Autor Tema: ¿Cuántos "no habituales" traeréis a la NCA?  (Llegit 2299 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
  • Gènere: Masculí
¿Cuántos "no habituales" traeréis a la NCA?
« el: 13 de Abril de 2007, 12:13:33 pm »
Pues eso, a ver a cuanta gente que no suele ir a la NCA conseguirán llevar los foreros para el partido del Reus.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: ¿Cuántos "no habituales" traeréis a la NCA?
« Respondre #1 el: 13 de Abril de 2007, 12:37:52 pm »
Jo havia convençit 5-6 persones però després dels preus NOMES VINDRA 1 persona mes i de cara al Play off si la directiva fa la tonteria de tornar a posar aquests preus doncs "mas de lo mismo"

SI US PLAU OFF ENTRADES ECONOMIQUES[/b]

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 13 de Abril de 2007, 13:15:24 pm »
Jo havia convençit 5-6 persones però després dels preus NOMES VINDRA 1 persona mes i de cara al Play off si la directiva fa la tonteria de tornar a posar aquests preus doncs "mas de lo mismo"

SI US PLAU OFF ENTRADES ECONOMIQUES[/b]

Exactament igual, anaven a venir uns amics de la uni que són de ses illes i un altre que és d'allà de Reus, però amb aquests preus no vindran pas.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #3 el: 13 de Abril de 2007, 13:35:16 pm »
más de lo mismo... entre 4 y 6 eran mis previsiones. De todos modos, al final ni iré yo. Comienza a las 6... y eso me lo impide por motivos profesionales.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 13 de Abril de 2007, 14:39:02 pm »
Pues 3 o 4 seguros, pero ahora lo dudo bastante  :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 13 de Abril de 2007, 15:43:29 pm »
iban a venir 2 compañeros de curro pero al final con la jornada económica se quedaran en casa  :paret per altre banda segurament portaré un amic no habitual que pagara 5 euros de l'invitació del meu carnet  :xin-xin
« Darrera modificació: 13 de Abril de 2007, 15:47:47 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #6 el: 13 de Abril de 2007, 15:59:03 pm »
Amics veig que tampoc hi ha tanta gent que no vindrà...pel què puc contar no arriba ni 15 persones que pel preu de les entrades no acudiran al partit....és un promig però jo crec que n'hem fet un grà massa tots plegats del tema. Ara el què toca és animar al nostre equip i deixar al Reus a 5 punts. Ja tindrem temps de parlar del play off i de les entrades. :clap2

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 13 de Abril de 2007, 16:02:31 pm »
jo tenia q portar 2 amics més i potser sta el meu pare pero q al final no vindrà ningú, weno els q sóm socis i ja sta.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 13 de Abril de 2007, 16:09:21 pm »
Doncs 1 no habitual.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #9 el: 13 de Abril de 2007, 16:45:01 pm »
anaven a vnir 3 o 4 pero diuen que am lo de la jornada economica ni pensar-ho.

:paret
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 13 de Abril de 2007, 17:23:48 pm »
Amics veig que tampoc hi ha tanta gent que no vindrà...pel què puc contar no arriba ni 15 persones que pel preu de les entrades no acudiran al partit....és un promig però jo crec que n'hem fet un grà massa tots plegats del tema. Ara el què toca és animar al nostre equip i deixar al Reus a 5 punts. Ja tindrem temps de parlar del play off i de les entrades. :clap2
No et fot, no arriba a 15 persones entre 5 q havien contestat, et sembla poc?

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #11 el: 13 de Abril de 2007, 19:50:18 pm »
Doncs si tots aquets no habituals no venen pel preu es que no els interessa gens ni mica el sabadell. De fet. la majoria d´aquests ocasionals aficionats venen al camp quand es gratis a un euro i no animen ni una miqueta. es limiten a ser el camp, aixo si, i punt. Fins i tot, la majoria ni coneixen als nostres jugadors i alguns hasta els critican quand fallen alguna jugada. Soc el primer que voldria una Creu Alta plena de gom a gom, pero el futbol es encara de pagament i jo, que ja soc veterà per desgracia, hi pagat sempre jornades economiques i he vist el camp amb tres quarts d´entrada que es deia abans. Fa goig veure el camp com el dia del Madrileño, Osasuna, Gandia més recentment (aquest dia a preus super-populars), pero no podem pretendre un bon equip sense que la gent no pagui mai. Aixo sí, el meu consell a la Directiva, si puc donar-li algun desde la experiencia, es que no faci jornada economica al play off. I ho dic pensant només amb el soci, com a premi a la seva fidelitat estant a Tercera. Amb una Jornada n´hi ha prou. Pero si la gent no habitual vol veure el millor de la temporada, o sigui el play off, que pagui el que toca, siguin 9, 10 o 12 euros. Si els hi agrada el morbo i volen animar, millor. Si no, doncs animarems els arlequinats de sempre. Un camp ple tampoc garanteix res. Ja s´ha vist en el Benfica-Espanyol per exemple. Juguen els jugadors i aquesta temporada porten 14 victories a casa amb no més de 3.000 espectadors habitualment. Visca el Sabadell i a per el Reus, amb 3, 4 o 6 mil.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #12 el: 13 de Abril de 2007, 19:57:39 pm »
Jo portare 2 amics
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 13 de Abril de 2007, 20:08:39 pm »
Doncs si tots aquets no habituals no venen pel preu es que no els interessa gens ni mica el sabadell. De fet. la majoria d´aquests ocasionals aficionats venen al camp quand es gratis a un euro i no animen ni una miqueta. es limiten a ser el camp, aixo si, i punt. Fins i tot, la majoria ni coneixen als nostres jugadors i alguns hasta els critican quand fallen alguna jugada. Soc el primer que voldria una Creu Alta plena de gom a gom, pero el futbol es encara de pagament i jo, que ja soc veterà per desgracia, hi pagat sempre jornades economiques i he vist el camp amb tres quarts d´entrada que es deia abans. Fa goig veure el camp com el dia del Madrileño, Osasuna, Gandia més recentment (aquest dia a preus super-populars), pero no podem pretendre un bon equip sense que la gent no pagui mai. Aixo sí, el meu consell a la Directiva, si puc donar-li algun desde la experiencia, es que no faci jornada economica al play off. I ho dic pensant només amb el soci, com a premi a la seva fidelitat estant a Tercera. Amb una Jornada n´hi ha prou. Pero si la gent no habitual vol veure el millor de la temporada, o sigui el play off, que pagui el que toca, siguin 9, 10 o 12 euros. Si els hi agrada el morbo i volen animar, millor. Si no, doncs animarems els arlequinats de sempre. Un camp ple tampoc garanteix res. Ja s´ha vist en el Benfica-Espanyol per exemple. Juguen els jugadors i aquesta temporada porten 14 victories a casa amb no més de 3.000 espectadors habitualment. Visca el Sabadell i a per el Reus, amb 3, 4 o 6 mil.

A veure, hi ha no habituals q potser els agrada MOOOLT el futbol i no tenen res a fer i vindran al camp costi el q costi la entrada. Pero  si tu fossis un no habitual q akest diumenge volguès anar a la NCA seria:

a) comprant entrada anticipada durant la setmana ( cosa q akesta setmana no crec q s'hagi arriscat gaire gent a fer-ho ja q amb el temps els no habituals la majoria esperaran a última hora si venir o no).
b) comptant perq encara hi ha molta gent q té les 3 entrades d descompte i doncs aprofitant q un soci q coneixen les té doncs entrarien gratis al camp.
c) com a molt comptant q l'entrada costés com a molt els 10 euros d cada setmana comprant-la a l'estadi.

- A veure desenganyat, sobretot en el primer cas, sta clar q 9 euros l'anticipada doncs  tmp és excesivament car siguent un Sabadell- Reus pero tu creus q amb el temps q fa algú q no senti 100% els colors s'arriscarà a comprar l'entrada abans d diuemenge tenint en compte q plourà a vots i barrals? si sóc jo i alguns socis d'aki q sapiguent q només pagarem 5 euros encara dubtem d si anirem al camp o no ( jo el primer q si cau un xàfec em kedaré a casa), si fos el play off doncs em possaria el xubaskero i el paraigües i el q fos pero per un partit normal d lliga passo molt d venir plovent.
Apart d'això, hi ha bastants socis ( no és el meu cas) q han esperat aquest partit per a esgotar les 3 entrades o una d les 3 de les invitacions q hi ha al carnet d soci. Ara  o ve es quedaran sense fer-les servir o bé les hauran d'esgotar per un Sabadell- Masnou ( q ja em diras quin no habitual voldria anar a veure un partit contra un ekip d Tercera q a perdut casi tots els partits d la segona volta), potser vndran els no habituals akell dia pero q ja em diràs quina imatge s'emportaran del nivell d'akesta categoria veient el Masnou... és per no tornar durant uns kuants anys més al camp vaja.
El partit d diumenge és per a fer afició, i per demostrar q hi ha un cert nivell i un cert ambient tmb a la grada d la NCA a Tercera Divisió, i amb el q stan fent amb els preus sumat al maleit temps q fa akests dies doncs els 4 no habituals q vinguin tornaran a casa pensant q al Sabadell no va mai a veure'l ningú.....

joseph

• Visitant
« Respondre #14 el: 13 de Abril de 2007, 20:14:31 pm »
Jo tenía mitg conveçuts a 4 de la feina i al final com a molt podré portar 2 i al preu reduit  per les entrades de soci.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #15 el: 13 de Abril de 2007, 20:21:19 pm »
pues yo traere a 2 , pues ya han comprado la entrada y seguro que vienen .

:balla :balla
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #16 el: 13 de Abril de 2007, 21:02:30 pm »
Jo portava a 2 persones més i el meu cosi també soci també portava a 2 més, en total 4 que no vindran... :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 13 de Abril de 2007, 23:09:45 pm »
Pero vamos a ver, en el comunicado de la Junta no exponen (apartado 4) creo, que con el carnet pueden entrar utilizando el chic o como se diga un máximo de tres acompañantes si no han sido utilizados, pagando 5€. Si lo han utilizado, ¿por qué este es el enganche para aquel que entre gratis pueda animarse, que ¿qué pasa que no se han conseguido que se enganchen?, cuando solamente se ha perdido dos puntos en la NCA.,  ¿se iban a enganchar ahora?, vamos falta todavía muuuuuuuuucha leña por lanzar al fuego en el intento de apagarlo.

PD: por tanto no habituales serán el equipo contrario, los miembros de la Junta del Reus Deportivo, los seguidores que vengan del equipo visitante, el equipo arbitral, un despistado y poca cosa más. Ahora bien hay que hacer el tema de ¿cuántos socios y seguidores habituales irán?, quién se ánima.
                                                            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 13 de Abril de 2007, 23:45:40 pm »
labtec , se a creado un ambiente mucho mas tenso de lo q nadie se podia imaginar.
Lo q por aki ya te han comentado q lo q fastidia no es el hecho d hacer una jornada d ayuda al club, si no el hecho  d q se avise d esta jornada hace 7 o 8 dias y no a principio d temporada, además d ahora inventarse otra jornada q es una cagada como una catedral de hacer jornada económica el dia del 1ª partido de play off.... a kien se le ocurre eso? es una decisión d no tener ningun tipo d idea de lo q es el mundo del fútbol y su afición, es como si para las rebajas del corte ingles aumentaran los precios en vez d bajarlos d los productos.... no tiene lógico, q para q venga mas gente se suban los precios, hay q tener muy pocas luces... y ojo q nos jugamos toda la temporada y parte d futuro del Sabadell.... este domingo puede ser q llueva y seamos 1000 personas entre una cosa y otra pero q pasaria si en el PLAY OFF diera la casualidad q tmb hiciera mal tiempo? entre lo del precio d la entrada y el tiempo seriamos 2000 en el campo pudiendo ser 8 o 9 mil ? eso seria una ventaja importante para los ekipos rivales,q si por alguna cosa nos temen es por el campo q tenemos y la afición y si en un campo q esperan q sea un infierno acaba con un ambiente d partido d " Copa Federación" pos........ haber no digo q tenga q afectar para el resultado final pero q nos acordariamos toda la vida si esa eliminatoria la perdieramos porq kieras o no en la NCA se han ganado muchos partidos estos años grácias al apoyo del público   ( vease partido contra el peralta o el derbi contra el TErrassa del año pasado, al igual lo ganabamos con 8 jugadores en el campo..) en fin la estamos pifiando bastante pero q tampoco encuentro justo q haya gente q pida la destitución d esta junta directiva cuando sta hace 7 dias las cosas iban viento en popa en lo deportivo y relación peñas-directiva.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 13 de Abril de 2007, 23:50:53 pm »
Amigo Ferni, el equipo de mi Ciudad lleva jugando los últimos tres años los playoff de ascenso a 2ª "B" sin conseguirlo y para ver los partidos de dicha fase hay que pasar por taquilla a 10€ los socios cada partido en casa. ¿Qué me comentas?
                                                             :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia