Autor Tema: CE SABADELL - CF REUS  (Llegit 33069 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
  • Gènere: Masculí
    • 100x100 Reus
Re: CE SABADELL - CF REUS
« Respondre #280 el: 16 de Abril de 2007, 00:02:38 am »
I jo he pagat 5 eur i tothom que he portat i ha conveçut que pagués 12 euros i tota la afició de sabadell també. I a reus i ha tot arreu ens han clavat una pasta que aquest any no fallem en cap desplaçament i paguem sempre. Que em diguin que no han pagat 5 euros els ganxets de reus pq M¨EMPRENYO MOLT. QUE EM FET PER MEREIXER AIXÒ?

Nse si a estat tota laficio del Reus k era moooolt poca, pero Hools Reus an pagat 5€, i havia un follon del mil a les takilles, era els nervis o alguna cosa.....pero si, 5€uros...
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #281 el: 16 de Abril de 2007, 00:02:54 am »
gerard heu saltat al camp 2 o 3 a celebrar el gol amb els jugadors? o ho he vist malament es que m'ho ha semblat nomes. felicitats per la victoria

Ola, estat nomes jo el k a saltat al terreny de joc per lauforia  :paret
sa ma nat la castanya una mica...era el minut crek k 83' si els mes ulls anaben be i ja staba clar de k guanyariem, si algu la cabrejat "arlekinats mamats" perdo xDD pero es lo k pasa quan juguem contra un ekipas com el SBDLL i ames GUANYANT a la NCA k no es facil!!!!!!!!!!!

gerard siusplau explica be lo de les entrades,perque si es aixi es vergonyos,vaja que els aficionats de sabadell pagaben 12 euros i vosaltres 5?

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #282 el: 16 de Abril de 2007, 00:07:10 am »
gerard heu saltat al camp 2 o 3 a celebrar el gol amb els jugadors? o ho he vist malament es que m'ho ha semblat nomes. felicitats per la victoria

sa ma nat la castanya una mica...era el minut crek k 83' si els mes ulls anaben be i ja staba clar de k guanyariem, si algu la cabrejat "arlekinats mamats" perdo xDD pero es lo k pasa quan juguem contra un ekipas com el SBDLL i ames GUANYANT a la NCA k no es facil!!!!!!!!!!!

gerard siusplau explica be lo de les entrades,perque si es aixi es vergonyos,vaja que els aficionats de sabadell pagaben 12 euros i vosaltres 5?
Eske nse..n te gaire explikacio, hem nat alli i ens an cobrat 5€, ¡ A NOSE K ENS HAGIN CONFOS AMB MENORS D'EDAT!! k podria ser i es per aixo k ens la han venuda a 5€, pero dels k anavem avui tots erems majors dedat. Potser una confusio, potser nervis, potser pressio?? nose... segurament es molt injust per a vosaltres.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #283 el: 16 de Abril de 2007, 00:09:45 am »
Felicitats gerard per la victòria i l´informació . Confio en la teva paraula pq semblas una persona amb seny i bon aficionat del teu equip i del futbol i sé que no ho dius per fer més follon però compren que ens emprenyem que no és per vosaltres però te cullllonnns que els de casa paguim més de el doble que vosaltre i el soci d´aqui pagui com vosaltres. Com et sentiries , imagino que molt emprenyat, no? Ens veiem l´any que vé a 2b.
ALMENYS SI VOLEN JORNADA ECONÒMICA QUE HO ORGANITZIN BÉ pq per fer el gilipollles no val la pena.
Ah i el nàstic per mi que baixi que mai m´ha caigut bé
« Darrera modificació: 16 de Abril de 2007, 00:13:46 am per hicks »

• Infantil
    • 100x100 Reus
« Respondre #284 el: 16 de Abril de 2007, 00:23:26 am »
Felicitats gerard per la victòria i l´informació . Confio en la teva paraula pq semblas una persona amb seny i bon aficionat del teu equip i del futbol i sé que no ho dius per fer més follon però compren que ens emprenyem que no és per vosaltres però te cullllonnns que els de casa paguim més de el doble que vosaltre i el soci d´aqui pagui com vosaltres. Com et sentiries , imagino que molt emprenyat, no? Ens veiem l´any que vé a 2b.
ALMENYS SI VOLEN JORNADA ECONÒMICA QUE HO ORGANITZIN BÉ pq per fer el gilipollles no val la pena.
Ah i el nàstic per mi que baixi que mai m´ha caigut bé

ja ja si es normal a mi tmb hem pasaria el mateix (mateix cabrejament), si jo sabia k tenia k pagar els 12€, pero kuan el pallu de la takilla ens a dit 5€ hem kedat flipats, pero segurament es aixo k dic, k potser saura pensat d k erem menors dedat i per aixo hem pagat els 5€, la takilla on les hem comprada a estat en la zona de la curva del gol nord.
Esta vist k no ho han controlat..ni an demanat dni.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #285 el: 16 de Abril de 2007, 00:37:48 am »

has sigut tu? jaja
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #286 el: 16 de Abril de 2007, 01:02:56 am »
donc svaja bon dia que heu tingut. Heu guanyat,us poseu liders i a sobre pagueu molt menys  . FELICITATS

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #287 el: 16 de Abril de 2007, 10:39:47 am »
bueno esta vez nos han dado en el morro y eso que era un partido para dar un paso de gigante en caso de haber ganado pero como dicen por hay futbol es futbol y eso a esperar la victoria en blanes venga que no decaiga el animo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #288 el: 16 de Abril de 2007, 18:42:06 pm »
Segons es llegeix a Radio Sabadell, a l'arbitre d'ahir, que va donar un gol il.legal al Reus, quan va arribar al seu cotxe, que era aparcat a l'interior de l'estadi, es va trobar amb els vidres del darrera trencats. Diuen que ha posat una denúncia, i que possiblement el Sabadell se n'haurà de fer càrrec.

Mireu, estic en contra de la violència, i sé que s'ha de condemnar aquest tipus d'agressions.
Però que voleu que us digui. No pel fet d'ahir, sinó perque és un àrbitre que ja ens ha perjudicat 2 cops aquest any -ara tindriem 3 punts de més- doncs no està malament que se li dongui un toc d'atenció. Que parli amb els seus col.legues i es donguin compte, que a la Creu Alta, tampoc som tontos. Que si hi ha fora de joc, i l'assitent aixeca el banderí, imagino que li fa baixar de forma premeditada. Quants cops heu vist que un assistent aixequi el banderí i l'àrbitre deixi seguir el joc  :icon_question: Poquíssims cops.

D'altra banda, si jo fos la directiva, enviaria el video a la federació, amb les dues errades garrafals de l'àrbitre aquest i simplement els diria que no volen que ens xiuli més aquest any. Ja sé que no serviria de res, però el Sabadell sap que dintre dels més modestos té un pes important, i s'hauria de fer respectar més.

I vaigi per endavant, tal i com vaig dir ahir que el Reus va merèixer guanyar, però no amb aquesta ajuda arbitral.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #289 el: 16 de Abril de 2007, 19:12:09 pm »
Segons es llegeix a Radio Sabadell, a l'arbitre d'ahir, que va donar un gol il.legal al Reus, quan va arribar al seu cotxe, que era aparcat a l'interior de l'estadi, es va trobar amb els vidres del darrera trencats. Diuen que ha posat una denúncia, i que possiblement el Sabadell se n'haurà de fer càrrec.

Mireu, estic en contra de la violència, i sé que s'ha de condemnar aquest tipus d'agressions.
Però que voleu que us digui. No pel fet d'ahir, sinó perque és un àrbitre que ja ens ha perjudicat 2 cops aquest any -ara tindriem 3 punts de més- doncs no està malament que se li dongui un toc d'atenció. Que parli amb els seus col.legues i es donguin compte, que a la Creu Alta, tampoc som tontos. Que si hi ha fora de joc, i l'assitent aixeca el banderí, imagino que li fa baixar de forma premeditada. Quants cops heu vist que un assistent aixequi el banderí i l'àrbitre deixi seguir el joc  :icon_question: Poquíssims cops.

D'altra banda, si jo fos la directiva, enviaria el video a la federació, amb les dues errades garrafals de l'àrbitre aquest i simplement els diria que no volen que ens xiuli més aquest any. Ja sé que no serviria de res, però el Sabadell sap que dintre dels més modestos té un pes important, i s'hauria de fer respectar més.

I vaigi per endavant, tal i com vaig dir ahir que el Reus va merèixer guanyar, però no amb aquesta ajuda arbitral.
Completament d'acord amb tu, i encara hauria d'estar content de que a part del vidres trancats no li haigin trancat el seu cap, perquè la gent estava bastant encesa, quan torni ( si torna ) a la NCA, que sàpiga  que l'afició s'enrecordarà durant temps del RAUL GARCIA GARCIA uqe passarà a la historia del Sabadell juntament amb altres descerebrats.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #290 el: 16 de Abril de 2007, 19:27:57 pm »
Nois, jo respecto enormement la opinió de tothom. Ara bé, jo no penso perdre ni un sol segon parlant de l'actuació arbitral. Per molt que ens dolgui dir-ho, per molt que en costi acceptar-ho, el  Reus és millor equip que nosaltres. Val a dir però, que aquesta va ser ahir la opinió majoritària entre l'afició del Sabadell, fet del qual em sento orgullós, doncs es demostra una vegada més la categoria i sapiència futbolística d'aquesta santa afició.
A banda de poder estar més o menys d'acord amb el plantejament que el Sabadell va fer del partit, la veritat és que el Reus és un equip completíssim, amb gent molt veterana, tios que són torres i que saben molt, i molt bé al que juguen. El seu futbol potser no serà cap marevella, però la claredat d'idees i la paracticitat  són les seves millors armes.
Vam poder aguantar les seves embestides a la primera part tant bé com vam poguer, però a la segona part crec que no hi va haver color...arlequinat. El Reus ens va fer ballar la música que ells van voler, i de fet vam picar a porta al minut 93 o 94 de la segona part... Senzillament, crec que home per home, el Reus és superior a nosaltres. Té millor equip i nosaltres en cap moment els vam saber contrarestar amb eficàcia.
Que l'àrbitre ens va perjudicar? Doncs si, és innegable, però de totes maneres crec que la victòria del Reus és incontestable, del tot justa i inclús curta, diria jo.
Ara bé, tampoc caiguem en la depressió més absoluta, ni ho cremem tot ara, ni molt menys. La trajectòria del nostre equip és fantàstica, té tota la credibilitat que tenia tot just abans de començar el partit d'ahir. Aquesta plantilla no mereix ara que es dubti d'ella i que es comencin a veure fantasmes on no hi són. Malgrat crec que el liderat serà ja propietat privada del Reus, no em de decaure, coses més estranyes s'han vist, i és moment de remar, ara més que mai, tots plegats en la mateixa direcció. Em de treure tots plegats l'orgull, la rauxa i el coratge i intentar fer el millor final de lliga possible. Queden encara 18 punts per disputar-se i encara no està tot dit. De moment, la feina s'ha fet ben feta, de forma seriosa, responsable i coherent, i per força tot plegat ens ha de dur cap a un bon final. Nanos, ànims, força i coratge! Ara més que mai, VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

joseph

• Visitant
« Respondre #291 el: 16 de Abril de 2007, 20:51:19 pm »

Partint de la base que crec que el Reus ha sigut millor i s'ha emportat la victòria justament, diré que ens ha faltat més sang en moltes ocasions. Crec que no ha existit massa el nostre mig camp, ja que amb Roca, massa lent, perdem consistència.
Perque a casa, si hem jugat TOT l'any amb el 4-2-3-1, passem a canviar el sistema, per molt Reus que sigui. I a mi que em perdonin, però jugar a l'anti-futbol, per mi no és la millor manera. Els va molt bé, però personalment no m'agrada veure 9 jugadors defensant.
Tan li fa, s'ha perdut, som 2ns, i possiblement ja no arribarem a final de lliga en 1r lloc. El Reus té un calendari molt assequible.
Hem de mirar de guanyar a Blanes, i Girona, i ja es veurà tot més clar un altre cop.

I per acabar, un 10, de nou, a tota l'afició que avui ha anat a la Creu Alta  :ok

Home estic d'acord amb tu, de que son un equip antifútbol, peró com lo que es tracta es sumar i pujar de categoria, crec que ara mateix firmo jugar aixi i estar l'any que bé a 2ª B.
En aquestes categories lo práctic es llo que donar punts, lo maco ja arribará a altres categories.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #292 el: 16 de Abril de 2007, 21:10:34 pm »
Haber una cosa esta clara, el linier levanto la bandera... Per haber compañeros... he visto x la tele, en el canal català... x las noticias...

Y EL GOL ERA COMPLETAMENTE LEGAL! ya k la toka un jugador del sabadell, pero claro el linier no lo ve bien claro, pero el arbitro k esta al lado lo ve claramente y da el gol

Igualmente el sabadell jugó peor k el Reus (tampoco muxo peor eh... ) y weno aora a ganar en Blanes y Girona y nos aseeguramos el segundo puesto casi 100 %, y luego a luxar por el primer puesto

Saludos! visca el sabadell!  :beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #293 el: 16 de Abril de 2007, 22:02:58 pm »

Y EL GOL ERA COMPLETAMENTE LEGAL! ya k la toka un jugador del sabadell, pero claro el linier no lo ve bien claro, pero el arbitro k esta al lado lo ve claramente y da el gol

El gol és ABSOLUTAMENT ilegal. La toca un jugador del Sabadell, però sense intenció de jugar-la i Santi Castillejo està més avançat que la defensa. Gol ilegal.
El que més em sorpren és que l'àrbitre demsotre que no se sap el reglament. Bàsicament perque està a 2 metres de la jugada.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #294 el: 16 de Abril de 2007, 23:33:49 pm »
a radio sabadell
Una imatge val més que mil paraules'. I mai millor dit. Això és el que podem aplicar a la jugada del gol de Santi Castillejo que va donar els tres punts al Reus Deportiu en partit d'ahir davant el Centre d'Esports. Les imatges dels companys de L'Arlequinat del Canal Català no deixen lloc al dubte. El davanter dels del Baix Camp es troba en clar fora de joc en el moment que rep la pilota i, per tant, Raül García, àrbitre del partit no hauria d'haver desautoritzat el seu assistent, què li assenyalava l'acció il·legal. A més, l'únic dubte que quedava era saber que havia portat al col·legiat a validar la jugada. Segons García, què avui ha declinat fer declaracions a Ràdio Sabadell, Nauzet, l'últim en tocar la pilota, hauria desfet aquest fora de joc. Una interpretació que es contradiu amb la que ens han facilitat els companys del FutCat de Televisió de Catalunya. Segons el seu analista arbitral, Sergi Albert, García no té raó. El jugador canari del Sabadell no té intenció de jugar la pilota, la toca fruit d'un rebot, i per tant, no pot validar la jugada.
« Darrera modificació: 16 de Abril de 2007, 23:46:02 pm per hicks »

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #295 el: 17 de Abril de 2007, 09:02:34 am »
Vicenç, estic totalment d'acord amb tu, no perdem ni un minut mes parlant de l'arbritatge del dia del Reus.

Fins ara hem fet la feina ben feta i es de partits com el del Reus que han de servir per aprendre dels equips mes fets que el nostre per seguir millorant.

Que tothom tingui clar que el Reus el diumenge va treure el resultat de 5 anys d'estar treballant amb un bloc. Quan temps fa que el Moya i els seus homes estan treballant junts?

« Darrera modificació: 17 de Abril de 2007, 09:26:19 am per Talleret »