Autor Tema: ke seria ara mateix del sabadell sense interner?  (Llegit 1587 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
ke seria ara mateix del sabadell sense interner?
« el: 29 de Juny de 2005, 14:25:42 pm »
Millor, dit, sense web i per tant sense forum?

crec ke a estat una de les eines mes importants ke hem utilitzat tant el club com els aficionats i ke no hi ha dubte de ke ha servit de mitja d'intercomunicacio club-aficionats. Crec ke ara mateix hi han pocs clubs a espanya i menys de 2ª B ke fagin un us tan profitos de la seva web.

Coneixeu algun altre club ke tingui un forum d'atencio al soci x respondre rapidament les cuestions dels socis? o millor en cara... algun club ke tingui un directiu responent preguntes en el seu forum?

per acavar jo destacaria ke el major benefici ke a portat el forum ha sigut el "feetback" (o com es digui) entre club i aficionats.

apa, ja podeu respondre :D

aix

• Visitant
Re: ke seria ara mateix del sabadell sense interner?
« Respondre #1 el: 29 de Juny de 2005, 16:36:52 pm »
la veritat que és bastant sorprenent....potse r és per això que la cosa va com va, pk no es dediquen a la seva feina i només estan per aquí "forumejant" >:D >:D

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 29 de Juny de 2005, 22:02:19 pm »
la veritat que és bastant sorprenent....potse r és per això que la cosa va com va, pk no es dediquen a la seva feina i només estan per aquí "forumejant" >:D >:D

.........aquestes paraules poden fer mal segons ki les llegeixi  ;)

I si wimpi, jo penso el mateix, ha sigut molt important aquesta comunicacio Afició-directiva, esta clar k tots nosaltres sentim els colors i que cada idea que aportem es amb tota la bona intenció del mon, i si la directiva ens escolta pos perfecte :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 29 de Juny de 2005, 23:36:53 pm »
La veritat. Poder consultar el meu equip com va, estant a Porto, Vigo, Brusel.les o Nicòsia, me fa estimar encara la grandesa del meu club.

És molt fàcil ser culé, merengue o fins i tot xoto, però ser del  :scut se fà més fàcil amb la net :icon_exclaim:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 30 de Juny de 2005, 14:58:32 pm »
totalment d'acord amb tu secciobirra!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 30 de Juny de 2005, 16:23:07 pm »
És evident que internet ens ha obert les portes a una nova manera de veure el món i per tant, també del nostre C.E. Sabadell. :scut

Crec que no hi ha prou paraules d'agraïment ni pel Ramon Tello ni pel Toni Tió, els WebTeam, per la feina que fan cada dia (DE MANERA COMPLETAMENT DESINTERESSADA) per aquest club. ;D

Tanmateix aquest fet ha donat la possibilitat de obrir el sistema a la directiva cap als socis i afeccionats que, tot s'ha de dir, és una aposta molt valenta i arriscada. :yes:

:bandera FELICITATS A TOTS :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 30 de Juny de 2005, 17:58:45 pm »
La veritat. Poder consultar el meu equip com va, estant a Porto, Vigo, Brusel.les o Nicòsia, me fa estimar encara la grandesa del meu club.

És molt fàcil ser culé, merengue o fins i tot xoto, però ser del  :scut se fà més fàcil amb la net :icon_exclaim:

jajajajajaa XOTO. Em fa gràcia aquesta paraula. Només l'havia sentit dels meus amics de Novelda, que senten una mica el mateix que nosaltres amb el Bar$a. Per ells, esta el Xoto, el Xoto B, la XotoTV (Canal 9) etc