Autor Tema: aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu  (Llegit 25166 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: PANCARTA BARÇA IS NOT CATALUNYA
« Respondre #100 el: 23 de Febrer de 2007, 13:20:23 pm »
El tema es tan vell com ho son els dos club. Jo soc del Sabadell i prou. Crec que el Barça perjudica al Sabadell i la resta de club de Catalunya. Peró això no vol dir que el Barça ens tingui mania ni que siguin males persones. I si hi ha un pastis i ells aconsegueixen una part més gran que els demés, doncs chapeau per a ells. Si jo pogués aconseguir el mateix pel Sabadell, tb ho faria.

Pel que fa a les pancartes, que es veuen en algun camp de futbol català del tipus "Barça is not Catalunya" o "Catalunya més que un club" jo les suscrebeixo, peró entenen que no van dirigides al Barça, ja que tenen tot el dret de ser tan gran com volguin, sino a unes institucions politiques i medis de comunicació que en teoria haurien de ser neutrals, i per mi mai no ho han sigut. Sempre he posat l'exempre que podem comparar el Sabadell amb aquell sastre, que es guanya la vida pencant com una formigueta i al costat de casa seva, les institucions donen totes les facilitats perque hi posin un gran superficie o un Corte I... i li fa mal.

Podriem explicar mil batalletes amb putadetes que ens han fet durant l'historia el Barça, però que crec qualsevol tb pot explicar les vegades que ens han donat un cop de mà (d'aquestes segones només ho imagino pq no em ninguna al cap) el que fa que sigui una discusió estéril.

Fa ràbia que aqui a Sabadell hi hagi gent que passi del Sabadell i sigui del Barça o del Madrid. però per contra coneixem a gent que es del Sabadell, i son de Madrid, de Salamanca o de les Canaries, o veiem com ve a NCA gent de Vic o de Matarói això tb ens omple d'orgull.

En definitiva, que les pancartes estan be, si son per exigir el que es nostre, pero no si son per fer el ploricó devant el Barça

Visca el Sabadell!!!!!

Has definit el tema perfectament    :clap2
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #101 el: 23 de Febrer de 2007, 13:30:18 pm »
i 'lespanyol no ens perjudica????????????????jajajaja catalunya es mes que un club esta clar pero els pericus  tambe o volen tot el que pasa que tenen enveja del barça dè la seva massa social no es pot comparar ,estic d'acord  que tv3 esta tot el dia amb el barça i aquestes coses pero els pericus que no els puc ni veure tambe roben jugadors com el barça sabeu??? kina rabia porteu la pancarta al mini a provocar porteu-la
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #102 el: 23 de Febrer de 2007, 13:40:51 pm »
Lo verdaderament trist de la nostra ciutat, i parlo per experiéncia propia, son aquestes persones que no han anat mai a la Nova Creu Alta desde la seva inauguració,que no saben ni en quina categoria juguem i només segueixen el far$a, aixó sí, per televisió i només quan la cosa va bé, perque quan va malament simplement desapareixen o diuen que no els hi agrada el futbol. Jo amb  aquesta classe de culés els anomeno culés del tot a 100 ó culés "baratus", i puc assegurar que en son la majoría :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #103 el: 23 de Febrer de 2007, 14:16:42 pm »
 El missatge de la pancarta no és ninguna provocació, és una realitat.Una altre cosa és que es malinterpreti ó que es vulgui distorsionar el seu missatge amb unes supossades connotaccions polítiques QUE NO TÉ. La traducció literal és "El Barça no és Catalunya". Jo no li veig la provocació ni el supossat tema polític per enlloc. Provocació és viure al costat de la Nova Creu Alta i tenir una bandera del far$a penjada al balcó ó entrar al nostre Estadi amb una bandera de can far$a com va succeir en la última champions guanyada pels pixapins. Salut :beer :beer :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #104 el: 23 de Febrer de 2007, 14:54:43 pm »
Va calmensa una miqueta tots, ningú farà canviar d'opinió a ningú...jo personalment com ja sabeu tots, no m'agrada el barça, però EM VA AGRADAR, era del barça com el que més...també del sabadell, pero en menor mesura, ara al barça no el puc ni veure...i ho he explicat més d'una vegada...i no penso tornar-ho a explicar, però una cosa tots em de tenir clara, al menys tots els arlekinats encara que també siguin en part del barça..."el barça NO ÉS catalunya", en canvi si que podem dir..."el barça SI QUE ÉS de catalunya", crec que la cosa canvia i molt, i per desgracia més de la majoria dels culés, pensen en que "el barça ÉS catalunya", i això tothom amb una mica de sentit comé i deixant de banda el "fanatisme" (en aquest cas el fanatisme culé) podria dir que si que es veritat que el barça està a catalunya (com el Lepanto, per exemple) però que el barça NO és catalunya, perquè per començar "catalunya" en sí està per sobre del futbol i de l'esport en general, encara que a vegades alguns polítics ho deixin a entre veure...

Salutacions! i Benvingut David al fòrum! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #105 el: 23 de Febrer de 2007, 15:24:21 pm »
No crec que vagi molta gent a veure el Barça C, deuen ser 4 gats, per tant la pancarta nomes provocara als arlequinats que se senten malament llegint el lema de la pancarta  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #106 el: 23 de Febrer de 2007, 22:33:51 pm »
Totalment d´acord. La pancarta pot ser un tema de discrepància peró mai de desunió. Per sobre de tot existeix un UNIC SENTIMENT QUE ENS UNEIX. L´estimació a un club i a uns colors histórics. :scut :bandera :beer2 :beer2 :beer2

• Entrenador
« Respondre #107 el: 24 de Febrer de 2007, 13:54:34 pm »
cuan vingui l 'espanyol fare una que posi pericus a segona  o pericus enveja del barça tambe

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #108 el: 25 de Febrer de 2007, 00:52:43 am »
JA,JA,JA,JA,JA.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

lopart

• Visitant
« Respondre #109 el: 25 de Febrer de 2007, 01:02:29 am »
hola mi equipo sin duda es el sabadell pero el segundo es el español claro esta que le estamos dando muchas vueltas a una pancarta y cierto es que hay cosas mas importantes . por cierto nadie a ido alguan vez a celebrar una copa o una liga del barza que tire la primera piedra y no esconda la mamo  la mia esta limpia por que las ultimas veces que ido al camp mou a sido con la camiseta del sabadell y apor la victoria del ribal jajajjajaj

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #110 el: 25 de Febrer de 2007, 13:15:52 pm »
Yo simpatizo con el R.Madrid y la verdad ami me hace mucha gracia ver la pancarta  :laugh: :laugh: :laugh:

• Entrenador
« Respondre #111 el: 25 de Febrer de 2007, 14:23:09 pm »
vaya regalito ayer e?? ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #112 el: 25 de Febrer de 2007, 14:32:15 pm »
hola mi equipo sin duda es el sabadell pero el segundo es el español claro esta que le estamos dando muchas vueltas a una pancarta y cierto es que hay cosas mas importantes . por cierto nadie a ido alguan vez a celebrar una copa o una liga del barza que tire la primera piedra y no esconda la mamo  la mia esta limpia por que las ultimas veces que ido al camp mou a sido con la camiseta del sabadell y apor la victoria del ribal jajajjajaj

Jo tiro la pedra a qui fagi falta :beer2 :laugh: :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #113 el: 25 de Febrer de 2007, 14:43:00 pm »
Jo tiro un altre pedra, i al camp nou he anat 15 cops amb la camiseta del depor  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #114 el: 25 de Febrer de 2007, 15:04:28 pm »
Jo no he anat mai al nou camp, i no penso anar-hi fins que el Sabadell no estigui de nou a primera ó juguem un partit de copa contra can far$a. El senyor john the door -juan lapuerta- no s´embutxacarà ni un euro meu. :xin-xin :xin-xin :xin-xin :scut :bandera

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #115 el: 26 de Febrer de 2007, 12:46:29 pm »
A  veure companys  una mica de tranquilitat, cadasqu pot posar la pancarta qui vulgui sempre que no ofengi a ningu.Despres esta las simpatias que cadascu tingui per un o altre club apart del sabadell,pero no mesclem les coses ,a catalunya els aficionats de madrid no mes podian anar a veure al madrid a sarria i a la novacreualta i ara a lleida i tarragona pero aixo es logic no aniran al nou camp pero aixo no vol dir que el sabadell sigui filial de ningu i respecte al barça es normal que tambe hi hagi gent arlekinada que tingi algo de rabia perque una cosa esta clara part de culpa que el sabadell no sigui mes gran es per la nostra cercania amb barcelona per que no cal que us recordi quans socis del barça son de la ciutat de sabadell per aixo dic que no mescleu les coses son molt mes sencilles de lo que sembla ,l,unic important ara es estar amb el nostre club que esta pasant un moment dificil de la seva historia y sobre tot animeu a la gent del vostre entorn que s,animi i passi a formar part d,aquesta gran familia arlekinada,sumar i no dividir aixo tenin que fer entre tots.SEMPRE AMB TU SABADELL. :scut

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #116 el: 27 de Febrer de 2007, 14:01:18 pm »
GRÁCIES A CANAL CATALA, I EN ESPECIAL A L´ARLEQUINAT PER ENSENYAR LA NOSTRA PANCARTA PER TV A TOT EL VALLES. EL MIGUEL ES UN CRACK. :cheer :cheer :cheer :beer2 :beer2

• Entrenador
« Respondre #117 el: 28 de Febrer de 2007, 18:06:46 pm »
com t'agrada picar??tambe timdrieu que estar agraits al barça perque van venir pel centernari del sabadell, es un pancarta  innecesaria, perque no feu pancartes en contra del terrassa que els el nostre maxim rival. o de la rapitenca que ens van humliar , i un vell posava sabadell pudrit o algu aixi provocador

• Entrenador
Re: SOPAR-FESTA-KARAOKE AL CASTELLET??
« Respondre #118 el: 28 de Febrer de 2007, 18:17:46 pm »
pixa pins ?ets un ****** ya parlarem  en persona segur que em dius ni la mitad de coses a mi m'agradaira veuret la cara doncs alguns  pixa pins com tu dius som socis del sabadell i ens estas insultant :veryangry:
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2007, 20:41:44 pm per X-Men Terra »

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #119 el: 28 de Febrer de 2007, 19:33:15 pm »
Perque al Terrassa, históricament no ha tingut molta rivalitat amb nosaltres, és més,pràcticament ninguna.Com a ciutat veina sí, peró amb el tema futbol no, excepte els últims anys quan em coincidit a 2b. I respecte a la Rapitenca no és necessari ni comentar-ho, ja que estàn a 3ª i de casualitat -ja baixaràn-.Simplement recordar que el únic monopoli que existeix a Catalunya es diu far$a, que es qui margina i maltracte el futbol modest del nostre país. :xin-xin :xin-xin :scut :bandera