bueno,bueno.
Em sembla increible la cantitad de coses que he llegit i escoltat en el dia d'avui sobre el tema " Barça".
Aquest matí no he pogut contenir-me de llegir el diari Sport al bar on esmorzo i és increible el q s'arriva a llegir i el q arriva a dir la gent ( sentia comentaris pel carrer i pel bar, d fet avui gran part d converses q senties pels puestos entre el sector masculí eren per a *****-se en la mare q va parir a Laporta i cía..). La veritat no entenc com per quedar eliminat de la Copa del Rey es pot parlar de " fi d'un cicle" com deien avui al Sport, q comparaven la derrota del Madrid a la final d copa d Montjuic d fa uns anys dels famosos "galàctics", última final q van jugar i cap més títol desde llavors, doncs ja es comparava amb això, deien q no passés igual al Barça ja q akella temporada el Madrid portava a falta d poques jornades 4 punts al segon i va perdre la lliga....
També he sentit a parlar de Rijkaard al carrer tan si es guanya la lliga com si no, d fi de 4 anys d'èxits.... etc ,etc.
És increible com els equips passen d'un dia per l'altre de ser els millors a ésser els pitjors, i de Laporta fer una feina tan gran pel Barça a dir-se q se l'està carregant..
i com diaris com l'Sport quan el Barça guanya es dediquen a inventar-se milers d mentides i exageracions a quan perden començar a tirar m**** contra tothom....
la meva pregunta és: QUE VOL L'AFICIONAT DEL BARÇA? ON ESTAN ELS LÍMITS D'AQUEST CLUB? ALGÚ ES PENSAVA Q EL BARÇA FARIA EL TRIPLETE AQUEST ANY O ES CREIA EL Q ES PROMETIA D GUANYAR ELS 6 O 7 TÍTOLS?
Senyors, el Barça és un GRAN EQUIP DE FUTBOL, pero tampoc és cap equip d'una altre dimensió, l'any passat va ser el millor equip del Continent d llarg pero això no passa cada any. Si equips grans com el Milan no queden ni tercers a la lliga, Bayern ni arriva a Champions, Madrid porta anys sense guanyar títols, Manchester torna a fracasar a la Champions, q penseu? q es guanyaran cada any mínim 2 títols?
Em sembla increible q un ekip q pot aconseguir la tercera lliga consecutiva pugui estar tirant tanta m**** l'afició i la premsa contra ell. Jo sóc el primer q se q el Barça d'aquesta temporada no és el de la passada, però sé q el Barça de la temporada passada no era normal, era un equip " massa bo" pel q és el futbol d'avui en dia i això s'havia d'acabar ràpid.
Pero weno jo el q vinc a dir és q un ekip q pot guanyar la lliga i arriva a la final d la Copa del Rey no trobo just q acabi la temporada amb tothom en contra i esperant q es PRENGUIN MESURES... en fi, q ja poden anar fotent fora a Rijkaard q ja el trobaran a faltar ja quan tornin a acabar alguna lliga cinqués classificats i portin 2 o 3 anys sense cap títol llavors diran OJALÀ haguessin seguit els de la temporada 2006-2007.
Repeteixo i no em cansaré d dir-ho q l'afició del Barça i la del Madrid són aficions molt númeroses pero molt molt molt dolentes, només saben aplaudir els 5-0 i només estan contents quan guanyen 2 títols, i com una temporada els guanyin les següents tot el q no sigui aconseguir-los tmb és un fracàs... en fi... a tots els sóm anti aquests ekips grans ens va d fàbula tot això ja q si el Barça no guanya la lliga potser l'any q ve Rijkaard anirà al Milan i qui sap si Etoo o Ronaldinho tmb... i si el Madrid no la guanya Cannavaro tornarà al seu país provablement qui sap si al Milan o altre cop a la Juve i tornarà a apendre a jugar a futbol, cosa q va perdre venint a Madrid jeje.
total q tots aquests desaprofitats d la lliga espanyola s'els treurà suc a la lliga italiana o en altrs lligues.
ale salut i que guanyi la lliga el Sevilla i la copa el Getafe ara.