Autor Tema: El Sant Andreu segueix els passos del Sabadell  (Llegit 3548 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
El Sant Andreu segueix els passos del Sabadell
« el: 30 de Abril de 2007, 20:10:37 pm »
Hola amics! Us escric aquí perquè la situació del meu equip em recorda moltíssim a la del Sabadell de l'any passat.

El nostre objectiu era, a priori, l'ascens a Segona A (http://img388.imageshack.us/img388/9853/dibuixlz8.png) i encara acabarem baixant a Tercera.

Tenim uns jugadors, que mercenaris és poc, fins i tot fonts molt fiables ens han dit que al vestidor es riuen de nosaltres, de l'afició, de les penyes i de la gent que es fot un viatge fins a Pamplona a veure'ls. "Si fuese para ver el Barça aún, pero a un equipillo de barrio..." paraules textuals! Només s'en salven 8 o 9.

Hi ha molt vividor suelto en això del futbol, vosaltres ho vau comprovar l'any passat i nosaltres ho estem vivint enguany. Quin fàstic que fan molts jugadors, amb el que cobren es pensen que són els reis del mambo. No tenen ni punyetera idea del que és sentir uns colors.

Això sí, la culpa de tot és de Jaume Creixell, que el pitjor que us podria passar és que algun dia fos entrenador del Sabadell, llavors sí que estaríeu perduts...

Desitjo que us classifiqueu aviat pel play-off, i si tinc temps m'hi passaré al play-off. Tant de bo el Sabadell pugi a 2ªB i així que l'any vinent no ens veiem a 3ª.

Una abraçada tots i en especial al birrero! (Per cert si vols venir al Sant Andreu-Lleida m'ho dius que tinc entrades)
« Darrera modificació: 30 de Abril de 2007, 20:14:29 pm per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: El Sant Andreu segueix els passos del Sabadell
« Respondre #1 el: 30 de Abril de 2007, 20:19:53 pm »
El Creixell es pensava que pujar un equip de tercera a segona b(com quasi fa amb el Mataró) es com pujar un equip de segona b a segona a.I encara més quan és un equip que tècnicament no és ni molt menys dels millors del grup.

PD:Aquest jugador de les paraules textuals no serà el melenas Rodri no? :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #2 el: 30 de Abril de 2007, 21:02:41 pm »
PD:Aquest jugador de les paraules textuals no serà el melenas Rodri no? :Paletas:

m'ho crec  :icon_mrgreen:

no ara en serio, rodri es un impresentable, pero no se... jo penso que tant ell com en Creixell fan mal pero en el fons estimen el club. Dubto molt que el Creixell digués que volia fer pujar el club només per dir-ho. Nomes amb dir aixo ja se la jugava molt (com s'ha pogut comprovar), no hagués tingut sentit fer-ho si hagués volgut aprofitar-se'n. Lo que li passa al creixell es que va voler-s'ho fer tot ell solet per pujar al club, i al mateix temps guanyar pasta. I li ha sortit de pena perque no tenia experiencia. Jo crec que deu estar arrepentit... pero vosaltres ja es veu que no el perdonareu mai. Penso que ho feia sense malícia. Els descensos no son mai culpa de ningú... simplement, 4 han de baixar. Toca qui toca. Osigui k encara podeu, i debeu LLUITAR

Fanatic, ànims des d Terrassa també. Vinga!, ens veiem a l'altre foro... Força Sant Andreu
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
ÀNIMS SANT ANDREU
« Respondre #3 el: 30 de Abril de 2007, 21:27:41 pm »
Doncs res, que no sé per què està tancat l'altre missatge, del company andreuenc, però de totes maneres ànims i a salvar el cul com sigui. L'any que ve ja serà millor ;)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
Re: ÀNIMS SANT ANDREU
« Respondre #4 el: 30 de Abril de 2007, 21:29:50 pm »
Molts ànims als andreuencs! Vinga k us salvareu! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: ÀNIMS SANT ANDREU
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2007, 00:32:37 am »
ANIMS!! :anims haviam si foteu fora ja el rodri que apart dels problemes que va portar a principi de temporada es un vividor!!! >:(
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 01 de Maig de 2007, 03:21:58 am »
Aviam si aconseguiu la salvació !! i ens podem veure l'any que ve a segona B  :dance
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #7 el: 01 de Maig de 2007, 12:04:07 pm »
 ¿Ke pasa k despues d un año ven k se hacerca la hora d pasar cuentas con los ekipos "catalanes " k nos hicieron la cama para bajar a tercera ?.Ke se preparen los d Figueres , Santa Coloma y alguno mas , la temporada k viene si subimos abra venganza , eso k lo tengan claro.Ni ekipos catalanes nina , nosotros Somos el Sabadell y ya esta . >:D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 01 de Maig de 2007, 12:15:41 pm »
Desitjo que us classifiqueu aviat pel play-off, i si tinc temps m'hi passaré al play-off. Tant de bo el Sabadell pugi a 2ªB i així que l'any vinent no ens veiem a 3ª.

Una abraçada tots i en especial al birrero! (Per cert si vols venir al Sant Andreu-Lleida m'ho dius que tinc entrades)

I jo desitjo que aconseguiu la permanència a pesar del mal que Creixell està fent al vostre club. Ens heu d'esperar a Segona 'B', que sempre ens proporciona bons derbis al camp i a la grada.

Contra el Lleida, no serà possible, ja que tenim 'cita' amb el Sabadell Nord, el diumenge, però al play-off, t'espero a la Nova Creu Alta, com el dia del Blanes, que ens vas donar molta sort!

I si per desgràcia heu de jugar el play-off de descens, conta amb mí, que contra el Mazarrón vaig ser talismà!

P.D.: connecta't al messenger!!!!
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2007, 00:05:34 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 01 de Maig de 2007, 12:20:23 pm »
MOLTA SORT DE VERITAT !!!  :ok Espero que us salveu i avera si l'any que ve teniu jugadors com calen...  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #10 el: 01 de Maig de 2007, 12:29:19 pm »
***** mira ke kaer 2-0 contra el barbastro ke es el farolillo rojo! animos kel año ke biene volveremos a ir al municipal para ke a la salida nos empiezen a perseguir otra vez todo de punkys y skins :laugh: :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #11 el: 01 de Maig de 2007, 12:34:28 pm »
La gran majoria de jugadors que militen als equips de 2ª Divisió "B" han fitxat pels seus respectius clubs per retirar-se'n... Avui dia hi han pocs jugadors que estimin els colors d'una samarreta, gran part únicament estimen els colors dels milers de bitllets d'€ que cobren cada mes, i gran part immerescuts (quan els resultats no acompanyen...). La 2ª "B" i la 3ª s'han convertit en un autèntic "cementiri d'elefants" (Rodri, Pablo Sanz...), però en fi, avui dia el futbol no entén de sentiments...  :exxxx

P.D: desitjo sort al Sant Andreu, espero que us salveu pel bé del futbol català (sou un altre històric com nosaltres  ;):beer2

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 01 de Maig de 2007, 14:02:34 pm »

I jo desitjo que aconseguiu la permanència a pesar del mal que Creixell està fent al vostre club. Ens heu d'esperar a Segona 'B', que sempre ens proporciona bons derbis al camp i a la grada.

Contra el Lleida, no serà possible, ja que tenim 'cita' amb el Sabadell Nord, el diumenge, però al play-off, t'espero a la Nova Creu Alta, com el dia del Blanes, que ens vas donar molta sort!

I si per desgràcia heu de jugar el play-off d'ascens, conta amb mí, que contra el Mazarrón vaig ser talismà!

P.D.: connecta't al messenger!!!!

Home. jo no diria per desgràcia... Ara, em sembla que ja no poden, ehh?   :paret

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 01 de Maig de 2007, 14:47:31 pm »
***** mira ke kaer 2-0 contra el barbastro ke es el farolillo rojo! animos kel año ke biene volveremos a ir al municipal para ke a la salida nos empiezen a perseguir otra vez todo de punkys y skins :laugh: :beer2

P****s,punkys y skins.. ;D
« Darrera modificació: 01 de Maig de 2007, 15:39:39 pm per X-Men Aigua »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #14 el: 01 de Maig de 2007, 14:51:42 pm »

P****s,punkys y skins.. ;D

estuvo guapo pk acabavamos de comer y los bocatas bajaron bien rapido eh xDD anda ke tardemos en tapar las camisetas del sabadell y bufandas en ver tantos ***** punks y skins correr xD no bajeis sant andreu ke ay ke repetirr xD :beer2
« Darrera modificació: 01 de Maig de 2007, 15:40:07 pm per X-Men Aigua »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #15 el: 01 de Maig de 2007, 20:06:06 pm »
 Fanàtic_STA, jo he anat un parell de cops a veure el Sant Andreu, ja que havia viscut al barri,  i la veritat que no esperava veure l'equip tan malament classificat i menys quan a principi de temporada el Narcis Sala era un fortí... fins que va guanyar l'Alacant.

Sota el meu punt de vista, el Creixell hauria de haver marxat abans, però com ell era el director esportiu no s'anava a fer fora ell mateix... i quan ho va fer l'equip ja havia agafat la dinàmica negativa.

I respecte això de que els jugadors es riuen de vosaltres simplement es pot dir una cosa  :****  :****

Si al final es fa play-off de permanència allà hi serè com el dia del Mazarrón, tot i que jo estava a la porteria dels Andreuencs i no on es trobava l'amic Birrero.

Ànims Sant Andreu i ens veiem a segona B.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 02 de Maig de 2007, 00:06:37 am »
I si per desgràcia heu de jugar el play-off d'ascens, conta amb mí, que contra el Mazarrón vaig ser talismà!

Home. jo no diria per desgràcia... Ara, em sembla que ja no poden, ehh?   :paret

Òstia, que em vaig equivocar!
Ja està arreglat :icon_exclaim:

Adry, estàs en tot, eh :icon_exclaim:  :police:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 02 de Maig de 2007, 00:07:43 am »

Òstia, que em vaig equivocar!
Ja està arreglat :icon_exclaim:

Adry, estàs en tot, eh :icon_exclaim:  :police:

:yes:  ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 27 de Maig de 2007, 12:56:38 pm »
Al final, no va poder ser. Un gol del València 'B', ha enfonsat als quatribarrats cap a Tercera. :disappointed:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 27 de Maig de 2007, 13:50:02 pm »
Animos al sant Andreu!!!  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!