Autor Tema: Paco Valera  (Llegit 3875 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Paco Varela
« Respondre #40 el: 23 de Abril de 2007, 15:53:05 pm »
espero veure les imatges..........pe ro per el que diuen per la radio a fallat 2 gols a porta buida :ejem

això no es veritat va probar 2 vaselines una que hasta com a 30 mts de la porteria i l'altre desde fora de l'area en una posició molt forçada. ahir va estar molt be paco fins la seva desgraciada lesió.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Paco Varela
« Respondre #41 el: 23 de Abril de 2007, 16:15:49 pm »
espero veure les imatges..........pe ro per el que diuen per la radio a fallat 2 gols a porta buida :ejem

això no es veritat va probar 2 vaselines una que hasta com a 30 mts de la porteria i l'altre desde fora de l'area en una posició molt forçada. ahir va estar molt be paco fins la seva desgraciada lesió.

no et puc dir res pipo jo escoltaba per la radio i deien aixo,ja veure avui el resum a l'arlequinat i comentarem la jugada :beer2

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: Paco Valera
« Respondre #42 el: 23 de Abril de 2007, 21:35:39 pm »
Joseph completamente deacuerdo contigo , devemos tratar a todos por igual ... :xin-xin

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Paco Valera
« Respondre #43 el: 26 de Abril de 2007, 16:33:17 pm »
Ara em direu que el gol que falla Orife a Peralta sol sense porter és igual que el xut de 35 metres i de vaselina de Valera a Masnou  :Hecho_polvo:

Ja no em fico amb si es diu Orife, Gallo, Valera o Eto'o, m'és igual, em refereixo a la jugada en si.