Jo crec en aquella dita que diu que és de ben nascut ser agraït, i qualsevol soci o afeccionat al CE Sabadell ho ha de ser i molt, amb la tasca que vostès estan portant al capdavant del nostre estimat club.
Mereixeu tenir molta sort. Durant tot aquest any hem estat totalment centrats en el tema esportiu, i el fet de perdre a Villajoyosa o guanyar al Badalona es va acabar convertint en els gairebé nostres únics referents per evaluar la tasca d´aquest consell d´administració. Injust a totes llums, tots plegats, i jo el primer, hem obviat o oblidat l´enorme tasca de club que heu portat a terme. Haig de dir que no la conec a fons, però la sensació i gairebé la certesa de que així ha estat és palmària. Com a soci del Sabadell només us puc que donar les gràcies, i aquest gest en el món del futbol per desgràcia es dóna molt poc. Aquest esport és en moltes ocasions i si s´hem permet, molt cabró i fa que una golejada encaixada oculti injustament tota una feina de mesos que ha implicat un esforç personal en temps i diners que mai es podrà agraïr prou.
Jo ho vull fer des d´aquest fòrum, crec que va sent hora de que algú destaqui com cal en aquesta ciutat el paper que heu tingut, teniu i espero que tindreu per molts anys en aquest club. El CE Sabadell respira, es mou, des de fora la sensació és que no hi ha res parat, que tot està en marxa. La campanya de socis, l´obtenció d´un filial inclòs en un gran projecte de futbol base, la confecció d´una plantilla de garanties pel primer equip, la construcció d´un futur camp de gespa artificial a l´Olimpia (al.leuïa!!!!!), obres a l´estadi, etc, etc, etc. L´inmovilisme que durant anys ha patit aquest club és història, la implicació del Sabadell a la ciutat és a hores llum superior en l´actualitat. L´Ajuntament sap de nosaltres i a l´inversa, i s´ha de dir que només aquest fet tant i tant rellevant ha estat possible gràcies a vosaltres.
Miris on miris hi ha moviment, s´han recuperat tonelades de credibilitat, de seriositat, el club té un projecte, té una línia a seguir i allò de "qui dia passa, any empeny" ja ha passat, afortunadament, a millor vida.
Per agafar aquest vaixell ara fa prop d´un any s´havia d´estar boig, o estimar amb deliri aquest club. Em consta que la segona d´aquestes premises és la que més pes va tenir a l´hora de prendre la determinacíó que vau prendre. Us hi heu deixat diners, temps, i a sobre en cara us heu hagut d ´escoltar allò de que el que buscaveu era baixar a tecera per poder enderrocar l´estadi i fer-hi pisos...Lo dit, el futbol és molt cabró, no té memòria i es centra en excès en el resultat de cada diumenge. Aquest error es comet amb massa freqüència, i jo sens dubte m´incloc en aquesta tendència, però ara és moment de reflexionar, ara que la maleïda piloteta està parada és hora de dir les veritats i una de molt evident és que entre tots vosaltres esteu treïent poc a poc, però amb fermesa i constància, al Sabadell de l´UCI.
Tinc 24 anys, i mai havia viscut un estiu tant feliç. Cada cop que escolto la ràdio o llegeixo el diari és per escoltar bones notícies referents al Sabadell. Que si fitxatges, que si la campanya de socis, que si el projecte de l´Olimpia, que si el projecte del futbol base, que si hi haurà nova samarreta, que si la reunió amb els grups polítics de la ciutat, que si el tema de les tant penosament famoses accions pignorades de "la Caixa" està a punt de ser resolt, etc. Tot plegat s´ha acabat imposant als embargaments, al no cobrament de les nòmines de jugadors i empleats, als judicis, a les assemblees on els temes accionarials es plantejaven en termes gairebé de clandestinitat, etc.
M´heu retornat la il.lusió per aquest club, heu aconseguit que aquest ORGULL arlequinat que tantes vegades he reclamat comenci a envaïr el nostre present, heu començat a retornar a aquesta entitat centenària la seva dignitat perduda i no dubto de que a nivell esportiu tornareu a col.locar al tercer equip de Catalunya allà a on es mereix.
Gràcies, moltíssimes gràcies per tot plegat. Als socis i afeccionats ens toca seguir recolzant aquest club i pregar a tots els sants perquè el cansament, el desànim o la monotonia no acabin per dinamitar aquest gran projecte de club que heu iniciat. Lo dit, moltíssima sort, ànims i endavant!!!!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!