Autor Tema: CE SABADELL - GIRONA  (Llegit 11482 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: CE SABADELL - GIRONA
« Respondre #60 el: 29 de Abril de 2007, 19:39:36 pm »
Vinga sabadell, que si no es baixa a la tercera plaça. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa!!!!
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #61 el: 29 de Abril de 2007, 19:55:29 pm »
Final

sabadell 0-1 girona. Perdemos el liderato y no somos capaces de ganar a los de arriba. En fin....
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #62 el: 29 de Abril de 2007, 20:14:32 pm »
que desastre, i que **** mala suerte de De Navas ... yo creo que a este equipo le falta otro delantero para momentos como el de hoy, cuando vas perdiendo sacar revulsivos pero esque no tenemos a nadie para hacer esa funcion, almenos si hubieramos empatado en la jugada de Olles que aun no se como la mando fuera tendria un sabor de boca mas bueno, en fin a pensar en Palafrugell
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #63 el: 29 de Abril de 2007, 20:21:33 pm »
Vaya m***** , volvemos a perder con los "grandes" . No dan la talla algunos jugadores . No tenemos banquillo , menos Vilanova el resto zero , Y el amigo Juanje , jejeje k kieres k diga . Estoy hasta los guebos d tantas palabras . Ahora escuxo a Moya diciendo k este ekipo subira , ¿y sino sube? , k diras mister .Vamos a callarnos.... Animos a De Navas  :paret

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #64 el: 29 de Abril de 2007, 20:24:44 pm »
Acabo de tornar de la NCA, i la veritat és que m'he quedat amb molts dubtes, i no només pels resultats d'aquest últims partits, sino perque no estic convençut de que aquest equip pugui afrontar un play-off amb garanties per a poder pujar de categoria.
Crec que falta una mica més de polvora davant, major solidesa defensiva, i probablement algú que al mig del camp sàpiga marcar els ritmes amb autoritat.
NO sé, crec que patirem molt.

ferni20

• Visitant
« Respondre #65 el: 29 de Abril de 2007, 20:37:21 pm »
Acabo de tornar de la NCA, i la veritat és que m'he quedat amb molts dubtes, i no només pels resultats d'aquest últims partits, sino perque no estic convençut de que aquest equip pugui afrontar un play-off amb garanties per a poder pujar de categoria.
Crec que falta una mica més de polvora davant, major solidesa defensiva, i probablement algú que al mig del camp sàpiga marcar els ritmes amb autoritat.
NO sé, crec que patirem molt.

jo fa dies q en tinc dubtes.
Tenia l'esperança que els dos partits amb Reus i Girona ens fessin agafar tan a nosaltres com els propis jugadors una dosi de confiança de cara a afrontar el PLAY OFF i demostrar q podem donar la talla contra equips més o menys bons.
els números són depriments contra ekips d la part d dalt, 0 punts en els dos partits amb el Reus , 0 punts amb els 2 del Girona i 2 empats amb el Gavà...
Nose la veritat,  del partit d'avui crec q si arrivem a jugar 90 minuts més tmp hauríem marcat cap gol. Són dies q no et surt res bé, i per postres només falta la jugada desafortunada d De Navas, mare meva si ens passa això en un PLAY OFF   :-\.
tinguem paciencia, i d moment mirem d confirmar el fet d'entrar a PLAY OFF. Dsp Déu dirà.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #66 el: 29 de Abril de 2007, 20:43:14 pm »
no magradat gens el partit. com seguim en akesta linia als play offs el pasarem malament. O espavilem o tot lo fet a la lliga sen va a orris

a palafrugell a guanyar si o si.
Visca el Sabadell!!

joseph

• Visitant
« Respondre #67 el: 29 de Abril de 2007, 20:53:49 pm »
RESUM DEL PARTIT.

MOYA ES UN CAGAT, FOT EL CAMP , TOTS ELS PARTITS IMPORTANTS LES CAMES ET FA FIGA.
ELS PARTITS A CASA EM DE SORTIR A MOSEGAR I TU NO SAPS FEE-HO.

AMB TU NO PUJEREM PAS.

A PRINCIPI DE TEMPORADA EL ENTRENADOR QUE ES VOLÍA ERA EN JULIA GARCIA I ESPERO QUE ACABI SEN ELL L'ENTRENADOR.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #68 el: 29 de Abril de 2007, 21:12:45 pm »
Bé a mi em fa molta gracia això! De una setmana per l'altre passem de ser els millors del món i que ens emportarem el playoff d carrer, a ser molt dolents i k no pujarem ni sobornant a l'arbitre... Coi, siguem justos: ni la semana pasada erem tan bons ni aquesta som tan dolents.
La vritat es que no hem jugat un bon partit i em tingut mala sort pero no per axo som millor o pitjors!
 :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #69 el: 29 de Abril de 2007, 21:14:48 pm »
RESUM DEL PARTIT.

MOYA ES UN CAGAT, FOT EL CAMP , TOTS ELS PARTITS IMPORTANTS LES CAMES ET FA FIGA.

AMB TU NO PUJEREM PAS.

A PRINCIPI DE TEMPORADA EL ENTRENADOR QUE ES VOLÍA ERA EN JULIA GARCIA I ESPERO QUE ACABI SEN ELL L'ENTRENADOR.

crec q ens passem una mica. A l'equip li falta confiança propia i tenir una mica més d'ambició en partits com el d'avui, no podem sortir a veureles venir i si tenim una desgracia com la d'avui de gol, ja no tenir res a fer i no donar pràcticament sensació de reaccionar. Aquí falta una mica d MALA LLET!! dels propis jugadors, no crec q la culpa sigui del MOYA només.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #70 el: 29 de Abril de 2007, 21:19:58 pm »
Vaja m**** de resultat. Jo que ja veia al Sabadell a play of i ara resulta que si empata un partit, el partit de vilanova a la penultima jornada pot ser dramatic, en el sentit de que el qui perdi es pot quedar fora del play of. Espero que el vilanova s´ho jugui contra el Gava, i no tenir que asistir a la penultima jornada i veure que el equip que perdi es quedi fora. Sort que ara ve palafrugell, pero repeteixo, nomes amb un empat i el partit de vilanova serà crucial.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #71 el: 29 de Abril de 2007, 22:27:08 pm »
RESUM DEL PARTIT.

AMB TU NO PUJEREM PAS.

crec q ens passem una mica. A l'equip li falta confiança propia i tenir una mica més d'ambició en partits com el d'avui, no podem sortir a veureles venir i si tenim una desgracia com la d'avui de gol, ja no tenir res a fer i no donar pràcticament sensació de reaccionar. Aquí falta una mica d MALA LLET!! dels propis jugadors, no crec q la culpa sigui del MOYA només.

amic ferni ni ens pasem ni merdes,les coses clares el joc avui penos patetic sense idees,tocar i tocar i tornar a tocar sense cap intençio ni idees i aixo ja es preocupant...mentre s el girona 3 pases i sols davant el porter,vaja igualet que el partit del reus........SENYOR MOYA SI VEU AIXO SIUSPLAU SURTI A CASA A GUANYAR NO A FER EL PAPALLONA,per cert amb fixatges que fot un any jugaven al hogar extremeño de tercera regional pretenem suplir al sergio iglesias o al manel ???

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #72 el: 29 de Abril de 2007, 22:34:11 pm »
a vegades penso que aqui hi ha molt bocamoll que no sap ni lo que es el futbol

algu em pot enumerar, una a una, les ocasions de gol del girona??
algu em pot enumerar, cuantes aturades a hagut de fer de navas??
avui el sabadell no a jugat un mal partit, hem tingut la jugada desafortunada del 0-1 i la segona part a sigut de clar domini nostre... on veieu tan mal partit?? realment, a part del partit contra el reus de casa creieu que el sabadell a jugat pitjor que els equips de dalt de la taula???realment per perdre dos partits a casa per 0-1, un en fora de joc, i laltre per un error de MALA  sort hem de pensar que som un mal equip, que no fotrem res???
realment sou del sabadell, veniu any rera any, dia rera dia, realment veniu a veure futbol de tercera divisio, realment esteu a lcamp per veure el partit apart de per criticar mentres us fumeu el puro??

em sembla, penos, i ridicul...foteu pena sincerament, dient que voleu fotre un entrenador, que ens te amb 68 punts al tercer lloc de la clasificacio, a 2 del lider, i a 5 del 4 a falta de 4 partits... sen el equip del grup que mes partits hem guanyat... nomes espero una cosa, si aquet equip puja i fa el play off, espero que totes aquestes critiques, i xiulets, a els jugadors i entrenadors us les foteu al ***, i que no tingeu la falsedat de celebrarlo i ompliros de joia parlant d aquest equip i que el proxim any, a segona b, no vingeu, perque aficionats com vosaltres no mereixen ser del sabadell
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2007, 23:09:42 pm per X-Men Aigua »

ferni20

• Visitant
« Respondre #73 el: 29 de Abril de 2007, 22:37:27 pm »
a veure, és q el fet d no sortir a guanyar amb claretat a casa crec q ve desde principi d temporada.
Si q fins fa 2 setmanes no sabíem q era perdre a casa pero q molts partits q podien haber sigut d 3-0 han acabat amb un 1-0 o 2-1 trist... pero llavors ningú deia res.
Només es queixa la gent quan es perd, i vaya manera d queixar-se! demanar q vingui Julià Garcia, crec q ara per ara em d donar confiança al q tenim, és lo q hay senyors! i és amb lekip q em d disputar el PLAY OFF, no en treiem res ara dsp d 8 mesos d començar la lliga demanar un altre entrenador i dsp d 5 de que marxés Manel e Iglesias demanar altres jugadors.
Quan acabi la temporada ja veurem si pot o no pot el Sr Moya seguir aki, ja es valorarà pero ara per ara no podem tirar m**** a tot el cos tècnic i l'equip perq si en algun moment em d'estar junts amb l'equip és ara, i amb gent com avui q als 15 minuts d partit ja es keixaven de com juguem és bastant difícil tirar endavant els partits, repeteixo per 7ª vegada ESTEM A TERCERA I TENIM UN EKIP D TERCERA.
pujarem? no en tinc ni idea.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #74 el: 29 de Abril de 2007, 22:38:27 pm »

avui el sabadell no a jugat un mal partit, hem tingut la jugada desafortunada del 0-1 i la segona part a sigut de clar domini nostre... on veieu tan mal partit?? realment, a part del partit contra el reus de casa creieu que el sabadell a jugat pitjor que els equips de dalt de la taula???realment per perdre dos partits a casa per 0-1, un en fora de joc, i laltre per un error de MALA  sort hem de pensar que som un mal equip, que no fotrem res???
realment sou del sabadell, veniu any rera any, dia rera dia, realment veniu a veure futbol de tercera divisio, realment esteu a lcamp per veure el partit apart de per criticar mentres us fumeu el puro??

em sembla, penos, i ridicul...foteu pena sincerament, dient que voleu fotre un entrenador, que ens te amb 68 punts al tercer lloc de la clasificacio, a 2 del lider, i a 5 del 4 a falta de 4 partits... sen el equip del grup que mes partits hem guanyat... nomes espero una cosa, si aquet equip puja i fa el play off, espero que totes aquestes critiques, i xiulets, a els jugadors i entrenadors us les foteu al ***, i que no tingeu la falsedat de celebrarlo i ompliros de joia parlant d aquest equip i que el proxim any, a segona b, no vingeu, perque aficionats com vosaltres no mereixen ser del sabadell

el que es penos que despres de que ens fotin el segon bany consecutiu a casa,que no em xutat entre els 3 pals en tot el partit vinguis tu a dir que no es pot criticar el PENOS RIDICUL I LAMENTABLE JOC DE L'EQUIP,per cert nomes el que dius de les ocasions del girona ja dius tot noi apa a llepar ***** i a ser conformista
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2007, 23:10:13 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #75 el: 29 de Abril de 2007, 22:39:42 pm »
  Crec que el gol absurd del Girona ha desquiciat completament l´equip, que fins aquell moment no estava jugant tant malament.  I ens hem trobat amb el típic partit, a més a més, que no ha de sortir absolutament res;  oportunitats clares fallades, "mistos" increïbles en defensa, arribar tard a pilotes clares.  Un partit caracteritzat per infortuni + impotència.

En aquestes situació, però, és quan s´ha de mantenir més la sang freda;  s´ha de guanyar els 3 punts de Palafrugell, SI, SI o SI, i penso que el Vilanova tampoc guanyarà al Gavà; un empat podria ésser molt factible.  Si això passes, les coses es tornarien a veure molt diferents.

El que veig ABSOLUTAMENT FORA DE LLOC, es questionar a Ramón Moya a aquestes alçades de temporada.  No valen per res 68 punts?  Quan hem tingut un entrenador que gestioni el vestuari amb aquesta solvència?  No busquem divisions a l´entorn quan falten 4 jornades, perquè això podria ésser nefast.

I la increïble sort del Girona s´acabarà algun dia, i que no  s´els torni a acabar als partits de "play-off", al igual que la temporada passada....  perquè és que lo d´aquest equip aquesta temporada, poques vegades s´ha vist....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #76 el: 29 de Abril de 2007, 22:44:44 pm »

penos ridicul i lamentable joc del equip... escolta, cuans partits vas venir tu l' any pasat?? y laltre? i laltre? i el de mes enlla??
perque yo en 20 temporadas de soci, aquest es el primer any que estic disfrutant realment amb el joc del sabadell
au, espero que no tornis a trepitjar la nova creu alta mai mes, perque si tan dolents som, dons vesten a terrassa,  que estan a una categoria superior, i et sentiras agust amb  gent de la teva mateixa calanya
estic fins els c*****s ya
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2007, 23:10:59 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 29 de Abril de 2007, 22:48:02 pm »
Crec que hem jugat un partit irregular.

Hem començat a veure-les venir, però el gol ens ha destrempat. Desprès, a la segona pant, amb un Villanova motivat, hem ocupat el camp del Girona i hem tingut 3 clares ocasions (una hem cantat gol i tit) i no han volgut entrar.

L'únic que no m'agradat... amb el 0-0 algun jugador caminava sobre el camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #78 el: 29 de Abril de 2007, 22:49:03 pm »

senyor militu quant volguis t'explico els meus anys de soci i vinculacio amb el club.tant personal com familiar,si l'equip juga de pena juga de pena es una llastima que els colors ceguin a alguns........ja et dic quant volguis fem una xerrada i t'explico lameva vinculacio amb el sabadell "nen"
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2007, 23:11:12 pm per X-Men Aigua »

ferni20

• Visitant
« Respondre #79 el: 29 de Abril de 2007, 22:51:33 pm »

em sembla, penos, i ridicul...foteu pena sincerament, dient que voleu fotre un entrenador, que ens te amb 68 punts al tercer lloc de la clasificacio, a 2 del lider, i a 5 del 4 a falta de 4 partits... sen el equip del grup que mes partits hem guanyat... nomes espero una cosa, si aquet equip puja i fa el play off, espero que totes aquestes critiques, i xiulets, a els jugadors i entrenadors us les foteu al cul, i que no tingeu la falsedat de celebrarlo i ompliros de joia parlant d aquest equip i que el proxim any, a segona b, no vingeu, perque aficionats com vosaltres no mereixen ser del sabadell

Militu fa molts temps q vec molta gent al camp q només fan q criticar a l'ekip.
Com ja e dit més amunt avui al minut 15 d la primera part ja e sentit per darrere algun avui fotent-nos a parir, és lamentable no se q es pensa akesta gent, q vagin al NOU CAMP  a veure triangulacions dels R.E.M. ( RONALDINHO, ETOO I MESSI) i el pitjor, q dsp quan guanyem i en cas d q pujessim serien els primers q dirien q sóm els millors i q gran q és el Sabadell. Jo trobo lamentable q critikem ara mateix al Moya tmb.
A mi em preocupa i molt la situació de l'equip, fa moltes jornades q o dic, no ve d'ara.
Em preocupa perq volia arrivar al PLAY OFF amb seguretat d q es pujaria i ara mateix no en tinc gens d seguretat ni confiança, penso q partim amb el 25 % d'opcions d pujar, és a dir sóm 4 ekips només puja 1 doncs 25 % cadascún d pujar, si passem la primera ronda doncs ja estaria la cosa al 50 %.
Jo sóc el primer però,  q al mes d Setembre hauria firmat on fos per a star on sóm ara mateixos, a 2 punts del líder i tercers classificats ( 5 punts per sobre del cinquè), pero reconec k arrivar a un PLAY OFF dsp d jugar els 6 partits d lliga contra els altres 3 ekips catalans q entraran al play off i havent aconsegut 2 empats i 4 derrotes doncs no és per a ser molt optimista.
Pero la lliga és la lliga, i el PLAY OFF és el PLAY OFF.
A segona B l'any passat el Vecindario va quedar quart classificat del seu grup i dsp va superar al play off al líder del grup 4  Cartagena ( amb la tornada a fora) i al Llevant B  ( segon del grup 3) tmb amb tornada fora, qui els havia de dir?
Per això tmb he dit aket migdia q el Terrassa pot haver fet una segona volta lamentable q si entra a play off tindrà les mateixes opcions q tothom d pujar.
Anem poc a poc, i mirem d fer unes últimes 4 jornades q deixin un millor sabor d boca per a disputar el tan esperat play off.