Que sembla que estem fent un bon ekipet ? D'acord
Que sembla que les coses es comencen a fer amb cara i ulls ? D'acord
Que ja era hora que tinguèssim una pretemporada il·lusionant pels afeccionats ? D'acord
Que perdem de vista la realitat ?
GENS D'ACORD.
I quina és la realitat ? Bé, la meva realitat
Doncs jo amablement us la exposo.
De cop sembla que la resta d'ekips del grup III seràn una kaka, que no fitxaran a ningú i que lo nostre serà un passeig militar cap al play-off.
Estem oblidant, entre altres, dues coses:
1) Que hi han equips potents que encara es reforçaran més.
2) Que els ekips que no van baixar ni pujar també s'estan reforçant, possiblement igual o millor que nosaltres.
També estem oblidant que el Terrassa, malgrat el que ens agradaria, és un ekip potent que acava de baixar de 2ª A i que compten amb una base important. Si fitxen mitjanament bé, per a mí seran l'ekip a batre, i no crec que estiguin fitxant malament.
La resta d'ekips, Alacant, Benidorm, i molts altres que no recordo, inclosos Gramanets, Hospitalets, Sants Andreus, etc. tampoc seran "peritas en dulce" i disposen de pasta i projecte per fitxar.
Jo me n'alegro molt de lo que estem fent, però que els altres no estan creuats de braços admirant-nos, eh
Dit això, jo penso que aquest any serà de transició, un any en el que consolidarem la base d'un ekip potent per de cara a l'any següent i amb experiència, podrem iniciar l'assalt a la 2ª A, és a dir, no passarem penes com la temporada passada, però dubto que acabem dels 4 primers. Acabarem contents, classificats per a la Copa del Rei, i poc més.
Per aspirar a un esglaonet més, ens falta fitxar un parell de cracks dels que realment marquin la diferència, i aquests dos han de ser un mig-campista creador (no dels que corren, que només distribueixi) i un lateral que pugi bé la banda i torni boig l'ekip rival