Autor Tema: aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu  (Llegit 25171 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: PANCARTA BARÇA IS NOT CATALUNYA
« Respondre #40 el: 13 de Febrer de 2007, 16:37:28 pm »
yo tambien estoy arto de estos comentarios de pishapins can fanga etc etc etc. el dia del levante-b ke se bajo a tercera se dedicavan a decir la culpa es del barça la culpa es de los de can fanga nono van bien ekivocados la culpa fue nuestra y contra kien perdimos fue el levante-b no contra el barça, bien ke tenian un parecido en los colores de la camiseta pero no son la misma entidad.

Visca el Sabadell i visca el barça! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #41 el: 13 de Febrer de 2007, 16:46:56 pm »
Lamento si algú s´ha ofés amb el meu comentari perque l´ultim que voldria era ofrendre socis arlequinats, pero crec que el to de la resposta tampoc es l´adequat. Jo només parlo de la experiencia, massa per desgracia, que m´ha donat el mon del futbol seguint el centre d´esports. I a Catalunya, el Mini i també Sarrià, han estat camps on hem sigut humillats, pitjor que a camps de fora de catalunya fin i tot. Pero tornant, ja per ultim cop, al tema del FCB, continuo dient que es incompatible. ¿Qué farán els arlekinats-culés si el sabadell fa play off  i tres dies despre´s el FCB guanya la champions o la Lliga? ¿Pasaran de la decepció a la alegria en 48 hores? Per aquí no hi passo. Aprofitant la actualitat, potser el Soteras fichará al Etoo si no el fan jugar a Can Barça???????

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #42 el: 13 de Febrer de 2007, 17:24:42 pm »
la pancarta deja a entender que el barça no solo es el unico club de catalunya , que la verdad si se creen que son mas que un club ..........( cosa que dudo , pero bueno). sobre el tema del mandril ( aprende a escribir ) respeta un poco anda . recuerda que el sabadell es filial del madrid

vale si tu quieres es del barça campeon

Perdona, pero el Sabadell no es filial de nadie, no mezclemos temas! :blink
Ni del Madrid, ni del Barça, ni del Sevilla, ni de quien quieras...

Respecto a la dichosa pancartita la creo desafortunada, y creo que no viene a cuento, estaría mejor que pusiera:
“Sabadell sempre amb tu”, quedaría mejor.

Saludos :beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #43 el: 13 de Febrer de 2007, 17:46:54 pm »
Yo hace un tiempo escuché la explicación de esa pancarta... y no se hablaba solo de barça, sinó de la ciudad de barcelona en sí... así que la cosa va más allá del futbol digo yo... ;)

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #44 el: 13 de Febrer de 2007, 17:53:30 pm »
Estic d'acort amb la pancarta.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #45 el: 13 de Febrer de 2007, 18:23:35 pm »
Com ja sabeu jo soc Del Sabadell i del Barça perque el Barça es l'equip de la ciutat on vaig neixer i vaig passar alguns anys alla pero tambe soc del sabadell un club d'on es la meitat de la familia a mi la pancarta em sembla mes o menys bé encara que no m'agrada que fem com el rapitencs o altres clubs que no vull dir el nom. Salutacions  :bandera

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #46 el: 13 de Febrer de 2007, 18:48:18 pm »
Doncs jo no trobu malament la pancarta! Acas no pots portar una pancarta amb un slogan k t'agrada i a mes es vritat? La vritat es k akest problema no es nomes d'aki Sabadell pq he parlat am aficionats d'altres ekips i tmb es kexen k a la seva ciutat pasa exactament el matex!
I un ja es comença a cansar k molts culers kuant et pregunten de kin ekip ets i tu respons el Sabadell, i ells et diuen coses com "Pero ekipo de verdad" o "eso no es un ekipo serio" o "para k ir a ver esa m***** d ekipo" i axo la vritat fa força mal! :****
Cadascun pot pensar el k vulgui pro sempre respectant! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 13 de Febrer de 2007, 19:34:07 pm »
jo no quiero entrar muxo al trapo por que para mi lo mas importante es el sabadell pero mi pregunta es:
que ******* hace una pancarta en alusion al barsa en la NCA?
como tampoco entiendo la bandera surista ni las esteladas, vuelvo a repetir PARA MI LO MAS IMPORTANTE ES EL SABADELL Y MIS COLORES SON ARLEQUINATS!!! todo lo demas sobra en el campo :bandera :bandera :scut :scut :scut :scut
Nada k añadir  :clap

Carai... estic d'acord amb vosaltres dos... m'en vaig al metge... :boig
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #48 el: 13 de Febrer de 2007, 19:46:00 pm »
Como mola este post....pues mira yo apoyo la Banderita a Can Fanga y a to el que mire por mi Sabadell.Me da igual que el Barça desaparezca y con el Madrid tres cuartas de lo mismo,lo que no estoy de acuerdo amigo Murciano, es que me digas tu que esa zona del campo no apoya al equipo,pues esa zona tiene muchos Arlekinados que llevan muchos años dejandose la  voz.
Es mas,te dire que el amigo Can Fanga siente estos colores tanto como cualquiera de nosotros y su manera de expresarlo es esta.El tema bandera me da lo mismo mientras no sea Anticostitucional,si tu te sientes Español pues bandera Española,que te sientes Catalan pues Bandera Catalana,que te sientes Europeo.....Pues lo mismo.
LO IMPORTANTE ES QUE TODOS ESTEMOS UNIDOS HACIA LO MISMO EL SABADELL POR ENCIMA DE TODO!!! (Los colores de mi bandera ya los conoces ;) )
Millor Seguidor

ferni20

• Visitant
« Respondre #49 el: 13 de Febrer de 2007, 20:11:47 pm »
ostres avui tenim nou debat... la pancarta de BARÇA IS NOT CATALONIA, jeje ja era raro q no sortís aquest tema.
jo no estic ni a favor ni en contra de la pancarta, a veure estic d'acord amb el q diu ara que m'és completament igual que la portin al camp com q no, em faria molta gracia veure-la al mini estadi d'aquí 3 setmanes pero res més.
Ara ve em sembla q aquí els culés s'ofenen molt ràpid per aquesta ximpleria, crec q tots tenim dret a dur la pancarta i bandera q vulguem, sigui de Catalunya, Espanya, St Jordi.. sempre i quan es respecti tot clar, el més trist q si haguès una pancarta q critiqués al Madrid segurament el 75 % d culés  de la NCA els i faria molta gracia i no es queixarien pas,  nose crec q em de passar una miqueta d les banderes q porta la gent, siguin d'Alemanya o de Suecia o del Canadà, dediquem-nos a veure futbol i deixem q cadascú faci el q vulgui... AH i d cara al nostre retorn a Segona B potser algun dia ja portaré jo la meva bandera italiana que ocuparà mig lateral d la NCA.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #50 el: 13 de Febrer de 2007, 20:42:11 pm »
cada cop que obru un post  la liu eh! podem debatir sense piques pero  la bandera no pinta res ni la sureña ni cap que no sigui del sabadell ni les estelades , nomes banderes del sabadell y senyeres  i si no treieu les banderes que volgueu  seguire sent del sabadell
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #51 el: 13 de Febrer de 2007, 20:44:25 pm »
Efectivamente la pancarta es d Dani y la verdad creo k es de mal gusto , pues muxos socios del Sabadell somos aficionados del Barça , todo asi cada uno puede hacer lo k le de la gana siempre k sean cosas asi .Pero imaginaros si cada uno d nosotros mostramos nuestras fovias o preferencias  en el campo con pancartas , imaginaros "la Coca Cola no me gusta , mejo Pepsi" , etc , etc :pilotasso

ferni20

• Visitant
« Respondre #52 el: 13 de Febrer de 2007, 20:48:37 pm »
cada cop que obru un post  la liu eh! podem debatir sense piques pero  la bandera no pinta res ni la sureña ni cap que no sigui del sabadell ni les estelades , nomes banderes del sabadell y senyeres  i si no treieu les banderes que volgueu  seguire sent del sabadell

jeje y eso lo viene a decir un hooligan, y la bandera de España que pinta en vuestro fondo? y la de los esclavos americanos o la q sea esa? anda no me hagas reir.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #53 el: 13 de Febrer de 2007, 21:33:27 pm »
 que no te haga reir ? banderas de españa? viene una persona i la saca i rapidamente miembros del grupo le decimos que la guarde i la otra de escalvos negros? es a titulo personal de una persona que le gusta igual que la bandera inglesa que a veces traen  ique? tu eres un listo que ciriticas sin saber nada haver si vienes y lo explicas ami en vez de criticar por aki i luego eres del os que agachan la cabeza no?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #54 el: 13 de Febrer de 2007, 22:01:29 pm »
Doncs a mi no em molesta perque no sóc culé! Però estic segur que a més d'un li molesta  :yes: , a la NCA es va a animar al C.E.Sabadell i no a dir res del BARÇA,MADRID,SEVILLA...  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #55 el: 13 de Febrer de 2007, 22:22:26 pm »
que no te haga reir ? banderas de españa? viene una persona i la saca i rapidamente miembros del grupo le decimos que la guarde i la otra de escalvos negros? es a titulo personal de una persona que le gusta igual que la bandera inglesa que a veces traen  ique? tu eres un listo que ciriticas sin saber nada haver si vienes y lo explicas ami en vez de criticar por aki i luego eres del os que agachan la cabeza no?

tranquilo mark no te alteres tanto que nos conocemos si no preguntaselo al Jordi d los 4 gats  :pilotasso .  q alguna vez nos hemos saludao por el Bora . además que a mi me es indiferente que traigan una bandera q otra en el campo, mietras se vea colorido ya he dicho q a mi me daba igual, osea q eso no es criticar, lo q me hace gracia que diga esto un miembro de los hooligans, aunk sepa q no eres muy facha tu precisamente, lo se d buenas fuentes.
Es mas diria que te tengo visto de mi colegio de Primaria y todo, osea q mi cara la tienes mas que aborrecida seguramente.
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2007, 22:26:53 pm per ferni20 »

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #56 el: 13 de Febrer de 2007, 23:28:39 pm »
Doncs independentment de si un té un sentiment culé o no aquesta pancarta és una absoluta tonteria. Nosaltres som arlequinats, estem a 3a i em d'ajudar en tot el possible a retornar d'on venim, allà dalt al 202 i 203 del teletext. Mirem endavant, ajudem al nostre equip i evitem problemes amb els altres que ja en tenim prous a casa. Res més a afegir.

Visca el Sabadell!!!!!!
The pride of Catalunya

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #57 el: 14 de Febrer de 2007, 00:40:11 am »
El què diu la pancarta és una gran veritat..."El Barça no és Catalunya". Catalunya està molt per sobre del Barça...i cap afició de futbol es pot fer seva la representativitat d'un país.
Això podia tenir algun sentit en altres époques...però ara no!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #58 el: 14 de Febrer de 2007, 01:14:15 am »
Bueno y digo yo, el Barça no representa a Catalunya, el Tenerife no representa a Canarias, el Atlc. Madrid no representa a Madrid, el Coruña no representa A Coruña, el Sevilla no representa a Sevilla y el Betis tampoco, y el CE SABADELL FC,  ¿ representa a Sabadell? porque con esa regla de tres tampoco representa a Sabadell, porque vuelvo a decir yo, y el Sabadell Nord, Sabadellenca, Llanos, Can Rull, Mercantil, CN Sabadell, Imaje Sabadell Gapsa, Creu Alta Sabadell Handbol, etc., también existen por tanto alguien me puede explicar de que c*** estamos escribiendo. Claro que el tema está solucionado el Mandril nos representa a todos.    :snore:  saludos

VISCA EL CE SABADELL FC   :dance   :visca    :ok   :clap    :trebol     :beer2     :yes:

SABADELL NO ESTA EN LA PROVINCIA DE BARCELONA,  ahora pertenece a la comunidad de EXTREMADURA, y yo soy franco que no he muerto y los he engañado a todos.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #59 el: 14 de Febrer de 2007, 01:26:05 am »
el barça representa barcelona no a catalunya, y el sabadell representa sabadell pk los clubs mas importantes de cada ciudad representan a una ciudad no a una comunidad autonoma o a un pais como kerais verlo ... y para muxos cules medios de comunicacion etc etc el barça es un simbolo de catalunya i los demas clubs somos basura
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa