a vegades penso que aqui hi ha molt bocamoll que no sap ni lo que es el futbol
algu em pot enumerar, una a una, les ocasions de gol del girona??
algu em pot enumerar, cuantes aturades a hagut de fer de navas??
avui el sabadell no a jugat un mal partit, hem tingut la jugada desafortunada del 0-1 i la segona part a sigut de clar domini nostre... on veieu tan mal partit?? realment, a part del partit contra el reus de casa creieu que el sabadell a jugat pitjor que els equips de dalt de la taula???realment per perdre dos partits a casa per 0-1, un en fora de joc, i laltre per un error de MALA sort hem de pensar que som un mal equip, que no fotrem res???
realment sou del sabadell, veniu any rera any, dia rera dia, realment veniu a veure futbol de tercera divisio, realment esteu a lcamp per veure el partit apart de per criticar mentres us fumeu el puro??
em sembla, penos, i ridicul...foteu pena sincerament, dient que voleu fotre un entrenador, que ens te amb 68 punts al tercer lloc de la clasificacio, a 2 del lider, i a 5 del 4 a falta de 4 partits... sen el equip del grup que mes partits hem guanyat... nomes espero una cosa, si aquet equip puja i fa el play off, espero que totes aquestes critiques, i xiulets, a els jugadors i entrenadors us les foteu al ***, i que no tingeu la falsedat de celebrarlo i ompliros de joia parlant d aquest equip i que el proxim any, a segona b, no vingeu, perque aficionats com vosaltres no mereixen ser del sabadell