Autor Tema: PALAFRUGELL - CE. SABADELL  (Llegit 23258 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: PALAFRUGELL - CE. SABADELL
« Respondre #120 el: 05 de Maig de 2007, 21:42:37 pm »
Per vrty, kuants forererus hem anat?? Perque només he vist al Mark.

io tmb e anat :yes:
Ostres es k tu no se ki ets! :laugh: Bé, un petit error...

També donar la benvinguda a Jordi Sunyer, k avui he vist com entrava al camp del Palafrugell! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #121 el: 05 de Maig de 2007, 21:51:43 pm »
Simplement donar la benvinguda a en Jordi Sunyer al nostre fòrum i en la meva opinió el penal si que és rigurós, el podia pitar o no, el típic penal que et piten a favor i estàs d'acord i si és en contra et queixes de l'arbitratge.

P.D:  J. Gonzalvo ha sigut en 2 etapes entrenador del Terrassa....vulguis o no aquest home té simpatia pels veins, no vui ja entrar en el tema que si no l'agrada el Sabadell.....

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #122 el: 05 de Maig de 2007, 21:55:27 pm »
Ens hem creuat, Mendo?  :ejem :)

Eneko, jo no crec que el Jordi tingui simpatia pel Terrassa per això que dius... en les retransmissions del Terrassa dels últims partits, quan pitjor ha jugat, també ha estat molt crític! És com si preguntes a algú per les feines que ha tingut a la seva vida, necessàriament no has de tenir un record positiu de totes, no sé quin és el cas del Jordi en aquest sentit... però vaja, tot això per dir que no té mania a ningú!

J.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #123 el: 05 de Maig de 2007, 22:09:49 pm »
Jordi, aprofito el moment per fer-te una pregunteta, fareu algun partit dels play off de tercera?

Merci

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #124 el: 05 de Maig de 2007, 22:22:12 pm »

Eneko, encara no ho sabem. Un cop acabi la lliga, i se sàpiga qui s'ha classificat, s'ha de parlar amb els equips per determinar si accepten la presència de la tele, si no, si val però depèn de quina hora, si val però depèn d'a quin preu...

La teva pregunta em va molt bé per exposar una cosa, us miraré de contestar tot el que em demaneu però el que sí que no us puc contestar són preguntes sobre negociacions de drets, quantitats econòmiques, etc. perquè us puc assegurar que és un tema que no porto jo i del qual NO EN TINC NI IDEA... partits i prou. Us puc assegurar que ni tan sols sé que cobren exactament cadascun dels clubs de 2a. B pels drets d'aquesta temporada.

Gràcies!

J.

ferni20

• Visitant
« Respondre #125 el: 05 de Maig de 2007, 22:28:46 pm »
Jordi, aprofito el moment per fer-te una pregunteta, fareu algun partit dels play off de tercera?

Merci
ves donant idees tu....  :ostres :ostres només faltaria jornada económica a la nova creu alta + la tele, llavors si q seríem els d sempre en el PLAY OFF.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #126 el: 05 de Maig de 2007, 22:45:44 pm »
Bona nit Jordi! i un plaer tenir-te present en aquest forum..
Només volia indicar que jo he fet una crítica sobre en Jordi Gonzalvo qualifican't-lo d'egarenc. Bé, ho he dit pel seu passat com entrenador del Terrassa (suposo que algun sentiment favorable els hi deu tenir) però basicament pq durant el partit d'avui no ha parat de treure mèrits a la clarísima victòria del Sabadell.
NO ho se, crec que no venia al cas, davnt un marcador d'aquesta índole no es poden fer retrets, apart que crec que el penal era bastant clar, ***** si vols, pero clar, i això t'ho diu una persona que no es un gran seguidor del Sabadell, si ve vol que guanyi evidentment.
No vull entrar en polèmiques, simplent vull deixar constància de la meva opinió, x mi el Gonzalvo ha estat molt injust en els comentaris d'avui.
Reiter-ho les meves felicitacions a TV3 x donar el partit d'avui, personalment no puc seguir el Sabadell sempre i el fet que feu akestes retransmissions ajuden bastant als aficionats com jo.
una salutació coordial i espero verue't per aqui sovint!

ferni20

• Visitant
« Respondre #127 el: 05 de Maig de 2007, 22:47:33 pm »
Bona nit Jordi! i un plaer tenir-te present en aquest forum..
Només volia indicar que jo he fet una crítica sobre en Jordi Gonzalvo qualifican't-lo d'egarenc. Bé, ho he dit pel seu passat com entrenador del Terrassa (suposo que algun sentiment favorable els hi deu tenir) però basicament pq durant el partit d'avui no ha parat de treure mèrits a la clarísima victòria del Sabadell.
NO ho se, crec que no venia al cas, davnt un marcador d'aquesta índole no es poden fer retrets, apart que crec que el penal era bastant clar, ***** si vols, pero clar, i això t'ho diu una persona que no es un gran seguidor del Sabadell, si ve vol que guanyi evidentment.
No vull entrar en polèmiques, simplent vull deixar constància de la meva opinió, x mi el Gonzalvo ha estat molt injust en els comentaris d'avui.
Reiter-ho les meves felicitacions a TV3 x donar el partit d'avui, personalment no puc seguir el Sabadell sempre i el fet que feu akestes retransmissions ajuden bastant als aficionats com jo.
una salutació coordial i espero verue't per aqui sovint!

totalment d'acord amb el company Imaje  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:  :clap :clap :clap :clap

PD: ostres sembla La Meca aquest post jeje:

:oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:

abdel haisim hareniuaaaaaaaaaaaa aaaaaaa

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #128 el: 05 de Maig de 2007, 22:52:06 pm »
Ei... que tampoc vull que sigui la Meca això, al contrari! Salam alikum  :oooooo:

Bé, respecte al que dius, culé_imaje, és una opinió... evidentment no la puc compartir, i com he dit abans, crec que la conclusió de la retransmissió és que el Sabadell ha passat per sobre d'un Palafrugell ensorrat, que no hi havia res a dir, i que vist el seu partit en la globalitat, el penal difícilment hauria canviat el signe del partit.

Respecte als agraïments, no et deixis la FCF, ja que seva és la iniciativa dels partits del dissabte al migdia. Ells proposen i nosaltres hi anem.

Salutacions!

J.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #129 el: 05 de Maig de 2007, 22:54:42 pm »
hola jordi jo ja he parlat algun cop amb tu al futbolplus(aqui t'ho pasaras millor 8))

jo he escrit al descans que montero deia que la pilota li feia al jugador del palafrugell un mal bot i li va a la ma fins aqui d'acord.......pero el que es clarissim esque la pilota queda frenada al tocar la seva ma,per tant penal clar ***** pero clar,i tambe que cadascu veu les coses diferents pero els comentaris del gonzalvo tampoc m'han agradat,tot el partit treient merit al sabadell i dient que el palafrugell mereixia marcar 2-3 gols que el sabadell tenia efectivitat total(mentida) i per contra no deia res dels constants fores de joc que no eren,i de la clarissima i manifesta superioritat del sabadell

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #130 el: 05 de Maig de 2007, 23:02:59 pm »
Ei... que tampoc vull que sigui la Meca això, al contrari! Salam alikum  :oooooo:

Bé, respecte al que dius, culé_imaje, és una opinió... evidentment no la puc compartir, i com he dit abans, crec que la conclusió de la retransmissió és que el Sabadell ha passat per sobre d'un Palafrugell ensorrat, que no hi havia res a dir, i que vist el seu partit en la globalitat, el penal difícilment hauria canviat el signe del partit.

Respecte als agraïments, no et deixis la FCF, ja que seva és la iniciativa dels partits del dissabte al migdia. Ells proposen i nosaltres hi anem.

Salutacions!

J.

Bé, evidentment tothom té la seva opinió i tant de bo podem compartir-les setmana rera setmana..
Doncs també faig patent les meves felicitacions a la federació. Ja sé que logísticament no es possible pero algun dia m'agradaria veure partits de la 1a regional, ja que el poble on he viscut tota la vida juga allà, el palau solità i plegamans (líders, x cert). potser akest comentari estaria millor en el apartat FUTBOL però aprofitant que et tenim aquí  no volia deixar la oportunitat de comentar-ho.
Ara espero que els partit de play off també es puguin veure x el canal 33 (el que jugui el Sabadell fora x lo menys), ja que el que jugui cassa ja hi serem tots a la Nova Creu Alta per veure'l!!
Una salutació!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #131 el: 05 de Maig de 2007, 23:06:04 pm »
aprofito per dir que si feu algun partit del play-off que NO SIGUI DISSABTE AL MATI perque es un dia i horari dolentissim

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #132 el: 05 de Maig de 2007, 23:11:33 pm »
Hola Dagar, qui ets doncs...?  :no:

Bé, respecte al que dius comentar-te que el que exposes, en el sentit que el Sabadell ha tingut efectivitat màxima, crec que ha estat cert fins el 0 a 4, no pas a la segona meitat. Quasi cada arribada era un gol, en canvi al segon temps s'han fallat ocasions i el resultat podria haver estat més ampli. També et diré que almenys un gol el Palafrugell se'l mereixia, i fins i tot 2, pels mèrits que han fet. Insisteixo aquí que tingueu en compte que nosaltres veiem el partit des d'una òptica neutral, és a dir, hem de mirar de trobar els mèrits dels dos equips. Respecte al que comentes del Jordi, veig que tots esteu bastant d'acord, però jo només us puc dir que no hi ha cap intenció ofensiva en cap dels comentaris que fem.

I una altra cosa, crec (crec eh?, pel que he sentit per aquí) que si es fan partits de playoff no seran el dissabte al matí. Però això no us ho puc confirmar.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #133 el: 05 de Maig de 2007, 23:15:04 pm »
No, per favor al play.off no retransmitiu partits del Sabadell siusplau!! necessitem la Nova Creu Alta plena!!! si sería bo fer d'altres grups (el valencia per exemple, o l'aragones...)  :beer2  salut!!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #134 el: 05 de Maig de 2007, 23:18:43 pm »
I els de fora, Navarrog? No et dic que els fem però suposo que serien benvinguts per vosaltres no? Parles de partits del Sabadell "en general"...

D'altra banda, lògicament, per a la majoria del públic de TVC l'interès d'un partit de playoff d'un grup no català seria molt limitat! Estem amb els equips catalans!

J.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #135 el: 05 de Maig de 2007, 23:20:58 pm »
Hola Dagar, qui ets doncs...?  :no:

Bé, respecte al que dius comentar-te que el que exposes, en el sentit que el Sabadell ha tingut efectivitat màxima, crec que ha estat cert fins el 0 a 4, no pas a la segona meitat. Quasi cada arribada era un gol, en canvi al segon temps s'han fallat ocasions i el resultat podria haver estat més ampli. També et diré que almenys un gol el Palafrugell se'l mereixia, i fins i tot 2, pels mèrits que han fet. Insisteixo aquí que tingueu en compte que nosaltres veiem el partit des d'una òptica neutral, és a dir, hem de mirar de trobar els mèrits dels dos equips. Respecte al que comentes del Jordi, veig que tots esteu bastant d'acord, però jo només us puc dir que no hi ha cap intenció ofensiva en cap dels comentaris que fem.

I una altra cosa, crec (crec eh?, pel que he sentit per aquí) que si es fan partits de playoff no seran el dissabte al matí. Però això no us ho puc confirmar.

al foro futbolplus soc sabadell forever,que et vaig comentar el famos tema de les entrades de santboi,el que passa que ja no entro gaire,aixo que dius de la primera part d'acord,pero ja amb 1-5 1-6 seguir amb la mateixa cantarella no es normal,i jo crec que es mes la manera de dir-ho que el fet,ja que mes que un comentari tecnic del partit semblava un desitg :beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #136 el: 05 de Maig de 2007, 23:23:47 pm »
I els de fora, Navarrog? No et dic que els fem però suposo que serien benvinguts per vosaltres no? Parles de partits del Sabadell "en general"...

D'altra banda, lògicament, per a la majoria del públic de TVC l'interès d'un partit de playoff d'un grup no català seria molt limitat! Estem amb els equips catalans!

J.

a la pregunta que hem fas jordi et responc, la afició arlekinada té pensat anar allà on sigui si o si ... :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #137 el: 05 de Maig de 2007, 23:25:32 pm »

J.
els de fora tampoc que després ningú faria els desplaçaments. Interessa q siguin massius els desplaçaments de PLAY OFF. No em de mirar per nosaltres, em de mirar per l'equip i l'equip necessita recolçament tan a fora com a casa.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #138 el: 05 de Maig de 2007, 23:27:32 pm »

J.
els de fora tampoc que després ningú faria els desplaçaments. Interessa q siguin massius els desplaçaments de PLAY OFF.

si ens toca un canari extremeny o andalus masiu sera el seguiment si el fan per la tele,els de fora d'acord els de casa no

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #139 el: 05 de Maig de 2007, 23:35:54 pm »
Ah ok, Dagar!

Bé, respecte a la marea arlequinada, vagi on vagi... doncs endavant! Al cap i a la fi estem especulant, no sabem com anirà el tema del playoff, si hi haurà tele o no, però evidentment si és possible retransmetre l'ascens d'un equip català a nosaltres ens agradaria molt...

Ara bé, deixeu-me dir-vos que a vegades tinc una certa sensació, amb moltes aficions, que si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem... espero que aquest no sigui el cas!

J.