Autor Tema: CE SABADELL - GIRONA  (Llegit 11491 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re: CE SABADELL - GIRONA
« Respondre #80 el: 29 de Abril de 2007, 22:53:10 pm »
senyor militu quant volguis t'explico els meus anys de soci i vinculacio amb el club.tant personal com familiar,si l'equip juga de pena juga de pena es una llastima que els colors ceguin a alguns........ja et dic quant volguis fem una xerrada i t'explico lameva vinculacio amb el sabadell "nen"

esclar, l ' equip juga de pena, segons tu... ho diu el home que tot ho ha fet be a la seva vida, que no comet mai cap error, que tot ho fa perfecte
una cosa es jugar de pena segons tu, i una altre cosa es despotricar del equip i del tecnic que recordem ens te amb 68 punts y tercers a la clasificacio a 2 del lider
son dos coses molt diferents
si tu creus que hem jugat malament, em sembla molt be i ho respeto, el que no respeto esque tiris per terra una temporada de 9 mesos per dos mals partits, aixo si que no, i taseguro que aquets comentaris que tu i gent com tu fot pel forum, arriban als jugadors i els deixan mes tocats de lo que us penseu
a mi els colors no em ceguen, soc el primer que va criticar a tot l' equip de l' any pasat, perque hi havia motius... aquest any de moments no els hi ha, ni mol menys per dir les tonteries que esteu dient tots vosaltres
repeteixo, es patetic y lamentable la vostre actitud, sembleu l' entorn del barça cuan perden 2 partits
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2007, 23:12:08 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #81 el: 29 de Abril de 2007, 22:55:01 pm »
a vegades penso que aqui hi ha molt bocamoll que no sap ni lo que es el futbol

algu em pot enumerar, una a una, les ocasions de gol del girona??
algu em pot enumerar, cuantes aturades a hagut de fer de navas??
avui el sabadell no a jugat un mal partit, hem tingut la jugada desafortunada del 0-1 i la segona part a sigut de clar domini nostre... on veieu tan mal partit?? realment, a part del partit contra el reus de casa creieu que el sabadell a jugat pitjor que els equips de dalt de la taula???realment per perdre dos partits a casa per 0-1, un en fora de joc, i laltre per un error de MALA  sort hem de pensar que som un mal equip, que no fotrem res???
realment sou del sabadell, veniu any rera any, dia rera dia, realment veniu a veure futbol de tercera divisio, realment esteu a lcamp per veure el partit apart de per criticar mentres us fumeu el puro??

em sembla, penos, i ridicul...foteu pena sincerament, dient que voleu fotre un entrenador, que ens te amb 68 punts al tercer lloc de la clasificacio, a 2 del lider, i a 5 del 4 a falta de 4 partits... sen el equip del grup que mes partits hem guanyat... nomes espero una cosa, si aquet equip puja i fa el play off, espero que totes aquestes critiques, i xiulets, a els jugadors i entrenadors us les foteu al cul, i que no tingeu la falsedat de celebrarlo i ompliros de joia parlant d aquest equip i que el proxim any, a segona b, no vingeu, perque aficionats com vosaltres no mereixen ser del sabadell

Militu fa molts temps q vec molta gent al camp q només fan q criticar a l'ekip.
Com ja e dit més amunt avui al minut 15 d la primera part ja e sentit per darrere algun avui fotent-nos a parir, és lamentable no se q es pensa akesta gent, q vagin al NOU CAMP  a veure triangulacions dels R.E.M. ( RONALDINHO, ETOO I MESSI) i el pitjor, q dsp quan guanyem i en cas d q pujessim serien els primers q dirien q sóm els millors i q gran q és el Sabadell. Jo trobo lamentable q critikem ara mateix al Moya tmb.
A mi em preocupa i molt la situació de l'equip, fa moltes jornades q o dic, no ve d'ara.
Em preocupa perq volia arrivar al PLAY OFF amb seguretat d q es pujaria i ara mateix no en tinc gens d seguretat ni confiança, penso q partim amb el 25 % d'opcions d pujar, és a dir sóm 4 ekips només puja 1 doncs 25 % cadascún d pujar, si passem la primera ronda doncs ja estaria la cosa al 50 %.
Jo sóc el primer però,  q al mes d Setembre hauria firmat on fos per a star on sóm ara mateixos, a 2 punts del líder i tercers classificats ( 5 punts per sobre del cinquè), pero reconec k arrivar a un PLAY OFF dsp d jugar els 6 partits d lliga contra els altres 3 ekips catalans q entraran al play off i havent aconsegut 2 empats i 4 derrotes doncs no és per a ser molt optimista.
Pero la lliga és la lliga, i el PLAY OFF és el PLAY OFF.
A segona B l'any passat el Vecindario va quedar quart classificat del seu grup i dsp va superar al play off al líder del grup 4  Cartagena ( amb la tornada a fora) i al Llevant B  ( segon del grup 3) tmb amb tornada fora, qui els havia de dir?
Per això tmb he dit aket migdia q el Terrassa pot haver fet una segona volta lamentable q si entra a play off tindrà les mateixes opcions q tothom d pujar.
Anem poc a poc, i mirem d fer unes últimes 4 jornades q deixin un millor sabor d boca per a disputar el tan esperat play off.
amic ferni, en un play off mai pots estar segur de que pujaras...es un altre mon, son altres partits...no te res a veure una cosa amb l' altre
jo crec que tenim equip per a pujar,  i sense patir tant com molts penseu

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #82 el: 29 de Abril de 2007, 22:58:18 pm »
company torno a dir el mateix l'equip AVUI a jugat de pena,amb tots els "grans" d'aquesta super categoria a la que estem no em guanyat a cap,REUS ELS 2 PERDUTS GIRONA ELS 2 PERDUTS GAVA ELS 2 EMPATATS I SENT INFERIORS EN ELS 2 PARTITS,jo vull pujar i no em val guanyar al peralada 4-0 si despres els partits de veritat importants els perdem tots

ferni20

• Visitant
« Respondre #83 el: 29 de Abril de 2007, 23:00:15 pm »
a vegades penso que aqui hi ha molt bocamoll que no sap ni lo que es el futbol

algu em pot enumerar, una a una, les ocasions de gol del girona??
algu em pot enumerar, cuantes aturades a hagut de fer de navas??
avui el sabadell no a jugat un mal partit, hem tingut la jugada desafortunada del 0-1 i la segona part a sigut de clar domini nostre... on veieu tan mal partit?? realment, a part del partit contra el reus de casa creieu que el sabadell a jugat pitjor que els equips de dalt de la taula???realment per perdre dos partits a casa per 0-1, un en fora de joc, i laltre per un error de MALA  sort hem de pensar que som un mal equip, que no fotrem res???
realment sou del sabadell, veniu any rera any, dia rera dia, realment veniu a veure futbol de tercera divisio, realment esteu a lcamp per veure el partit apart de per criticar mentres us fumeu el puro??

em sembla, penos, i ridicul...foteu pena sincerament, dient que voleu fotre un entrenador, que ens te amb 68 punts al tercer lloc de la clasificacio, a 2 del lider, i a 5 del 4 a falta de 4 partits... sen el equip del grup que mes partits hem guanyat... nomes espero una cosa, si aquet equip puja i fa el play off, espero que totes aquestes critiques, i xiulets, a els jugadors i entrenadors us les foteu al cul, i que no tingeu la falsedat de celebrarlo i ompliros de joia parlant d aquest equip i que el proxim any, a segona b, no vingeu, perque aficionats com vosaltres no mereixen ser del sabadell

Militu fa molts temps q vec molta gent al camp q només fan q criticar a l'ekip.
Com ja e dit més amunt avui al minut 15 d la primera part ja e sentit per darrere algun avui fotent-nos a parir, és lamentable no se q es pensa akesta gent, q vagin al NOU CAMP  a veure triangulacions dels R.E.M. ( RONALDINHO, ETOO I MESSI) i el pitjor, q dsp quan guanyem i en cas d q pujessim serien els primers q dirien q sóm els millors i q gran q és el Sabadell. Jo trobo lamentable q critikem ara mateix al Moya tmb.
A mi em preocupa i molt la situació de l'equip, fa moltes jornades q o dic, no ve d'ara.
Em preocupa perq volia arrivar al PLAY OFF amb seguretat d q es pujaria i ara mateix no en tinc gens d seguretat ni confiança, penso q partim amb el 25 % d'opcions d pujar, és a dir sóm 4 ekips només puja 1 doncs 25 % cadascún d pujar, si passem la primera ronda doncs ja estaria la cosa al 50 %.
Jo sóc el primer però,  q al mes d Setembre hauria firmat on fos per a star on sóm ara mateixos, a 2 punts del líder i tercers classificats ( 5 punts per sobre del cinquè), pero reconec k arrivar a un PLAY OFF dsp d jugar els 6 partits d lliga contra els altres 3 ekips catalans q entraran al play off i havent aconsegut 2 empats i 4 derrotes doncs no és per a ser molt optimista.
Pero la lliga és la lliga, i el PLAY OFF és el PLAY OFF.
A segona B l'any passat el Vecindario va quedar quart classificat del seu grup i dsp va superar al play off al líder del grup 4  Cartagena ( amb la tornada a fora) i al Llevant B  ( segon del grup 3) tmb amb tornada fora, qui els havia de dir?
Per això tmb he dit aket migdia q el Terrassa pot haver fet una segona volta lamentable q si entra a play off tindrà les mateixes opcions q tothom d pujar.
Anem poc a poc, i mirem d fer unes últimes 4 jornades q deixin un millor sabor d boca per a disputar el tan esperat play off.
amic ferni, en un play off mai pots estar segur de que pujaras...es un altre mon, son altres partits...no te res a veure una cosa amb l' altre
jo crec que tenim equip per a pujar,  i sense patir tant com molts penseu

segur d q pujaràs mai en pots estar.
Pero sempre vas amb més confiança quan veus un equip q té facilitat a marcar gols, q té una solidessa defensiva semblant a la del Reus i q acostuma a tirar els partits endavant amb coratge.
Nosaltres no cumplim aquestes característiques, ens costa crear ocasions clares, últimament en defensa vadem moltíssim i ens costa varbaritats treure els partits endavant.. llavors costa creure q pots tirar endavant un play off... pero q mai se sap, tan q tenim per costum d voler jugar la tornada a casa, doncs qui sap si jugant-la a fora potser aniríem amb un 0-1 en contra a jugar la tornada i dsp allà guanyes 1-2, qui sap?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #84 el: 29 de Abril de 2007, 23:47:09 pm »

penos ridicul i lamentable joc del equip... escolta, cuans partits vas venir tu l' any pasat?? y laltre? i laltre? i el de mes enlla??
perque yo en 20 temporadas de soci, aquest es el primer any que estic disfrutant realment amb el joc del sabadell
au, espero que no tornis a trepitjar la nova creu alta mai mes, perque si tan dolents som, dons vesten a terrassa,  que estan a una categoria superior, i et sentiras agust amb  gent de la teva mateixa calanya
estic fins els c*****s ya

ya salio el tipico llevo tantos años siendo socio tiene eso algo que ver pues creo que muchos de aqui conocemos a dagar yo pienso que bastante mas que la malloria pues lo conozco desde que tenia el 6 años y yo 4 y hace mas de 15 años que vamos juntos a la nca pues militu eso de espero que no tornis a trepitjar la creu alta no lo tenias que haber dicho todos estamos un poco nerviosos por lo del partido de hoy y no empieces a decir que si vete a ver el terrassa ni cosas asi todos tenemos que seguir apollando pero te digo que yo por ejemplo tengo 28 años y llevo mas de 24 llendo a la nca y el dagar nacio en el campo y no hace falta de ir alardeando de que llevamos 20 30 0 50 años de socio para mi el mismo respeto tiene un arlekinado que lleve 70 años de socio que un socio que lleve dos dias y la verdad que el equipo hoy no jugo a nada y el girona nos paso por encima como nos paso el reus y el gava aqui y en sus campos pero bueno esperemos que el playoof espavilen pk como dices que este año estas disfrutando con el juego pues yo solo e visto dos partidos buenos este año en casa santboia , vilanova y poco mas y eso te aseguro que en el campo hoy lo comentavamos con mas socios
visca el sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #85 el: 30 de Abril de 2007, 00:04:48 am »

penos ridicul i lamentable joc del equip... escolta, cuans partits vas venir tu l' any pasat?? y laltre? i laltre? i el de mes enlla??
perque yo en 20 temporadas de soci, aquest es el primer any que estic disfrutant realment amb el joc del sabadell
au, espero que no tornis a trepitjar la nova creu alta mai mes, perque si tan dolents som, dons vesten a terrassa,  que estan a una categoria superior, i et sentiras agust amb  gent de la teva mateixa calanya
estic fins els c*****s ya

ya salio el tipico llevo tantos años siendo socio tiene eso algo que ver pues creo que muchos de aqui conocemos a dagar yo pienso que bastante mas que la malloria pues lo conozco desde que tenia el 6 años y yo 4 y hace mas de 15 años que vamos juntos a la nca pues militu eso de espero que no tornis a trepitjar la creu alta no lo tenias que haber dicho todos estamos un poco nerviosos por lo del partido de hoy y no empieces a decir que si vete a ver el terrassa ni cosas asi todos tenemos que seguir apollando pero te digo que yo por ejemplo tengo 28 años y llevo mas de 24 llendo a la nca y el dagar nacio en el campo y no hace falta de ir alardeando de que llevamos 20 30 0 50 años de socio para mi el mismo respeto tiene un arlekinado que lleve 70 años de socio que un socio que lleve dos dias y la verdad que el equipo hoy no jugo a nada y el girona nos paso por encima como nos paso el reus y el gava aqui y en sus campos pero bueno esperemos que el playoof espavilen pk como dices que este año estas disfrutando con el juego pues yo solo e visto dos partidos buenos este año en casa santboia , vilanova y poco mas y eso te aseguro que en el campo hoy lo comentavamos con mas socios

ahi estamos toni es lo de siempre si no chutamos entre los 3 palos en todo el partido no damos 2 pases seguidos el rival llega como quiere y cuando quiere creando 5-6 ocasiones clarisimas de gol.......tenemos que decir que em jugat collonut,sino no eres del sabadell y no has ido nunca a verlo como dicen por aqui,algunos parece que no ven que el sabadell esta viviendo la peor temporada de su historia y paseando en campos como peralada-prat-masnou..........pero en fin es lo que ahi

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 30 de Abril de 2007, 01:25:10 am »
Crec també que s'ha trobat molt a faltar a Montero i a Sierra, que son 2 baixes molt sensibles ... no hem tret gairebe cap centrada desde l'extrem cosa que Montero t'ho assegura sempre apart de la seva velocitat i verticalitat que no te Roberto o Roger. en fi que no sigueu tan pesimistes que no passa res a part jo crec que si no la caga De Navas aquest partit no el perdem  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #87 el: 30 de Abril de 2007, 02:04:40 am »
Anda k ya os vale a algunos pedir la cabeza del entrenador  :ko y eso k no comparto para nada el once inicial k ha sacao hoy moya, primero Roca no es jugador para el lateral, se le ve k no llega a tiempo a todas las pelotas, habiendo el canovas y guargh, pk k pinta canovas de extremo izkierdo? no es mejor sacar al villanova por esa banda aunk sea... Otra cosa k tampoco ma gustao, y a sido el cambio k ha realizado a la media parte, vamos perdiendo y me kita a canovas k es mas ofensivo y deja al Roca, incomprensible...
Hoy estoy pesimista despues de ver el partido, pero bueno seguro k este sabado k viene ganamos y las cosas cambian, animos k aun nos keda muxa guerra k dar  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #88 el: 30 de Abril de 2007, 02:15:31 am »
Solo decir unas cosas, me siento avergonzado de la actitud de ciertos jugadores, hoy no he visto un partido de futbol, he visto un símil de partido. Dije que nunca criticaria unos jugadores que lo dieran todo y hoy a mi parecer algunos jugadores no han dado todo lo que debian en un partido tan importante como el de esta tarde. Contra el Reus fuimos totalmente superados por un equipo que por errores tacticos nuestros o por el gran partido del Reus, solo nos dieron la opcion de aplaudir al Reus y desearles suerte en los Play off pero hoy....Cuantas veces ha chutado el Girona a puerta? 1 o 2? NO MAS! nosotros a puerta del Girona? CERO PATATERO! Las faltas al borde del area pues eso, faltas sin peligro, totalmente fuera o bombeadas facil para el portero....Caso aparte el gol, quiero recordar que De Navas aparte del clamoroso fallo del gol, ha tenido 2 o 3 errores muy gordos que nos han podido costar un gol mas hoy....Y porque cambian a Roger? para mi estaba siendo uno de los mejores del partido! Y para acabar me quedo con las caras de los jugadores, muchos de ellos riendo con los jugadores del Girona al acabar el partido, no pido que lloren pero que tampoco se rian al acabar un partido tan patetico como el que han hecho, solo decir que cuando han aplaudido a la aficion los jugadores al acabar , han tenido el silencio por respuesta en la gran mayoria de la grada.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #89 el: 30 de Abril de 2007, 10:06:47 am »
Anda k ya os vale a algunos pedir la cabeza del entrenador  :ko y eso k no comparto para nada el once inicial k ha sacao hoy moya, primero Roca no es jugador para el lateral, se le ve k no llega a tiempo a todas las pelotas, habiendo el canovas y guargh, pk k pinta canovas de extremo izkierdo? no es mejor sacar al villanova por esa banda aunk sea... Otra cosa k tampoco ma gustao, y a sido el cambio k ha realizado a la media parte, vamos perdiendo y me kita a canovas k es mas ofensivo y deja al Roca, incomprensible...
Hoy estoy pesimista despues de ver el partido, pero bueno seguro k este sabado k viene ganamos y las cosas cambian, animos k aun nos keda muxa guerra k dar  :)

jos no se trata de pedir la cabeza de nadie,solo avisar que estos sintomas ya son preocupantes,los equipos con cara y ojos todos repito todos nos sacan los colores,la actitud como dice perfectamente eneko_sbd no fue precisamente la mejor,se puede perder pero no de esta manera hombre,por cierto me uno a los que dicen que hace xavi roca en el lateral,este hombre no esta fisicamente para muchos trotes y se nota ni ataca y atras en carrera le entran por todos lados,ayer no lo quita y quita a roger,en fin en casa y perdiendo sinceramente no lo entiendo........... y hablando del play-off si vamos en el mismo plan que contra los "grandes" si tenemos suerte y nos tocan cantabros riojanos o baleares vale........pero como nos toquen murcianos andaluces vamos apañados jugando asi no pasamos la primera eliminatoria

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #90 el: 30 de Abril de 2007, 11:46:08 am »
Bé, la meva opnió, és que avui el partit mereixia un empat final. Cap dels dos mereixia guanyar. També dir, que avui hem jugat amb el 4-2-3-1 més ofensiu que el dia del Reus, i que l'equip NO ha fet pena, tal i com he llegit per aquí. Vaja, dir que ha fet pena o que ens han fotut un bany, directament o es té una vena als ulls o no s'estava al camp. Ha sigut un partit igualat, on el Sabadell a la 2a meitat ha pogut empatar en varies ocasions. De Navas, que ha tingut mala sort, i que per mi està demostrant ser un gran porter, avui ha errat, ila veritat és que molt poca feina més ha tingut.

I torno a dir que aquest any, el play-off el marcarà 100% el sorteig. Que tan li fa quedar 1r que 4rt, que tot dependrà de les boles que ens depari la sort.
I sinó, ara recordo com els aficionats de l'Espanyol es tiraven dels cabells, perque tenien els quarts de finals i les semis de la UEFA amb la tornada fora. Això mai se sap. Per mi, quedar 1r, serveix per jugar la temporada vinent la copa del rei. Sempre s'ha d'intentar quedar el més amunt possible, però això no voldrà dir res al mes de juny.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #91 el: 30 de Abril de 2007, 13:22:47 pm »
Bé, la meva opnió, és que avui el partit mereixia un empat final. Cap dels dos mereixia guanyar. També dir, que avui hem jugat amb el 4-2-3-1 més ofensiu que el dia del Reus, i que l'equip NO ha fet pena, tal i com he llegit per aquí. Vaja, dir que ha fet pena o que ens han fotut un bany, directament o es té una vena als ulls o no s'estava al camp. Ha sigut un partit igualat, on el Sabadell a la 2a meitat ha pogut empatar en varies ocasions. De Navas, que ha tingut mala sort, i que per mi està demostrant ser un gran porter, avui ha errat, ila veritat és que molt poca feina més ha tingut.

I torno a dir que aquest any, el play-off el marcarà 100% el sorteig. Que tan li fa quedar 1r que 4rt, que tot dependrà de les boles que ens depari la sort.
I sinó, ara recordo com els aficionats de l'Espanyol es tiraven dels cabells, perque tenien els quarts de finals i les semis de la UEFA amb la tornada fora. Això mai se sap. Per mi, quedar 1r, serveix per jugar la temporada vinent la copa del rei. Sempre s'ha d'intentar quedar el més amunt possible, però això no voldrà dir res al mes de juny.

Absolutament cert aquest plentejament.  I la prova és que l´any passat va estar molt més aprop de pujar a Segona B el quart classificat del Grup 5 (Vilanova), que el campió de grup (Girona). I això tenint en compte que era molt més equip el Valància B, rival del Vilanova que l´Eldense (rival del Girona).

Influeixen molts factors en un "play-off" i crec que l´experiència de Moya i molts jugadors (a més a més experiència recent), en aquests àmbits, ens pot ésser molt útil.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #92 el: 30 de Abril de 2007, 13:42:10 pm »

Pimer dir ke completament d'acord amb el ke dius....

i segon: no entenc com pot haver gent ke vagi dien ke marxi el moya.... o son els de la oposicio de torn a la directiva de torn arlekinada, o eske parlaven amb el calenton de la derrota....

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #93 el: 30 de Abril de 2007, 13:49:42 pm »
es veritat per que la culpa mai es nomes de l'entrenador, es un equip i l'error es de tothom.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #94 el: 30 de Abril de 2007, 15:58:25 pm »
L'única cosa que dic es que no hem guanyat als equips més forts de la categoria (Girona, Reus, Gavà...). Sincerament, crec que com al play-off ens toqui un equip fort o un filial, l'any que ve continuarem a Tercera... I tant de bo m'equivoqui en el que estic dient, però amb el que vaig veure ahir a la NCA...  :ostres