Pero perque s'han de fer entrades més econòmiques? després ens quixem, de que no val la pena ser soci, i es que ens han mal acostumat a fer entrades populars cada any...la entrada la de sempre i punt! qui vulgui entrar que pagui *******!
Jo estic molt d'acord amb el que ha escrit el company Resistencia?
Jo no vull "pseudo-arlequinats" o "arlequinats de rebaixes" (si es barato vinc, si no, no) a l'estadi... ho sento pero no comparteixo moltes de les opinions que heu escrit.
Pq vull tenir un camp mes ple de gent que nomes ve a criticar i a enfotren-se'n? Amb el camp ple de "pseudos", l'unic que s'aconsegueix es fotre mes nervis als jugadors: o marques de seguida o ja estan amb les "risitas", amb el critiqueig generalitzat i amb els xiulets de torn... i logicament, no saben ni a qui critiquen pq no es saben ni qui ha xutat i ni qui es un o l'altre... Res, no els vull a l'estadi... que es quedin a casa a escoltar el seu far$a o el seu madrit.
Ah, i per favor... RES DE PORTES OBERTES pq nomes posem diners els socis, els "peudos" t'entren el camp i deixen la calderilla per entrar tota la familia. El soci es l'unic que te vergonya i deixa quantitats decentes. Es com allo de "cornut i a sobre paga el beure": entren de gratis i es foten fins el cul de riure i de criticar... RES HOME RES... FORA!!
El camp ple? si, pero d'aficionats: No de gent q ve al camp pq li surt mes barato que pendre el cafe al bar de sota casa.
Preus normals i a qui li agradi el futbol, q es faci soci.