bueno com creador del post on el sr. pere pons em critica per dirli "mamonsete" voldria dir:
en primer lloc demanar disculpes al sr. pere pons per una paraula que jo vaig escriure amb tot el meu afecte i carinyo cap a ell( tranquil que no tornará a pasar a partir d´avui quan escrigi alguna cosa en resposta teva no tornaré a fer broma)jo vaig creure que el meu escrit quedava molt clar que anava en plan de broma, gracia o digali com vulguis(encara que el cudi diga que no es facil de sapiger si s´escriu amb mala fe, jo crec que esta molt clar)
en segon lloc dir que cansas molt a la gent amb la teva manera de atacar i criticar i esperava destensar una mica la corda per que t´adongesis que a tothom l´hi agrada discutir amb tu (a partir d´avui compte que amb mi nomes discutirás)
i per tercer lloc i per acabar : la paraula "mamonsete" deixa molt de desitjar com a insult una paraula mal sonan com MAMON, KABRÓ o alguna cosa aixi dons si que et donaria la raó pero no amb la que jo vaig fer servir i si a més li poses un dibuixet com aquest
no crec que t´indiqui mes que bon rotllo .
en definitiva pensaba que tenias el cap mes obert i mes senser pero m´he donat compte que nomes serveixes per criticar i per creure que ets el que mes estima al sabadell i el que mai s´equivoca.
SENYOR SERA L´ULTIMA VEGADA que parlem vosté i jo de bon rotllo adeu.