Hola amics! Us escric aquí perquè la situació del meu equip em recorda moltíssim a la del Sabadell de l'any passat.
El nostre objectiu era, a priori, l'ascens a Segona A (
http://img388.imageshack.us/img388/9853/dibuixlz8.png) i encara acabarem baixant a Tercera.
Tenim uns jugadors, que mercenaris és poc, fins i tot fonts molt fiables ens han dit que al vestidor es riuen de nosaltres, de l'afició, de les penyes i de la gent que es fot un viatge fins a Pamplona a veure'ls. "Si fuese para ver el Barça aún, pero a un equipillo de barrio..." paraules textuals! Només s'en salven 8 o 9.
Hi ha molt vividor suelto en això del futbol, vosaltres ho vau comprovar l'any passat i nosaltres ho estem vivint enguany. Quin fàstic que fan molts jugadors, amb el que cobren es pensen que són els reis del mambo. No tenen ni punyetera idea del que és sentir uns colors.
Això sí, la culpa de tot és de Jaume Creixell, que el pitjor que us podria passar és que algun dia fos entrenador del Sabadell, llavors sí que estaríeu perduts...
Desitjo que us classifiqueu aviat pel play-off, i si tinc temps m'hi passaré al play-off. Tant de bo el Sabadell pugi a 2ªB i així que l'any vinent no ens veiem a 3ª.
Una abraçada tots i en especial al birrero! (Per cert si vols venir al Sant Andreu-Lleida m'ho dius que tinc entrades)