Hool_Arlekinat,
Com diu la dita, l'infern és ple de bones intencions... i, malauradament, les categories no professionals del futbol català estan plenes d'equips històrics. Sé que això dol, però malauradament les categories estan fetes per alguna cosa. Què hi feia el Blanes a Primera Territorial, després de tantes i tantes temporades a Tercera? I el Lloret? I l'Igualada, què hi ha fet tant temps a Preferent? Sé que no són casos comparables, però espero que m'entenguis. Dit d'una altra manera, des d'una òptica "arlequinada"; si el Terrassa baixés a Tercera, tindria el mateix tractament que ara té el Sabadell. Penseu que som Televisió de Catalunya (no d'uns quants), i la manera més "neutral" de prestar atenció a un equip és basant-nos en la seva categoria, mal que pugui pesar pel tema històric. Basar-nos en el tema històric provocaria molts malentesos, segurament.
Les dues últimes qüestions em van de perles per aclarir conceptes. El tema de les seccions: a principi de temporada, la veritat és que l'equip no les teníem totes sobre si havent perdut els equips catalans a Segona podríem cobrir bé els 25 minuts de programa. Insisteixo que no fem tot el que volem, sinó el que podem (les càmeres no són infinites, a mi també m'agradaria cobrir tots els partits de Tercera). En aquest sentit ens va sortir la idea de destacar detalls dels partits de 2a B, o fins i tot de Tercera. A mesura que van anar avançant els programes, però, vam veure que cobríem perfectament, i a vegades ens trobàvem fins i tot que els "clips" (així els anomenàvem) els havíem de "saltar" (no passar-los) perquè si no se'ns disparava el temps del programa. Per això, des de novembre més o menys, tot el que volem destacar dels partits surt dins dels vídeos.
En aquest sentit, ara que em ve a la memòria, espero que tingueu oblidat ja l'incident de Manresa, que (ara que hi som) també té una explicació. Si el càmera s'hagués quedat a dalt de la tribuna, com en altres partits, possiblement ni hagués sortit res o s'hagués esmentat de passada. En aquest cas, però, en veure que hi havia "follon", el càmera va decidir baixar "aparell en mà". Per acabar-ho de rematar, el "personatge" que va llançar la llauna no va tenir pitjor acudit que posar-se, tot i que d'esquena, JUST DAVANT DE LA CÀMERA, de manera que es veu perfectament en les imatges una mà que s'aixeca amb una llauna, la llança i aquesta impacta al cap del cap de premsa del Manresa. Gairebé en primer pla. Sento dir-ho, però és que ens ho va donar mastegat. En el partit de tornada, vam creure que valia la pena passar en el programa el "desgreuge" que vau fer a la NCA envers el cap de premsa del Manresa.
Sobre l'última cosa que em dius, és que estic radicalment d'acord en tu. És a dir, nosaltres som la televisió de tots els equips catalans. No aspirem a ser la televisió referència del Sabadell, perquè no podem. Ni la del Terrassa, ni la del Figueres, ni la del Reus, per dir alguns equips. Tenim un programa setmanal de 25 minuts per parlar de tots els equips catalans de 2a B per avall; en canvi, existeixen moltes televisions locals que poden dedicar programes d'una hora a l'equip de la seva ciutat, i aquesta és la seva funció. Nosaltres només podem donar una visió general de la jornada. És a dir, en el vostre cas, com a seguidors del CES, el "vostre" programa és l'Arlequinat, i el FutbolCat és un complement per conèixer com ha anat la jornada en general, la resta de partits, classificació, etc., i fins i tot fer una ullada a la resta del futbol català. Però això no vol dir que el CES no hagi de sortir al FutbolCat. Ha de sortir, com tots els equips catalans de 2a B per avall, però el temps que li podem donar és limitat.
Després de tot el rotllo, espero haver-me explicat.