Autor Tema: ¿Cuántos "no habituales" traeréis a la NCA?  (Llegit 2295 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: ¿Cuántos "no habituales" traeréis a la NCA?
« Respondre #20 el: 14 de Abril de 2007, 00:24:19 am »
Jo portaré a un amic que viu fora (i ha comprat una anticipada) i a un altre que pagarà 5€ amb una invitació meva.

Comprant anticipades, als no-socis, els surt car, per això es retreuen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #21 el: 14 de Abril de 2007, 00:27:50 am »
Amigo Ferni, el equipo de mi Ciudad lleva jugando los últimos tres años los playoff de ascenso a 2ª "B" sin conseguirlo y para ver los partidos de dicha fase hay que pasar por taquilla a 10€ los socios cada partido en casa. ¿Qué me comentas?
                                                             :beer2

Asi les va labtec k no ganan el play-off pk apenas deben de tener el apoyo de la aficion, y no esk kiera decir k con la aficion se gane seguro, pero esta claro k ayuda a ganar...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 14 de Abril de 2007, 00:31:20 am »
Amigo birrero, gracias por tu colaboración como consocio tuyo, estaremos de acuerdo que las medidas tomadas por la Junta pueden estar equivocadas, pero lo que hay que hacer es colaborar por nuestro CES, piensa que si todo los socios van acompañados como has hecho tú de momento la cifra habitual se multiplicaría por dos, te repito gracias.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 14 de Abril de 2007, 00:31:50 am »
Amigo Ferni, el equipo de mi Ciudad lleva jugando los últimos tres años los playoff de ascenso a 2ª "B" sin conseguirlo y para ver los partidos de dicha fase hay que pasar por taquilla a 10€ los socios cada partido en casa. ¿Qué me comentas?

pues q es una cagada, haber sta claro q cada uno puede hacer lo q kiera pero no son formas para animar a la gente a ir al fútbol, eso es evidente.
Yo repito por 3ª vez q lo único q no kiero es q dsp se diga q la ciudad " a fallado al equipo" o q la afición no a estado apoyando a sus jugadores en los momentos decisivos. Yo soy del Sabadell y en un play off hasta 20 euros pagaria para ver al Sabadell, ya e dixo q si no voy el domingo seria por el tema lluvia, no por el hecho d tener q pagar 5 euros q total t los gastas en un par d cocacolas en un bar.
Ahora bién, hay q ser conciente q cualquier persona q le guste el fútbol pero q no sea aficionado al Sabadell pues si puede elegir entre ir al NCA el domingo o ir al Nou Camp ( q este domingo no, pero recuerdo q un partido contra el Villarreal por 25-30 euros podias ir al 3ª graderio) pos la verdad yo sin ser del Barça si me diera igual el Sabadell pues casi q me saldria mas a cuenta pagar 30 euros e ir  al nou camp y ver un partido d 1ª División q pagar 12 para ver un partido d Tercera. Y como yo piensa mucha gente.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #24 el: 14 de Abril de 2007, 00:35:24 am »

Asi les va labtec k no ganan el play-off pk apenas deben de tener el apoyo de la aficion, y no esk kiera decir k con la aficion se gane seguro, pero esta claro k ayuda a ganar...

Pero te puedo asegurar que el número de espectadores aumentaba, porque siempre hay gente no habitual que llegado el momento se interesa, aunque aquí el problema es otro.

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #25 el: 14 de Abril de 2007, 00:37:04 am »
No crec que els que no venen sigui nomes pel preu, sino mes aviat perque no els hi agrada el futbol o be el nostre club tan els hi en fot,perque ja m'explicareu cuans espectacles podeu anar a veure per 9 euros.Si els hi agrada el futbol i troban cara l'entrada, que es facin socis i els hi sortira mes barat

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #26 el: 14 de Abril de 2007, 00:38:05 am »
  No comprenc com a aquestes alçades de setmana, encara esteu donant voltes al tema de la jornada econòmica dels nassos....

Concentreu-vos d´una vegada en el partit, que és molt important (i no us preocupeu que no plourà) i oblideu-vos d´una punyetera vegada dels 5/9 Euros,que això es gasta a la mitja part amb coca-coles i pipes i el plaer que dóna veure el Sabadell a les primeres posicions, val molt més que el que costa l´entrada. C....   que després de molt temps, podem parlar amb orgull de la temporada que està fent el Sabadell i ilusionar-nos amb les aspiracions creades....

Repeteixo el que he dit fins ara;

Es relativament normal fer una jornada econòmica en un partit amb "ganxo" i que tot i ésser important, no és d´una urgència classificatòria imminent.  Cada temporada se n´ha fet de jornades econòmiques, menys les 2 últimes (en situació d´emergència).  Recordo que en el partit de "play-off" amb el Peña Sport l´entrada costava 6 Euros i ningú va dir res. El partit SABADELL-REUS s´ho val i evidentment no costa el mateix menjar "el menú" que menjar "a la carta".

Seria un error fer el mateix al "play-off". En aquesta situació sí que la presió del públic passa per sobre de tot.  Això no vol dir que s´hagi de fer "portes obertes" ni res semblant, sinó regalar entrades als socis, que és la figura que realment mereix més reconeixement.

Dit això, s´hauria de complir amb el que es va prometre i parlar NOMES DE FUTBOL durant aquesta setmana i mirar de buscar maneres d´animar el partit i encoratjar els jugadors.

I afegiré que m´ha confirmat la seva assistència, un company de treball que haurà assistit a 1 o 2 partits durant els 5 últims anys i que un cop comentat el preu de les entrades, m´ha respòs; "Bueno, pero el partido es muy interesante" y "un día es un día"....   No ens pensem que tots els afeccionats al fútbol són "rates" de "marca major".

S´HA DE GUANYAR AL REUS, AMB JORNADA ECONOMICA O SENSE, AMB PLUJA O SENSE. SI GUANYEM TENIM MIG TITOL A LA BUTXACA.... I A MES A MES L´EQUIP POT FER-HO I S´HO CREU. ESPERO QUE TAMBE S´HO CREGUI L´AFICIO.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #27 el: 14 de Abril de 2007, 00:43:02 am »
 amigo BLANC-I-BLAU para ti  :ok   :clap   :xin-xin

VISCA EL CE SABADELL FC.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #28 el: 14 de Abril de 2007, 00:50:51 am »

pues q es una cagada, haber sta claro q cada uno puede hacer lo q kiera pero no son formas para animar a la gente a ir al fútbol, eso es evidente.
Yo repito por 3ª vez q lo único q no kiero es q dsp se diga q la ciudad " a fallado al equipo" o q la afición no a estado apoyando a sus jugadores en los momentos decisivos. Yo soy del Sabadell y en un play off hasta 20 euros pagaria para ver al Sabadell, ya e dixo q si no voy el domingo seria por el tema lluvia, no por el hecho d tener q pagar 5 euros q total t los gastas en un par d cocacolas en un bar.
Ahora bién, hay q ser conciente q cualquier persona q le guste el fútbol pero q no sea aficionado al Sabadell pues si puede elegir entre ir al NCA el domingo o ir al Nou Camp ( q este domingo no, pero recuerdo q un partido contra el Villarreal por 25-30 euros podias ir al 3ª graderio) pos la verdad yo sin ser del Barça si me diera igual el Sabadell pues casi q me saldria mas a cuenta pagar 30 euros e ir  al nou camp y ver un partido d 1ª División q pagar 12 para ver un partido d Tercera. Y como yo piensa mucha gente.

Ah! se me olvidaba, sabes  ¿cuánto me sale el partido del próximo domingo sin salir de mi domicilio y sin hacer falta que sea día de ayuda al Club? pues 12€ y como saben soy sosic y vivo en La Laguna, ¿motivo? el horario del partido, ¿por qué? al tener que quedarme a oír como de costumbre en casa el partido por RS., hasta el final y no poder trasladarme para presenciar el partido de pago por visión al lugar de costumbre, esto me obliga a comprarlo para verlo en casa. Todo lo que se quiera, alguna vez cuesta un esfuerzo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 14 de Abril de 2007, 01:24:03 am »
Amigo birrero, gracias por tu colaboración como consocio tuyo, estaremos de acuerdo que las medidas tomadas por la Junta pueden estar equivocadas, pero lo que hay que hacer es colaborar por nuestro CES, piensa que si todo los socios van acompañados como has hecho tú de momento la cifra habitual se multiplicaría por dos, te repito gracias.

I si el que ve de fora no tingués entrada, li cediria també una invitació. 9€, no son la mort de ningú, encara que la directiva havia d'haver-ho fet d'altres maneres.

I a tu, gràcies per ser soci des de la distància. Ets un exemple del sentiment a uns colors, encara que no puguis venir habitualment al camp!
---------------------------------------------------------------------------------
Y si el que viene de fuera no tuviera entrada, le cedería también una invitación. 9€, no son la muerte de nadie, aunque la directiva había de haberlo hecho de otras maneras.

Y a tú, gracias por ser socio desde la distancia. Eres un ejemplo del sentimiento a unos colores, aunque no puedas venir habitualmente al campo!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #30 el: 14 de Abril de 2007, 12:22:30 pm »
Ahora queda esperar a que los jugadores cumplan en el campo y que los tres puntos se queden en la NCA., será difícil, nada más hay que ver los goles encajados y los goles materializados  esta temporada por el Reus Deportivo, a favor nuestros delanteros son de los más realizadores por tanto veremos si nuestro equipo no comete fallos defensivos como nos tienen acostumbrados y los delanteros aprovechan algún despiste y ganamos el partido, tres puntos que nos pondría el campeonato de cara.

VISCA EL CE SABADELL FC

ferni20

• Visitant
« Respondre #31 el: 14 de Abril de 2007, 12:48:04 pm »
haber labtec, a mi sinceramente me da igual ver la NCA con mas o menos gente, yo solo kiero q gane el Sabadell y q subamos lo antes posible con 10.000 personas en el campo o con 500 me da igual.
Lo q no puede ser es q estemos toda la temporada quejándonos y en parte "lloriqueando" porq la ciudad no apoya al equipo de la ciudad y rabiando porq vemos q hay mucha gente q prefiere y les gusta mas  ir a ver al Barça o al Español q ir a ver el Sabadell, y dsp en cuanto nos vemos líderes parece ser q a la Directiva se le suben los humos y se les ocurren 2 jornadas económicas d las cuales nunca se había hablado en toda la temporada.
Si lo q queremos es ser siempre los q somos en el campo y no aumentar nuunca ni el número d aficionados ni el número d socios pues no estemos toda la vida diciendo q si una ciudad d 250.000 habitants solo van al fútbol 2000 personas....... estamos en TERCERA DIVISIÓN EH!! la 4ª DIVISIÓN ESPAÑOLA!!!! ya podemos tener la história que queramos pero q estamos en Tercera División y en la NCA se ve fútbol de Tercera por mucho q hace unos cuantos años se viera fútbol d Primera.
Yo soy el primero q no le gusta el Barça en este foro pero es evidente y totalmente normal q haya gente q prefiera ir a ver el Barça por 40 euros  q pagar 12 euros en la NCA, porq por mucho q sea el triple d dinero pues el fútbol q se ve es d muchísimo mas nivel q el fútbol q vemos en nuestro campo.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #32 el: 14 de Abril de 2007, 13:09:58 pm »
¿ferni te quedan click en el carnet de socio? porque si es así sabrás que puedes entrar a cuantas personas como click te queden por utilizar al precio de 5€. Las entradas anticipadas a 9€ para los que nunca han pisado la NCA., al menos no han ido esta temporada a ver un partido, me parece razonable, estoy de acuerdo que el método empleado no es el más correcto ya que se tenía que comunicar a los socios desde el principio, pero eso son cosas a debatir en la próxima asamblea general de socios y ponerlo claro a la Junta y que cosas de este tipo no se repitan. Ahora toca pensar solamente en el partido y en los tres puntos, ya te comenté antes, a mí el partido sin salir de casa me cuesta 12 € y mira donde estoy.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #33 el: 14 de Abril de 2007, 14:21:23 pm »
3 amics y 2 membres de la familia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
No sempre és millor el futbol de Primera, Ferni....
« Respondre #34 el: 14 de Abril de 2007, 19:28:13 pm »

Ferni,  Plantejes que;

40 Euros per anar a veure el Barça o l´Espanyol, SI   i
  12 Euros per anar a veure el Sabadell, NO....

Estàs segur de veritat de que p.e.  l´"infumable" Barça-Real Sociedad d´aquest any amb resultat 1-0 o el soporífer Espanyol-Llevant, van proporcionar més futbol que l´espectacular SABADELL-SANTBOIA, dels golassos de Morales i Ollés?

No caiguis en el parany de molta gent de la ciutat que dóna l´esquena el Sabadell amb aquesta excusa....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #35 el: 14 de Abril de 2007, 21:44:45 pm »
EStic totalment d,acord amb tu cor  arlekinat el any passat hi anavem menys gent al camp  i  al final les ultimes jornades quan valia 1o2 euros va venir molta gent   ¿on son aquet any tots els no habituals que van entrar al camp quasi gratis? jo vaig començar a anar amb3 ,despres ja son 6 y ara entre 10i15  aixo es fer club i si volem tornar a ser grans n,hi ha  que rascarse la butxaca cadascu es gasta els diners en lo que vol i a mi personalment  els que en gasto amb el sabadell mai en sap greu i tampoc mi sobren els diners . :clap2 :bandera

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #36 el: 14 de Abril de 2007, 22:15:28 pm »
Dons jo disfruto mes amb un partit dolent del sabadell,que amb un de bo del Barça,Madrid.Valencia,etc per la tele.
Ho sento, em van els cuadros blanc i blaus.