El tema es tan vell com ho son els dos club. Jo soc del Sabadell i prou. Crec que el Barça perjudica al Sabadell i la resta de club de Catalunya. Peró això no vol dir que el Barça ens tingui mania ni que siguin males persones. I si hi ha un pastis i ells aconsegueixen una part més gran que els demés, doncs chapeau per a ells. Si jo pogués aconseguir el mateix pel Sabadell, tb ho faria.
Pel que fa a les pancartes, que es veuen en algun camp de futbol català del tipus "Barça is not Catalunya" o "Catalunya més que un club" jo les suscrebeixo, peró entenen que no van dirigides al Barça, ja que tenen tot el dret de ser tan gran com volguin, sino a unes institucions politiques i medis de comunicació que en teoria haurien de ser neutrals, i per mi mai no ho han sigut. Sempre he posat l'exempre que podem comparar el Sabadell amb aquell sastre, que es guanya la vida pencant com una formigueta i al costat de casa seva, les institucions donen totes les facilitats perque hi posin un gran superficie o un Corte I... i li fa mal.
Podriem explicar mil batalletes amb putadetes que ens han fet durant l'historia el Barça, però que crec qualsevol tb pot explicar les vegades que ens han donat un cop de mà (d'aquestes segones només ho imagino pq no em ninguna al cap) el que fa que sigui una discusió estéril.
Fa ràbia que aqui a Sabadell hi hagi gent que passi del Sabadell i sigui del Barça o del Madrid. però per contra coneixem a gent que es del Sabadell, i son de Madrid, de Salamanca o de les Canaries, o veiem com ve a NCA gent de Vic o de Matarói això tb ens omple d'orgull.
En definitiva, que les pancartes estan be, si son per exigir el que es nostre, pero no si son per fer el ploricó devant el Barça
Visca el Sabadell!!!!!