Autor Tema: COPA DEL REY FINAL 06/07  (Llegit 28547 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: COPA DEL REY SEMIFINALS 06/07
« Respondre #280 el: 11 de Maig de 2007, 00:34:08 am »
Avui pel que he escoltat han llençat a porta per primer cop al minut 83...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #281 el: 11 de Maig de 2007, 02:38:45 am »

pos si ya tiene lo que queria como ya dije después del partido de ida ojala le vea llorar en el bernabeu cuando el barça les humille ( pero ya me veo que pa una vez que iré a favor del barça en mi vida la cagaran xD espero no tener tanta mala suerte)

lo siento cules he sido yo el culpable ya os anticipe que seria gafe xDDDDDDDDD pero no me esperaba que ya fuera para hoy jajaja, que fuerte madre mia 4-0 !!!!!!!!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #282 el: 11 de Maig de 2007, 10:16:40 am »
kina p****a mes gran, hi ha jugadors que no tenen dignitat, e recordat l'any pasat el sabadell , aquella impotencia de veure a gallo i orife fallan gols, buffff estan acabats, i el txiki molt nas pero poc olfacte, el oleguer patetic!!!en fi

visca el barça visca el ce sabadell i visca catalunya :**** :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #283 el: 11 de Maig de 2007, 11:38:46 am »
que verguenza jajajja con un equipo muchisimo mas imferior en todo no veas las estrellas se les acaba el chollo

• Entrenador
« Respondre #284 el: 11 de Maig de 2007, 12:35:21 pm »
reza que el sevilla no es meta 7 en la final jajaajaajajajajaaaa j :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #285 el: 11 de Maig de 2007, 13:23:49 pm »
haora solo os toca rezar y rezar mucho para que el domingo los beticos no les metan otros tamtos y se les vaya a ir la liga jajajjaajjaajajjaj visca el sabadell y visca el español

• Entrenador
« Respondre #286 el: 11 de Maig de 2007, 13:27:31 pm »
jajajajaajaajajajaj a isisisisis al final no ganareis nada i no ireis ni a europa, enga zevilla ole ole ole

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #287 el: 11 de Maig de 2007, 15:03:21 pm »
aquests del Getafe ho tenien molt clar, tota la setmana president,schuster i alguns jugadors estaven convençuts de passar, i ahir en el video marcador posava "Hoy va ser una noche magica,a por el milagro,con esta afición es posible". jo crec que rijkaard hagués tingut que jugar amb tots els titulars i tallar l'euforia que tenien tot i que ara es molt facil parlar veient el 4-0  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #288 el: 11 de Maig de 2007, 15:44:14 pm »
acabo de venir de barna..... e aprovechado ke e tenido ke ir a la upc a ver una m***** exposicion y me acercado al campod e entrenamiento a pegarles 4 xillidos a estos sinverguenzas, vaya caras llevavan.... LAPORTA DIMISION YA! femenino baja, barça-b tambien, barça-c por el mismo camino, el primer ekipo ni la liga se va a llevar.... se nota ke el ke movia el tema era sandro! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #289 el: 11 de Maig de 2007, 15:51:14 pm »
acabo de venir de barna..... e aprovechado ke e tenido ke ir a la upc a ver una m***** exposicion y me acercado al campod e entrenamiento a pegarles 4 xillidos a estos sinverguenzas, vaya caras llevavan.... LAPORTA DIMISION YA! femenino baja, barça-b tambien, barça-c por el mismo camino, el primer ekipo ni la liga se va a llevar.... se nota ke el ke movia el tema era sandro! :beer2

aquest es el problema l'unic que entenia en l'apartat esportiu era sandro rosell.........pero aixo es de fa 2 anys no d'ara com molts comencen a veure......el barça amb el laporta va a la merd....futbol base(una pena) futbol femeni(una pena) seccions(la mes forta el basket de pena)................... .....i el super secretari tecnic txiki ole ole.....albertini-maxi lopez-ezquerro-gudjonhsen.....aixi jo tambe cobro 300 miliona a l'any com el txiki,FORA CHUPONS DE CAN BARÇA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #290 el: 11 de Maig de 2007, 18:04:15 pm »
bueno,bueno.
Em sembla increible la cantitad de coses que he llegit i escoltat en el dia d'avui sobre el tema " Barça".
Aquest matí no he pogut contenir-me de llegir el diari Sport al bar on esmorzo i és increible el q s'arriva a llegir i el q arriva a dir la gent ( sentia comentaris pel carrer i pel bar, d fet avui gran part d converses q senties pels puestos entre el sector masculí eren per a *****-se en la mare q va parir a Laporta i cía..). La veritat no entenc com per quedar eliminat de la Copa del Rey es pot parlar de " fi d'un cicle" com deien avui al Sport, q comparaven la derrota del Madrid a la final d copa d Montjuic d fa uns anys dels famosos "galàctics", última final q van jugar i cap més títol desde llavors, doncs ja es comparava amb això, deien q no passés igual al Barça ja q akella temporada el Madrid portava a falta d poques jornades 4 punts al segon i va perdre la lliga....
També he sentit a parlar de Rijkaard al carrer tan si es guanya la lliga com si no, d fi de 4 anys d'èxits.... etc ,etc.
És increible com els equips passen d'un dia per l'altre de ser els millors a ésser els pitjors, i de Laporta fer una feina tan gran pel Barça a dir-se q se l'està carregant.. :no: i com diaris com l'Sport quan el Barça guanya es dediquen a inventar-se milers d mentides i exageracions a quan perden començar a tirar m**** contra tothom....
la meva pregunta és: QUE VOL L'AFICIONAT DEL BARÇA? ON ESTAN ELS LÍMITS D'AQUEST CLUB?  ALGÚ ES PENSAVA Q EL BARÇA FARIA EL TRIPLETE AQUEST ANY O ES CREIA EL Q ES PROMETIA D GUANYAR ELS 6 O 7 TÍTOLS?
Senyors, el Barça és un GRAN EQUIP DE FUTBOL, pero tampoc és cap equip d'una altre dimensió, l'any passat va ser el millor equip del Continent d llarg pero això no passa cada any.  Si equips grans com el Milan no queden ni tercers a la lliga, Bayern ni arriva a Champions, Madrid porta anys sense guanyar títols, Manchester torna a fracasar a la Champions, q penseu? q es  guanyaran cada any mínim 2 títols?
Em sembla increible q un ekip q pot aconseguir la tercera lliga consecutiva pugui estar tirant tanta m**** l'afició i la premsa contra ell. Jo sóc el primer q se q el Barça d'aquesta temporada no és el de la passada, però sé q el Barça de la temporada passada no era normal, era un equip " massa bo" pel q és el futbol d'avui en dia i això s'havia d'acabar ràpid.
Pero weno jo el q vinc a dir és q un ekip q pot guanyar la lliga i arriva a la final d la Copa del Rey no trobo just q acabi la temporada amb tothom en contra i esperant q es PRENGUIN MESURES... en fi, q ja poden anar fotent fora a Rijkaard q ja el trobaran a faltar ja quan tornin a acabar alguna lliga cinqués classificats i portin 2 o 3 anys sense cap títol llavors diran OJALÀ haguessin seguit els de la temporada 2006-2007.

Repeteixo i no em cansaré d dir-ho q l'afició del Barça i la del Madrid són aficions molt númeroses pero molt molt molt dolentes, només saben aplaudir els 5-0 i només estan contents quan guanyen 2 títols, i com una temporada els guanyin les següents tot el q no sigui aconseguir-los tmb és un fracàs... en fi... a tots els sóm anti aquests ekips grans ens va d fàbula tot això ja q si el Barça no guanya la lliga potser l'any q ve Rijkaard anirà al Milan i qui sap si Etoo o Ronaldinho tmb... i si el Madrid no la guanya Cannavaro tornarà al seu país provablement qui sap si al Milan o altre cop a la Juve i tornarà a apendre a jugar a futbol, cosa q va perdre venint a Madrid jeje.  :ok total q tots aquests desaprofitats d la lliga espanyola s'els treurà suc a la lliga italiana o en altrs lligues.  :xin-xin ale salut i que guanyi la lliga el Sevilla i la copa el Getafe ara.  ;D

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #291 el: 11 de Maig de 2007, 18:34:10 pm »
Jo ja fa temps k el Barça acabaria com el Madrid dels galactics... :ejem
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #292 el: 11 de Maig de 2007, 18:56:24 pm »

pero quina mania.
jo no dic q no hi acabi pero q si guanyen aquesta temporada la lliga q c*** t a veure amb els galàctics del Madrid q no van guanyar res?
A can Barça sempre estan igual, del juliol al mes d'abril són els millors del món i de maig a juny no valen per res....
siguem realistes ni el Barça és tan bo com abans ni és tan dolent com el pinteu ara.
Jo no dic q al Barça potser l'any vinent o l'altre se li acabi nóvament un cicle, pero q ara mateix no crec coi, q stan apunt d guanyar la tercera lliga.
Cal comparar el Barça d la temporada passada amb el d'aquesta.
El barça d la temporada passada va perdre 6 partits en total en lliga igual q el d'aquesta fins a dia d'avui i va sumar 82 punts.
El Barça d'aquesta porta 65 punts a falta d 5 jornades i pot arrivar a sumar 80 punts    ( només 2 menys q la passada).
A la Copa del Rey el Barça de la temporada passada va caure a Quarts d final amb el Saragossa i el d'aquesta a caigut a semis amb el Getafe ( osigui han arrivat més lluny q l'any passat).
Hi ha la Champions el Barça la va guanyar i aquest any han caigut a Buitens
Osigui q aquest any el gran considerat fracàs del Barça a sigut la CHAMPIONS? si q han caigut a Buitens d final pero q pocs ekips repeteixen consecutivament una victoria en una final d Champions... i molt menys o pot fer un Barça q feia 14 anys q no en guanyava una de Copa d'Europa, és q demaneu molt els culés eh....  :mmmm :mmmm.
Total el triplete el faran igual.... LLIGA, SUPERCOPA D'ESPAÑA I GAMPER....

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #293 el: 11 de Maig de 2007, 20:31:12 pm »
ferni yo kreo ke ni la gamper este año.... este año abra mas de una sorpresa respectoa fixajes, deco, ronaldinyo,, i alguno mas seguro ke kaen en el mercado de verano! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #294 el: 11 de Maig de 2007, 21:11:30 pm »

pero quina mania.
jo no dic q no hi acabi pero q si guanyen aquesta temporada la lliga q c*** t a veure amb els galàctics del Madrid q no van guanyar res?
A can Barça sempre estan igual, del juliol al mes d'abril són els millors del món i de maig a juny no valen per res....
siguem realistes ni el Barça és tan bo com abans ni és tan dolent com el pinteu ara.
Jo no dic q al Barça potser l'any vinent o l'altre se li acabi nóvament un cicle, pero q ara mateix no crec coi, q stan apunt d guanyar la tercera lliga.
El barça d la temporada passada va perdre 6 partits en total en lliga igual q el d'aquesta fins a dia d'avui i va sumar 82 punts.
El Barça d'aquesta porta 65 punts a falta d 5 jornades i pot arrivar a sumar 80 punts    ( només 2 menys q la passada).
A la Copa del Rey el Barça de la temporada passada va caure a Quarts d final amb el Saragossa i el d'aquesta a caigut a semis amb el Getafe ( osigui han arrivat més lluny q l'any passat).
Osigui q aquest any el gran considerat fracàs del Barça a sigut la CHAMPIONS? si q han caigut a Buitens d final pero q pocs ekips repeteixen consecutivament una victoria en una final d Champions... i molt menys o pot fer un Barça q feia 14 anys q no en guanyava una de Copa d'Europa, és q demaneu molt els culés eh....  :mmmm :mmmm.
Company ferni,
Jo no em referexo al tema de palmarès, jo em referia més a k cadascun fa el k li surt dels qllons...
 :xin-xin

ferni20

• Visitant
« Respondre #295 el: 11 de Maig de 2007, 22:07:13 pm »

pero quina mania.
Company ferni,
Jo no em referexo al tema de palmarès, jo em referia més a k cadascun fa el k li surt dels qllons...

li vaig donar a ton germà recors al club d part meva, t'ho a dit Mendo Scadimovieu?

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #296 el: 12 de Maig de 2007, 15:10:46 pm »

pero quina mania.
Company ferni,

li vaig donar a ton germà recors al club d part meva, t'ho a dit Mendo Scadimovieu?
Primera noticia de k tinc un germà!!! :laugh:
 :o