Autor Tema: Gol Sud  (Llegit 2529 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Gol Sud
« el: 29 de Abril de 2007, 14:28:48 pm »
Hola a tots!!

Avui al matí alguns socis de la Força Arlekinada i el Mark dels Hooligans Vallès hem preparat un tifo per aquesta tarda.Espero que tots els que pogueu us passeu pel Gol Sud a animar al C.E Sabadell, en el cas de la Força Arlekinada els més joves.

PD: Que no hi faltin els papers tampòc :tongue3: :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
Re: Gol Sud
« Respondre #1 el: 29 de Abril de 2007, 14:37:31 pm »
Hola a tots!!

Avui al matí alguns socis de la Força Arlekinada i el Mark dels Hooligans Vallès hem preparat un tifo per aquesta tarda.Espero que tots els que pogueu us passeu pel Gol Sud a animar al C.E Sabadell, en el cas de la Força Arlekinada els més joves.

PD: Que no hi faltin els papers tampòc :tongue3: :tongue3:

FEU FOTOS!

sort en el partit.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #2 el: 29 de Abril de 2007, 14:40:27 pm »
merci reusenc. PER CERT QUI TOQUI LES TIRES DE PLASTIC TINDRA PROBLEMES I LES HAURA DE PAGAR :****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #3 el: 29 de Abril de 2007, 14:42:37 pm »
Deu ni dó el goig k farà el gol sud akesta tarda!! :visca Agrair a tots els k ens hem mullat akest mati perque el gol sud estigui de p*** mare! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 29 de Abril de 2007, 14:45:05 pm »
la veritat és q és d'agrair l'esforç per part vostre d'estar tot el matí preparant tot això dsp de l'experiencia d fa 2 setmanes d 4 imbecils q es dediquen a trencar les tires.
Avui espero q la gent sigui una mica més respectuosa i aguantin les tires tot el partit. Feu fotos!!!!!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #5 el: 29 de Abril de 2007, 14:51:47 pm »
Els companys Xavii i Iniesta al gran andami :Paletas:

HONOR AL SABADELL

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #6 el: 29 de Abril de 2007, 15:48:47 pm »
gràcies nois per ajudar a que la NCA tingui una nova imatge de club gran (lo que som).
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 29 de Abril de 2007, 16:37:48 pm »
Bon treball companys, espero que l'equip noti la nostra presencia i ens doni una gran alegria, i el que vingui al camp per arrancar les tires que es quedi a casa i arrenqui les parets de casa seva xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #8 el: 29 de Abril de 2007, 21:07:06 pm »
Mare meva el que faltava per veure: uns avis ens volien trencar i fins i tot cremar les cintes! :o Es indignant k et matis , et mullis, et gastis els calers perque despres et volguin trencar el treball! :**** No hi ha camp no! :paret
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #9 el: 29 de Abril de 2007, 21:25:15 pm »
Indignant del tot.És una vergonya ens hem dirigit a ells amb to respectuos i ens han contestat amb insults i altres comentaris que nosaltres hem respòs amb to irònic tipo "A la residencia" o "Eso no es afición es traición"
HONOR AL SABADELL

• Entrenador
« Respondre #10 el: 29 de Abril de 2007, 21:26:20 pm »
sisi

e liat un pollu a la tia aquella, i despres un pare amb el fill fent el mateix seran burrus

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #11 el: 29 de Abril de 2007, 21:50:56 pm »
pero es que si s'apartaven dos metres mes ja esta ja no molestava. "Porto desde que tu no havies nascut sent socia del sabadell i com soc socia em poso em vull i aixo em molesta". Quina rabia, pero alguns hooligns ens han ajudat a posar-la un altre cop be. Merci
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 29 de Abril de 2007, 22:01:43 pm »
pfffff la veritat es que ja de tot, i la gent sembla que li agradin els follons...
sembla mala sort això de les cintes, els 2 partits que es posen, i es perd... :mmmm :exxxx :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• Entrenador
« Respondre #13 el: 29 de Abril de 2007, 22:17:33 pm »
sera per altres coses no per les cintes nen, si no es fan coses segur que no ens motivarem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 29 de Abril de 2007, 22:36:09 pm »
Jo he fet un parell de fotos, les rebreu en breu!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 29 de Abril de 2007, 22:42:56 pm »
sera per altres coses no per les cintes nen, si no es fan coses segur que no ens motivarem

marc company no t'emprenyis pero jo et faig una pregunta,perque les tires aquestes no les poseu desde abaix? que passa que os molesta?

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #16 el: 29 de Abril de 2007, 22:46:41 pm »
Doncs si, es indignant, explico tot el succes, ens uns quants forçeros en mirat cap al costat esquerre a on se situen els hooligans i em vist una tira trencada, jo rapidament me acostat a repararla i els avis que hi havien m'han començat a dir comentaris en veu baixa que no me enterat el que era, despres em comensat a repararo i tots els avis diriginse a mi man comensat a faltar el respecte quan els hi he tret el tema, m'han tret expresions com: ets molt lleig, seras mes guapo amb la boca callada, calla i deixans tranquils, jo soc soci des de que era petit, etc etc, l'ambient s'ha anat escalfant quan me dirigit a ells i els hi he dit que no els hi costaba res moures una mica cap a la dreta i ells man contestat dienme, jo fa mes anys que soc del sabadell que tu i em sento a on em dona la gana, i he tret la tira per que no podem veure el futbol... simplement penos, ells han continuat amb els insults envolt a mi i alguns forçeros m'han tingut que ajudar, tambe com diuen per aqui donar les gracies als hooligans que ens han ajudat, tret de les idees que puguin tindre son molt bones persones, al menys amb els que he pogut tractar ;) weno cada vegada s'ha anat caldejant més lambient fins que he tingut que dir, aixo no es estimar al sabadell, estimar al sabadell es animar, i els avis han continuat amb els seus insults i amb expresions com: jo tinc tracte directe amb la directiva i fare que no ho pogueu tornar a fer... despres uns forçeros els hi hem dit que ells no sabien la de diners que costaba montar tot aixo i tindres que pasar el matí de un diumenge, pujat a un andami gens segur i ploven a bots i barrals per que vinguin 5 xulus de la vida i ens ho trenquin, ells ens han contestat amb: calleuvos i aneu a *****... nose, que una persona de avançada edat dongui aquest exemple ho veig penos, ja no nomes per nosaltres i la gent que ho pugui aver sentit, sino com deu tractar als seus nets i familiars, si en té. Finalment ens em mogut de posició i ens em posat davant dells per que ara tinguesin motius de no veure el futbol, per que crec que la dignitat es l'ultim que s'ha de perdre de una persona i em tingut que reaccionar aixins, la resposta d'ells? com? creman les tires... simplement... PENÓS :ko :ko :icon_exclaim: :icon_exclaim:

PD: He fet algunes fotos per que vegeu en quin estat han quedat les tires i per que vegeu que no els hi molestaben pas a cap del 5 personatges, entre avui i demà les penjare ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #17 el: 29 de Abril de 2007, 22:50:17 pm »
Havera si es aquest el planning que té la gent "apaga y vamonó" s'estan contradient a sí mateixos..Volen animació però d'altre banda els tifos i altres coses que poguem fer els hi molesta.
Doncs aquestes coses valen pasta fer-les i no crec que sigui molt seriós anar a trencar-les perquè jo i uns quants més d'aquest fòrum hem anat al matí amb pluja i el que fes falta a posar-les i s'ha de tenir una mica de respecte amb les altres persones a mi s'en cau la cara de vergonya només pensar en el que han fet i més encara quan han intentat cremar-les.
HONOR AL SABADELL

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 29 de Abril de 2007, 22:52:00 pm »

eh! que jo ho he comentat com anecdota eh...clar que no son les cintes quina tonteria... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #19 el: 29 de Abril de 2007, 22:53:57 pm »
s'han portat millor els nens de quatre anys que a la seva edat no saben el que fan que els 4 o 5 avis...perquè després diguin :mmmm
HONOR AL SABADELL