Autor Tema: El k va passar a la mitja part de Sabadell-Reus  (Llegit 1173 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
El k va passar a la mitja part de Sabadell-Reus
« el: 16 de Abril de 2007, 18:12:59 pm »
Dons es vergonyos. Jo kom ja e dit a algun post nomes podia veni la segona part i nava am el meu pare, el meu pare compra lentrada x general pagan 5 € perk es soci,nem a la porta per entra i a la porta ian dos guardies a dins del camk ens diuen desde la valla k nos pot entra perk la porta esta tancada i diu: "me dicen x la radio k solo se puuede entrar por la puerta 4" i era akella la porta 4¡¡¡¡ a sobre a part de nosaltres hi havien km 10 persones mes k avien sortit a la mija part a compra algu i tmpok podien entrar i la gen estava indignada am tot el dret del mon, jo km k soc primet em vax colar(pro no colar sense paga e¡¡) per sota de la valla i vax veure la segona part, pro el meu pare i tots els altres estaven esperan a fora i al final diria k els van dexa entra a tribuna pro pagan lo k valia tribuna i mols sen van ana i els k es van keda es van perdre la mitat de la segona part.
A la web de radio sabadell e vist ara k tambe o diuen una mica.
« Darrera modificació: 16 de Abril de 2007, 18:18:23 pm per felix »
VISCA EL SABADELL

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: El k va passar a la mitja part de Sabadell-Reus
« Respondre #1 el: 16 de Abril de 2007, 19:49:31 pm »
Es que sortir per tornar a entrar està prohibit per llei  :geek
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat felix

• Entrenador
« Respondre #2 el: 16 de Abril de 2007, 19:56:25 pm »
dons k no deixin sorti¡¡¡
i a mes a mes,jo si vinc am entrada acabada de comprar man de deixar entrar
VISCA EL SABADELL

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 16 de Abril de 2007, 19:57:13 pm »

aixo es cert company.......pero al futbol profesional,en molts camps d'aquests de tercera si vols et fots un "cubata" als seus bars veuras ampollas de whisky y del que volguis............ i lo de les portes esque si volies marxar cap a casa tampoc podies ja que estaben tancades fins al final

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 16 de Abril de 2007, 20:02:00 pm »
No defenso pas la postura del club eee, ho veig una tonteria, només s'ho deia com a informació. Es més, lo que no te llogica es que si tu vols comprar una entrada al minut que sigui, no puguis entrar  :paret

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 16 de Abril de 2007, 20:06:01 pm »
aixo es cert company.......pero al futbol profesional,en molts camps d'aquests de tercera si vols et fots un "cubata" als seus bars veuras ampollas de whisky y del que volguis............ i lo de les portes esque si volies marxar cap a casa tampoc podies ja que estaben tancades fins al final

Correcte.
Afegeixo una dada important:

A part de que ahir teniem més mossos d'esquadra de l'habitual, també es va dotar el partit d'inspectors de paisà, per a fer complir les reglamentacions vigents.

Suposo que per això ahir, la cosa es va vigilar molt més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 16 de Abril de 2007, 20:27:32 pm »
a on esta el tiu que deia que els hhvv amenaçabem per sortir???? eeeeeeeeeeeeeeeee que surti ara , hi ha molt mentider i mo :**** :****lt cobard
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 16 de Abril de 2007, 20:31:19 pm »
I un altre cosa que a mi no em sembla be, ahir al sortir, al "passadis" on es coloquen els nanos quan surten a la mitja part i que dona sortida del camp a l'exterior, i havia una ambulància per entrar al camp que no permetia la sortida. Si s'hagues hagut de dessalotjar rapidament... Dificil.  ;)

joseph

• Visitant
« Respondre #8 el: 16 de Abril de 2007, 20:58:52 pm »
Aquests problemes el cap de Premsa o qui sigui, hauria d'informar, per demostrar que el club funciona millor que temporades enrrera.
Com ja e dit a un altra apartat, la que ven entrades a Tribuna, no volia vendrem les entrades a 5 euros per tres companys, per que no tenía ni idea del tema de les tres invitacions( pagan )

:ko

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #9 el: 17 de Abril de 2007, 15:14:13 pm »
Dons es vergonyos. Jo kom ja e dit a algun post nomes podia veni la segona part i nava am el meu pare, el meu pare compra lentrada x general pagan 5 € perk es soci,nem a la porta per entra i a la porta ian dos guardies a dins del camk ens diuen desde la valla k nos pot entra perk la porta esta tancada i diu: "me dicen x la radio k solo se puuede entrar por la puerta 4" i era akella la porta 4¡¡¡¡ a sobre a part de nosaltres hi havien km 10 persones mes k avien sortit a la mija part a compra algu i tmpok podien entrar i la gen estava indignada am tot el dret del mon, jo km k soc primet em vax colar(pro no colar sense paga e¡¡) per sota de la valla i vax veure la segona part, pro el meu pare i tots els altres estaven esperan a fora i al final diria k els van dexa entra a tribuna pro pagan lo k valia tribuna i mols sen van ana i els k es van keda es van perdre la mitat de la segona part.
A la web de radio sabadell e vist ara k tambe o diuen una mica.

es lamentable que a sobre que una persona paga per veure 45 minuts el mateix que nosaltres per veure tot el partit no el deixin entrar, no te ni cap ni peus  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #10 el: 17 de Abril de 2007, 15:23:03 pm »
Jo moltes vegades tinc que marxar a la mitja part per anar a treballar. Sort que aquest diumenge tenia festa i no vai tindre que marxar sino ja veus. Soc soci i no tinc dret a només veure mitja part sino puc quedarme més estona?

Desconnectat felix

• Entrenador
« Respondre #11 el: 17 de Abril de 2007, 21:55:18 pm »
i ademes,imagineuse k hi ha un incendi a kualsevol inciden, no agesim pogut sorti¡¡
VISCA EL SABADELL