva opinio al post sabadell-reus, pero vui afegir un dato ,els preus dels carnets aquest any no era nada del altra mon,jo estiguejant aquest estiu per la zona de castello y la zona del delta del ebro ,San carles de la rapita ,amposta ,tortosa ,gandesa i altres poblacions mes petits,i vaig veure els cartells de promocio per fer-se soci dels equips i la gran majoria eran amb preus superiors als dels sabadell ,i cap esta en categoria superior o sea que respecte als preus dels abonaments no crec que lo hagin fet malament,otra cosa es el moment que han decidit per fer las jornades economiques que pot ser no siguin les adequades .

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #32 el: 13 de Abril de 2007, 17:04:05 pm »
akest comunicat em sembla una falta de respecte total al soci i aficionat al CE Sabadell.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #33 el: 13 de Abril de 2007, 19:03:40 pm »
si es como dicen por que las cuentas no salen ..... al lumbreras que hizo los presupuestos del año cortarle los co.............. por no saber de numeros pero que no lo pagen los aficionados. :**** :****
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

friend

• Visitant
« Respondre #34 el: 14 de Abril de 2007, 15:22:12 pm »
si no surten els comptes podrian buscar un sponsor per posar al cul com fan altres ekips... son uns calerons extres q si es moguesin una mica.... pero clarr tenen la fama de salvadors, i com ells u fan tot molt be... pensava q akesta directiva miraria mes pel soci pero veig q nooo, molt inflarse la boca a parlar maravelles del soci per despres fer el q fan!!

pero sobretot vui donar les gracies a totes akelles penyes q an donat suport a la jornada economica!!! GRACIES!!!!  :clap2

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 14 de Abril de 2007, 17:00:07 pm »
si no surten els comptes podrian buscar un sponsor per posar al cul com fan altres ekips... son uns calerons extres q si es moguesin una mica.... pero clarr tenen la fama de salvadors, i com ells u fan tot molt be... pensava q akesta directiva miraria mes pel soci pero veig q nooo, molt inflarse la boca a parlar maravelles del soci per despres fer el q fan!!

pero sobretot vui donar les gracies a totes akelles penyes q an donat suport a la jornada economica!!! GRACIES!!!!  :clap2

Et contradius tu mateix amb el k dius... :ejem
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #36 el: 14 de Abril de 2007, 17:05:32 pm »

Jos, esto último que dice me da a mi que va en tono irónico , eh....     ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 14 de Abril de 2007, 17:07:17 pm »

Jos, esto último que dice me da a mi que va en tono irónico , eh....     ;)

Pos debe ser asi, pero vamos no lo parece, sera k me levantao hace poco xDDD  :-[