Autor Tema: COPA DEL REY FINAL 06/07  (Llegit 28574 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
  • Gènere: Masculí
Re: COPA DEL REY SEMIFINALS 06/07
« Respondre #220 el: 19 de Abril de 2007, 23:48:24 pm »
sitniendolo por el amgi Ferni  :consol , lo siento aun mas por el bar$a que le va a caer otro 0-3 en una final contra el sevilla  :clap2

vaya, si nos ha salido un rappel en potencia..jeje 
y yo no se si habra muchos comentarios antimadridistas en el foro, pocos me verás a mi, pero yo si reconozco, x ejemplo, q el gol de zidane en la final de leverkusen fue un autentico golazo, y d mucho merito trantandose d una final de champions..el dia q los anticulés reconozcan las azañas azulgranas hablaremos sin problema  :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #221 el: 20 de Abril de 2007, 02:26:06 am »
Doncs per desgracia aqui acaba el nostre peripul per aquesta copa del rei, la veritat es que esic molt trist ja que tot i saber que la eliminatoria era molt complicada em feia molta il.lusió tornar a jugar una final de copa i encara m'entristeix mes que el nostre entrenador després de perdre la eliminatoria amb el "SEU" equip Sevilla, digui que anirà a la final a animar al Sevilla amb la seva penya de Utrera, apart de posar una alineació super rara sense interiors ni els pocs jugadors creatius que tenim, centrals jugant de lateral i laterals jugan d'interiors, en fi crec que aquesta nit Caparros haura tingut una orgia en cada gol del "SEU" equip. a la sortida l'esperaven 150 aficionats del Depor per recriminar-li tot el que us he dit i a sobre s'ha encarat amb ells. espero que aquest senyor marxi i no jugui mes amb els meus sentiments i amb tota l'afició d'un gran club com es el Depor, si fos per mi el feia fora avui mateix. Estic molt indignat  :**** :**** :****
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #222 el: 20 de Abril de 2007, 09:49:42 am »
Esta vez el sevilla caera ante el Barça, este año volveran a conquistar la UEFA la liga i la copa del rey mi opinion es que no, ya que ahora en la champions es la hora de la verdad
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #223 el: 20 de Abril de 2007, 10:55:47 am »
Jajajajajajajajaj, que graciosos son algunos jajajajajajajajajaj a
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #224 el: 20 de Abril de 2007, 11:26:54 am »
Si señor, Ferni, una eliminatoria igualada ...    :clap2

Pero bueno, dadle las gracias a vuestro entrenador, el uterano, que siempre he dicho que es el entrenador mas sobrevalorado de toooda españa, y con diferencia. Nunca ha hecho nada, no ha ganado nada, el Sevilla es grande desde que no está el, y ha tirado por la borda una eliminatoria, jugando con suplentes para centrarse en la liga. Si señor, centrarse en la liga! Pero es que cree que la va a ganar??  No está suficientemente lejos del descenso para no poder centrarse en este objetivo, que era la copa y a solo dos partidos de jugar una final, y automáticamente jugar en Europa el año que viene??   Lo que digo, un    :ko   a Caparrós como una casa. El entrenador mas sobrevalorado del fútbol...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #225 el: 20 de Abril de 2007, 13:45:02 pm »
Esta claro porque ha tirado la copa Murciano como he puesto en mi mensaje anterior, si caparros tiene dignidad deberia marxarse hoy mismo, ha jugado con los sentimientos de una aficion que volvia a estar ilusionada en ganar un titulo y este desgraciado nos lo ha privado, que se vaya al Sevilla hoy mismo y nos deje tranquilos.
podria haber tomado ejemplo de Alfaro,Alfaro puso una clausula en su contrato en la cual decia que no se podia enfrentar al Sevilla y eso le honra,pero si eres entrenador y no puedes utilizar esa clausula como es logico y vas de profesional y despues haces la peor alineacion para que tu equipo pierda quedas muy mal, si tanto quiere al Sevilla que se vaya aunke sea de utillero o simplemente se pire a una liga extranjera .. estoy muy cabreado con este tipo.
pd - aun queda el Depor - Sevilla de liga, para que este señor nos vuelva a dejar en ridiculo delante de toda España, espero que para esas fechas ya no este en mi Club para el bien del futbol limpio.

Forza Depor hasta la muerte !
« Darrera modificació: 20 de Abril de 2007, 14:14:40 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #226 el: 20 de Abril de 2007, 15:40:17 pm »
Esta claro porque ha tirado la copa Murciano como he puesto en mi mensaje anterior, si caparros tiene dignidad deberia marxarse hoy mismo, ha jugado con los sentimientos de una aficion que volvia a estar ilusionada en ganar un titulo y este desgraciado nos lo ha privado, que se vaya al Sevilla hoy mismo y nos deje tranquilos.
podria haber tomado ejemplo de Alfaro,Alfaro puso una clausula en su contrato en la cual decia que no se podia enfrentar al Sevilla y eso le honra,pero si eres entrenador y no puedes utilizar esa clausula como es logico y vas de profesional y despues haces la peor alineacion para que tu equipo pierda quedas muy mal, si tanto quiere al Sevilla que se vaya aunke sea de utillero o simplemente se pire a una liga extranjera .. estoy muy cabreado con este tipo.
pd - aun queda el Depor - Sevilla de liga, para que este señor nos vuelva a dejar en ridiculo delante de toda España, espero que para esas fechas ya no este en mi Club para el bien del futbol limpio.

Forza Depor hasta la muerte !

pipo desde la visio que don la indiferencia de colors i veient els partits que he vist aquest any del depor...........don eu gracies de no baixar a segona divisio,jo les ires les dirigiria cap el "lendoiro oubiña",en poc temps a desfet un equip guanyador i on estan els calers? 4.000 millons per rivaldo mes aprop 2.500 per luque uns altres per makaay en fi una morterada que el depor a rebut els ultims 3-4 anys i a canvi de que?

es creia el lendoiro que descubria la sopa d'all fitxant un equip de jugadors de segona B i algun de tercera,aquest es el culpable de la pujada i ara brutal caiguda del depor......i ojito que el depor va pujar a primera despres d'estar casi 40 anys seguits en categories inferiors el que pot vindre imaginat.......i per cert de lo poquet bo que li queda capdevila ja a fitxat deien per el vila-real..........pintan bastos para el depor en el futuro,muchos años viviendo por encima de las posibilidades y se acaba pagando carisimo

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #227 el: 20 de Abril de 2007, 15:48:26 pm »
amic Dagar jo soc del Depor de tota la vida i ja se que el Depor no es un equip de prìmera i tot el que dius, pero lo que va passar ahir no te res a veure amb tot això lo d'ahir es una vergonya que no es pot tolerar de cap manera.
et poso un exemple primer partit del play off del Sabadell, Ramon Moya posa que sigui de tota la vida del Mazarron i ens toca Sabadell Mazarron, Moya posa a tots els suplents y a jugadors cambiats de lloc perdem 0-3 y el Moya a la roda de prensa et diu que en la propera elminitoria s'anirà a Mazarron a animarlos amb la seva penya. que pensaries tu d'ell? sigues sincer, tot Coruña sap lo que va passar ahir per aixo l'esperaven a la sortida  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #228 el: 20 de Abril de 2007, 15:56:54 pm »
amic Dagar jo soc del Depor de tota la vida i ja se que el Depor no es un equip de prìmera i tot el que dius, pero lo que va passar ahir no te res a veure amb tot això lo d'ahir es una vergonya que no es pot tolerar de cap manera.
et poso un exemple primer partit del play off del Sabadell, Ramon Moya posa que sigui de tota la vida del Mazarron i ens toca Sabadell Mazarron, Moya posa a tots els suplents y a jugadors cambiats de lloc perdem 0-3 y el Moya a la roda de prensa et diu que en la propera elminitoria s'anirà a Mazarron a animarlos amb la seva penya. que pensaries tu d'ell? sigues sincer, tot Coruña sap lo que va passar ahir per aixo l'esperaven a la sortida  :xin-xin

nose pipo entenc la teva visio jo estaria emprenyat tambe,pero ni suplents ni titulars jo ahir mateix abans de començar el partit li deia al ferni,si el sevilla es pren seriosament el partit el depor no te res a fer,i a la lliga sino recordo malament amb tot els titulars el depor va perdre a sevilla 4-0

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #229 el: 20 de Abril de 2007, 16:04:45 pm »
No se Dagar potser tens rao, i ens haguessin fotut 3 gols igual, ja que estar clar que la plantilla del Sevilla es infinitament superior a la nostra pero bueno aquest home no pot continuar l'any que ve, s'ha cavat la seva propia tumba, sigui veritat o no el que jo penso Coruña ja el te sentenciat. en fi deixo el tema que m'encen el Caparros jeje.

pd - perdoneu tantes parrafades del Depor aqui en aquest foro , aqui lo que importa es el SABADELL pero necessitava desfogarme ahir em sentia fatal després de veure lo que va passar. salut
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #230 el: 20 de Abril de 2007, 16:11:01 pm »
pipo per aixo esta aquest foro per parlar del demes mon del futbol,be jo dic com el murciano el caparros aquest esta sobrevalorat,el sevilla amb ell no va guanyar res i per exemple estaba reyes,al villarreal va durar 4 dies i el van fotre fora :ejem

ferni20

• Visitant
« Respondre #231 el: 20 de Abril de 2007, 18:43:42 pm »
el Caparrós és un fantasma, això fa temps q ho se, i weno el Sevilla era el favorit a passar akesta eliminatoria això tmb ho se, pero q si ahir vaig dir q el partit seria igualat era perq confiava en q ja q a la lliga ja està tot el "bacallà venut" i la única manera d'acabar una mica dignament la lliga el Depor seria plantant-se a la final de la Copa del Rey doncs esperava MOOOOOOOOOOOLT més d'aquesta eliminatoria, i weno fràncament veure q s'et emporten un 0-3 sense pràcticament fer res de l'altre món el rival doncs......... s'et queda cara d *****  :plora... pero weno, sta clar q amb la plantilla q tenim és totalment impossible aspirar a res més q la permanència, la veritat és q no entenc com estem 10 punts per sobre del descens tenint el Depor la pitjor plantilla de les temporades q porta a Primera.

Apesar d'això encara miro d treure algun  sentit positiu d'aquesta Copa del REy i encara confio en q el Sevilla torni a donar un disgust al Barça  com a la Supercopa d'Europa, cosa d la qual tinc bastants dubtes pero weno si dsp d guanyar-nos 0-3 a Riazor van a la final i la perden llavors serà quan ja m'empiparé d veritat....

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #232 el: 20 de Abril de 2007, 21:09:45 pm »
pero weno, sta clar q amb la plantilla q tenim és totalment impossible aspirar a res més q la permanència, la veritat és q no entenc com estem 10 punts per sobre del descens tenint el Depor la pitjor plantilla de les temporades q porta a Primera.

Doncs potser caparros en te algo a veure no?
Aixo de que no va guanyar res es cert, pero també he de dir que la base de l'equip sevillà i l'estil de joc el va fer ell, i potser ara es en Juande qui s'esta emportant els fruits  :mmmm
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #233 el: 20 de Abril de 2007, 21:23:37 pm »
Jo de les semi-finals, em quedo amb el golàs de Messi. Simplement, em va semblar extraordinari. M'he baixat el vídeo a l'ordinador i me l'he posat en els videos preferits.

I ja sabeu que culé no en soc pas.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #234 el: 21 de Abril de 2007, 03:25:45 am »
Apesar d'això encara miro d treure algun  sentit positiu d'aquesta Copa del REy i encara confio en q el Sevilla torni a donar un disgust al Barça  com a la Supercopa d'Europa, cosa d la qual tinc bastants dubtes pero weno si dsp d guanyar-nos 0-3 a Riazor van a la final i la perden llavors serà quan ja m'empiparé d veritat....

Mira que jo no vull que guanyi el Barça ni a la petanca, pero només per que es foti Caparros espero que la guanyi el Barça, es la 1a vegada amb els meus 27 anys de vida que dic que vull que guanyi el Barça un titol xDD pero espero que aquest desgraciat es quedi plorant a l'estadi amb la seva **** penya sevillista.
28-05-2011 - Eibar -

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #235 el: 21 de Abril de 2007, 11:08:39 am »
Mira que jo no vull que guanyi el Barça ni a la petanca, pero només per que es foti Caparros espero que la guanyi el Barça, es la 1a vegada amb els meus 27 anys de vida que dic que vull que guanyi el Barça un titol xDD pero espero que aquest desgraciat es quedi plorant a l'estadi amb la seva p*** penya sevillista.

totalmente de acuerdo contigo pipo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #236 el: 09 de Maig de 2007, 21:35:54 pm »
por si no lo sabeis hoy y mañana hay Copa del Rey.

De momento en el pizjuan dsp de media hora d partid  : SEVILLA 1 - 0 DEPOR ( gol de Duda en el min 2).

ANIMOS DEPOR QUE SOLO TIENES QUE METER 4 !!!  :clap2 :clap2

ferni20

• Visitant
« Respondre #237 el: 09 de Maig de 2007, 21:46:39 pm »
metió el segundo Chevanton ...  :**** :**** ja podrian haber metido algun gol mas el domingo y no reservarlos para hoy...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #238 el: 09 de Maig de 2007, 22:19:01 pm »
asi entonces el sevilla a la final ya y merecido ke se lo tiene, mañana toca disfrutar del barça! :beer2 ya iras informando de los goles ferni! :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #239 el: 09 de Maig de 2007, 23:22:16 pm »
el partido acabó 2-0 para el Sevilla.

Mañana Getafe- Barça