finals:
BARÇA C 0 - 2 EUROPA
RAPIM..... 2 - 0 MASNOU
GAVA 3 - 1 GIRONA
Bé, si guanyem avui ens fotem 6 punts per sobre del tercer, cosa q crec q tmb és molt positiva per nosaltres, potser no tan pel Xavier q és del Vilanova i si perd avui es quedaria a 5 punts del play off ja pràcticament descartats....
Sobre la Primera Divisió només dir q no he vist encara els penals que es van pitar al Sardinero, quan els vegi ja opinaré. He parlat amb algunes persones, alguns m'han dit q el primer penal no era, altres q el segon, altres q cap dels 2 i altres q els 2, nose, ja els veuré akest migdia suposo.
El q si vaig veure es el regal de Garay que li dona a Raúl perq marki a plaer el 0-1.
Per una banda dir q m'extranyava labtec q diguessis q els penals no eren
, la teva opinió la sbia jo abans d llegir-la d sobres jeje, els colors són els colors....
I per altre banda dir q el Madrid amb aquesta derrota s'autodescarta per la lluita pel títol de lliga ja q avui molt provablement el Barça es possarà 5 punts per sobre dels blancs i ja tornen a ser bastants punts tenint en compte les jornades q queden i el calendari dels dos.
Sta clar q el Madrid aquesta temporada no pot ni es mereix mai d la vida guanyar la lliga, sta fent una temporada desastrossa i només podia arreglar-la guanyat els últims 10 partits d lliga, si en el primer asalt ja perden, com volen guanyar la lliga?
a part seria molt injust q un ekip q porta anys sense guanyar una lliga la guanyès en la temporada q a jugat pitjor d totes.
Aquesta lliga és pel Barça, perq? doncs perq és l'únic ekip q de tan en tan sap jugar a fútbol i sap guanyar 2-3 partits seguits tmb. Avui el Sevilla caurà a Mestalla lógicament i tmb pràcticament es despedirà del títol... ara només queda per veure la interessant lluita per a entrar a Champions i Uefa ( amb el Racing q pot plantar-se a Uefa ojuuuuuuuuuuuuuuu) i la més q interessant lluita del descens q ahir va començar amb una Reial Societat guanyant a la Cartuja, sense fer gaire fútbol pero 3 punt d'or q donen ales als vascos. a veure si amb una mica d sort baixen Llevant i Bilbao i tots contents.