Autor Tema: El Sant Andreu segueix els passos del Sabadell  (Llegit 3538 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
Re: El Sant Andreu segueix els passos del Sabadell
« Respondre #20 el: 28 de Maig de 2007, 19:42:15 pm »
animo fanatic sta el año que biene volvereis a  2b un saludo :clap2 :clap2
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2007, 14:53:42 pm »
DESDE SABADELL ANIMS ALS SEGUIDORS DEL SANT ANDREU ES DUR CAURE A TERCERA DIVISIO :bigcry:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 30 de Maig de 2007, 17:05:39 pm »
Que un equip com el Sant Andreu hagi seguit les nostres passes, em sap molt de greu :plora. Espero que la propera temporada recuperin la categoria perduda. Ànims :icon_exclaim: :anims
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #23 el: 01 de Juny de 2007, 22:37:10 pm »
Gràcies a tots pels ànims!

La veritat és que això ja es veia venir, hem comès els mateixos errors que el Sabadell l'any passat i el Girona fa dos, i l'any que ve segur que algun altre equip voldrà anar de llest i acabarà a Tercera.

Baixar a Tercera és dur, però pitjor és la sensació que té ara mateix el soci del Sant Andreu. Ens volen fer fora del Narcís Sala, Joan Gaspart té literalment segrestat el club (alhora que passa completament del Sant Andreu), i Jaume Creixell (principal culpable del descens) encara continua xulejant i té la intenció de planificar la temporada vinent, en comptes de dimitir que és el que hauria d'haver fet fa moooolt de temps.

I no parlem del fill de p*** del Rodri. L'altre dia a La Vila Joiosa, mitja hora després de consumar-se el descens, va AMENAÇAR DE MORT a un amic meu, ho vaig veure amb els meus propis ulls.

Bé, aquest diumenge potser vaig a la Nova Creu Alta, espero no haver de tornar-hi l'any vinent! Molta sort!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #24 el: 01 de Juny de 2007, 22:45:57 pm »
moltas gracies fanatic. Es molt dur aixo de baixar a tercera espero que sortiu l'any vinent el que intentem fer nosaltres ara. Mira que aquest any heu estat en posició de play-off i tot però bueno fanatic anims i que nomes estigueu un any a tercera.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #25 el: 01 de Juny de 2007, 23:05:12 pm »
Gràcies a tots pels ànims!

La veritat és que això ja es veia venir, hem comès els mateixos errors que el Sabadell l'any passat i el Girona fa dos, i l'any que ve segur que algun altre equip voldrà anar de llest i acabarà a Tercera.

Baixar a Tercera és dur, però pitjor és la sensació que té ara mateix el soci del Sant Andreu. Ens volen fer fora del Narcís Sala, Joan Gaspart té literalment segrestat el club (alhora que passa completament del Sant Andreu), i Jaume Creixell (principal culpable del descens) encara continua xulejant i té la intenció de planificar la temporada vinent, en comptes de dimitir que és el que hauria d'haver fet fa moooolt de temps.

I no parlem del fill de p*** del Rodri. L'altre dia a La Vila Joiosa, mitja hora després de consumar-se el descens, va AMENAÇAR DE MORT a un amic meu, ho vaig veure amb els meus propis ulls.

Bé, aquest diumenge potser vaig a la Nova Creu Alta, espero no haver de tornar-hi l'any vinent! Molta sort!

Desde Terrassa saludos grandes al St Andreu  :bigcry: es muy duro e injusto ese descenso está clarísimo, y la afición ha hecho todo lo k ha podido animando al máximo a su equipo para k luego te vengan ******* como esos a joderte la fiesta y a desestabilizar al equipo esos son los verdaderos culpables y a los k hay q echar de cabeza ya k si siguen no se soluciona el problema real k hay ahi. Rodri es otro de la panda de esos a los k hay q echar a la calle, k se retire ya k solo sabe insultar  :****

Esperamos ver al St Andreu en 2º B la siguiente temporada confiemos en ello mucha suerte saludos amigo  ;)
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #26 el: 02 de Juny de 2007, 09:53:35 am »
mira nosaltres l'any passat els nostras delantres no van fer una m**** i avui mirant el orife es el golegador del seu equip el madrigal tambe i en gallo no es pero ha marcat més gols que l'any passat amb nosaltres. Perquè mira com son els jugadors de l'any passat uns mercenaris
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!