Autor Tema: aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu  (Llegit 25161 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: PANCARTA BARÇA IS NOT CATALUNYA
« Respondre #140 el: 03 de de 2007, 01:13:50 am »
Ya estoy cansado de la maravillosa pancarta que se menciona en este tema, cansado porque leyendo se ve como unos a otros quieren cambiarles sus ideas y pensamientos y que prevalezca los de cada uno.
Pues bien, para un arlekinat, lo primero es el CE Sabadell FC.,  por tanto hay que mirar y procurar hacer lo que es lo mejor para el Club y no actuar por sentimientos particulares de cada uno, llevar un comportamiento erróneo, podría que llegara a perjudicar a la Entidad en el presente si alguien se quiere aprovechar de la situación y probablemente en un futuro. Hay que pensar que se va a casa ajena y cuando se va a casa ajena por educación hay que comportarse como invitado o convidado, diferente es si fuera en la NCA., ya que en casa podríamos poner cada uno las banderas y pancartas que como personas libres queramos cada uno,  pero como dice el compañero toni78, cualquier símbolo o artilugio, nos guste a los demás o no.
Pensar que si en verdad nos gustaría que en nuestra NCA., una afición viniera con argumentos que nos podría herir nuestro orgullo, personalidad y sentimientos, como sería nuestro comportamiento hacia ellos, aquí hay mensajes equivocados desde un principio, el Barça representa a su masa social que es la que paga y luego representa a todo seguidor, aficionado e Institución que le anime y apoye y en Catalunya hay un % muy elevado de todo esto, eso aunque duela a algunos es la realidad quieran o no muchos arlekinats.
Hay que evitar que dentro de la misma masa social, aficionados y seguidores arlekinat haya una división porque nos perjudicaría, sabido es que  LA UNIÓN hace la fuerza, aquí somos arlekinats del CE Sabadell FC., lo demás son fobias hacia un equipo u otro.
En el Mini hay que animar y apoyar a nuestro equipo desde un principio hasta el final y ganar los tres puntos en juego y llevarlos para Sabadell, nuestro objetivo es el del equipo, por lo tanto lo primero es clasificarse para los play off, en caso contrario y si por una casualidad perdemos el partido, que puede suceder, la maravillosa y fantástica pancarta es para cogerla y metérsela a su autor por donde descarga los caminos, es decir para los que no lo entiendan, por detrás o c.lo.
                                                   :beer2   

VISCA EL CE SABADELL  FC.    :oooooo:   :scut    :reverencia2    :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #141 el: 03 de de 2007, 20:50:10 pm »
Lo maltra al futbol modesto....¿al igual tenemos k agradecer a ekipos catalanes como la Grama o el Figueres su deportividad el año pasado cuando pasavan por caja d ekipos aragoneses despues d ganarnos o empatar con nosotros , nunca muerdas d la mano k te da d comer en alguna ocasion...

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #142 el: 03 de de 2007, 21:08:10 pm »
A veure, anem per parts. La pancarta no crec que digui res com per dir el que s'ha arribat a dir en aquest apartat: només hi posa "Barça is not Catalonia", fent clara referència a que el Barça no és l'únic equip de Catalunya. Jo, com a arlequinat primer, i sabadellenc després, em sento molt ofès amb la prepotència del club blaugrana. Menyspreen qualsevol club (repeteixo, QUALSEVOL) que no tingui res a veure amb ells. Que potser Sabadell no forma part de la Comunitat Autònoma de Catalunya? I Terrassa, Tarragona, Girona, etc etc i etc??? El club blaugrana pensa que ell és l'únic equip que pot representar la nostra terra (digueu-li terra, país, comunitat o com volgueu), i això a mi m'ofèn, perquè jo també sóc català, i per al Barcelona sembla que més enllà del Tibidabo i Montjuïc ja no hi ha més Catalunya. Un altra cosa: quan hi ha partit important, al Camp Nou sempre apareix la famosa pancarta de "Catalonia is not Spain", que fins i tot els de TV3 (sucursal del Barça) es passen la tira de temps enfocant-la. Jo, a més de ser català, sóc espanyol, perquè he nascut aquí. Que he de fer quan veig aquella pancarta, creuar-me de braços? Perquè clar, segons diuen, el Barça representa tota Catalunya, el que vol dir que tots els catalans estem d'acord amb aquella pancarta... I això no és veritat. No tots els catalans són independentistes. No siusplau, el que haig de fer és dir-li a la gent de fora que Catalunya no és només el Barça, que Catalunya són 100.000 coses més que un simple club de futbol, que no tots els catalans pensem igual, que cada català té idees diferents... No vull que el Barça vagi pel món dient que representa a Catalunya i als catalans, perquè a mi aquest club no em representa com a català... Una altra cosa: quants catalans hi ha a la plantilla del Barça? I d'aquests catalans, quants juguen normalment de titulars? Perquè la catalanitat del Barça és enganyosa. Per ser català no n'hi ha prou amb omplir la samarreta de senyeres... El cas del Barça em recorda al llibre "1984" (molt bo, us el recomano), on una ciutat es veu sotmesa al pensament únic. Això sembla Catalunya: o ets del Barça (pensament únic) o ja et poden fotre pel culet... Al meu cosí petit, fins i tot, li han ensenyat a l'escola l'himne del Barça!! Que li vaig haver de dir a la mestra: "escolti, que el nen és del Sabadell i no del Barça. Perquè redimonis li ha d'ensenyar l'himne blaugrana?". Què passa, que si no ets del Barça no ets català? Doncs perdona, a l'escut del meu estimadíssim Sabadell hi ha una senyera que identifica el meu equip com a català. I quan estiuejo fora, ben orgullós que dic que sóc de Sabadell, del Sabadell i català. I a tot això: com es deuen sentir els que són seguidors del Barça de fora Catalunya, amb la política que porta el club blaugrana? Molt contents no deuen estar, no...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #143 el: 04 de de 2007, 09:05:33 am »
Al meu cosí petit, fins i tot, li han ensenyat a l'escola l'himne del Barça!! Que li vaig haver de dir a la mestra: "escolti, que el nen és del Sabadell i no del Barça. Perquè redimonis li ha d'ensenyar l'himne blaugrana?". Què passa, que si no ets del Barça no ets català? Doncs perdona, a l'escut del meu estimadíssim Sabadell hi ha una senyera que identifica el meu equip com a català.
Akest cas semblant ens va passar a un parell o tres d foreros la semana següent d k el far$a guanyes la champions. No se kina edat té el teu cosi pro et puc assegurar k a certa guarderia del carrer les Valls estaven ensenyant aquell himne a "crios" de 2 o 3 anys! :paret A mi em sembla k no tenen cap dret en dirte de ki ser o k fer, cadascun es lliure d triar i els nens ja ho faran més endavant! :****
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #144 el: 04 de de 2007, 09:27:54 am »
Al meu cosí petit, fins i tot, li han ensenyat a l'escola l'himne del Barça!! Que li vaig haver de dir a la mestra: "escolti, que el nen és del Sabadell i no del Barça. Perquè redimonis li ha d'ensenyar l'himne blaugrana?". Què passa, que si no ets del Barça no ets català? Doncs perdona, a l'escut del meu estimadíssim Sabadell hi ha una senyera que identifica el meu equip com a català.
Akest cas semblant ens va passar a un parell o tres d foreros la semana següent d k el far$a guanyes la champions. No se kina edat té el teu cosi pro et puc assegurar k a certa guarderia del carrer les Valls estaven ensenyant aquell himne a "crios" de 2 o 3 anys! :paret A mi em sembla k no tenen cap dret en dirte de ki ser o k fer, cadascun es lliure d triar i els nens ja ho faran més endavant! :****
I a mi tambe fa dos anys ens el feien aprendre de memoria i li vaig porta limne del sabadell a la profe i el vam cantar.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #145 el: 04 de de 2007, 09:48:05 am »
I a mi tambe fa dos anys ens el feien aprendre de memoria i li vaig porta limne del sabadell a la profe i el vam cantar.

jo quan era peke i anava a EGB a la clase de música feiem flauta, cm tots suposo xD, i ns van ensenyar l'himne de barça per tocarlo amb flauta ... no hi ha dret ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #146 el: 04 de de 2007, 10:47:13 am »
Bé, no sé pq se li dona tanta importància a que t'ensenyin una cançó en flauta... a mi em van ensenyar l'himne dels segadors i segur q molta gent no s'hi sentia identificada. Si haguessin ensenyat el del sabadell s'hagués arreglat el problema? El 90% dels nens d'akella classe segur q no és del sabadell... Què passa que ara els mestres hem de mirar per les preferencies de cadascú? Després no ens queixem de que en algunes escoles no fan carnestoltes, doncs total, si s'ha de fer alguna cosa que vulgui tothom... xungo xungo eh? A més, l'himne del barça segur q era només una excusa per ensenyar a tocar la flauta, a l'igual que segur q molts vau haver d'aprendre l'historia d'espanya i que potser no us interessava... però és cultura nois, és cultura. I tocar la flauta és una forma de cultura musical més.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #147 el: 04 de de 2007, 12:13:33 pm »
el tema pancarta ja cansa,i sobretot el tema pixapins can fanga i que els encigalin,no tens mes paraules que aquestes? pregunta a la gent del teu  voltant al camp si els fa gracia,per cert els de sabadell per ser provincia som anomenats pixapins a altres comarques igual que els de barcelona ciutat,i  tambe curios que el dani que tant d'acord amb tu esta..es nascut a BARCELONA

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #148 el: 04 de de 2007, 12:26:10 pm »

jo quan era peke i anava a EGB a la clase de música feiem flauta, cm tots suposo xD, i ns van ensenyar l'himne de barça per tocarlo amb flauta ... no hi ha dret ...

pues jo li tiru la flauta al cap jajajaja  :-[
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #149 el: 04 de de 2007, 13:20:24 pm »
tv3 tambe li dona molta pasta al espanyol sabeu?es igual el barça te mes masa social i per tant mes programacio  es aixi la pasta mana estic fart de les coses que llegeixo a veure si pujem a segona b fixtem al gorka pintado i al alberto manga i cap amunt amunt el sabadell
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #150 el: 04 de de 2007, 20:20:40 pm »
L´Espanyol està pagant 100 milions de les antigues pessetes l´any a l´Ajuntafems de Barcelona pel lloguer del Estadi Olímpic de Montjuic,si fós el far$a no li cobrarien ni un euro.En quant al tema sectari ó de rentat de cervell,al meu fill,que té 11 anys també l´obligaven a cantar l´himne del far$a -juntament amb tota la classe- a l´escola,i a qui no el cantava li preguntaven el perqué, i els hi deien que si no eran catalans,al més pur estil sectari,rotllo "hare cristnas". :bandera :scut
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #151 el: 04 de de 2007, 20:48:38 pm »
Miren, yo no se con que semilla han alimentado a muchos compañeros del forum ni me interesa pero ya es hora de dejar de meter más KaKa en este lugar que es del Sabadell, aquí hablemos del Sabadell o sino no vale la pena seguir en este lugar, o sea que no les preocupa la situación del Sabadell después de los resultados de hoy y vienen con otros cuentos que aquí no nos solucionan nada, hay que procurar que nuestro equipo se clasifique lo antes posible para los play off, lo demás es basura.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #152 el: 04 de de 2007, 20:57:59 pm »
lo q ya no pinta nada es este post aquí.
Ya a quedado claro d quién está a favor y en contra de la pancarta, y como podeis ver hay bastante gente q o bién ve con agrado que se ponga la pancarta o bién le es indiferente y no le molesta, osea q NO todo el mundo está en contra d la pancartita, q total creo q no ofende a nadie, simplemente recuerda q Cataluña no solo es el Barça, y por tanto hay muchos mas equipos, no creo q tenga q enfadarse nadie por esto, distinto seria q se viera en el Nou Camp pero q en la NCA creo q tenemos derecho a colgar las pancartas q queramos siempre y cuando no ofendan a nuestro ekipo.
Lo q no entiendo como se puede seguir hablando d este tema tantos dias dsp de crearse el post.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #153 el: 04 de de 2007, 21:23:33 pm »
tv3 tambe li dona molta pasta al espanyol sabeu?es igual el barça te mes masa social i per tant mes programacio  es aixi la pasta mana

100% d'acord.
TV3, subvenciona a Barça, Espanyol i Nàstic amb els mateixos barems econòmics, a l'igual que ho fà La Caixa (que té uns barems equitatius per a número de socis i categoria).

Crec que és més encertat:
CATALUNYA, MÉS QUE UN CLUB
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #154 el: 05 de de 2007, 13:06:35 pm »
no estaba en el mini la pancarta pero si una camiseta
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #155 el: 05 de de 2007, 13:39:31 pm »

Si, si k se la llevaron, lo k pasa k la pusieron de cara a tribuna!  ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #156 el: 05 de de 2007, 16:41:02 pm »

Si, si k se la llevaron, lo k pasa k la pusieron de cara a tribuna!  ;)

jajaajajaa i además, pusieron las 2, la grande, y una mas pequeñita....

"caaaaan fangaaaa que maaaas feeet..."  jajajajajaajajajaaj ajajajaa
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #157 el: 06 de de 2007, 02:26:23 am »
la verdad que fue lo mejor del partido, nos divertimos con los canticos xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

friend

• Visitant
« Respondre #158 el: 06 de de 2007, 10:24:56 am »
me fuera gustao mas disfrutar con el juego del sabadell i cn el resultado i no con los canticos...  :disappointed:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #159 el: 06 de de 2007, 15:28:16 pm »
eso todos pero es lo que hay  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa