Autor Tema: Moltes, moltes, moltíssimes gràcies!  (Llegit 8655 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Moltes, moltes, moltíssimes gràcies!
« Respondre #40 el: 08 de Juliol de 2005, 00:09:58 am »
que quedi clar que jo no he escrit res en contra del cudi.
no vull mes malsentessos  :veryangry:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #41 el: 08 de Juliol de 2005, 00:11:52 am »
Jajaja! et veig indignat pansobao!  :laugh:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #42 el: 08 de Juliol de 2005, 00:21:48 am »
Pero q es esto¿??????? un complot contra mi o que??
Jos, de ti no m lo esperava :disappointed: :no:

Cudi, buscaraons :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:surprised: Ja saps k jo soc una mica de la broma ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #43 el: 08 de Juliol de 2005, 01:03:22 am »
Pero q es esto¿??????? un complot contra mi o que??
Jos, de ti no m lo esperava :disappointed: :no:

Cudi, buscaraons :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:surprised: Ja saps k jo soc una mica de la broma ;D

Ni conya ni re, la culpa de tot es del cudi!!!! jajajajaja
1 cosa... podeu explicar-me millor el tema filial??

I x ultim, pel Pere Pons... Dius moltes vegades que si som de l'ajuntafems, q si som el bushtos, o del consell o no se que... la meva pregunta és. I tu?? Ets de tot el contrari, no?  :P
D'acord que vulguis "baixar una mica els fums", pero crec que tampoc cal criticar TOT el que es fa. Però bé, cadascu te la seva opinió, i totes son respectables!! ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #44 el: 08 de Juliol de 2005, 01:07:45 am »
1 cosa... podeu explicar-me millor el tema filial??

A FUTBOL BASE hi ha la notícia i comentaris del  :scut-Sabadell Nord
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #45 el: 08 de Juliol de 2005, 18:01:48 pm »
una cosa esta clara el pere pons aquest sempre critica pero mai don la cara ni respon cap post, a aixo jo li dic "rajat". Ara vas i tu prens com et dongi la gana "mamonsete" >:D
« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2005, 20:42:13 pm per pansobao »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #46 el: 08 de Juliol de 2005, 19:09:30 pm »
 :'( :bigcry:

P.D: Pansobao, tu si que ets un amic :-\
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #47 el: 12 de Juliol de 2005, 19:41:15 pm »
Caram Vicenç, haig de dir que m'has sorprès... i no com em tens acostumat normalment...

Sembla que hagi baixat Jesucrist i sigui ell qui s'ha posat en front del Centre d'Esports... el que s'ha de llegir... i de qui s'ha de llegir!!

Quin any ens espera... :no:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #48 el: 12 de Juliol de 2005, 19:42:23 pm »
Caram Vicenç, haig de dir que m'has sorprès... i no com em tens acostumat normalment...

Sembla que hagi baixat Jesucrist i sigui ell qui s'ha posat en front del Centre d'Esports... el que s'ha de llegir... i de qui s'ha de llegir!!

Quin any ens espera... :no:

A k ve aixo de kin any ens espera?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #49 el: 12 de Juliol de 2005, 20:33:54 pm »
Jo k pensaba k els anims s'habien calmat i veig k no....

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #50 el: 13 de Juliol de 2005, 08:18:55 am »

La gestió del Consell és EXACTAMENT la que s´havia de fer i crec que així ho comparteix almenys el 95% de l´afició.    La qualificació, per tant, no pot ésser altra que MOLT POSITIVA
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #51 el: 14 de Juliol de 2005, 08:39:28 am »

Orgull d´ésser del C.E.Sabadell:  sempre
  Possibilitat de "presumir" de plantilla, organització i possibilitats; Estiu de 2.005
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #52 el: 14 de Juliol de 2005, 09:16:29 am »
No vull ser pesimista per que aquest any tinc moltes esperances però tambe m'enrecordo de l'estiu de l'any de Bossios,zuñigas etc tambe tenia moltes esperances i va ser un fracas pero aquest any sera MOLT BO TINC MOLTES ESPERANCES

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #53 el: 15 de Juliol de 2005, 21:27:30 pm »
No es tracte de ser pessimista o no... només es tracta d'analitzar fredament la situació a dia d'avui del Centre d'Esports. És veritat que s'estan fent bé les coses, i que n'han cambiat moltes. Tampoc olvidem que n'han de cambiar moltissimes més per dir que som un club professional i seriós, però deixem aquest tema aparcat ja que segons diuen "hi estan treballant".
Jo em volia referir a la situació actual. Després de dècades, l'Ajuntament està de cara amb el Sabadell... així de cop i volta. Alguns diran que és perquè se n'han donat compte, altres que és gràcies el bon treball de la Junta. Analitzem això també, perquè que de cop i volta, empresaris i Ajuntament s'hagin posat d'acord per "ajudar" al Centre d'Esports quan fa ben poc es repartien certs terrenys en una part elevada de la ciutat...
I repeteixo que no és ser pessimista, que el primer que té il·lusions sóc jo... però vigilem... ja vaig dir fa poc que no és tot or el que rellueix...

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #54 el: 18 de Juliol de 2005, 09:24:00 am »
Benvolguts:

Hi llegit el post de fum fum fum i m'he dut una sorpresa desagradable, amb quina base es pot difamar dient que persones del Consell s'han repartit uns presuntes terrenys a una zona alta de la ciutat, aixó es mentida i si te alguna proba que la denuncii al jutjat de guardia, perque sempre hi han que sempre volen veure bruticia a l'implicació de persones, en aquets cas arlequinades de cor, en fets reprobables.

No tolerarem que es posi en questió l'honarabilitat dels membres del Consell, repeteixo si algú te probes de quelcom irregularitat al jutjat de guardia que es el lloc adient per fer-ho.

Saluitacions

Andreu Gil

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #55 el: 18 de Juliol de 2005, 13:58:30 pm »
Benvolgut Andreu Gil,

No ha entès la meva intenció en el post anterior, jo no difamo ni implico a ningú ni denuncio res, jo només he exposat la perspectiva que es tenia des dels aficionats del Centre d'Esports on abans de l'entrada d'aquesta nova junta, els únics rumors que es sentien envers el Centre d'Esports i l'Ajuntament era per vendre la Nova Creu Alta, es parlava de fer-hi pisos, de mil possibilitats... Potser m'he expressat malament i demano disculpes si així ha sigut però no volia llençar cap denúncia ni res per l'estil.
El meu únic objectiu en el post anterior era calmar els ànims massa optimistes (segons el meu parè, que per això està el fòrum, per discutir o intercambiar opinions) dient que fa poc l'única relació que teniem amb l'Ajuntament (i molts anys enrere) era aquesta i ara de cop i volta a cambiat.
Per endavant vagi (i així ho he expressat en el meu post anterior) que trobo que el treball que està fent aquesta Junta és bo, transparent i adequat, però permeti'm que tingui un to més moderat, ja que al futbol no tot és 2+2 = 4, que a la fi, si la pilota no entra no serveix de res, i a nivell institucional ja ens hem emportat desil·lusions prou grans la família arlequinada en inicis de projectes anteriors, per això el meu post era un crit a la cautel·la i a la tranquilitat. Ja deia que el primer il·lusionat era jo. Crec que tots volem i busquem el millor pel Centre d'Esports.

Demano disculpes una vegada més si s'ha pogut malinterpretar el meu post anterior i desitjo tota la sort del món a la nova Junta perquè treballi en favor sempre del Centre d'Esports i els seus socis i no d'interessos partidistes (com tants s'han vist en el passat).

Una salutació ben cordial!

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #56 el: 18 de Juliol de 2005, 19:46:54 pm »
Benvolgut fum fum fum:

Et demano disculpas si t'he mal interpretat, pero compendras que s'han dit coses tant mal intencionades que deient que els directius del CE Sabadell teniem l'objectiu de baixar l'equip a tercera per fer-hi pisos a la Nova Creu alta, et puc assegurar que mentres a l'ajuntament hi sigui l'actual equip de govern a la Nova Creu Alta mai es construirant pisos, aixó es un compromis ferm i que els directius del Sabadell, defençarem el nostre club i no permeterem que s'especuli amb el seu futur, esl directius del Sabadell som arlequinats de cor i estem com tots vosaltres amb el nostre club.

Gracies per ser tant arlquinat com tots nosaltres i gracies per la teva confiança, junts aconseguirem un Sabadell mes glorios.

Una salutació

Andreu Gil