Autor Tema: Tenim realment equip per superar el play-off ?  (Llegit 6046 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
  • Gènere: Masculí
Tenim realment equip per superar el play-off ?
« el: 29 de Abril de 2007, 20:21:51 pm »
Tret de una gran sorpresa i desagradable, el play-off l'acabarem jugant, però creieu que tenim equip per superar les eliminatories del play-off quan som incapaços de guanyar a cap dels equips de dalt ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: Tenim realment equip per superar el play-off ?
« Respondre #1 el: 29 de Abril de 2007, 20:23:57 pm »
Hablando con socios cada vez tenemos mas claro k o mejoramos o este ekipo no subira

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #2 el: 29 de Abril de 2007, 20:27:16 pm »
Tinc molts dubtes i crec que patirem molt, i penso que ja fa moltes semanes que no acabem de rutllar, malgrat guanyar partits.
Crec que falta major solidesa defensiva, més polvora a "davant", i algú que sàpiga marcar els ritmes al mig del camp.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 29 de Abril de 2007, 20:38:52 pm »
després d'una derrota no es pot contestar aquesta pregunta, ara estem calents perque hem perdut. jo l'unic que veig es que falta un davanter mes a la plantilla per quan es va perdent posar tota la artilleria pesant per poder remontar, si els revulsius han de ser Juanje pos nem malament, pero vaja crec que si tenim plantilla per pujar i PUJAREM !!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 29 de Abril de 2007, 20:51:19 pm »
és una pregunta molt díficil aquesta.
A veure, em d ser concients q tots en el fons tenim l'esperança de que pujarem d categoria, ara ve tenim equip per a poder afrontar un play off? No ho se.
Jo aquest equip l'he vist durant la temporada a fer moments força bons d futbol, saber reaccionar a condicions adverses, a marcadors adversos, fer bones combinacions, defensar bé, crear ocasions i en general he vist una alegria i ilusió molt gran en lequip q feia anys q no veiem.
Ara ve aquest ekip aquesta segona volta està tenint dies q sta deixant molt q dessitjar: Mataró, Rapitenca, Barça C, Reus i Girona... i weno algun q altre més a casa, dies en q l'equip semblava q jugués desmotivat, amb poca ilusió, amb nervis, falta de concentració....
així q és un misteri sapiguer en un play off quina cara oferirà aquest ekip, si la dels dies bons o la dels dies dolents.
El q em fa més por a dia d'avui és q fins fa un mes tan l'equip com l'afició tenia a la NCA com el gran fortí on cap ekip sortia puntuant i on en un play off tenia q esser la nostra millor carta, i ara resulta q portem dos partits q sembla q ens faci por jugar a casa nostra, l'equip juga super nerviós, fem errors increibles i davant de porta fallem lo infallable.... en fi, d'aqui menys de dos mesos tindrem resposta a tot això.
La única cosa qtinc clara és q en cas d pujar ja podem pensar-nos bastant quins jugadors serveixen i quins no per a l'any q ve.

joseph

• Visitant
« Respondre #5 el: 29 de Abril de 2007, 20:58:46 pm »
Quiero felicitar a MOYA, gracias por echar a Manel i traernos la toia de PACO VARELA , con estas paridas tuyas de la primera vuelta a la segunda, hemos hecho un equipo sin banquillo,

:paret

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #6 el: 29 de Abril de 2007, 21:32:21 pm »
Jo sere una mica radical. Si el sabadell es juga el partit decisiu fora de casa la cosa esta molt negre. S´ha pasat de imbatibilitat a casa i ara 2 derrotes seguides a les portes del play of. El que seria una llàstima es que el sabadell no puges aquest any. Però es te que tenir ilusio fins al final.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #7 el: 29 de Abril de 2007, 22:09:38 pm »
un NO claramente...
animaré a este ekipo hasta el final... Pero esk haber vale aora la semana k viene ganremos al palafrugel, ultimo de la categoria y kiza nos ponemos lideres... Pero a la hora de la verdad con un grande?

Weno ya se verá...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 29 de Abril de 2007, 22:19:55 pm »
sincerament aquest equip no es competitiu,jugant amb equips que siguem sincers son autentiques bandes,tipus peralada palafrugell i demes perfecte........... ..pero amb els equips forts de la categoria no es que no em guanyat a cap sino que la sensacio es d'inferioritat manifesta,avui igual que el reus el girona ens a creat 4-5 ocasions no clares clamoroses,i nosaltres na tocant i tocant sense sentit i profunditat,aixo ja comença a ser preocupant

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #9 el: 29 de Abril de 2007, 22:24:50 pm »
Be amb el partit d'avui qeda resposta aqesta prgunta.... em donat vergonya i em fa molt de mal dir-ho.
no pot ser qe jugant com em jugat pogem aspirar a uns play offs com deu mana...i a mes jugant en casa no hi ha hagut intensitat al joc molt poques ganes de jugar al futbol
g¡hem de millorar molt si volem fer algu a aqests play offs
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 29 de Abril de 2007, 22:26:29 pm »
Alguns crec q no entenen la pregunta. ´
Aquí es pregunta si tenim equip per a superar un PLAY OFF.  Això és una cosa molt ´difícil d respondre com per a dir un NO ROTUND. Depén molt dels ekips q ens puguin tocar en un play off.
A mi si em pregunten si crec q sóm favorits a pujar en el PLAY OFF,  o si crec q sóm dels millors ekips q jugaran el play off, doncs respondria q NO.
Ara ve, atrevir-se a dir q no tenim ekip com per a disputar un play off... em sembla una mica exagerat.
Estic convençut q dels 72 ekips q jugaran el PLAY OFF  doncs potser la meitat  o menys d la meitat són millors q nosaltres o tenen més provabilitats. Ara ve i si ens toca el PLAY OFF amb 2 equips de l'altre apartat d " no favoritos?"
Si nosaltres diem q no tenim ekip per a superar un PLAY OFF q haurien d dir els aficionats del Cerdera ( quart del grup de  Galícia) q avui a perdut a casa 0-1 i porta 10 jornades sense guanyar? o l'almansa ( quart d Castella la Mancxa) q avui a guanyat pero feia tmb  8 jornades q no o feia? q és q aquests ekips tenen q partir com a favorits si juguen contra nosaltres?
Fins i tot el gran Saragossa B a perdut avui a casa 1-2 contra el quart i porta 1 punts dels últims 12 possibles.
No se crec q no em d'anar d superiors al Play Off perq no o sóm pero tmp em d'anar amb l'etiqueta d'equip sense opcions d pujar.

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 29 de Abril de 2007, 22:29:51 pm »
sincerament aquest equip no es competitiu,jugant amb equips que siguem sincers son autentiques bandes,tipus peralada palafrugell i demes perfecte........... ..pero amb els equips forts de la categoria no es que no em guanyat a cap sino que la sensacio es d'inferioritat manifesta,avui igual que el reus el girona ens a creat 4-5 ocasions no clares clamoroses,i nosaltres na tocant i tocant sense sentit i profunditat,aixo ja comença a ser preocupant

Dagar em fet un partit desastrós estic totalment d'acord.
I la sensació q tinc dsp d jugar amb Reus i Girona és q sóm inferiors a ells.
Ara ve, dius de les 4-5 ocasions d'ells pero i si nosaltres haguessim aprofitat les 3 q em tingut a la segona meitat i haguéssim guanyat 2-1 q diréim tots plegats? q sóm els millors del grup i q pujarem de carrer? el partit a anat com a anat, avui no n'em ensepegat ni una pero q tmp em de dramatitzar.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #12 el: 29 de Abril de 2007, 22:37:01 pm »
SI, el tenim

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Estil de joc definit i.... ANTONIO CAÑADAS
« Respondre #13 el: 29 de Abril de 2007, 22:48:18 pm »

No som inferiors a Reus ni a Girona.  Simplement són més pràctics i no van amb el "lliri a la mà" com ens passa a vegades.

Futbolísticament juguem millor que ningú.  Si n´hi haurà prou amb això al "play-off"?, depèn de moltes circunstàncies;   sorteig, disponibilitat de tota la plantilla, etc.  Tampoc és lo mateix que et toqui el Zaragoza B o el Conquense, que el Lealtad o el Valle de Egüés.   Crec que hem d´anar a amarrar 3 victòries i mirar de trobar l´estil adeqüat per jugar el "play-off".

Ara bé, jo tantejaria molt en serio, la idea de aconseguir la incorporació d´ANTONIO CAÑADAS pel "play-off", ara que el Jaén està pràcticament descartat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #14 el: 29 de Abril de 2007, 23:00:07 pm »
jo crec k si xroo s'ha de treballar una mica mes x al play off. Aquet mes s'ha de fer molt fisic x aguantar, mes estrategia i jugades murris que son les que decideixen un matx.

confio en el mister, que durant tota la temporada ho ha fet magnific un 10, ara no ho espatlli

animss!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #15 el: 29 de Abril de 2007, 23:54:50 pm »
Pujarem segur, avui el Moya ho a dit i fins ara, tot al que a anat dient s'anat complin com si d'un guio es tractes, ell sap el que esta fent encara que a vegades no ens agradi.

B073R0

• Visitant
« Respondre #16 el: 30 de Abril de 2007, 06:36:25 am »
patirem molt, perque tot i que tenim un gran equip, fallem en els partits contra rivals directes i això no ens ho podem permetre tan si volem quedar primers com si volem pujar.

MOYA AIXO S'HA DE MILLORAR!!!!

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #17 el: 30 de Abril de 2007, 09:31:38 am »
Pujarem pero no podem badar aixi amb els equips dificils de la categoria si no ens fiquem les piles, el primer equip que sigui igual que nosaltres, badarem i quederem eliminats, i un altre any a 3a que espero que no sigui aixi  :allloro

oriolh

• Visitant
« Respondre #18 el: 30 de Abril de 2007, 11:41:25 am »
Home te poques posiblitats de superar el play-off pero u poden fer.  :anims  :scut  :beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 30 de Abril de 2007, 11:49:08 am »
Si, som competitius.

Durant el play-off, la imatge de TOTS els equips canvia, i sobretot, la SORT en el sorteig marcarà una cosa o una altra.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es