Autor Tema: i continuen els rumors..ara el ciudad de murcia  (Llegit 1347 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
i continuen els rumors..ara el ciudad de murcia
« el: 18 de Abril de 2007, 18:56:20 pm »
despres de parlar dels casos del valladolid(ja arreglat) i el figueres,avui toca parlar del ciudad de murcia,un club artificial creat fa uns 7-8 anys per un representant(quique pina) i sense aficio uns 2000 com molt als partits(segona A)

avui mirant l'as surt un reportatge donant practicament per feta la marxa del ciudad de murcia de la ciutat,fins i tot amb declaracions del president que diu que sense suport de la ciutat marxara,segons deien ara mateix tenen 7 ofertes algunes per comprar la plaça i altres el club sencer amb la plantilla de jugadors inclosa,les ciutats anomenades eren

oviedo-granada-logroño-leon-orihuela-caceres-merida

ferni20

• Visitant
Re: i continuen els rumors..ara el ciudad de murcia
« Respondre #1 el: 18 de Abril de 2007, 20:27:18 pm »
pero a veure continuo sense entendre això novament.
com pot ser q un ekip q es diu CIUDAD D MURCIA pugui jugar a una ciutat q no sigui de  la Regió de Múrcia? llavors es cambiaria el nom? o bé l'equip dakella ciutat ocuparia la plaça d Segona A del Ciudad d Múrcia, aix és q no ho entenc!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2007, 20:37:46 pm »
pero a veure continuo sense entendre això novament.
com pot ser q un ekip q es diu CIUDAD D MURCIA pugui jugar a una ciutat q no sigui de  la Regió de Múrcia? llavors es cambiaria el nom? o bé l'equip dakella ciutat ocuparia la plaça d Segona A del Ciudad d Múrcia, aix és q no ho entenc!!

ferni imagina que tu ets el quique pina aquest,i estas fart de no tenir suport de la gent,i jo soc un empresari de sabadell vinculat al sabadell i et dic et compro la plaça de segona A,val donem 10 millos d'euros,tu ocupas la plaça d'ells i ells an de continuar diria que a tercera divisio

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 18 de Abril de 2007, 20:51:40 pm »
llavors Oviedo pot comprar la plaça d segona A del Ciudad d Murcia? ai senyor on anirem a parar.....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 18 de Abril de 2007, 21:01:04 pm »
Crec que si un ekip ven la plaça de primera després com a molt pot jugar a segona b o algo així.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2007, 21:24:19 pm »
segons he llegit el ciudad tendria que jugar a tercera si ven la plaça de segona A

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2007, 21:35:54 pm »
correcte... realment, ja s'ha comentat, que sería un desprestígi per un club tan mític com el Real Oviedo, de pujar pagant... crec que perdrien tot l'honor...

En cuant a lo del nom... s'ha comentat que l'únic que mantindría seria el "CIUDAD DE..." Granada, Orihuela, Oviedo... el que sea
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 19 de Abril de 2007, 03:10:00 am »
Es molt patetic i trist tot això, espero pel be del futbol que cada equip jugui en la divisió que s'ha guanyat al terreny de joc  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 27 de Abril de 2007, 13:46:44 pm »
http://www.as.com/articulo/futbol/Oviedo/confirma/quiere/plaza/Ciudad/dasftb/20070427dasdaiftb_60/Tes/

ja la tenims liada, ara l'Oviedo està dispossat a comprar la plaça del Ciudad del Murcia si no guanyen aquest diumenge....
Cal recordar q l'Oviedo és el penúltim classificat d Segona B i està apunt d tornar a baixar a Tercera d nou.
La veritat és q jo li tenia certa simpatia a aquest " ex-primera", ara ve q si juga l'any vinent a Segona A quan per mèrits esportius haurien d jugar a Tercera ja li perdré tota la simpatia. Si volen tornar a "on es mereixen"  q guanyin partits i s'esforcin com haurem d fer nosaltres per a tornar a Segona A. Quina manera d saltar 2 categories per la regla d 3.. el q fan els diners....q trist i lamentable.  :no: :no: :no: :no:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 27 de Abril de 2007, 21:12:34 pm »
Futbol modern...  :malament

La pena és que son capaços de pagar la plaça i desprès pagar els fitxatges amb diners públics, de l'ajuntament i del Govern d'Asturies (que rep més del que recauda... per tant hi hauran diners dels meus impostos).

Vinga, que amb diners dels altres jo també pujava el Sabadell a Segona 'A''.  :****
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 27 de Abril de 2007, 21:22:30 pm »
jo prefereixo q el Sabadell estigui 20 anys a Tercera Divisió seguits a pujar en aquestes condicions........ si es puja q es puji fent les coses bé.
I és q el més trist ja no és això, és q el Oviedo NO ES UN EQUIP Q HAGI D JUGAR PLAY OFF D'ASCENS DE SEGONA B A SEGONA A, és un equip q està en Descens!!!
Q si estiguessin líders o segons del seu grup doncs tmp seria tan dramàtic, dius mira pagues uns quartos i t'estalvies d fer el PLAY OFF....