Ah ok, Dagar!
Bé, respecte a la marea arlequinada, vagi on vagi... doncs endavant! Al cap i a la fi estem especulant, no sabem com anirà el tema del playoff, si hi haurà tele o no, però evidentment si és possible retransmetre l'ascens d'un equip català a nosaltres ens agradaria molt...
Ara bé, deixeu-me dir-vos que a vegades tinc una certa sensació, amb moltes aficions, que si fem, perquè fem, i si no fem, perquè no fem... espero que aquest no sigui el cas!
J.
jordi, respecte això que has possat en el últim parràgraf et donaré els motius pels quals no m'agradaria q donguessin els partits del Sabadell del PLAY OFF, ni per tv3 ni per cap canal.
Sabadell és una ciutat on apart d'anar al futbol hi ha molta diversitat de coses per a passar l'estona: bars, cinemes, discoteques, bolera,teatre.... i on per desgracia doncs dels 200 mil i pico habitants que hi ha doncs menys del 10% de població ( 2000 aficionats) acostumen a anar a la Nova Creu Alta jornada rere jornada.
El PLAY OFF es jugarà durant el mes de juny, mes en que comença a fer bastanta calor, les platges s'omplen, la gent surt més fora els caps de setmana, etc... apart d tot això la directiva té pensat fer almeys per a la primera eliminatoria del PLAY OFF una jornada económica on tan socis com no socis passarien per taquilla.
Si dsp de tantes "contres" a més a més li sumes la possibilitat de que el partit sigui retransmés pel canal 33, ja em diràs quins aficionats q no siguin socis i q no siguin habituals a la NCA vols que vinguin en una ciutat com la nostra, en el mes de juny i donant el partit per la tele?
Està clar q la NCA tindria un bon aspecte encara q donguin el partit per la tele hi hagi jornada económica pero q dubto molt q passessin dels 5 mil aficionats poguent esser uns 8 o 9 mil. És una proporció gran la d gent q es quedaria a casa o de cap d setmana i veuria el partit per la tele igualment, és per això q no vull q donguin cap partit del SAbadell per la tele.
I sobre els partits d fora d casa, a mi i molts particularment ens aniria molt bé poder-lo veure en directe pel c33 pero q llavors ja ens podriem oblidar de desplaçaments massius per enlloc on anem al PLAY OFF i això és una cosa q o notarien molt els jugadors, no és el mateix jugar a fora amb 3000 aficionats en contra i 20 del Sabadell, que jugar a fora amb 3000 aficionats en contra i 200 o 300 persones desplaçades a Pamplona o Navarra o on sigui ( weno si és més aprop potser serien 500 o més les que i anessin) q es farien notar moltíssim i donaria un colorido arlekinat increible per pocs q fossin.
Tal com he dit anteriorment, em d mirar per l'equip i no per nosaltres, hi ha mi potser m'aniria molt bé veure un partit d anada o d tornada del PLAY OFF nostre a casa assegut davant la tele amb un wisky al costat pero q a l'equip li interessa més q vinguin aficionats juguem on juguem, és com estan acostumats tota la temporada i no s'els pot fallar ( i qui sap, si és un desplaáment no massa llunyà doncs jo mateix tmb i aniria potser).
Crec q a quedat clar el perq no vull la tele en els nostres partits d PLAY OFF, no t'ho prenguis malament, pero ens juguem molt com per a donar el plaer a tot Catalunya d veure el PLAY OFF del Sabadell desde casona.