Autor Tema: Moltes, moltes, moltíssimes gràcies!  (Llegit 8647 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Moltes, moltes, moltíssimes gràcies!
« el: 02 de Juliol de 2005, 19:23:53 pm »
Jo crec en aquella dita que diu que és de ben nascut ser agraït, i qualsevol soci o afeccionat al CE Sabadell ho ha de ser i molt, amb la tasca que vostès estan portant al capdavant del nostre estimat club.
Mereixeu tenir molta sort. Durant tot aquest any hem estat totalment centrats en el tema esportiu, i el fet de perdre a Villajoyosa o guanyar al Badalona es va acabar convertint en els gairebé nostres únics referents per evaluar la tasca d´aquest consell d´administració. Injust a totes llums, tots plegats, i jo el primer, hem obviat o oblidat l´enorme tasca de club que heu portat a terme. Haig de dir que no la conec a fons, però la sensació i gairebé la certesa de que així ha estat és palmària. Com a soci del Sabadell només us puc que donar les gràcies, i aquest gest en el món del futbol per desgràcia es dóna molt poc. Aquest esport és en moltes ocasions i si s´hem permet, molt cabró i fa que una golejada encaixada oculti injustament tota una feina de mesos que ha implicat un esforç personal en temps i diners que mai es podrà agraïr prou.
Jo ho vull fer des d´aquest fòrum, crec que va sent hora de que algú destaqui com cal en aquesta ciutat el paper que heu tingut, teniu i espero que tindreu per molts anys en aquest club. El CE Sabadell respira, es mou, des de fora la sensació és que no hi ha res parat, que tot està en marxa. La campanya de socis, l´obtenció d´un filial inclòs en un gran projecte de futbol base, la confecció d´una plantilla de garanties pel primer equip, la construcció d´un futur camp de gespa artificial a l´Olimpia (al.leuïa!!!!!), obres a l´estadi, etc, etc, etc. L´inmovilisme que durant anys ha patit aquest club és història, la implicació del Sabadell a la ciutat és a hores llum superior en l´actualitat. L´Ajuntament sap de nosaltres i a l´inversa, i s´ha de dir que només aquest fet tant i tant rellevant ha estat possible gràcies a vosaltres.
Miris on miris hi ha moviment, s´han recuperat tonelades de credibilitat, de seriositat, el club té un projecte, té una línia a seguir i allò de "qui dia passa, any empeny" ja ha passat, afortunadament, a millor vida.
Per agafar aquest vaixell ara fa prop d´un any s´havia d´estar boig, o estimar amb deliri aquest club. Em consta que la segona d´aquestes premises és la que més pes va tenir a l´hora de prendre la determinacíó que vau prendre. Us hi heu deixat diners, temps, i a sobre en cara us heu hagut d ´escoltar allò de que el que buscaveu era baixar a tecera per poder enderrocar l´estadi i fer-hi pisos...Lo dit, el futbol és molt cabró, no té memòria i es centra en excès en el resultat de cada diumenge. Aquest error es comet amb massa freqüència, i jo sens dubte m´incloc en aquesta tendència, però ara és moment de reflexionar, ara que la maleïda piloteta està parada és hora de dir les veritats i una de molt evident és que entre tots vosaltres esteu treïent poc a poc, però amb fermesa i constància, al Sabadell de l´UCI.
Tinc 24 anys, i mai havia viscut un estiu tant feliç. Cada cop que escolto la ràdio o llegeixo el diari és per escoltar bones notícies referents al Sabadell. Que si fitxatges, que si la campanya de socis, que si el projecte de l´Olimpia, que si el projecte del futbol base, que si hi haurà nova samarreta, que si la reunió amb els grups polítics de la ciutat, que si el tema de les tant penosament famoses accions pignorades de "la Caixa" està a punt de ser resolt, etc. Tot plegat s´ha acabat imposant als embargaments, al no cobrament de les nòmines de jugadors i empleats, als judicis, a les assemblees on els temes accionarials es plantejaven en termes gairebé de clandestinitat, etc.
M´heu retornat la il.lusió per aquest club, heu aconseguit que aquest ORGULL arlequinat que tantes vegades he reclamat comenci a envaïr el nostre present, heu començat a retornar a aquesta entitat centenària la seva dignitat perduda i no dubto de que a nivell esportiu tornareu a col.locar al tercer equip de Catalunya allà a on es mereix.
Gràcies, moltíssimes gràcies per tot plegat. Als socis i afeccionats ens toca seguir recolzant aquest club i pregar a tots els sants perquè el cansament, el desànim o la monotonia no acabin per dinamitar aquest gran projecte de club que heu iniciat. Lo dit, moltíssima sort, ànims i endavant!!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Moltes, moltes, moltíssimes gràcies!
« Respondre #1 el: 02 de Juliol de 2005, 21:56:11 pm »
OLÉ!!!!!! :yes:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

wimpi

• Visitant
« Respondre #2 el: 03 de Juliol de 2005, 00:28:01 am »
res mes a afegir... 100% dacord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 03 de Juliol de 2005, 11:21:59 am »
Qui pogués tenir una mà escribint com tu, vicenç :o

Cada vegada que llegeixo una de les teves reflexions, em quedo bocabadat. T'haurien de fitxar com a portanveu de la Generalitat o alguna cosa així :yes:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 03 de Juliol de 2005, 19:37:06 pm »
Bravo, si senyor!

una curiositat amic vicenç; com es que escrius molt poc (15 misatges a dia d'avui) pero quan ho fas ens escrius el Quixot? :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #5 el: 03 de Juliol de 2005, 20:42:07 pm »
Vicenç, acabas de dir lo que la mayoria de nosaltres pensem i no sabem expresar. Bravo  :D. Aixi es parlar.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 03 de Juliol de 2005, 23:09:28 pm »
Quanta raó que hi ha en aquesta reflexió  :yes:. Si em permeteu, no sembla això un projecte semblant a vila-real? (club modest, però on ha entrat gent amb il·lusió i només mogudes pel futbol i no pels diners que aquest mon mou)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 03 de Juliol de 2005, 23:23:34 pm »
Potser k si. Però allí hi ha el Fernando Roig, carregat de bitllets k fa i desfa el k vol!!
Aqui de bitllets no en sobren. Pero el rerefons si que es el mateix  :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #8 el: 04 de Juliol de 2005, 09:42:54 am »
Benvolguts:

Gracies per la vostra confiança, despres d'un any molt dur ple d'especulacions, el vostre suport ens dona força per continuar lluitant pel nostre estimat Sabadell, juns h'aconseguirem.

Tot el Consell s'ha sent orgullos de tots vosaltres.

Salutacions

Andreu i la resta del Consell

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #9 el: 04 de Juliol de 2005, 15:42:54 pm »
Etic amb tu Vicenç, OLE :yes:

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #10 el: 04 de Juliol de 2005, 19:31:30 pm »
vecenç!!!!  que ets del consell??? o d'alajuntament? p Bustinho?
1)campanya de socis...no he vist res encar...
2)Filial?? no he vist res encara
3)realment dius  que dones les gracies ..a qui? per no baixar?
grazcies al Piedrafita? que fa fer aquest equip?
4) enorme tasca? quina ??? esta tota la temporada en llocs de descens....mira..no facis la pilota ..oblida el passat!!! tot..eh?desde el Marlasca  fins el Piedrafita i lo que has de fer es mira el futur..i no fer el Pilotes

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #11 el: 04 de Juliol de 2005, 19:40:48 pm »
Pere, aquest post el trobu fora de lloc. Tot el que diu en Viçens es cert!!!

Deixa el tema esportiu de banda, mira com esta el club ara i com estava quan el van agafar! quan es van fer carrec del club ja van advertir que NO es centrarien en el tema esportiu sino en el extraesportiu ja que estava tocat i apunt d'enfonsar-se ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #12 el: 04 de Juliol de 2005, 20:14:58 pm »
Hola Pere,
una pregunta: ¿estarías dispuesto a avalar con tu patrimonio los creditos que pide el club para autogestionarse?

La directiva si, y sólo por eso ya tendríamos que estar agradecidos. Si siguen trabajando con ganas e ilusión lo demás vendrá solo. Es muy difícil llevar a cabo todos los proyectos que hay en sólo un año. De momento se ha cumplido lo prometido, la salvación y solvencia económica para preparar un equipo de garantías para el año que viene (para mi era lo mas importante). Por lo demás tenemos que dejar un margen de confianza y no ser tan destructivos.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 04 de Juliol de 2005, 20:18:03 pm »
Campanya de socis dius k no s'ha fet res? Fa poc es va reunir aficionats del sabadell per fer la grabació de lo k sera l'anunci del Sabadell per fer-se soci, em sembla k es un gran pas per a k molta gent s'enganxi al Sabadell, i sino es aixi, almenys s'ha intentat no com altres anys k ni aixo.

Filial? Pos esta per veure, pero de moment hi han bones intencions ;)

Les gracies? I moltes! Nose ki hagues agafat el club tal i com estava, on estariam ara? Em temo molt k potser haguessim desaparegut. Per no baixar? Ja es va dir k akest any nanai, el tema principal era l'economia del club, cosa k cada jugador ha cobrat el k tenia k cobrar, recordes anteriors temporadas on era raro k no es parles del tema extradeportiu?

Molta tasca? Doncs si, i la k els hi keda ;) Descens? Tema economic ;)

MOLTES GRACIES DIRECTIVA :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 04 de Juliol de 2005, 20:21:16 pm »
Ja es va dir en un post quan començava la campanya per recaptar socis. Pere, si entressis més sovint al forum i no només de tant en tant per criticar lo primer q se t'ocurreix n'estaries més informat ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 04 de Juliol de 2005, 21:13:13 pm »
pere ja em semblava que estavas massa temps sense dir alguna de las teves  :veryangry: 
tiu t´haurias de fer mirar t´agrada massa atacar gratuitament tots et tenim estima per que ets el torracollons del forum pero avegades et passes (jo crec que t´agrada mamonsete  ;D)
ala festu mirar i controla els teus impulsos tiu,   O0  rollu home
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #16 el: 04 de Juliol de 2005, 21:50:12 pm »
mamira, jo us aprecio a tots, i lo que pretenc , es en cert"modu"
fer veure que tot no es de color rosa....i les discrepancies serveixen ...per millorar...o al menys per contrastar..jo no vaig contra ningu, vaig a favor que el CE Sabadell tiri endevant i Ojala pujem aquest any a Segona "A",,,m'enprenya que algu em digui "mamonsete", no fotem..estem aqui per fer un Forum...d'amics....i gaudir de les opinions de tots......gracies a tots "beijinhos"

wimpi

• Visitant
« Respondre #17 el: 04 de Juliol de 2005, 23:03:23 pm »
vecenç!!!!  que ets del consell??? o d'alajuntament? p Bustinho?
4) enorme tasca? quina ??? esta tota la temporada en llocs de descens....mira..no facis la pilota ..oblida el passat!!! tot..eh?desde el Marlasca  fins el Piedrafita i lo que has de fer es mira el futur..i no fer el Pilotes

tal com diuen, ja s'ha fet l'anunci, i no només això sino ke en breu tots els socis rebran un triptic informatiu amb tota l'informacio nesesaria de cara a ferse soci.
Encara no has vist res pq s'ha de fer la presentacio oficial.

Tingues paciencia i ja veuras com la veuras en el seu momen i no abans, ke sino encara diras ke s'han precipitat i ke perxo lan cagat... ¬¬"

El mateix et dic, esperat a ke ho fagin oficial. Si ia una cosa ke es caracteritza a akesta directiva es ke no fan public res fins ke esta lligat al 100%...  si u diguesis abans diries ke venen fum i ke es precipiten i tal no?

Aket tema també esta mol avançat i en breu tindras bones noticies (almenys bones xl sabadell)

Jo els i dono les gracies a TOTS. Han aconseguit fer un equip ab MOLTS POCS € i tot i aixi em mantingut la categoria. també en especial als directius per posar les comptes al dia i evitar ke el sabadell no desaparegui despres del cop semimortal del paco.
gracies a akesta gent l'any ke ve gaudiem dun sabadell economicament al dia i ke compleix amb els seus compromisos economics, i ke per la banda esportiva, si tot va be, també serà un gran ekipo competitiu.

) enorme tasca? quina  esta tota la temporada en llocs de descens....mira..no facis la pilota ..oblida el passat!!! tot..eh?desde el Marlasca  fins el Piedrafita i lo que has de fer es mira el futur..i no fer el Pilotes

Per tu fer una enorme tasca es no estar en el descens? si estiguesim a mitxa taula i el club sense pagar als jugadors seria una enorme tasca?
No es una enorme tasca posar al dia el club economicament... es mes, evitar directament ke desaparegues, i tot i aixi no perdre la categoria?

Personalment crec ke parles sense saber, ke no tens ni idea de la realitat interna del club. Dintre de pocs dies es celebrara la junta general d'accionistes del Sabadell on TOTS els socis podran entrar i escoltar el ke es digui. crec ke sera un bon moment pq els i diguis a a cara a akets ke suposadament "no foten res" u malamen ke u fan i u be ke u faries tu (i els teus diners?).

A tu tagrada liarla al forum oi?? segu ke penses com tots, pero tagrada ke agi polemica :p

« Darrera modificació: 04 de Juliol de 2005, 23:06:37 pm per wimpi »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #18 el: 04 de Juliol de 2005, 23:19:26 pm »
Lo del filial ja van dir q per akest any no, q potser l'any q ve ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 04 de Juliol de 2005, 23:46:15 pm »
En Pere Pons sempre eixirà com a la part pessimista del :scut... aquella que també és necessària.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!