Autor Tema: sorteo play off en directo  (Llegit 33458 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: sorteo play off en directo
« Respondre #260 el: 28 de Maig de 2007, 21:34:09 pm »
 ;D ;D vaig escriure aixo en el post de veure futbol per internet,premonicio??
per cert amic resistencia recordes el que et vaig dir que tocaria al play-off que m'havien "xivat" que passaria? :ejem i ja fa varies setmanes ehh casualitat? tongo?

be ja se que podem veure partits de molt mes nivell.........pero avui es pot veure el partit del grup d'extremadura cacereño-diter zafra 4º contra 5º els separen 4 punts a la clasificacio i podria ser un dels 2 un rival per els play-offs
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2007, 21:37:14 pm per dagar »

ferni20

• Visitant
« Respondre #261 el: 28 de Maig de 2007, 22:03:26 pm »
hombre el proximo a caceres a ver a la familia mark yo soy de caceres je je je

jeje yo tambien tengo família cacereña, mi padre es de allí!

INVASION CACEREÑA!!!! a comernos un buen cocidito extremeño y unas migas enfrente del casco antiguo de  Cáceres!!!! mmmmmmmmmm con la sangriita q ponen  ;D

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #262 el: 28 de Maig de 2007, 22:39:18 pm »
Y otro cacereño por aqui  :clap2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #263 el: 28 de Maig de 2007, 23:33:13 pm »

Doncs jo crec que el que més sort ha tingut ha estat el Gavà (4rt. lloc;  paradoxes de la vida).   El Girona pot semblar que té un partit molt fàcil a la primera eliminatòria, però després probablement haurà d´anar a Alcalà, un rival molt complicat i que fins i tot fa dos anys va estar a punt de pujar a Segona A.  El Reus haurà de enfrontar-se a un Beasain, equip que estava molt assentat a Segona B fins fa poques temporades i que per miéa és el més potent de la zona basca.  En quant al Betis B, el considero d´un nivell semblant al Mallorca B.

En el que respecta el Sabadell, l´eliminatòria sembla "a priori" igualada, entenc que amb una lleugera superioritat del Sabadell.  A més a més no oblidem que el Sabadell ha portat més tensió competitiva durant la temporada, degut al "frec a frec" de 5 equips des del principi, a diferència del grup de Balears on només existeixen 2 equips "amb cara i ulls".  Això curteix a l´equip i pot ésser un aventatge. La gran baza favorable podria estar en cas de superior l´eliminatòria en agafar el factor camp a la segona eliminatòria. Llavors podria encarrilar-se molt tot.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #264 el: 29 de Maig de 2007, 02:52:52 am »
Sembla que la gent ens dona com a favorits, almenys en l'enquesta de futbolplus :

http://www.futbolplus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=100311&postdays=0&postorder=asc&start=0

Sabadell 59 %
Cacereño 18 %
Caudal 16 %
Mallorca 6 %

de 49 vots

no es cap enquesta cientifica cadascu votara pel seu equip o pel nostre gran nom pero m'agrada ser favorits  :visca
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #265 el: 29 de Maig de 2007, 08:48:16 am »
Collons! Voten gent de diverses parts d'Espanya i molts ens donen com a favorits sense dubte. Crec que hem d'anar pas a pas, amb humilitat però sent conscients de que el nostre nom donarà respecte a l'equip rival. Si sumem la qualitat de l'equip, i un gran ambient a la NCA, crec que tenim possibilitats... Únicament espero que es vagi a pels partits amb convenciment.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #266 el: 29 de Maig de 2007, 08:54:56 am »
el mes increible encara un del santboià votant pel sabadell!!!!!!   no si al final hi ha gent bona a tot arreu jejejejejeje
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #267 el: 30 de Maig de 2007, 02:23:13 am »
Al final se ha llegado al techo de 165 usuarios en línea, cuando hay forum que no llegan a esa cifra como usuarios registrados, felicitar  a todos los arlekinats porque se ha conseguido y demostrado que nuestro equipo está vivo aún estando en 3ª división, no me imagino como sería esto si algún día subiéramos al menos a la 2ª división "A", sin duda esto lo atrae y consigue el CE Sabadell FC.
                                                        :beer2

:oooooo:    :scut    :oooooo:    :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia