Autor Tema: Tenim realment equip per superar el play-off ?  (Llegit 6048 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Tenim realment equip per superar el play-off ?
« Respondre #20 el: 30 de Abril de 2007, 11:57:42 am »
Bé, el play-off es un món a part k poc te a veure amb la lliga regular. Primer perquè tu jugues tot a com a màxim 4 partits i tens menys posibilitat de reacció. També cal tenir en compte la sort que et depari el sorteig pero això no t'assegura res. Sino mireu el Girona l'any passat k va arrasar a la lliga i al play off va perdre contra un asequible Eldenc en teoria...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #21 el: 30 de Abril de 2007, 12:11:25 pm »
Ho veig molt dificil, espero que SI... pero ho veig molt complicat... aixo s'ha de millorar, i amb mes afició els jugadors s'han d'animar!!!
VISCA EL CE. SABADELL  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #22 el: 30 de Abril de 2007, 12:32:49 pm »
NO!! no tenim ekip per a res! desde k sen va anar sergio iglesias el ekip es una porkeria i dubto k pujem a 2B

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #23 el: 30 de Abril de 2007, 12:52:22 pm »
Subiremos y lo que es seguro que sufriremos mucho.......pk somos el Sabadell y lo nuestro es sufrir,nada de 3-0 que no mola,2-1 y en el 90 pa invadir que es lo nuestro!!!!
Millor Seguidor

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 30 de Abril de 2007, 16:50:39 pm »
per no obrir un tema nou, ja que es parla d'algo de play off ... una pregunta es poden fitxar jugadors per el play off? si es pot un davanter mes no estaria malament  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #25 el: 30 de Abril de 2007, 17:52:27 pm »
Crec que si tenim equip per superar el play-off, el que no tenim és un bon plantejament per afrontar partits importants...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #26 el: 30 de Abril de 2007, 18:15:47 pm »
SIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIII :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #27 el: 30 de Abril de 2007, 18:28:40 pm »
Confio ke el senyor Ramon Moya no s'estigui creient realment el ke diu a les rodes d premsa , suposo ke per trankilitzar l'entorn , i es preocupi d'arreglar el greu problema ke tenim , encara keden setmanes per trobar la formula , po si seguim aixi tal cual emparant-nos en lo b ke anem a la classificació i kom fotem canya als ekips discrets d tercera , en fotarem una patacada monumental . També es veritat ke tot això pot kedar en res si al final en el sorteig ens toka la rioja i Navarra  , po no podem estar depenent del ke diguin unes boletes en un bombo , som el sabadell i hem d'esperar la pitjor de les sorts , i la obligació del Moya es ficar-se en la pitjor de les situacions i veure si podem estar en condicions d plantar cara per exemple , a un Betis B amb 20.000 persones al Ruiz de Lopera. Tot per intentar evitar ke l'any ke ve tinguem ke anar al camp del Cassa de la Selva..

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #28 el: 30 de Abril de 2007, 19:21:42 pm »
A part de tenir un bon equip hem de tenir molta sort en el sorteig.
El que hem d intentar es quedar almenys segons( jo oblido el primer lloc) i tenir el factor camp almenys la primera eliminatoria.
Hi han equips que faran el play off que deuen ser poblacions com ara castellar del valles, sant quirze............. .......

Jo crec que   per una vegada podem tenir sort..............

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #29 el: 30 de Abril de 2007, 19:47:00 pm »
Yo creo que si. Tan mal no estaremos cuando somos terceros a 2 puntos del 1º. El objetivo primero era entrar en los play-offs y si el vilanova pierde con el gava el proximo domingo solo quedara 1 punto matematico para estar clasificados. Y el segundo objetivo que es subir entran muchos factores en juego, entre ellos el equipo que nos toque, que este llena la creu alta, etc...
Hay que ser optimista.  :visca

ferni20

• Visitant
« Respondre #30 el: 30 de Abril de 2007, 21:22:21 pm »
si ens o parem a pensar amb deteniment em de tenir en compte q a casa em guanyat molts partits pero jugant bé han sigut comptats amb els dits d la mà.
S'ha guanyat jugant bé a: BARÇA C, VILANOVA, SANTBOIÀ i si em forceu el dia de la Rapitenca i el dia del Manresa crec q tmb es van fer bons partits.
Tan Vilanova com Santboià com Manresa considero q són ekips de nivell, potser al PLAY OFF ens trobarem amb ekips millors pero q cal recordar q el Vilanova quan va visitar la NCA era ekip d zona Play off i precisament dels més temuts, i el Stboià va venir tmb a la NCA dsp d'una gran ratxa i fent un partit bastant digne, i tmb amb opcions d'entrar a Play Off. Del partit del Manresa cal dir q el Manresa no era un gran ekip pero tal com es va anar el partit i amb les expulsions s'havia d tenir mèrit per a guanyar i ho vam fer.
La resta d partits doncs n'hi ha que fent les coses mínimament bé es guanyaven: Palafurgell, Peralada, Castelldefels i d'altres que jugant només 30 minutsmés o menys bons em sapigut guanyar: Blanes, Prat, Palamós....
Osigui q per una banda crec q em d ser realistes d q s'han fet pocs partits bons pero tmb hem d reconèixer q s'han guanyat a 2-3 ekips de certa dificultat a la Nova Creu Alta.

Simplement cal esperar d q al PLAY OFF juguem tan o més bé q com contra el Vilanova o el Stboià i no pas com vam fer aquest passat diumenge.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #31 el: 30 de Abril de 2007, 21:36:52 pm »
per no obrir un tema nou, ja que es parla d'algo de play off ... una pregunta es poden fitxar jugadors per el play off? si es pot un davanter mes no estaria malament  :xin-xin
A mi em semblava que si, que un cop al play-off es podia fitxar algún jugador, pero preferiria que algú ho confirmés.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #32 el: 30 de Abril de 2007, 23:33:13 pm »
Tinc entés que aquest any ens pot tocar qualsevol equip de qualsevol grup de la tercera divisió excepte els equips canaris. Si es aixi, aquests son els equips que a dia d'avui entratien en el play-off:

grup 1:  Coruxo, Deportivo B, Negreira, Cerceda
grup 2:  Lealtad, Caudal, Langreo, Esporting B
grup 3:  Noja, Escobedo, Tropezón, Bezana
grup 4:  Zalla, Beasain, Portugalete, Amorebieta
grup 5:  Reus, Girona, Sabadell, Gavá
grup 6: Denia, Villareal B, Onteniente, Torrevieja
grup 7:  RSD Alcalá, Getafe B, San Fernado H., Parla
grup 8:  Mirandés, G. Segoviana, Real Avila, Numancia B
grup 9:  Granada At., Ejido B, Roquetas, Adra
grup 10: Algeciras, R. Betos B, San Fernando C., Lucena
grup 11: Ibiza, Mallorca B, Margaritense, Poblense
grup 12: Villa Sta. Brigida, Las Palmas B, Fuerteventura, San Isidro     (GRUPO CANARIO)
grup 13: Mazarrón, Real Murcia B, Sangonera At., Caravaca
grup 14: Jerez, Imperio Merida, Don Benito, Cacereño
grup 15: Valle Egües, Peña Sport, Mutilvera, Tudelano
grup 16: Haro, ADF Logroñes, Calahorra, Anguiano
grup 17: Zaragoza B, Andorra C.F., Utebo, At. Monzón
Grup 18: Conquense, Guadalajara, Toledo, Almansa

Els equips de color vermell están clasificats ja matematicament per al play-off i els de color blau encara que no ho están matematicament estarán al play-off al proxim partit segurament.
« Darrera modificació: 30 de Abril de 2007, 23:48:12 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #33 el: 01 de Maig de 2007, 13:07:06 pm »
A mi em semblava que si, que un cop al play-off es podia fitxar algún jugador, pero preferiria que algú ho confirmés.
Sí que es poden fitxar nous jugadors. Molts equips ho fan, aprofitant que la temporada de 2ªB ja s'ha acabat, aprofiten i aconsegueixen portar cedits d'aquesta categoria.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #34 el: 01 de Maig de 2007, 19:17:34 pm »
si no semejora bastante,lo tendremos muy dificil, pero hay que ser optimistas y estar con el equipo hasta el final,y la procsima temporada que se fiche poco pero rentable :beer2 :scut

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #35 el: 01 de Maig de 2007, 19:25:33 pm »
Sí que es poden fitxar nous jugadors. Molts equips ho fan, aprofitant que la temporada de 2ªB ja s'ha acabat, aprofiten i aconsegueixen portar cedits d'aquesta categoria.

doncs estaria be que vingués algun reforç important que ens aportes un ultim granet de qualitat per assolir l'ascens  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #36 el: 01 de Maig de 2007, 19:38:31 pm »
Seria muy descabellada la vuelta de Sergio Iglesias??  :consol
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #37 el: 01 de Maig de 2007, 19:41:15 pm »
y la de cañadas? jeje puestos a pedir que no quede xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #38 el: 01 de Maig de 2007, 20:17:22 pm »
Jo confio en el equip, està clar es que una eliminatoria no es el mateix que un partit de lliga...  :beer2

ANIMS EQUIP!!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #39 el: 01 de Maig de 2007, 21:04:34 pm »
jodeeeer cada cop que perdem el mateix...que si, que em perdut amb els de "a d'alt" pero allà estem 3ers! i jo confiu en quedar primers, el play-off es una altre historia...si ja sort, potser el nivell dels rivals al play-offs són molt fluixets (18x4=72 equips que ens poden tocar!!!) i aquí només parleu dels més "forts", que passa que només ens poden tocar els 4 o 5 que dieu? ya seria mala sort ya... :borratxo
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona