Autor Tema: "PENYA FÒRUM ARLEKINAT"  (Llegit 4932 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
"PENYA FÒRUM ARLEKINAT"
« el: 01 de Juliol de 2005, 11:30:23 am »
Com hem parlat ja diverses vegades, igual estaria bé muntar una penya pròpia del fòrum.

La idea no seria crear una penya elitista ni exclusivista, ni tan sols que fós una penya "oficial", sinó que, a part de poder conviure amb la resta de penyes, molts dels integrants d'altres penyes que participen al fòrum també s'afilièssin, primant la seva penya per sobre la del fòrum, per suposat. Una penya complementària.

Jo trobo que seria una idea simpàtica i que d'alguna manera uniria a molts aficionats del sabadell per sobre d'ideologies o altres consideracions, una penya sense més aspiracions que amalgamar els integrants del fòrum que així ho vulguin, amb l'avantatge de disposar d'un canal de comunicació tan bo com ho està sent el fórum.

També podríem fer samarretes amb logo propi, gorres, etc

Que sí, que ja sé que s'ha parlat altres vegades, però arrel de la mini-kdd jo vaig veure molt bon rotllo entre els integrants del fòrum i la creació de la penya podria ser un primer pas per a altres coses, no ?

Apa, si voleu contestar, donar idees, suggerències o posar-la en marxa, akí estem  disposat a tot O0 :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: "PENYA FÒRUM ARLEKINAT"
« Respondre #1 el: 01 de Juliol de 2005, 11:58:09 am »
Em sembla molt be Guti. Aqui ya teneis al socio num. 1. Pero el presidente serias tu, no Guti? Lo digo por veterania  :-X   :yes :)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 01 de Juliol de 2005, 17:58:20 pm »
A mi també em sembla molt bona idea!!! :angel:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 01 de Juliol de 2005, 18:26:16 pm »
Us informu que la penya on yo soc soci (arlekinats.com) es va "crear" amb el mateix pensament del que es va comentar i comenteu ara, tots els membres (si més no el 90%dels membres de dita penya son usuaris del forum) amb aixo vull dir que per dur a terme la vostra proposta, seria bonic que TOTS us fesiu socis dels ARLEKINATS.COM ja que te les seves "arrels" en el forum antic ;) :beer
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #4 el: 02 de Juliol de 2005, 13:49:44 pm »
Com hem parlat ja diverses vegades, igual estaria bé muntar una penya pròpia del fòrum.

La idea no seria crear una penya elitista ni exclusivista, ni tan sols que fós una penya "oficial", sinó que, a part de poder conviure amb la resta de penyes, molts dels integrants d'altres penyes que participen al fòrum també s'afilièssin, primant la seva penya per sobre la del fòrum, per suposat. Una penya complementària.

Jo trobo que seria una idea simpàtica i que d'alguna manera uniria a molts aficionats del sabadell per sobre d'ideologies o altres consideracions, una penya sense més aspiracions que amalgamar els integrants del fòrum que així ho vulguin, amb l'avantatge de disposar d'un canal de comunicació tan bo com ho està sent el fórum.

També podríem fer samarretes amb logo propi, gorres, etc

Que sí, que ja sé que s'ha parlat altres vegades, però arrel de la mini-kdd jo vaig veure molt bon rotllo entre els integrants del fòrum i la creació de la penya podria ser un primer pas per a altres coses, no ?

Apa, si voleu contestar, donar idees, suggerències o posar-la en marxa, akí estem  disposat a tot O0 :beer :beer :beer

i com es fa per ferte soci ???
envia'm instruccions  i preus a :
perepons@37.com

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #5 el: 04 de Juliol de 2005, 09:42:36 am »
Epppppp Pere para el carruuuuuuuuuuuuuu jajajaja :Paletas: que de moment només és una idea, no existeix la penya, el post era per indagar si interessava muntar-la o no i ja veus que el Cudi se'm posa celosón  :tongue3:

jo aniré insistint en el tema, i si veig interés real per part de més gent, doncs ho tirarem endavant. si la gent passa, doncs seguirem com fins ara.

et mantindrem informat ok ?  :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 04 de Juliol de 2005, 12:07:29 pm »
No vull fer publicitat gratuïta de la penya que presideixo, però la faré: :tongue3:

Tal i com ha exposat l'amic Cudi en un post anterior, certament la penya @rlekinats.com va ser fundada per persones que voltavem tan aquest fòrum com el xat oficial del club, per allà l'any 2001, la intenció era fer una penya formada sobretot per gent jove, però sense excloure a ningú i a aquesta gent ens uneix dues coses per damunt del demés: totes i tots som arlekinats fins al moll de l'os (d'aquí @rlekinats) i un 90% dels socis som també forerus i xateros (d'aquí el .com). Com a mostra, un botó: wimpi, Playlife, Oscarjx, Jos, Fetpols, AdrySbd, CudiSBD, raul_sbd5, SG_fAk, xon_sbd, birrero (l'últim en incorporar-se: benvingut :icon_exclaim:), jo mateix i alguns que em deixo, tots forerus coneguts per tothom.

Amb tota aquesta parrafada no vull dir que no es pugui fer una altra penya arlekinada (només faltaria :icon_exclaim:), però penso que seria una duplicació del què ja tenim. Tanmateix vull deixar constància que si aquesta penya tira endavant, podeu comptar amb els @rlekinats.com pels dubtes "legals" que hi pogui haver (i pel què faci falta :icon_exclaim:), ja que no fa gaire hem passat per aquest procés. ;)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #7 el: 04 de Juliol de 2005, 19:13:17 pm »
"buenuu" va ja, em fare de arlekinats.com
dona preus i condicions a :
perepons@37.com  i em fare soci......

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 04 de Juliol de 2005, 23:34:23 pm »
birrero (l'últim en incorporar-se: benvingut :icon_exclaim:)

:laugh: Saps que este individu no volia que el Terrassa descenguès :icon_question:
 :laugh:Vaja  :bandera :icon_exclaim: :laugh:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 05 de Juliol de 2005, 10:50:41 am »
birrero (l'últim en incorporar-se: benvingut :icon_exclaim:)

:laugh: Saps que este individu no volia que el Terrassa descenguès :icon_question:
 :laugh: Vaja  :bandera :icon_exclaim: :laugh:

Per això mateix secciobirra, a part d'una penya ara també fem d'ONG... el volem rehabilitar >:D.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 05 de Juliol de 2005, 11:15:28 am »
No seria mala idea però manelinho si aquestes idea es fes realitat que es faria una mena d'unió de les dues penyes?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #11 el: 05 de Juliol de 2005, 12:15:05 pm »
No seria mala idea però manelinho si aquestes idea es fes realitat que es faria una mena d'unió de les dues penyes?

Pel què jo sé Èrik, no es pot parlar de cap penya, ja que de moment ni tant sols arriba a projecte, simplement se n'està parlant. Jo el què comento és que precisament quan vam fundar @rlekinats.com era amb la idea d'abarcar les i els arlekinats que ens coneixem a través del net. No és cosa de posar-se celosón (eh, GUTI :tongue3:) però insisteixo en que l'únic que es faria seria duplicar,  i en certa manera dividir, una idea que ja està creada.
Per cert, voldria recordar que tot aquest procés que s'està vivint actualment, el vam viure pràcticament idèntic a finals del 2000 en aquell altre fòrum que teniem (aquell amb el fons negre i que costava força de poder llegir). De ben segur que els més veterans ho recordareu... sobretot els qui vam acabar fundant la penya. ;)

P.D.: Us recomano una visita a la web de la penya, a l'apartat de la història i de ben segur que us recorda alguna cosa...
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 05 de Juliol de 2005, 19:55:13 pm »
Buenas a tots.
La idea del Guti, l'apoio totalment, i estaria molt bé fer-ho, però d'altra banda, crec que el Manelinho té raó i seria com una penya fotocopiada de l'altra, ja que el rerefons seria el mateix; un grup de gent k s'ha conegut per internet i fan la seva pròpia penya!
Jo he pensat i he comentat amb algun altre company de foro de manera privada, que ens podriem integrar a la penya arlekinats.com -evidentment sempre i quan ells volguéssin- i d'aquesta forma doncs .... doncs no sé, vaja k ja m'emnteneu. Que després d'un temps on ja es va fundar una penya com arlekinats.com, doncs ara n'hi entrarien alguns dels integrans k vam poder tenir el plaer de coneixen's per internet. Jo de fet només conec dels arlekinats al Cudi!! Bé, ja direu que us sembla!!

Salutacions

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 05 de Juliol de 2005, 23:11:22 pm »
Buenas. Mi opinion, y creo que la de Guti, es que lo que dice no es de crear una peña. Mas bien se le podria llamar, no se, "club de amigos". En el año 2000 seguro que hubo un grupo que creo un muy buen rollo entre ellos y se fundo una peña. Ahora creo que es otra época, otra generación, por asi decirlo. De hecho esta en la mini-kedada que se celebro, vale que eramos pocos, pero solo el Cudi representaba als Arlekinats.com. Con eso no quiero decir que debemos crear otra peña aparte, no, seria como un grupo que de "gente nueva" en el fórum ahora, que podria seguir siendo de sus respectivas peñas, ponerse en sus sitios habituales, pero identificarse mas con este nuevo "grupo" que con un grupo que ya se hizo peña en otra época.

No se si me explico. La idea va por ahi.
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 05 de Juliol de 2005, 23:21:22 pm »
Jo crec que el fòrum reuneix gent de diverses penyes i ubicacions en les grades.
Des d'ací mos podem coordinar millor, els HHVV, la Penya Sabadell, els Arlequinados mamados, els @rlequinats, la quatre gats i la mare que mos va donar sang :bandera per a tota la vida.
Però d'ací a fer una penya... crec que està bé com estem.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 06 de Juliol de 2005, 09:31:22 am »
Buenas a tots.
La idea del Guti, l'apoio totalment, i estaria molt bé fer-ho, però d'altra banda, crec que el Manelinho té raó i seria com una penya fotocopiada de l'altra, ja que el rerefons seria el mateix; un grup de gent k s'ha conegut per internet i fan la seva pròpia penya!
Jo he pensat i he comentat amb algun altre company de foro de manera privada, que ens podriem integrar a la penya arlekinats.com -evidentment sempre i quan ells volguéssin- i d'aquesta forma doncs .... doncs no sé, vaja k ja m'emnteneu. Que després d'un temps on ja es va fundar una penya com arlekinats.com, doncs ara n'hi entrarien alguns dels integrans k vam poder tenir el plaer de coneixen's per internet. Jo de fet només conec dels arlekinats al Cudi!! Bé, ja direu que us sembla!!

Salutacions

Amic MUTIO,

a la penya @rlekinats.com hi és benvingut tothom que estimi al Sabadell i que vingui de bon rotllo.

Per altra banda, l'únic que pretenc amb la meva insistència sobre el tema és perquè crec que dins de que es vol intentar unir a seguidors internàutes, que està molt be, en realitat al ja existir la nostra penya, el què s'està fent precisament és dividir-la. No sé si m'explico prou be, però jo ho intento. :-[

Per últim: com que només coneixes al Cudi :icon_question: :icon_exclaim: per les fotos que he vist, a la KDD també hi van anar l'Adry, el birrero i el Ramon del WebTeam, que també és un @.com. :)
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 06 de Juliol de 2005, 14:09:39 pm »
 :laugh: Vaja  :bandera :icon_exclaim: :laugh:

Que passa?
No m'agrada que un equip d'aquí descengui. Això si, aquest any li hem de guanyar els 6 punts. :yes:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 06 de Juliol de 2005, 14:51:55 pm »

Per últim: com que només coneixes al Cudi :icon_question: :icon_exclaim: per les fotos que he vist, a la KDD també hi van anar l'Adry, el birrero i el Ramon del WebTeam, que també és un @.com. :)

Ups, és veritat jejeje. També conec l'Adry, que vaig coincidir amb ell mentre dinaba al bar on treballaba el Cudi.  :yes:
I del Ramón -quin paio aquest jejejje  :tongue3:- doncs no sabia que era de la penya arlekinats.com. jejejeej vaig estar parlant amb ell el dia del partit contra el Manresa de Copa Catalunya!! I el birrero poquet perque va arribar tard  :surprised:  :P

Tens raó Manelinho!!  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #18 el: 07 de Juliol de 2005, 13:44:34 pm »

Ups, és veritat jejeje. També conec l'Adry, que vaig coincidir amb ell mentre dinaba al bar on treballaba el Cudi.  :yes:
I del Ramón -quin paio aquest jejejje  :tongue3:- doncs no sabia que era de la penya arlekinats.com. jejejeej vaig estar parlant amb ell el dia del partit contra el Manresa de Copa Catalunya!! I el birrero poquet perque va arribar tard  :surprised:  :P

Tens raó Manelinho!!  ;)

Ja veus, estem fotuts a tot arreu :icon_exclaim: :Paletas:

A veure si et passes un dia per allà on ens acostumem a posar nosaltres (a preferent crec que se'n diu) i així ens coneixeràs a tots... be, a tots els qui haguem anat en aquell partit, clar. :tongue3:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 07 de Juliol de 2005, 22:11:49 pm »
Oks, amb el pansobao ens asseiem molt aprop d'on sou, gairebé som veins!! Ja ens presentarem.
Una pregunta curiosa Manelinho: de que coneixes tu al Jose Devesa??

Salutacions!!

www.miequipo.es