Autor Tema: declaracions vergonyoses a radio sabadell  (Llegit 6578 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: declaracions vergonyoses a radio sabadell
« Respondre #60 el: 14 de Maig de 2007, 23:43:50 pm »
S'ha de ser ******* i mala persona per ficar la policia pel mig putejant a un arlekinat , amb els temps ke corren en ke et poden hipotecar la vida per cualsevol tonteria en un camp de futbol pk et traicioni un seguidor del teu ekip , ke hauriem de ser kom una familia *******!!! kin fàstic i kina llàstima , i tot per una p*** pancarteta d'un ekip ke no es el nostre!!! Buff , es k si escribis tot el ke penso ara de l'Encigalat akest acabaria amb una linea d'esteriscos més llarga ke la del company hooligan bascu. Si es ke encara haurieu de donar les gracies ke la pancarta us la fotessin uns nanos kom akells  , enlloc de cualsevol membre de Boixos Nois sabadellenc ke se li acudis passar per la NCA i us la fotés per barret!!! I mira ke jo sok anti culé , po hi ha maneres i maneres , i desde fa un anyet us estaveu ficant massa pesats amb la pancarteta al ven mig de lateral  , si es ke u demanaveu a crits ********... Ser anti-culé es demostra prescindint d'ells no ficant el seu nom en pancartes a la NCA!!!
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2007, 23:35:07 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 14 de Maig de 2007, 23:46:08 pm »
Havera si per una vegada ens donem compte que som arlequinats tots i que no ens podem barallar.I els quatre tontos que van treure la pancarta que es pirin al camp nou perquè hi ha altres maneres de mostrar el desacord amb dita pancarta ;)
si pero q i pinten els feixistes i els nazis  en tota aquesta historia? que es q per arrancar una pancarta s'ha d ser a la força feixista o nazi?
Aquí hi ha una facilitat de possar adjectius a la gent increible.
Simplement el q debia arrancar la pancarta debia ser perq no li agradava i ja està, i si ningú li va dir res doncs segurament si en pengen una altre tornarà a fer igual està clar, pero q per aixo no s'ha d ser nazi ni feixista ni res daixo.... deixeu a la gent q tingui els ideals q vulgui.

no ferni pero ske hooligans valles muchisima gente los conoce como el grupo ultra del sabadell con tendencia NS, por eso supongo abran enviado eso
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #62 el: 14 de Maig de 2007, 23:59:44 pm »
a mi me parece CONDENADAMENTE TRISTE I DEPRIMENTE poner una denuncia por una cosa asi...
sea quien sea el culpable, es una pancarta, no es una vida humana
en fin, me callo porque hablaria demasiado

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #63 el: 15 de Maig de 2007, 00:33:46 am »
me an denunciado por agresion, mucho despues del robo, porque me encare con alguien que me amenazaba encima que recupere la pancarta i me interese
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #64 el: 15 de Maig de 2007, 00:50:46 am »
Jo nomes dire que si un determinat senyor vol fotre una pancarta -sense insults- en contra del far$a esta en TOT EL SEU DRET a penjar-la on li surti dels cataplins i, dir com a excusa d'una baralla, que la pancarta es "provocativa" es quasi de jutjat de guardia. Vaja un "linxament" que li esteu fotent a un pobre paio -que no coneixo- per penjar una pancarteta... veure per creure  :disappointed:

LLIBERTAT D'EXPRESIO, una de les primeres regles d'una democracia que pel que sembla perilla a la NCA sobre tot si et fots amb els del barri maritim...

Ens ho tindriem de fer mirar  :smart:

:beer2

Totalment d'acord, amb referència a les paraules del company RRACO. No és el mateix dir Barça no és Catalunya que dir Al Barça tots són uns ********. Una cosa és "libertad", y l'altre "libertinaje", com dius tu, c ompany RRACO.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #65 el: 15 de Maig de 2007, 12:50:18 pm »
me an denunciado por agresion, mucho despues del robo, porque me encare con alguien que me amenazaba encima que recupere la pancarta i me interese
me sorprende que alguien ke amenaza por internet, luego sea el ke ponga la denuncia por agresion, menudo ciberxungo :paret :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Anem per mal camí....
« Respondre #66 el: 15 de Maig de 2007, 13:11:59 pm »
  Anem a veure;

Aquí s´està donant per sentat que l´Encigalat ha posat la denúncia. Algú té alguna certesa d´això?....  Perquè tant injust és que un company del Fòrum rebi una denúncia per una cosa que no ha fet, com que s´estigui acusant algú d´una denúncia, sense que ell s´hagi manifestat o existeixi la seguretat de que l´hagi fet.   D´entrada, tothom és innocent fins que no es demostri lo contrari.

Voldria criticar també la politització que s´està donant al tema, totalment desencertada.  Fins quan la p....   política a la NCA?

Tot això està fent mal al club. Estem en portes d´un "play-off" que pot marcar el futur del club. I només estem pendents de barallar-nos.   c....   que ho parlin els afectats com a persones i aclarem d´una maleïda vegada el tema, que som pocs i a sobre no ens sabem entendre.

I voldria afegir lo segúent;   Mai serem res com a club, si no deixem al marge la p....  dependència dels equips suposadament grans (i els seus adversaris), Barça amunt, Barça avall, Madrid amunt, Madrid avall.   Som nens o majors d´edat?.  Necessitem un altre club al costat per poder caminar, com si fóssim invàlids?.  Quina enveja que em donen aficions com Ath.Bilbao, València o Cádiz, que no estan amb aquestes punyetes.   
« Darrera modificació: 22 de Maig de 2007, 20:30:09 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #67 el: 15 de Maig de 2007, 14:15:05 pm »
Algu te el diari sabadell d'avui? han posat algo del incident? el senyor Pere Figueres estava a escasos centimetros del que va passar i sap perfectament que no va haver-hi cap agresió del Marc , espero que si ha parlat del tema hagi dit la veritat  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #68 el: 15 de Maig de 2007, 19:49:37 pm »
Els dies del Reus i del Girona, va venir un amic meu a l'estadi.

Ell és culé, molt culé. I quan va veure la pancarteta de marres, es va riure, i ara està tot el dia 'Aznar is not Spain', 'Montilla is not Catalonia', 'Sentmenat is not Sabadell', i altres parides que de tant en tant li surten.

És una mostra de com una persona 'normal' s'agafa aquestes parides.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #69 el: 15 de Maig de 2007, 22:25:29 pm »
Gràcies per la teva confiança,blanc i blau. JO NO HE DENUNCIAT A NINGÚ, i aixó és molt fàcil de comprobar.Per amí aquest és un tema tancat.No sé qui eran els dos ******** que ens van arrencar la pancarta,encara que amb un d´ells el tinc vist de frecuentar el mateix bar que jó ocasionalment. M´es totalment indiferent el que penseu ó digueu del tema,ja que no en teniu ni punyetera idea, i respecte al Marc ,molta gent de la zona on ens ubiquem va veure el que va succeir,sobra qualsevol tipus de comentari.Ja va quedar ben retratat.No us molesteu en contestar-me  perque aquesta és la última vegada que escric en aquest fórum i no penso mirar-lo més.Està massa contaminat de gent que menteix de forma contínua i reiterada,Gràcies a tots els que em doneu suport i amb respecteu i a la resta senzillament.....********************.
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2007, 23:37:30 pm per WebTeam SBD »
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #70 el: 16 de Maig de 2007, 12:15:03 pm »
retractat????? mira la gent va veure com tu t¡encareves amb mi, segons no vull dir res  mes perque no vull mes problemes amb la justicia, el web team va rebre els mails que tu em vas enviar amenaçant- me vale ,despres montis el numeret  de ferte la victima , es mes la gent que escriu al forum va veure el succeit com tu venies a mi  negant les amenaçes, cuan el web team el noi li vaig enviar perque ho comproves, i amb aixo el que keda retratat ets tu, perque la cobardia i la manipulacio no son dignes d'una bona persona vale?''i para ya de dirme coses perque estic molt nervios i no vull perdre el sentit comu,mhan dit que potser treuen la denuncia , perque no yo no vaig trencar res
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2007, 16:52:16 pm per X-Men Terra »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem