Autor Tema: Tenim realment equip per superar el play-off ?  (Llegit 6033 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Tenim realment equip per superar el play-off ?
« Respondre #60 el: 10 de Maig de 2007, 15:47:18 pm »
Se hará un sorteo por grupos de 4, en los que habrá un primero, un segundo, un tercero y un cuarto. Por lo tanto, se sortearan 18 grupos diferentes.

En el grupo en el que nos encuadremos, el primero jugará contra el cuarto, con la vuelta de esta eliminatoria en campo del primero, y el segundo jugará contra el tercero y la vuelta será en campo del segundo.

El ganador de la eliminatoria del primero contra el cuarto se enfrentará contra el vencedor de la eliminatoria del segundo contra el tercero. Quién jugará la eliminatoria de vuelta en casa? El que mejor haya acabado la fase regular. Es decir, que si el primero pasa la primera eliminatoria, la segunda la jugará SIEMPRE en casa, pero si el que pasa es el cuarto, será el ganador del 2º contra 3º quién juegue en casa el último partido.

Pongamos por ejemplo que nos toca un grupo 100% catalán, y que la liga acabase tal y como está ahora. Las eliminatorias serian:

Gavà - Reus, con la vuelta en campo del Reus
Girona - Sabadell, con la vuelta en campo del Girona

Si el Reus se clasifica, jugará en casa la vuelta de la segunda eliminatoria, tanto si pasa Girona como si pasa Sabadell. En cambio, si el que pasa es el Gavà, será Sabadell o Girona (el que pase) el que jugará la vuelta de la segunda eliminatoria en casa.
El que gane dos eliminatorias (semifinal y final) será el que suba, y los otros 3 seguirán en tercera.

Me he explicado más o menos? :tongue3:

Això es 100 per 100 segur es que hi ha gent que diu que no

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #61 el: 10 de Maig de 2007, 16:41:51 pm »
Se hará un sorteo por grupos de 4, en los que habrá un primero, un segundo, un tercero y un cuarto. Por lo tanto, se sortearan 18 grupos diferentes.

En el grupo en el que nos encuadremos, el primero jugará contra el cuarto, con la vuelta de esta eliminatoria en campo del primero, y el segundo jugará contra el tercero y la vuelta será en campo del segundo.

El ganador de la eliminatoria del primero contra el cuarto se enfrentará contra el vencedor de la eliminatoria del segundo contra el tercero. Quién jugará la eliminatoria de vuelta en casa? El que mejor haya acabado la fase regular. Es decir, que si el primero pasa la primera eliminatoria, la segunda la jugará SIEMPRE en casa, pero si el que pasa es el cuarto, será el ganador del 2º contra 3º quién juegue en casa el último partido.

Pongamos por ejemplo que nos toca un grupo 100% catalán, y que la liga acabase tal y como está ahora. Las eliminatorias serian:

Gavà - Reus, con la vuelta en campo del Reus
Girona - Sabadell, con la vuelta en campo del Girona

Si el Reus se clasifica, jugará en casa la vuelta de la segunda eliminatoria, tanto si pasa Girona como si pasa Sabadell. En cambio, si el que pasa es el Gavà, será Sabadell o Girona (el que pase) el que jugará la vuelta de la segunda eliminatoria en casa.

El que gane dos eliminatorias (semifinal y final) será el que suba, y los otros 3 seguirán en tercera.

Me he explicado más o menos? :tongue3:

Muy bien explicado adry, esperemos por lo menos acabar segundos.  :clap

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #62 el: 10 de Maig de 2007, 16:51:12 pm »
Ha de ser tal i com diuen el Murciano i l'Adry, no pot ser que per eliminar al primer classificat passis a tenir el factor camp a favor, ha de primar la lliga de la regularitat  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #63 el: 10 de Maig de 2007, 17:17:40 pm »
PER SABER SI JUGUES LA TORNADA A CASA ES MIRA A QUINA POSICIO A LA LLIGA HA QUEDAT EL SABADELL I EL RIVAL. EL QUI HAGI QUEDAT MES AMUNT ES EL QUI JUGA LA TORNADA A CASA. PER AIXO, ELS QUARTS SEMPRE JUGUEN LA TORNADA A FORA I ELS PRIMERS SEMPRE LA JUGUEN A CASA.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #64 el: 10 de Maig de 2007, 21:09:49 pm »
PER SABER SI JUGUES LA TORNADA A CASA ES MIRA A QUINA POSICIO A LA LLIGA HA QUEDAT EL SABADELL I EL RIVAL. EL QUI HAGI QUEDAT MES AMUNT ES EL QUI JUGA LA TORNADA A CASA. PER AIXO, ELS QUARTS SEMPRE JUGUEN LA TORNADA A FORA I ELS PRIMERS SEMPRE LA JUGUEN A CASA.

Mas claro imposible  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #65 el: 11 de Maig de 2007, 20:48:17 pm »
Hola Jos,
Ets tu qui surt al MES SABADELL d'avui dia 11-5-07 ? m'ho ha semblat, igual m'equivoco.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #66 el: 11 de Maig de 2007, 21:03:45 pm »
 :laugh:  :laugh:  :laugh: Si, si que ho és, m'acavo de fixar... a la secció de les enquestes nose que de les mongetes jojoj segur que el que volia era 'xupar-camara' ell que sabra de les mongetes d'origen jajajaj, es conya :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #67 el: 11 de Maig de 2007, 21:06:12 pm »
:laugh:  :laugh:  :laugh: Si, si que ho és, m'acavo de fixar... a la secció de les enquestes nose que de les mongetes jojoj segur que el que volia era 'xupar-camara' ell que sabra de les mongetes d'origen jajajaj, es conya :beer2

q dieu? el SALINASSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSS hablando de las judias q baaaaaaaaaaaaaaaaaa arbaro, salinas de cocina tambien sabe usted? como sabe tanto salinassssssss, que tienen estos hombres en la cabeza  :laugh:

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #68 el: 11 de Maig de 2007, 21:07:23 pm »
Veig k no soc l'unic k se n'ha adonat... :icon_mrgreen:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #69 el: 11 de Maig de 2007, 21:37:05 pm »
Hola Jos,
Ets tu qui surt al MES SABADELL d'avui dia 11-5-07 ? m'ho ha semblat, igual m'equivoco.

Exacte jajajaja em va pillar una noia  :cor i bueno jo venia del gimnas jajaja
La pregunta te tela e jajaja sincerament mai he menjat akesta mongeta, no soc ome de mongetas xDDDD  :laugh:
Tambe s'ha donat compte el mannelinho  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #70 el: 11 de Maig de 2007, 22:01:11 pm »
Hola Jos,

La pregunta te tela e jajaja sincerament mai he menjat akesta mongeta, no soc ome de mongetas xDDDD  :laugh:

salinasssssssssssss ssssssss haberle dicho que en Olivo no hay monchetas hombre.
Que allí solo se comen bravas y chocos  :laugh: :laugh: :laugh: que grande!!!

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #71 el: 17 de Maig de 2007, 23:41:21 pm »
 :bandera cret que si sempre que no ast toqui cap equip de valencia ni de arago

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #72 el: 18 de Maig de 2007, 18:58:11 pm »
Hola Jos,

Jos, que sàpigues que explicat d'aquesta manera ha sonat fatal... sembla l'argument d'alguna peli X :icon_exclaim: I sinó que ens ho confirmi en Mutio. :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #73 el: 28 de Maig de 2007, 21:02:34 pm »
Ara que ja coneixem els rivals, veieu factible superar aquest play-off amb l'equip que tenim, sabem com jugar el Sabadell, a casa fem molts gols, pero també tenim algunes "estones" tontes i ens han fet algúns gols per "despistes", el company Chemanez ens podria fer cinc centims de com veu el partit amb el Mallorca, ja que n'hà vist algún partit.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd