és una pregunta molt díficil aquesta.
A veure, em d ser concients q tots en el fons tenim l'esperança de que pujarem d categoria, ara ve tenim equip per a poder afrontar un play off? No ho se.
Jo aquest equip l'he vist durant la temporada a fer moments força bons d futbol, saber reaccionar a condicions adverses, a marcadors adversos, fer bones combinacions, defensar bé, crear ocasions i en general he vist una alegria i ilusió molt gran en lequip q feia anys q no veiem.
Ara ve aquest ekip aquesta segona volta està tenint dies q sta deixant molt q dessitjar: Mataró, Rapitenca, Barça C, Reus i Girona... i weno algun q altre més a casa, dies en q l'equip semblava q jugués desmotivat, amb poca ilusió, amb nervis, falta de concentració....
així q és un misteri sapiguer en un play off quina cara oferirà aquest ekip, si la dels dies bons o la dels dies dolents.
El q em fa més por a dia d'avui és q fins fa un mes tan l'equip com l'afició tenia a la NCA com el gran fortí on cap ekip sortia puntuant i on en un play off tenia q esser la nostra millor carta, i ara resulta q portem dos partits q sembla q ens faci por jugar a casa nostra, l'equip juga super nerviós, fem errors increibles i davant de porta fallem lo infallable.... en fi, d'aqui menys de dos mesos tindrem resposta a tot això.
La única cosa qtinc clara és q en cas d pujar ja podem pensar-nos bastant quins jugadors serveixen i quins no per a l'any q ve.