ostres avui tenim nou debat... la pancarta de BARÇA IS NOT CATALONIA, jeje ja era raro q no sortís aquest tema.
jo no estic ni a favor ni en contra de la pancarta, a veure estic d'acord amb el q diu ara que m'és completament igual que la portin al camp com q no, em faria molta gracia veure-la al mini estadi d'aquí 3 setmanes pero res més.
Ara ve em sembla q aquí els culés s'ofenen molt ràpid per aquesta ximpleria, crec q tots tenim dret a dur la pancarta i bandera q vulguem, sigui de Catalunya, Espanya, St Jordi.. sempre i quan es respecti tot clar, el més trist q si haguès una pancarta q critiqués al Madrid segurament el 75 % d culés de la NCA els i faria molta gracia i no es queixarien pas, nose crec q em de passar una miqueta d les banderes q porta la gent, siguin d'Alemanya o de Suecia o del Canadà, dediquem-nos a veure futbol i deixem q cadascú faci el q vulgui... AH i d cara al nostre retorn a Segona B potser algun dia ja portaré jo la meva bandera italiana que ocuparà mig lateral d la NCA.