Autor Tema: PALAFRUGELL - CE. SABADELL  (Llegit 23253 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: PALAFRUGELL - CE. SABADELL
« Respondre #160 el: 07 de Maig de 2007, 01:17:45 am »
Bueno de fet alguns del forum miren malament a alguns altres pq a part del sabadell tb simpatitzen amb algun gran...  :ejem

i alguns en fan pancartes i tot jejejejje

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #161 el: 07 de Maig de 2007, 01:30:51 am »
No volguem girar la truita, que els més mal vistos som els que hem de rebre allò del:

"Está bien que seas del Sabadell, pero a parte, de qué equipo de primera eres?"

Com si fos una obligació ser-ho!!  ;D

(Evidentment contesto que el Sabadell, que per alguna cosa hem estat 14 anys  :tongue3:)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #162 el: 07 de Maig de 2007, 01:36:21 am »
birri lianteeeeeee  :laugh:

Benvingut al foro Jordi S., poc a poc t'aniras enganxant al sabadell  :laugh: :xin-xin
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #163 el: 07 de Maig de 2007, 18:37:00 pm »

(Ara m'agradaria que l'històric forero xac també pugués dir-hi la seva, amb molta més autoritat que jo, és clar, en aquesta qüestió).

Correcte. Ara fa temps que no diu res -imagino que la seva feina li treu tot el temps-, però sempre dóna grans iniciatives i diu el que pensa. Ja sigui a la tele, a la ràdio o a on sigui.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #164 el: 07 de Maig de 2007, 23:18:17 pm »
Doncs ja està! No era tan difícil eh... :anims

Per cert que avui hem perdut amb el Canovelles 1-0 i tornem a caure de la zona de promoció, però bé, com canteu vosaltres, "a primera (catalana) Guíxols, a Preferent Guíxols, a Regional Guíxols..." :D

Sincerament crec que és IMPRESCINDIBLE que tothom tingui com a primer equip preferit el del seu poble o ciutat, sigui un històric com el Sabadell o un equip més modest com el Guíxols (tot i que fundat el 1914 eh!!!) :beer2

:ok

Totalment d´acord, Jordi.  Els equips locals sempre han de tenir prioritat a les preferències.  I sobretot dintre de Catalunya seria molt necessari que això fos així, per raons òbvies.

Una salutació
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #165 el: 07 de Maig de 2007, 23:58:04 pm »
Ara sembla ke la cosa s'arregla , po durant el post s'han confós coses i s'ha atacat massa al noi akest de TV3  , kom si fos el responsable  de tot . Aki el problema i lo ke ens crema d debò als arlekinats i a tot seguidor d¡ekip ke no sigui el Barça ( o el Madrid) es la mentalitat ke sempre hi ha hagut a Catalunya  , i per tant a TV3  , sobre el futbol.
El Jordi ha dit , amb tota la bona fe i amb encert , ke tothom hauria de ser de l'ekip del seu poble o ciutat , això seria genial en un món ideal , però estem a Catalunya  , aki el Barça enlluerna a tothom  i es perden els valors i el romanticisme del futbol anglés. Es per això ke al camp del Guixols no hi haura mai més de 300 espectadors (pares , avis del poble etc..)  , i aixi a tot arreu... Menys a llocs kom Sabadell o Tarragona , on tenim veritable afició  , ja sigui per història o pel ke sigui , i vulguis  o no , ens fa vergonya ke apareguem al mateix nivell i en el mateix programa ke el Salt , el Pomar o els juvenils del Barça.
Un tema apart es JOrdi Gonzalvo , tot el prestigi ke li donava kom entrenador s'en va a norris darrerament kom analista , pk deunido les perles que deixa anar. Entenc que s'hagi d¡intentar mantenir amb tensió a l'audiencia , po dir ke el Palafrugell ha de buscar un gol ke el pugui ficar en el partit amb 0-4 deunido... En fi , no se si serà per antipatia arlekinada o per poca idea...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #166 el: 08 de Maig de 2007, 00:20:14 am »
el que esta clarisim esque el penal era penal i el jugador fa intencio de tocar la pilota amb la ma... aixo es evident i cualsevol ho veu...

Jo crec que el gonzalvo no esque sigui del terrasa esque es mol mal comentarista, i primer va dir que no era voluntaria, i despres al veur ela repetecio en lloc de dir que si que es voluntaria continua dient que no per a quedar be...

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #167 el: 08 de Maig de 2007, 00:26:45 am »
Hola nois,

No puc estar d'acord per res amb el que diu el Hool_Arlekinat sobre la "vergonya" que li fa com a seguidor del Sabadell aparèixer al mateix programa que el Salt, el Pomar o els juvenils del Barça. A l'equip que fem el programa se'ns encarrega de fer un programa sobre el futbol català, de 2a A (2a B aquest any) per avall, i nosaltres és el que fem. Penseu que hi ha molts clubs que també tenen dret al seu "minut de glòria", i si no surten en el nostre programa no sortiran enlloc. I encara els que ens deixem que mereixerien sortir a la tele. L'any passat, sense anar més lluny, vam treure el Can Llong pel tema de la pel·lícula... "Sin Fin", crec que es deia? Bé, doncs, i per què no? Ara bé, dir també que la solució perquè el Sabadell no surti més al FutbolCat i surti al Gol a Gol no la tinc jo... la té el mateix Sabadell!!!  :bola

Entenc que sobre el tema de l'afició planteges un problema molt més de fons, si és qüestió del país. Aquí jo ja no hi puc entrar. I per cert, en l'últim partit a casa (Guíxols- San Cristóbal) la xifra oficial va ser de 672 espectadors  :visca

Veig que continueu amb el tema Gonzalvo, en fi, deixem-ho córrer... no té CAP antipatia cap a ningú (bé, sí, cap a l'àrbitre del Badalona- Vila Joiosa d'ahir que el va fer fora de la caseta quan li volia demanar l'edat i els anys a la categoria, ja ho vam dir a la transmissió  :Paletas:) i si en alguna cosa hem de rectificar, ho fem sempre!

J.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #168 el: 08 de Maig de 2007, 17:28:31 pm »
Jordi, t'agraeixo molt que escriguis aquí i aprofitaré per fer-te 2 preguntes que tenen a veure amb el perquè no segueixo gaire el vostre programa ni el Gol a Gol.

1. Si dius que al mateix programa veus normal parlar del Salt, el Pomar o els juvenils del Barça (seguint l'exemple del company Hool_Arlekinat i que has contestat tu mateix), veuries normal parlar en un mateix programa del Castelló, Mallorca, Salamanca i "el Salt, el Pomar o els juvenils del Barça"??

2. Per quin motiu quan el Sabadell fa desplaçar 600 persones a qualsevol camp aquesta temporada, la majoria de vegades als resums no dieu res i no surten imatges de l'afició (la majoria de vegades), i per contra, quan es tracta d'un autocar de seguidors del Terrassa al Mini o algun altre camp sí que en parleu de la seva afició desplaçada??

I aprofitant, una tercera qüestió sobre Gol a Gol aquest cop:

3. Per què quan un equip com el Nàstic, que després de 50 anys (o més) torna a primera divisió espanyola, TV3 el dedica menys temps al Gol a Gol que l'any passat al Futbol CAT ???
Honor al Sabadell

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #169 el: 08 de Maig de 2007, 19:14:24 pm »
si en el futbolcat d´aquesta manera ensenyen l´aficio del terrasssa i van dir que s´havien desplaçat amb gran nombre. Si els van posar un autocar i e eren uns 50 o com maxim 80. Quin riure que fan. Si nosaltres estiguesim a la seva situacio segur que erem almenys el triple

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #170 el: 08 de Maig de 2007, 20:37:25 pm »
si en el futbolcat d´aquesta manera ensenyen l´aficio del terrasssa i van dir que s´havien desplaçat amb gran nombre. Si els van posar un autocar i e eren uns 50 o com maxim 80. Quin riure que fan. Si nosaltres estiguesim a la seva situacio segur que erem almenys el triple
Hicks, ja vam ser el triple en aquest desplaçament a Palafrugell després d'una derrota a casa i a Tercera.

Ah, Jordi, es clar que m'ho han hagut de dir perquè jo no puc veure la tele i estar al camp Palafrugell a la vegada. Clar que això potser seria lo normal per qualsevol supporter català de pa sucat amb oli.
Honor al Sabadell

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #171 el: 11 de Maig de 2007, 15:30:14 pm »
Hola companys,

Perdoneu el retard en la resposta però em fixava més en el post obert a la secció de futbol.

Sobre el que pregunta Grimber, no entenc la primera pregunta. Que jo sàpiga el Salamanca no és un equip català. Potser no em vaig expressar jo, és a dir, el FutbolCat intenta parlar de tot el futbol català en la mesura de les nostres possibilitats, amb especial atenció als equips de 2a B i donant el que podem (no el que volem) de 3a, però sense perdre de vista els altres equips. Francament, no entenc què pinten aquí el Castelló o el Mallorca, si m'ho pots aclarir t'ho agrairé perquè no hi arribo.

Respecte a la segona pregunta de Grimber, és evident que si, com tu confesses, no segueixes el FutbolCat ni el GolaGol, segurament no deus haver escoltat les moltes vegades que hem esmentat la "marea arlequinada" en els desplaçaments del Sabadell aquesta temporada i han sortit imatges de l'afició. Últim exemple: Blanes. I també recordo Gavà. Els vídeos són clars en aquest sentit.

I respecte a la tercera pregunta... això no ho decideixo jo, ni ningú del FutbolCat! Aquí sí que no et puc respondre.

A disposar!

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #172 el: 11 de Maig de 2007, 15:43:49 pm »
home jordi si veus el gol a gol (cosa que cada setmana evito mes) et donaras compte de que el que diu el grimber es veritat,com pot ser que estigui el nastic a primera i li donin menys temps que l'any passat al futbol cat?

el gol a gol que li posin el nom de barça a barça i tots contents(i jo simpatitzo amb el  barça)

jordi teniu les audiencies de quant el gol a gol era aixo un resum de la jornada,i ara que es un resum del barça i  punto? perque es insoportable

PER CERT RES COM LA SEXTA PER VEURE ELS RESUMS DE TOTS TORNO A REPETIR TOTS ELS PARTITS DE LA JORNADA,i no de quin color porta el ronaldinho els calcotets o si el eto'o va a vilafranca a parlar d'un cotxe nou per la seva fundacio
« Darrera modificació: 11 de Maig de 2007, 15:55:55 pm per dagar »

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #173 el: 11 de Maig de 2007, 16:19:07 pm »

Dagar, jo he dit que amb el Gol a Gol no hi puc entrar, no és el meu programa i per tant no puc donar explicacions. En cap moment he negat el que dieu, tampoc ho confirmo (ni confirma ni desmiente), simplement que qualsevol cosa referent al GaG les explicacions les hauríeu de demanar a ells. Jo puc respondre pel FutbolCat.

J.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #174 el: 11 de Maig de 2007, 16:28:20 pm »

Dagar, jo he dit que amb el Gol a Gol no hi puc entrar, no és el meu programa i per tant no puc donar explicacions. En cap moment he negat el que dieu, tampoc ho confirmo (ni confirma ni desmiente), simplement que qualsevol cosa referent al GaG les explicacions les hauríeu de demanar a ells. Jo puc respondre pel FutbolCat.

J.

jordi ja s'enten que deia en torn a tvc en general,no al programa futbolcat en concret,tambe li dic al grimber en contra que el resum del sabadell-reus comencava amb un..nomes el sabadell pot portar 5.000 espectadors a un partit de tercera divisio

ferni20

• Visitant
« Respondre #175 el: 11 de Maig de 2007, 18:16:02 pm »
home jordi si veus el gol a gol (cosa que cada setmana evito mes) et donaras compte de que el que diu el grimber es veritat,com pot ser que estigui el nastic a primera i li donin menys temps que l'any passat al futbol cat?

el gol a gol que li posin el nom de barça a barça i tots contents(i jo simpatitzo amb el  barça)

jordi teniu les audiencies de quant el gol a gol era aixo un resum de la jornada,i ara que es un resum del barça i  punto? perque es insoportable

PER CERT RES COM LA SEXTA PER VEURE ELS RESUMS DE TOTS TORNO A REPETIR TOTS ELS PARTITS DE LA JORNADA,i no de quin color porta el ronaldinho els calcotets o si el eto'o va a vilafranca a parlar d'un cotxe nou per la seva fundacio

COMO TE GUSTA EL FUTBOL SALINASSSSSSSSSSSS QUE BAAAAAAAAAAARBARO!!! jeje
Molt d'acord amb tu aquesta vegada Dagar tan amb lo de Gol a Gol com que no hi ha res com la sexta per veure tots els resums.

• Jugador Prof.
« Respondre #176 el: 11 de Maig de 2007, 18:45:09 pm »
A vere Jordi , la pregunta de Grimber sta clar amb kina intenció sta feta.La idea es ke Salamanca , Mallorca etc són ekips amb el mateix historial  , estadi més o menys  i afició ke nosaltres , i ke fora de Catalunya la gent ens tracta kom a ekip historic del nivell d'akests mencionats , i en canvi , a Catalunya la filosofia ke hi ha es la d ficar a ekips kom el Sabadell al mateix nivell ke prats , guixols , pomars etc... entens?
Per això segurament  , lo d relacionar els temes i saber ke contestaves...

• Jugador Prof.
« Respondre #177 el: 11 de Maig de 2007, 18:50:50 pm »
I sobre lo d la "marea arlekinada" , has mencionat els uniks cops precissament ke s'ha dit alguna cosa. El tema debia anar pel fet d ke akest any s'ha creat una apartat kom destacant una afició , i en akest apartat sempre heu destacat coses simples kom montar un autocar al Mini o ke el camp del Figueres arriba a 1.000 espectadors pk els d Miaapuesta conviden a dinar a la gent ke i vagi , i en canvi , de l'afició del Sabadell (potser donant-tho ja per fet) no destaqueu mai , només un simple comentari enmig del curt resum dels partits ke feu.

Malgrat les polèmiques , espero ke segueixis entrant i puguis dialogar amb total normalitat kom un usuari més. Salut

• Jugador Prof.
« Respondre #178 el: 11 de Maig de 2007, 19:04:17 pm »
Ah  , per cert Jordi , jo mai he dit ke Pomar o Salt no hagin de sortir al programa , al contrari , la unica gracia de Futbol Cat es precissament els reportatges o croniqués sobre akest futbol modest. Precissament , som nosaltres  els que em referia ke no hauriem de sortir en akest programa . A mi i a la majoria d¡arlequinats ens serveix d ben poc a nivell informatiu el resum de dos minuts del partit del Sabadell . Amb Diari Sabadell , Radio Sabadell , i sobretot l'Arlequinat estem ben servits.

De totes formes , el Futbol Cat sta b kuan parla de Tercera cap avall , i kom més avall millor. En un pais normal , els ekips de tercera cap amunt sortirien al Gol a Gol , enlloc de ser un "empatx" culé.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #179 el: 11 de Maig de 2007, 19:25:03 pm »

Hool_Arlekinat,

Com diu la dita, l'infern és ple de bones intencions... i, malauradament, les categories no professionals del futbol català estan plenes d'equips històrics. Sé que això dol, però malauradament les categories estan fetes per alguna cosa. Què hi feia el Blanes a Primera Territorial, després de tantes i tantes temporades a Tercera? I el Lloret? I l'Igualada, què hi ha fet tant temps a Preferent? Sé que no són casos comparables, però espero que m'entenguis. Dit d'una altra manera, des d'una òptica "arlequinada"; si el Terrassa baixés a Tercera, tindria el mateix tractament que ara té el Sabadell. Penseu que som Televisió de Catalunya (no d'uns quants), i la manera més "neutral" de prestar atenció a un equip és basant-nos en la seva categoria, mal que pugui pesar pel tema històric. Basar-nos en el tema històric provocaria molts malentesos, segurament.

Les dues últimes qüestions em van de perles per aclarir conceptes. El tema de les seccions: a principi de temporada, la veritat és que l'equip no les teníem totes sobre si havent perdut els equips catalans a Segona podríem cobrir bé els 25 minuts de programa. Insisteixo que no fem tot el que volem, sinó el que podem (les càmeres no són infinites, a mi també m'agradaria cobrir tots els partits de Tercera). En aquest sentit ens va sortir la idea de destacar detalls dels partits de 2a B, o fins i tot de Tercera. A mesura que van anar avançant els programes, però, vam veure que cobríem perfectament, i a vegades ens trobàvem fins i tot que els "clips" (així els anomenàvem) els havíem de "saltar" (no passar-los) perquè si no se'ns disparava el temps del programa. Per això, des de novembre més o menys, tot el que volem destacar dels partits surt dins dels vídeos.

En aquest sentit, ara que em ve a la memòria, espero que tingueu oblidat ja l'incident de Manresa, que (ara que hi som) també té una explicació. Si el càmera s'hagués quedat a dalt de la tribuna, com en altres partits, possiblement ni hagués sortit res o s'hagués esmentat de passada. En aquest cas, però, en veure que hi havia "follon", el càmera va decidir baixar "aparell en mà". Per acabar-ho de rematar, el "personatge" que va llançar la llauna no va tenir pitjor acudit que posar-se, tot i que d'esquena, JUST DAVANT DE LA CÀMERA, de manera que es veu perfectament en les imatges una mà que s'aixeca amb una llauna, la llança i aquesta impacta al cap del cap de premsa del Manresa. Gairebé en primer pla. Sento dir-ho, però és que ens ho va donar mastegat. En el partit de tornada, vam creure que valia la pena passar en el programa el "desgreuge" que vau fer a la NCA envers el cap de premsa del Manresa.

Sobre l'última cosa que em dius, és que estic radicalment d'acord en tu. És a dir, nosaltres som la televisió de tots els equips catalans. No aspirem a ser la televisió referència del Sabadell, perquè no podem. Ni la del Terrassa, ni la del Figueres, ni la del Reus, per dir alguns equips. Tenim un programa setmanal de 25 minuts per parlar de tots els equips catalans de 2a B per avall; en canvi, existeixen moltes televisions locals que poden dedicar programes d'una hora a l'equip de la seva ciutat, i aquesta és la seva funció. Nosaltres només podem donar una visió general de la jornada. És a dir, en el vostre cas, com a seguidors del CES, el "vostre" programa és l'Arlequinat, i el FutbolCat és un complement per conèixer com ha anat la jornada en general, la resta de partits, classificació, etc., i fins i tot fer una ullada a la resta del futbol català. Però això no vol dir que el CES no hagi de sortir al FutbolCat. Ha de sortir, com tots els equips catalans de 2a B per avall, però el temps que li podem donar és limitat.

Després de tot el rotllo, espero haver-me explicat.