HOLA A TOTS!
Primer de tot em presento. Potser pel nick alguns ja em coneixereu del fòrum del FutbolPlus, l'únic en què fins ara m'havia registrat. Sóc el Jordi Sunyer, juntament amb el Jordi Gonzalvo i el Sergi Albert ens encarreguem de les retransmissions dels partits de 2a. A per avall al 33. Primer havia enviat un correu a l'amic adrysbd (ell és testimoni que "jo sóc jo") per fer-vos arribar un comentari però, tant per tant, com que és un moment, em registro al fòrum i llestos!
Primer de tot. Potser el Navarrog ja ho ha sentit a la retransmissió del Castilla- Màlaga perquè he fet la rectificació. Efectivament he comès una pífia "tremenda" en adjudicar-li a Iván Villanova només 1 gol aquesta temporada a la lliga. N'ha marcat 6. Simplement quan vaig transcriure la llista de golejadors em va "passar per ull" l'Ivan i no el vaig anotar... i d'aquí a pensar que no ha marcat era fàcil! A més, al monitor que teníem al camp del Palafrugell no teníem els rètols informàtics que veieu vosaltres a la pantalla, amb la qual cosa no he pogut rectificar... segur que els informàtics m'haguessin tret de l'error. Per tant, perquè quedi dit i escrit: VILLANOVA HA FET 6 GOLS. No m'ho tingueu en compte
Segona cosa, el tema del hat-trick... ja veieu que ha suscitat moltes discussions, ho deixarem aquí. Pel que sembla, originàriament el hat-trick eren tres gols seguits però la gent va començar a utilitzar-ho també per aplicar-ho a tres gols no seguits i així s'ha quedat. Ara, si Òscar Ollés no té la pilota del partit no és hat-trick, és la tradició associada amb fer-lo
Tercera cosa. Aquesta potser m'agradaria parlar-la personalment un dia amb tots vosaltres, a veure si és possible. Heu d'entendre que som TVC, Televisió de Catalunya. De Palafrugell, i de Sabadell, i de Reus, i de Figueres, i de Lleida, i de Barcelona. No podem fer una transmissió "pro" un equip. Per fer una transmissió arlequinada teniu els mites vivents del Sergi, l'Aleix i la Susana a Ràdio Sabadell. Us podem dir per experiència que molta gent se'ns queixa, quan fem transmissions d'equips catalans, que anem en contra dels dos. Sense anar més lluny; als fòrums del Terrassa ens han dit moltes vegades que fem "tufillo" a arlequinat! I ara algú de vosaltres ens qualifica d'egarencs... bé, si hem de fer cas a les normes de la professió, senyal que anem bé. Ara seriosament; puc estar d'acord o no amb moltes coses al voltant de la tele, però una que sí que defensaré "a mort" és que SOM DE TOTS i que no anem en contra de ningú. A més, responeu-me aquesta pregunta: QUIN MOTIU TINDRÍEM PER FER-HO?
Bé, crec que a grans trets és això, jo encara estic per aquí una estona, o sigui que qualsevol cosa que vulgueu comentar us la puc anar responent entre feineta i feineta.
Una abraçada a tots i molta sort!
Jordi S.