Nois, jo respecto enormement la opinió de tothom. Ara bé, jo no penso perdre ni un sol segon parlant de l'actuació arbitral. Per molt que ens dolgui dir-ho, per molt que en costi acceptar-ho, el Reus és millor equip que nosaltres. Val a dir però, que aquesta va ser ahir la opinió majoritària entre l'afició del Sabadell, fet del qual em sento orgullós, doncs es demostra una vegada més la categoria i sapiència futbolística d'aquesta santa afició.
A banda de poder estar més o menys d'acord amb el plantejament que el Sabadell va fer del partit, la veritat és que el Reus és un equip completíssim, amb gent molt veterana, tios que són torres i que saben molt, i molt bé al que juguen. El seu futbol potser no serà cap marevella, però la claredat d'idees i la paracticitat són les seves millors armes.
Vam poder aguantar les seves embestides a la primera part tant bé com vam poguer, però a la segona part crec que no hi va haver color...arlequinat. El Reus ens va fer ballar la música que ells van voler, i de fet vam picar a porta al minut 93 o 94 de la segona part... Senzillament, crec que home per home, el Reus és superior a nosaltres. Té millor equip i nosaltres en cap moment els vam saber contrarestar amb eficàcia.
Que l'àrbitre ens va perjudicar? Doncs si, és innegable, però de totes maneres crec que la victòria del Reus és incontestable, del tot justa i inclús curta, diria jo.
Ara bé, tampoc caiguem en la depressió més absoluta, ni ho cremem tot ara, ni molt menys. La trajectòria del nostre equip és fantàstica, té tota la credibilitat que tenia tot just abans de començar el partit d'ahir. Aquesta plantilla no mereix ara que es dubti d'ella i que es comencin a veure fantasmes on no hi són. Malgrat crec que el liderat serà ja propietat privada del Reus, no em de decaure, coses més estranyes s'han vist, i és moment de remar, ara més que mai, tots plegats en la mateixa direcció. Em de treure tots plegats l'orgull, la rauxa i el coratge i intentar fer el millor final de lliga possible. Queden encara 18 punts per disputar-se i encara no està tot dit. De moment, la feina s'ha fet ben feta, de forma seriosa, responsable i coherent, i per força tot plegat ens ha de dur cap a un bon final. Nanos, ànims, força i coratge! Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!