Autor Tema: Espía grup murcià  (Llegit 963 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Espía grup murcià
« el: 09 de Abril de 2007, 11:57:22 am »
Aprofitant aquests díes de Setmana Santa en terres murcianes, vaig aprofitar per anar a veure el partit Múrcia B - Caravaca ( 1er contra 3er), i com no portava la samarreta del Sabadell :P.

El paritit va acavar amb un 0-0. Es va jugar a tot menys a futbol, patades i pilotades amunt i avall. Els dos poden ser rivals del Sabadell, i encara que només sigui un partit vaig veure una diferencia enorme entre els dos equips i el Sabadell.

La meva sorpresa va ser quan en el descans s'em van acostar diversos seguidors del Murcia B, i van reconèxier la samarreta del Sabadell. Em van comentar que no ens volen veure ni en pintura en les eliminatòries, que de tot el grup català que toqui qualsevol menys el Sabadell.

Per últim al final del partit hem van donar sort per les eliminatòries i em van dir "El Sabadell tiene que volver donde se merece, esta categoria no es sitio para vosotros".
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Espía grup murcià
« Respondre #1 el: 09 de Abril de 2007, 12:46:37 pm »
j**** buena gente entonces estos de murcia :clap2 yo pal verano tambien estuve en madriz y en un bar tambien me vinieron dos tios ke reconocian la camiseta de kuando el sabadell havia estado en primera, somos conocidos por suerte :visca :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat arlekinat_18

• Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
« Respondre #2 el: 09 de Abril de 2007, 13:01:40 pm »
Es lógic que els possibles rivals del Sabadell no vulguin creuar-se amb ell. Primer perquè en teoria seria bastant superior ( dic en teoria, en una eliminatoria qualsevol errada, un penal... pot canviar el resultat ). Segon pel camp que tenim, gran i possiblement i si la directiva ho vol, hauriem 8000 persones animant, escridassant ( l'arbitre cometria una errada a favor nostre ).

i els rivals, ho passaarien magra. Canviant de tema, és d'agrair que gent de múrcia animin d'aquesta manera. Potser el Sabadell no està oblidat per la gent de fora.
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2007, 14:21:52 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 09 de Abril de 2007, 13:58:36 pm »
Esta molt bé que ningu es volgui enfrentar nosaltres, al Play Off ja només per nom imposarem respecte aixo anirà molt be. i bueno un 10 als murcians  :clap
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 09 de Abril de 2007, 14:29:20 pm »
Si, "buena gente", pero mejor que no nos toquen....  No os podeis imaginar la encerrona que nos podrian tener preparada... Sobretodo en campos como el del Caravaca o Mazarrón... O que se lo digan a los del Hospi (algunos jugadores nuestros ya lo saben)  lo que vivieron hace un par de añitos en Sangonera....

Murcianos ni en pintura!!!     :laugh:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 09 de Abril de 2007, 14:47:57 pm »
Pues canarios entonces tampoco, uno seguro que estará es el filial de la UD Las Palmas, formado por buenos jugadores y seguro que los seguidores le apoyaran. Otro la UD Fuerteventura, con experiencia en la categoría cuando llevaba el nombre de Corralejo. Luego pueden clasificarse el Villa Sta Brígida y el San Isidro. Sería una eliminatoria muy dura, lo que quiere decir que nos daría igual ya que en todas partes llegado el momento se volcarían con su equipo y todos habrán hecho méritos para jugar esas eliminatorias.

:beer2

VISCA EL CE SABADELL FC.      :oooooo:    :scut     :oooooo:   :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #6 el: 09 de Abril de 2007, 16:21:53 pm »
yo la semana pasada estuve viendo La Rroda-Guadalajara del  grupo 18, lAroda es tercero y el Guadalajara 2, el partido fue bastante malo y el resultado fue 0-1 el gol del Guadalajara fue en el descuento.

AL partido acudi con unos familiars socios de La Roda, me comentaron que el lider Conqunse solo ha perdido 2 partidos en toda la temporada y el  Guadalajara solo han perdido  3, pero por lo que yo ese dia el Guadalajara estaria en la zona Media Baja de nuestro grupo, claro que solo es un partido pero por lo que me comentaron mas o menos siempre juegan asi.

Sobre los posibles rivales del Play Off por alli nadie quiere enfrentarse al Sabadell, pues consideran que esono de los equipo mas fuerte de todos los grupos de 3ª.

hablando de ortro tema, por alli eso de las jornadas econimicas tambien existen y el proximo partido La Roda 4 º contra el Toledo 5º clasificado sera de jornada economica
precios de la entrada no socios 12 euros , precio socios 6 euros .

la meva sang és arlequinada

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #7 el: 09 de Abril de 2007, 16:43:16 pm »
Cuidado amb els murcians, ja que els camps solen ser petits, amb molt poc espai entre la linea de banda i el public, amb la qual cosa el linier es pot sentir molt presionat. El Sant Andreu a Mazarron, tiraven gallines vives a cada gol dels murcians. Ja podeu imaginar "la encerrona" d´aquests camps, el que passa es que els quatribarrats van jugar la tornada a casa. Es el que dic, si la tornada es a casa ja poden fer encerrones, que de la NCA no surten, pero si la tornada es a aquells camps...

No vull ser pesat, pero es molt important jugar la tornada a casa. El Vilanova s´ho va jugar a Valencia i no va pujar. El Oriola va perdre contra el Denia afora per 1-0, a la tornada a la mitja part anava perdent per 0-1 (Els gols en camp contrari valen doble). I llavors el public va començar a apretar, un expulsat per aqui, un penal per allà, total: 3-1. En fi, ja m´enteneu oi?
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 09 de Abril de 2007, 20:06:12 pm »
Jo espero que no ens toqui cap equip del grup murcià. Primer, per potencial, segon, per els calers que mouen aquests equips i el seu entorn, i per últim, per l'ambient que et pots trobar en aquells camps, que pot no ser l'adequat per a disputar un partit de fútbol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #9 el: 10 de Abril de 2007, 20:51:42 pm »
I tant en això teniu raó jo de sempre havia pensat que els equips murcians tocaven menys calers però es totalment fals.Per exemple el Santomera actualment equip de la Preferent Murciana que està lluitant per pujar té un camp bastant petitet i un partit amistòs que vaig anar al Limonar es va liar una bona.Fins i tot m'enrecordo que un aficionat va saltar al camp a insultar al àrbitre com aquell que va per casa :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #10 el: 10 de Abril de 2007, 21:03:45 pm »
No us heu fixat que el public d´alla van tots amb paraigues? I per aquelles terres no plou gaire veritat? Se li va preguntar a un aficionat el motiu del paraigues i aquesta va ser la resposta:

"ES PARA COGER AL LINIER POR EL CUELLO COMO NOS PITE EN CONTRA"

Be, això es conya, pero hi ha molta presio per aquells camps de Deu. Millor deixar aquests equips per altres conjunts de la geografia espanyola.

Fa unes 4 temporades el Llorca es va jugar el ascens a Vilanova. El Sr. Baños (el actual president) va comprar al àrbitre, i al porter del Vilanova, Massana, li va prometre que si es deixava marcar gols el fitxarien per la temporada seguent. Segons van dir, "hay que ganar por lo civil o por lo criminal, porque hemos invertido mucho dinero en el equipo". Una tornada en aquells camps pot ser molt divertit... :balla
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

joseph

• Visitant
« Respondre #11 el: 13 de Abril de 2007, 20:19:47 pm »
Per sort i tot els anys que a pasat, el C E SABADELL, segueix tenin caché a tot l'ESTAT, i no sabría dir si ens es beneficiós o no?
Penso que amb l'experiencia del MOYA , i si ens poden donar informes dels equips que ens toquin, podem treure bons resultats a fora i maxacar a casa, peró espero que el club no es torni boix i pensin que ve el MANCHESTER, o dic per el tema preus.

:xin-xin

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #12 el: 15 de Abril de 2007, 22:53:54 pm »
en el mazarron jugava el paco valera deu coneixer la aficio
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!