Autor Tema: ROGER CANOVAS  (Llegit 1241 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
ROGER CANOVAS
« el: 25 de Abril de 2007, 19:17:45 pm »
Es el lateral que tiene que jugar en la izquierda.Desde que a jugado en esa posicion ha sido el que lo hace mejor,defiente bien y sube muy bien para adelante.Con el y SIERRA los laterales son PERFECTOS.Ahora si lo que queremos en defenter pues nada lo que  prefiera el mister.CANOVAS ANIMO

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
Re: ROGER CANOVAS
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2007, 21:05:22 pm »
Totalment d'acort amb Aquiles,quan es va lessionar el Roca va entrar ell i crec que ho a fet millor i s'ha guanyat el lloc.Es un jugador de "sang calenta" d'aquets que van be a tots els equips,defensa fe i quan conve puja la banda amb criteri i es capaç de driblar defensses contraris i centrar be la pilota i tambe sap xutar a porta, quan els partits estan "encallats"ens va molt be pel seu caracter.
Sierra, Pages, Jaume, Canoves pel meu gust una defensa bonissima.
No em vull oblidar d'en Guarch, Ho ha fet tant be com els titulars tant a la banda dreta com a l'ezquerra i no tardara en ser titular en aquest equip es el jugador amb mes projeccio que tenim si segueix progresant aixi i pujem de categories no el tindrem massa temps operque sens l'endurant i em semblara molt be perque s'ho aura guanyat.
Tornant al Canoves, per al que veig, al nostre entrenador no l'hi agrada gaire hi no m'estranyaria gens que no el volgues per l'any que ve.
Confio en el Moya perque veig que ho te tot controlat i no pot fer les cosses a gust de tothom.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2007, 02:17:27 am »
Totalmente de acuerdo, Roger es el lateral que me gusta mas, su proyeccion ofensiva es buenisima, tiene un regate muy aceptable , centra bien y tiene un disparo muy fuerte . en defensa pues es peor que Guarch o Roca, yo en los partidos de la NCA siempre sacaria a Roger de titular, fuera que hay q amarrar mas ya no lo tengo tan claro, aunke en Blanes una jugada suya nos dio la victoria. Amunt Roger !!!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #3 el: 28 de Abril de 2007, 14:50:51 pm »
Jo també crec que hauria de jugar el Roger de lateral. Penso que el Guarch encara està molt verd per poder jugar asiduament, encara que en un futur no et dic que aquest noi pugui ser el futur lateral dret del sabadell. Per la temporada que ve jo el cediria a un equip de 3ª per a que jugui de titular i es vagi foguejant.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 30 de Abril de 2007, 01:06:44 am »
anant perdent com anavem no entenc pk Moya ha cambiat al Roger en contes de cambiar al Roca que no té cap tipus de projecció ofensiva  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #5 el: 30 de Abril de 2007, 15:03:12 pm »
El Roca des que es va lesionar no ha tornat a jugar gens bé. El que hauria de fer el Moya és treure al Guarch d'una vegada y possar al Roger i al Sierra. Aquests dos sí que són dos molt bons laterals. A més, al Roca ahir se li va anar el 7 del Girona com volia, va ser un autèntic col·lador.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 30 de Abril de 2007, 17:56:54 pm »
Ahir Sierra estava lesionat...

Roger Canovas crec que es molt bon lateral, té força i "pegada" quan esta enxufat... el que li costa és això, enxufar-se al partit.

Pel que fa a Jordi Guarch jo no el trobu tant dolent, m'agrada com juga el que si es cert es que li falta molta experiencia i en segons quins partits no crec que fos ell el millor lateral però si progresa, tenim lateral per molts anys.

i per últim, en Roca no m'esta agradant ultimament massa... sel veu lent i no vaig entendre gens el canvi ahir quan va treure a Berlanga... el millor hagues sigut que el canvies a ell ja que tambe duia una targeta...

De vegades no entenc els plantejaments ni els canvis de'n Moya  :boig
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #7 el: 30 de Abril de 2007, 18:12:08 pm »
ROCA es uno de sus ojitos. :scut :bandera

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #8 el: 30 de Abril de 2007, 20:03:55 pm »
Ahir Sierra estava lesionat...

Roger Canovas crec que es molt bon lateral, té força i "pegada" quan esta enxufat... el que li costa és això, enxufar-se al partit.

Pel que fa a Jordi Guarch jo no el trobu tant dolent, m'agrada com juga el que si es cert es que li falta molta experiencia i en segons quins partits no crec que fos ell el millor lateral però si progresa, tenim lateral per molts anys.

i per últim, en Roca no m'esta agradant ultimament massa... sel veu lent i no vaig entendre gens el canvi ahir quan va treure a Berlanga... el millor hagues sigut que el canvies a ell ja que tambe duia una targeta...

De vegades no entenc els plantejaments ni els canvis de'n Moya :boig
No ho podria haver dit millor! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 01 de Maig de 2007, 20:19:57 pm »
sierra ------  jaume b -------- p pages -------- roger canovas

esta clar que aquesta es la millor defensa per mi, el Guarch jo sincerament no el veig dolent, amb el Girona va fer un molt bon partit!! anims a tots!!  :pilotasso
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #10 el: 04 de Maig de 2007, 11:53:14 am »
yo me apunto tambien a que ROGER CANOVAS juegue de lateral izquierdo..pero.el mister es el que está cinco dias a la semana con ellos....hora y media diaria y nosotros los vemos 90 minutos como mucho y una vez a la semana..como moya nadie entiende de futbol.gustará mas o menos..pero es el que sabe..y decide y el se juega mas que nadie..salga el que salga tiene que hacerlo bien y dejarse el alma.pero yo..como los 3000 aficionados entrenadores que vamos al campo, lo pondría a jugar. saludos
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.