Autor Tema: Quan hi haura portes obertes?  (Llegit 1784 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Quan hi haura portes obertes?
« Respondre #20 el: 23 de Abril de 2007, 11:05:42 am »
Per la meva part em semblen prou correctes els preus habituals i no crec que siguin  necessàries entrades més barates ni portes obertes... com tampoc estic d'acord en les jornades econòmiques. A més, tots els socis tenim aquelles tres invitacions per portar gent a l'estadi.

Contra el Girona, la Nova Creu Alta a reventar :icon_exclaim: :hurra
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #21 el: 23 de Abril de 2007, 14:46:10 pm »
Pero perque s'han de fer entrades més econòmiques? ??? ??? ??? després ens quixem, de que no val la pena ser soci, i es que ens han mal acostumat a fer entrades populars cada any...la entrada la de sempre i punt! qui vulgui entrar que pagui *******! :llegir

Jo estic molt d'acord amb el que ha escrit el company Resistencia?

Jo no vull "pseudo-arlequinats" o "arlequinats de rebaixes" (si es barato vinc, si no, no) a l'estadi... ho sento pero no comparteixo moltes de les opinions que heu escrit.

Pq vull tenir un camp mes ple de gent que nomes ve a criticar i a enfotren-se'n? Amb el camp ple de "pseudos", l'unic que s'aconsegueix es fotre mes nervis als jugadors: o marques de seguida o ja estan amb les "risitas", amb el critiqueig generalitzat i amb els xiulets de torn... i logicament, no saben ni a qui critiquen pq no es saben ni qui ha xutat i ni qui es un o l'altre... Res, no els vull a l'estadi... que es quedin a casa a escoltar el seu far$a o el seu madrit.

Ah, i per favor... RES DE PORTES OBERTES pq nomes posem diners els socis, els "peudos" t'entren el camp i deixen la calderilla per entrar tota la familia. El soci es l'unic que te vergonya i deixa quantitats decentes. Es com allo de "cornut i a sobre paga el beure": entren de gratis i es foten fins el cul de riure i de criticar... RES HOME RES... FORA!!

El camp ple? si, pero d'aficionats: No de gent q ve al camp pq li surt mes barato que pendre el cafe al bar de sota casa.

Preus normals i a qui li agradi el futbol, q es faci soci.

:allloro
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #22 el: 23 de Abril de 2007, 15:00:25 pm »
per la meva part m´agradaria afegir que: la directiva prengui la determinació que volgui pero trobo bastant denigrant amb els termes que s´está parlan del ces. Primer perque si surt o no surt a compte el carnet? no us feu socis i ja está. després com feu entendre només vindreu el dia que es pogui entrar sense pagar o que us regalin alguna cos. Siguem seriosos si que posaria jo un carnet pel playoff pels socis i no socis per venir a veure l´ascens i ja esta els dos partits per10 o 15 Euros i a pagar tothom. la mida és una mica drastica pero també ens agradara que l´any segúent ens portin algun bon jugador. i no com sempre que ens queixem de que no venen xq el club no ha fet prou esforç. aqui hem de començar a donar el callo el soci.
 :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #23 el: 23 de Abril de 2007, 20:36:21 pm »
per la meva part m´agradaria afegir que: la directiva prengui la determinació que volgui pero trobo bastant denigrant amb els termes que s´está parlan del ces. Primer perque si surt o no surt a compte el carnet? no us feu socis i ja está. després com feu entendre només vindreu el dia que es pogui entrar sense pagar o que us regalin alguna cos. Siguem seriosos si que posaria jo un carnet pel playoff pels socis i no socis per venir a veure l´ascens i ja esta els dos partits per10 o 15 Euros i a pagar tothom. la mida és una mica drastica pero també ens agradara que l´any segúent ens portin algun bon jugador. i no com sempre que ens queixem de que no venen xq el club no ha fet prou esforç. aqui hem de començar a donar el callo el soci.
 :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****

Doncs mira igual k tu dius k no ens fem soci jo et dic k no entris al foro si tan mal et fa llegir temes com akest k comentes i JA ESTA, k veig del tot llogic k es parli despres de tantes jornades i ens sortin amb k es faran 2 jornades economiques. Millor deixar el tema pk tampoc va sortir malament del tot la jugada de la directiva, pero aixi no es fan les coses  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 23 de Abril de 2007, 21:09:55 pm »
Pero perque s'han de fer entrades més econòmiques? ??? ??? ??? després ens quixem, de que no val la pena ser soci, i es que ens han mal acostumat a fer entrades populars cada any...la entrada la de sempre i punt! qui vulgui entrar que pagui *******! :llegir

Jo no vull "pseudo-arlequinats" o "arlequinats de rebaixes" (si es barato vinc, si no, no) a l'estadi... ho sento pero no comparteixo moltes de les opinions que heu escrit.

Pq vull tenir un camp mes ple de gent que nomes ve a criticar i a enfotren-se'n? Amb el camp ple de "pseudos", l'unic que s'aconsegueix es fotre mes nervis als jugadors: o marques de seguida o ja estan amb les "risitas", amb el critiqueig generalitzat i amb els xiulets de torn... i logicament, no saben ni a qui critiquen pq no es saben ni qui ha xutat i ni qui es un o l'altre... Res, no els vull a l'estadi... que es quedin a casa a escoltar el seu far$a o el seu madrit.

Ah, i per favor... RES DE PORTES OBERTES pq nomes posem diners els socis, els "peudos" t'entren el camp i deixen la calderilla per entrar tota la familia. El soci es l'unic que te vergonya i deixa quantitats decentes. Es com allo de "cornut i a sobre paga el beure": entren de gratis i es foten fins el cul de riure i de criticar... RES HOME RES... FORA!!

El camp ple? si, pero d'aficionats: No de gent q ve al camp pq li surt mes barato que pendre el cafe al bar de sota casa.

esteu molt ekivocats. I l pitjor d tot és q els q diueu això sou els q dsp us queixeu perq la gent prefereix anar a veure el partit del Barça al Bar q anar a la NCA, doncs potser jo q no soc del barça si no fos un forofo del Sabadell tmb preferiria anar a fer unes patates braves i un cubatilla al Bar del costat d casa q anar a la NCA a passar calor        ( perq ara ja en fot d calor eh) pagar el mateix q al bar ( 10-12 euros)  i veure un partit de Tercra Divisió on no es fan ni 3 passes seguits.
Em d possar-nos en el lloc dels demés, no tothom d la ciutat sent els colors i viu el Sabadell com nosaltres, i això no vol dir q no puguin ser el dia de demà uns aficionats habituals a la NCA. S'ha de sapiguer fer afició!!!!  no ens podem estancar dient prefereixo q siguem els 2000 d sempre a ser més  i q vinguin a criticar a l'ekip, doncs no tothom és així, tinc amics i familiars q segurament vindran al PLAY OFF i si les coses no surten ni riuran ni criticaran a l'equip, potser no es portaran el disgust o trauma q em portaré jo pero q també els sabrà molt greu, i durant el partit doncs seran 1 aficionat del Sabadell més ( tinc un amic q precisament l'any passat només va venir al partit del Llevant B i es va deixar les mans fent soroll al camp i animant al CE Sabadell, i del camp doncs tmb va sortir amb cara d pomes agres com tots nosaltres, no va pas sortir enfontent-se'n), qui sap si gràcies a rebaixar els preus en el play off doncs potser de cara a la temporada vinent podem tenir 150-200 socis més?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #25 el: 23 de Abril de 2007, 21:49:56 pm »
Avera sincerament PORTES OBERTES no ho faría!, però les entrades a 5€ no son dolentes, l'estadi s'omple amb 9.000 persones,tots contens, i més fàcil de aconseguir l'ascens que es el nostre objectiu aquest any. :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #26 el: 24 de Abril de 2007, 15:28:58 pm »

Otra vez con los "pseudoaficionados". No estoy deacuerdo para nada en tu teoría.

1º- Para criticar al equipo no hace falta ser "pseudoaficionado", ya hay bastantes socios (sobretodo en general) que no hacen otra cosa que criticar y mofarse del equipo cuando juega mal.

2º- Hay varios foreros que han sido o siguen siendo aficionados del barça o madrid y son incondicionales del C.E. Sabadell.

3º- Creo que para ir a ver un partido deberías de tener un interes añadido al del precio, es decir, por mucho que te pongan un Prat-Santboia a 1€ no vas a ir a verlo. Y si vas a verlo sólo para reirte es para ir directamente al psicólogo. Por lo tanto creo que la mayoría de gente que va a ver al Sabadell le gustaría que ganase, quizá al principio no tanto como los socios, pero después quien sabe...

Mi opinión es que sí a los precios populares.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.