Autor Tema: QUE VA PASSAR AHIR AMB LA MEGAFONIA?  (Llegit 2239 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
QUE VA PASSAR AHIR AMB LA MEGAFONIA?
« el: 30 de Abril de 2007, 14:43:08 pm »
Ahir durant tota la segona meitat la megafonia de l'estadi no va sonar en els cambis dels jugadors.. que va passar? q estaven tots de pont? o és que estava espatllada?
A la primera meitat si q funcionava pero la veu no era la de sempre.
Nose, crec q s'han de mirar d'evitar aquests errors en cas de que sigui per falta d personal, és q donem una imatge bastant trista amb un camp com el nostre i sense megafonia.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: QUE VA PASSAR AHIR AMB LA MEGAFONIA?
« Respondre #1 el: 30 de Abril de 2007, 14:44:24 pm »
estaria cabrejat com tots després del gol del Girona i passaria de dir res mes jeje
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 30 de Abril de 2007, 14:52:04 pm »
estaria cabrejat com tots després del gol del Girona i passaria de dir res mes jeje

Jo és q si no diuen res no m'entero d res, de cop a la segona meitat vaig veure pel camp al Villanova i una mica més tard al Juanje pero q ni se quan els van cambiar ni per a qui.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #3 el: 30 de Abril de 2007, 15:04:46 pm »
suposo que no els hi funcionaria, el Villanova va sortir just abans de començar la segona part, perque just li estava dient a un amic, ara hauria de sortir el Villanova pero JA!! i el vem veure a la banda preparat per entrar, no se jo les substitucions del Sabadell si em vaig enterar en el seu moment encara que no ho diguessin pero vaja que s'haurien de dir  :xin-xin

PD- durant el descans encara funcionava, que van anunciar lo del sopar amb sandro rosell i el desplaçament a Palafrugell (que epr cert van dir que l'autocar sortiria diumenge en contes de dissabte xD)
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 30 de Abril de 2007, 16:52:56 pm »
Jo, per les informacions que em van arribar, la Dolors, actual 'speaker' de l'equip es trobava malament, i no va venir a treballar.

Crec que l'alineació la va llegir un dels nois d'oficines, però després, els canvis... no sé perquè no els van anunciar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #5 el: 30 de Abril de 2007, 18:36:35 pm »
Hola, soc la Dolors, la speaker, es veritat que ahir no hi era, ni tampoc al partit del Reus. Estic malalta desde fa sis setmanes i segurament acabaran operant-me. Espero entengueu la meva absencia i no us enfadeu amb el noi d´ahir, jo, no el conec, pero penseu que no es facil posar-se davant un micro. Tingueu una mica de paciencia si us plau i vull que sapigueu que ahir durant el partit em vaig fer un fart de plorar de la impotencia de no poguer estar a l´estadi. Un peto a tots els foreros i un fort SEMPRE ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Fins molt aviat. :scut

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 30 de Abril de 2007, 18:43:07 pm »
Hola, soc la Dolors, la speaker, es veritat que ahir no hi era, ni tampoc al partit del Reus. Estic malalta desde fa sis setmanes i segurament acabaran operant-me. Espero entengueu la meva absencia i no us enfadeu amb el noi d´ahir, jo, no el conec, pero penseu que no es facil posar-se davant un micro. Tingueu una mica de paciencia si us plau i vull que sapigueu que ahir durant el partit em vaig fer un fart de plorar de la impotencia de no poguer estar a l´estadi. Un peto a tots els foreros i un fort SEMPRE ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Fins molt aviat. :scut

Espero k no sigui res i aviat et poguem sentir per megafonia, sera una bona señal  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 30 de Abril de 2007, 18:54:03 pm »
recuperat lo aviat possible  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 30 de Abril de 2007, 19:02:19 pm »
Bona sort Dolors i esperem tornar-te a sentir per megafonia :ok
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #9 el: 30 de Abril de 2007, 20:28:34 pm »
Que et milloris el mes aviat possible Dolors :icon_exclaim:
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 30 de Abril de 2007, 20:38:01 pm »

primerament dir-te que et recuperis el més aviat possible Dolors, això és el més important ara per ara.
Jo paciencia en tinc, i al noi d'ahir no el critico pas, simplement em queixo de que durant una segona meitat d'un partit d lliga un equip com el nostre no pugui tenir ni hagi buscat a ningú per a substituir al Speaker de la NCA.
Simplement s'han d narrar els cambis q es produeixen no fer pas cap discurs, ja et dic no critico al noi, ara que tan costa trobar algú q vulgui fer akesta feina durant unes setmanes per a substituir-te?

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #11 el: 01 de Maig de 2007, 03:29:11 am »
Que et milloris Dolors que t'hem de sentir molts anys en el nostre estadi   :ok
28-05-2011 - Eibar -

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #12 el: 01 de Maig de 2007, 10:05:18 am »
Recuperat lo mes rapid possible per estar fent d'speaker per l'estadi que molts t'estimem  com a speaker i persona  :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 04 de Maig de 2007, 16:03:33 pm »

Doncs esperem que et recuperis el més aviat possible. De tot cor.

Endavant  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

joseph

• Visitant
« Respondre #14 el: 04 de Maig de 2007, 16:23:06 pm »
QUE ET MILLORIS MOLT AVIAT, VOLEM SENTIR LES ALINEACIONS DE LA TEVA VEU , LA TEMPORADA QUE TORNAREM A SEGONA B.

:hurra

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #15 el: 05 de Maig de 2007, 21:08:47 pm »
dolors wapetona,que et milloris!!!!

un petonas!! :-*
SOM DE 2a A!!

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #16 el: 13 de Maig de 2007, 22:44:55 pm »
Hola, aquesta tarda he tornat al camp, encara no estic recuperada, potser m´operen dijous, pero em trobo molt millor. Us vull agrair de tot cor a tots (foreros, aficionats... en definitiva, gent del C. E.),  les mostres d´afecte que heu tingut amb mi. A molts de vosaltres no us coneixia pero creieu-me que ha estat un plaer, de veritat.  :beer2 Mil gracies. Un peto a tots.    SEMPRE ENDAVANT SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut

joseph

• Visitant
« Respondre #17 el: 15 de Maig de 2007, 20:09:51 pm »
Doncs aixi es, ahir vaig poder trobarte quan et dirigies a la Tribuna, i ja en vas comentar que pot-ser tindries que operarte el dijous, espero que no faltis gaires partits, pues com vam comentar, tots els partits que no vas vindra  es va fer llufa.( gava, girona I reus).

Lo dit a millorarte que es lo primer.     

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #18 el: 22 de Maig de 2007, 12:49:31 pm »
Hola nois, soc la Dolors. Al final dijous no em vaig escapar del quirofan. El proper partit tambe fallare, pero el cor el tindre a la Creu Alta. Espero tornar ben aviat. Una abraçada ben forta a tots. I recordeu...... si no ens veiem al play off, ens retrobarem a segona. SEMPRE ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡¡ :ok :scut

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #19 el: 22 de Maig de 2007, 13:10:16 pm »
Dolors, ànims, recupera't aviat, ... y a ver si te podemos ver celebrando el ascenso a finales de junio en el Castellet, pero esta vez que no haya tongo si hay concurso y gane yo si puede ser   :tongue3:  ( Es broma )   Lo dicho, que te recuperes pronto y que volvamos e oir pronto tu voz ya en 2a B...      :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma